לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חקירות נדל"ן

    חקירות נדל"ן הן חקירות אשר בדרך כלל מתבצעות על מנת לאתר נכסים. תחום זה נחלק לשני תתי-תחומים עיקריים. התת-תחום הראשון הוא איתור נכסים הנמצאים בבעלות של חייבים מסוימים לעיתים קרובות לקוחות, על מנת לגבות את החובות הללו. התת-תחום השני הוא איתור נכסים אבודים של אנשי משפחה קרובים של הלקוח עצמו. במקרים כאלה, ייתכן שניתן או כבר הוצאו צווי ירושה, צוואה וצווים משפטיים סוגים שונים בכדי למצוא את הנכסים ולנהל אותם בהתאם. על חקירות נדל"ן נרחיב במאמר הבא. 

     

    חקירות נדל"ן לאיתור נכסים של חייבים

    במקרה בו יש צורך בניהול חקירות נדל"ן לאיתור נכסים של חייבים, החקירה מתבצעת במטרה להתחקות אחר העקבות הכלכליים של החייב. חוקר פרטי מיומן יחפש אחר הוכחות, עקבות ומידע כדי לגלות את הנכסים המוסתרים ולעזור לאזרחים ולמוסדות למצוא אותם. זה יכול לכלול ביקורת של מסמכים, חקירת מידע פיננסי, ריגול וחיקוי עקבות, ושיתוף פעולה עם גורמים משפטיים.

    אנשים שמנסים להסתיר את הנכסים שלהם עשויים להשתמש באמצעים פוטנציאליים רבים על מנת לשמר את הכספים והנכסים בסתר. לדוגמה, הם עשויים להקים חברות מותאמות לכך שמניעות להן חשבונות בבנקים בישראל ובחו"ל, לרשום נדל"ן ורכבים על שמות קרובים או צדדים שלישיים, ועוד. עם הסתרת הנכסים, האדם טוען שאין לו את היכולת לשלם את החוב שלו, ולכן בעל החוב נשאר עם חוב ממושך ומתמודד עם סיכון כלכלי.

    למרות המאמצים המתמשכים להסתרת נכסים, חוקרים פרטיים מתמחים באיתור נכסים ובחשיפת מדיניות ההסתרה הפוטנציאלית. באמצעות מחקר יסודי, הם יכולים לעזור לגילוי הנכסים המוסתרים ולסייע ללקוחות לגבות את החובות המגיעים להם.

     

    מתי יש צורך בכך?

    האיתור של נכסים על ידי חוקר פרטי הוא שירות שנדרש על ידי מגוון לקוחות. לדוגמה, אנשים פרטיים ובעלי עסקים שיש להם גורם אחר עם חוב מסוים עלולים לבקש את השירות. לקוחות אלו כבר ניסו לפנות לבית המשפט או ללשכות ההוצאה לפועל, אך לא נמצאו ממצאים משמעותיים של נכסים שיכולים לשמש לתשלום החוב. לעומת זאת, חוקר פרטי לאיתור נכסים יכול לבצע פעולות יצירתיות נוספות עם סיפורי כיסוי שמאפשרים לו להגיע לנכסים המוסתרים.

    דוגמה נוספת היא נשים שנמצאות בתהליכי גירושין וזכאיות למחצית מהרכוש המשותף. הבעל יכול לתכנן מראש צעדים ולבצע הסתרת נכסים שונים על ידי העברת הבעלות על שמות אחרים, כולל חשבונות בנק ונדל"ן. במקרה כזה, איתור הנכסים על ידי חוקר פרטי מגביר באופן משמעותי את סכום החלוקה.

     

    חקירות נדל"ן לאיתור נכסים אבודים

    חקירות נדל"ן מתבצעות גם עבור איתור נכסים אבודים. נכסים אלו הם בדרך כלל בבעלות של בני המשפחה של הלקוח ולעיתים אין מידע מפורט אודותם. נכסים אלו עשויים לכלול חשבונות בנק בחו"ל, קרנות פנסיה של אנשים שעלו לארץ לפני שנים, קרקעות שנרכשו לפני שנים, ואף בתים ודירות שנעלמו בסבך הבירוקרטיה. בחקירות נדל"ן כאלה ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות באמצעות מערכות מחשוב וטכנולוגיה מתקדמת, עם היכרות עמוקה עם התחום והגורמים הקשורים אליו, כולל מאגרי מידע ממשלתיים, גופי גביית מס, תצלומי אוויר, חברות העוסקות באיתור נכסים, בנקים בישראל ובחו"ל ועוד.

    בחיים האישיים שלנו ישנן משימות רבות שבהן נדרשת עזרה מקצועית ומיומנת. כאשר אנחנו מתמודדים עם שאלות קשות ומורכבות או שאין לנו את הכלים למצוא מידע סמוי, הידע והניסיון של אחרים הופכים לכלי משמעותי המאפשר לנו להתקרב צעד אחד לתשובות מאומתות. המשימה הטובה ביותר והמהימנה ביותר לשאלות כאלה היא איתור נכסים, בו אנשים פרטיים, חברות וארגונים מבקשים עזרה מצוותים מיומנים ומקצועיים של חוקרים מכל רחבי הארץ והעולם.

     

    החשיבות לכך

    התעסקות בעבודת איתור נכסים פרטיים, היא לא פשוטה והיא כוללת משמעויות רבות למערכות היחסים בתוך המשפחה. הרבה אנשים שמחפשים עזרה בתחום לא יודעים בדיוק אילו נכסים באמת שייכים לבני משפחתם ואילו נכסים הועברו בירושה בצורה לא תקינה. על כן, החשיבות הראשונה היא ליצור סדר בבלגן ולהבין מה קורה, באמצעות חיפושי מידע בתוך מסמכי הרשויות השונות. כאשר התמונה מתבהרת ומבינים את המשמעות של הנכסים, חשוב לתכנן את הדרך להשיג גישה לנכסים הללו ולקבל את האחריות המגיעה לכם עליהם. כאן נכנסות לתמונה היכולות הטקטיות של צוות החקירות שינהל חקירות נדל"ן שיוכל למצוא את המידע הנדרש. חשוב לפעול במהירות אך לא בפזיזות על מנת להצליח להוכיח כי הנכס אכן שייך לכם. 

     

    חקירות נדל"ן לאיתור נכסים של נפטר

    סיום חיי בן משפחה קרוב הוא אירוע מרגש ומורכב, שדורש התמודדות עם אתגרים רגשיים ולצד זה אתגרים משפטיים לא פשוטים. כאשר מתחיל תהליך ניהול הנכסים של הנפטר, ייתכן ויהיה חוסר מידע או קשיים בחלקים מהתהליך. לכן ניתן לפנות למשרד חקירות נדל"ן שיכול לספק את התמיכה הנדרשת ולעזור בניהול העבודה בצורה מקצועית ומכבדת.

    תהליך איתור הנכסים של הנפטר מתבצע באמצעות השלבים הבאים-

    1. בחינת המסמכים הקיימים- יש להתחיל על ידי בדיקת המסמכים הקיימים לגבי הנכסים שברשותך. זה יעזור לנו להבין את הדרישות והרצונות של הנפטר ולהתחיל לפעול בהתאם.
    2. חיפוש עדויות ומסמכים נוספים- לאחר מכן יש לחפש עדויות ומסמכים נוספים שיכולים לספק מידע נוסף. במידה ויש קשיים במציאת המידע הנדרש, יש להשתמש במסמכים אלו כדי להבין את הקשר לנכסים ולתמוך בעובדה זו.
    3. חיפוש פיזי של הוכחות- יש לבצע חיפוש פיזי של הוכחות, כגון ביקור בנכס עצמו או עזרה מהרשויות המקומיות או בית המשפט. חשוב לשקול את גודל השטח, המבנה הקיים וכל אירוע נוסף שיכול להשפיע על חלוקת הנכסים.

    כחלק מתהליך חקירות נדל"ן לאיתור הנכסים של נפטר, משרד החקירות יעזור לכם לנהל את האתגרים המורכבים ביותר. תכנון העבודה יותאם לצרכים המיוחדים שלכם, כולל עמידה בדרישות החוק והצוואה. כך יהיה ניתן למצוא את הנכסים המיועדים לבני המשפחה שלך ולהתמודד באופן מקצועי ומכבד.

     

    חקירות נדל"ן עם סיקורית חקירות

    אם אתם מעוניינים בניהול חקירות נדל"ן, חשוב מאוד לקבל עזרה ממשרד חקירות מומלץ. אחד המשרדים המומלצים הוא סיקורית חקירות. על ידי בחירה במשרד כזה, תוכלו למצוא את הנכסים שאתם מחפשים ולהשיג חתיכות מידע חשובות. כל פיסת מידע תעזור לכם להתקדם עוד צעד בדרך למציאת הנכסים החשובים למשפחה שלכם- והכל בעזרת צוות מיומן ומנוסה ממשרד סיקורית חקירות, היכול לסייע לכם להתמודד עם אתגרים ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו נעזור לכם לתכנן את תהליכי העבודה המתאימים לכל אתגר ונמציא את הנכסים ששייכים לבני המשפחה שלכם, תוך שמירה על דרישות החוק והצוואה.

    במשרד סיקורית חקירות תוכלו למצוא את החוקרים המובילים ביותר בכל תחום אפשרי! רוב החוקרים בסיקורית חקירות מחזיקים ברישיון חוקר פרטי. מנהל המשרד יצחק מאיר וצוות החוקרים הם חברים בלשכת חוקרים פרטיים בישראל ובארגון הבינלאומי של בלשים. בזכות כך, אנחנו מסוגלים לבצע חקירות בינלאומיות, חקירות פוליטיות, חקירות ארגוניות וחקירות חשבונאיות, כולן בליווי רואה חשבון ועורך דין.

    משרד סיקורית חקירות פועל בישראל ובחו"ל כבר שנים רבות, ומציע את שירותיו ללקוחות פרטיים, עורכי דין, אנשי עסקים בינוניים וגדולים, בעלי חברות, בעלי מפעלים, ארגונים גדולים, מוסדות, עמותות, עיריות, מועצות מקומיות, משרדי ממשלה וגופים פוליטיים בפריסה ארצית מרמת הגולן ועד אילת, וגם בחו"ל.

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      סוגי-חקירות-פרטיות-מעקבים-ותצפיות-בכל

      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים