לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי מחירים נוחים

    כאשר עולה חשש אמתי לאמון מצד בן זוג, ישנן שתי שיטות בהן אפשר לנקוט. שיטה אחת היא לפתוח את  הנושא – או, מה שנקרא, להציף אותו על פני השטח, בתקווה ששני הצדדים יקיימו שיחה כנה. שיטה אחרת היא להסתייע בחוקר פרטי שימצא (או לא) הוכחות לבגידה, או במילים אחרות: מעקבים אחרי בוגדים ובוגדות. ללא ספק, ההחלטה להסתייע בחוקר פרטי היא במקרים מסוימים בלתי נמנעת, שלא לומר קריטית לגילוי האמת כמו שהיא.

    מדוע בכלל לקחת חוקר פרטי כאשר עולה חשד לבגידה?

    מעקב אחר בוגדת או בוגד, תסיר דאגה מלב בן הזוג כאשר חששותיו יאומתו או יופרכו. מעבר לכך, במידה שבמהלך החקירה יימצא כי בגידה אכן מתרחשת, או אז, ממצא זה יוכל לשמש במעמד הגשת תביעה לגירושין. חוקר פרטי ידע לנהל חקירת בגידה בדיסקרטיות מלאה. מיומנותו בחקירה זהירה ומרוחקת ממושא החקירה, מסייעת בחשיפת האמת, אף אם בן הזוג מנסה להסתירה באמצעים שונים.

    חוקר פרטי – כיצד הוא פועל?

    חוקר פרטי מבצע מעקב אחר בן הזוג, תוך שהוא מתעד את צעדיו, בסיוע מצלמה נסתרת ואמצעי הקלטה אחרים. החוקר לא בא במגע עם מושא החקירה על מנת שלא לעורר את חשדו. הדיסקרטיות עליה מקפיד כל חוקר פרטי ראוי, מונעת מהנעקב לגלות את עניין המעקב. עבודת החוקר הפרטי אינה יכולה להיעשות ללא מצלמה נסתרת או אמצעי אחר המאפשר תיעוד, כיוון שהלקוח חייב להציג הוכחות בגין מה שנתגלה במהלך החקירה.
    חקירת בגידה עשויה לגלות פרטים שעלולים להיות קשים לבן הזוג החושד בבגידה. מצלמה נסתרת מסיעת לחוקר הפרטי לתעד "על חם" את בן הזוג בעת כניסתו לבין מלון עם אדם אחר, פגישה במסעדה או הפגנת חיבה פיזית מוגזמת כלפי מישהו שאינו בן זוגו. מצבים כאלו ודומיהם אינם מוכיחים משהו בהכרח ונקראים לעתים "ראיות נסיבתיות", ברם ללא ספק, כאשר הדברים מתרחשים באופן שיטתי, ניתן להסיק מסקנות ברורות למדי.
    ככל שבמשך המעקב אחר הבגידה החוקר מצליח לתעד את הנעקב בעת מעשה, או אז, ניתן להראות באופן ברור שהצד הבוגד – הוא שהוביל להתערערות מערכת היחסים.
    חשיפת בגידה בסיוע חוקר פרטי זו האפשרות האחרונה והמכאיבה ביותר בה ניתן לחשוף בגידות על ידי בני זוג. אולם לעתים קרובות הדבר אינו מתאפשר ללא התערבות מומחה – קרי חוקר פרטי מקצועי בגילוי וחשיפת בגידות.
    חוקר פרטי חייב להיות איש מקצוע מוסמך ומקצועי לעסוק בחקירות פרטיות ומעקבים ולהחזיק ברישיון מתאים מטעם משרד המשפטים. לצורך זה, על חוקר פרטי או משרד חקירות לעבוד על-פי תנאים שנקבעו במשרד המשפטים. לטובת ביצוע חקירה כזו, נדרש ציוד מתאים, כאשר חוקר פרטי מודרני מצויד גם בגאדג'טים שונים, כדוגמת מצלמות זעירות או מכשירי הקלטה קטנים שיכולים להיות חלק נסתר.
    גרושים רבים מעידים על קושי להתגרש בלא אספקה של ראיות מספקות לבית לבית הדין הרבני המצדיק את עניין הגירושין. על כן, רבים הם האנשים המסתייעים בחוקר פרטי, שיודע לבצע מעקב ולספק באמצעותו ראיות חזקות לבית הדין הרבני . חוקר פרטי העוסק בחקירות גירושין הוא איש מקצוע נפוץ למדי בתחום החקירות, כאשר רוב העבודות שמשרדי חקירות מקבלים עוסקים בהוכחת הבגידה ובאספקת ראיות לבית הדין – לטובת הצורך בגירושין.
    לא מעטים בימינו מסתייעים בשירותיו של חוקר פרטי לצרכי מעקב וחקירות של בגידות או גירושין. רצוי לפנות לחוקרים שבאמתחתם ניסיון בתחום זה, על מנת להגדיל את הסיכויים שיצליחו לספק עבורכם את הראיות שאתם מבקשים לקבל.
    על-מנת להיות בטוחים שאתם מעסיקים את החוקר הפרטי הטוב ביותר בצעו מחקר מקיף בנוגע לאיש המקצוע הטוב ביותר שאתם מסוגלים למצוא.
    למותר לציין כי משרד סיקורית חקירות בבעלות יצחק מאיר עוסק בחקירות אישות – בגילוי וחשיפת בגידות מזה 40 שנה. המשרד מעסיק עוקבים מקצועיים בעלי רקע ביטחוני קודם, נושאים ברישיון חוקר פרטי, חלקם אף מחזיק ברישיון לקיום משרד חקירות פרטיות. חוקרינו בעלי ידע טכנולוגי ודיגיטאלי איתן, דבר התורם רבות לחקירות ומעקבי איכות – ברמה הגבוהה ביותר ומכאן הדבר משליך על דו"ח החקירה כמו גם על עדויותיהם בבית המשפט לענייני משפחה ובית הדין הרבני.
    יודגש כי כל תיקי האישות המטופלים במשרדנו, עוברים תחת ידו של בעל המשרד יצחק מאיר, הדואג בין השאר, למדר את התיק ובכך לשמור על דיסקרטיות רבה. אנו מחויבים ללקוחותינו למן השיחה הראשונה ומדווחים על קרות האירועים בזמני אמת מהשטח, כל זאת על פי רצונות הלקוחות.
    לצורך יעוץ הכוונה ומתן פתרונות ללא כל עלות כספית עד שעה ראשונה, התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר או שלחו הודעת ווטספ או השאירו פרטים באתר טלפונים – 053-6202089 03-9646198.

    מחירון חקירות מעקבים ותצפיות

    *מחיר שעת מעקב כולל 2 עוקבים עוקב אחד באופנוע מהיר + עוקב נוסף ברכב מהיר + ציוד מעקב מתוחכם, עלות אינה קבועה ומשתנה בין תיק לתיק, בדרך כלל המחיר נקבע על פי כמות  שעות המעקב, תנאי השטח ועוד.
    *המחירים המקובלים לשנת 2022  הם: שעת מעקב נע בין 395 ש"ח ל – 700 ש"ח  + 8 ש"ח עד 10 ש"ח לכל ק"מ.
    *בסופי שבוע החל מכניסת שבת ועד מוצאי שבת  כולל בחגים יש תוספת של 50%.
    לצורך יעוץ הכוונה ומתן פתרונות ללא כל עלות כספית עד שעה ראשונה, התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר או שלחו הודעת ווטספ או השאירו פרטים באתר טלפונים – 053-6202089 03-9646198.
    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים