לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חקירות פליליות

    במקרה של חשד לפלילים בדרך כלל הגורם הראשון שנרצה לפנות אליו הוא משטרת ישראל. אך לצערנו, פעמים רבות המשטרה סוגרת תיקים זמן קצר לאחר שנפתחו מסיבות שונות כמו חוסר עניין לציבור או חוסר ראיות. לכן, אחת ההמלצות במקרים כאלה היא לפנות לחוקר פרטי שינהל חקירה פלילית. חקירות פליליות יכולות להתנהל בעקבות סיבות שונות. במאמר הבא נרחיב על הסיבות לניהול חקירה פלילית. 

     

    מהן חקירות פליליות?

    חקירות הפליליות הן חקירות בהן יש להתמודד עם חשדות לפשעים ועבירות פליליות מגוונות. הן מתעסקות בתחומים שונים הדורשים בדיקה מקיפה, מעמיקה ובחשאיות. חקירות אלה יכולות לכלול מקרים של אלימות במשפחה, התעללות מינית, התעללות בקשישים או בילדים, סחיטה, עוקץ ועוד. ניתן להעסיק חוקרים פרטיים לתחום הפלילי עבור שלל מקרים וכך לקבל תוצאות מהירות שיכולות לעזור לנו בהמשך. 

    בשנים האחרונות, התרחשה עלייה בפניות נשים לחוקרים פרטיים עקב "עקיצות רומנטיות". הטכנולוגיה המתקדמת תרמה לשיפור זמינות המידע, אך יחד עם זאת, גרמה להתמודדות עם נוכלים באינטרנט. במקרים מסוימים, נשים עשויות להיעקץ על ידי נוכלים שמעמידים בפניהן דרישות כספיות וחתימות על חוזים מזויפים. חוקרים פרטיים יכולים לספק פתרונות מהירים ומקצועיים לנשים הן כאשר מדובר בעבירות רומנטיות, זיופים והונאות, והן כאשר מעורבים פרטים עסקיים, כמו זיופי מסמכים, עריכת צוואות וחתימות מרמה על מסמכי משכנתא.

     

    התחומים בהם נפנה לחקירה פלילית

    חקירות פליליות יכולות להתרחש במגוון רחב של תחומים ומצבים שונים. הנה כמה תחומים נפוצים שבהם ניתן לפנות לחוקרים פרטיים בתחום החקירות הפליליות-

    • התעללות ילדים ונוער: חשד להתעללות פיזית, מינית, או רגשית בילדים או בנוער.
    • תקיפה ואלימות: חשד לתקיפה פיזית, מינית או רגשית על אדם או קבוצה מסוימת.
    • עבירות מין ותקיפה מינית: חשד לתקיפה מינית, אונס, תקיפה מינית בעלת תוכן אירוטי או פורנוגרפי, או עבירות מין אחרות.
    • הונאות וגניבות: חשד להונאות, גניבה, תקיפה פיננסית, זיוף מסמכים או צוואות, והונאות בעסקאות מסחריות.
    • תקיפות מחשב והונאות באינטרנט: חשד לפעילות פלילית במרחב המחשבים והאינטרנט, כולל גישה למידע סודי, גניבת סיסמאות, הונאות מקוונות, או תקיפות סייבר.
    • אלימות בין בני זוג: חשד לשימוש בכוח, איומים, אלימות פיזית או רגשית במסגרת הקשר הבינאישי בין בני זוג.
    • אלימות משפחתית והתעללות בילדים: חשד לאלימות פיזית, רגשית או מינית במסגרת המשפחה והתעללות בילדים, כולל התעללות ילדים על ידי הורים או אחרים במשפחה.
    • התעללות בקשישים: חשד להתעללות פיזית, רגשית או פיננסית בקשישים, בין כך במסגרת בית אבות או בטיפולם בבתי חולים.

     

    חקירה פלילית במקרה של גילוי עריות

    במקרים של חשד לגילוי עריות במשפחה, לעיתים חוקרים פרטיים מקבלים הוראה לביצוע חקירה. במקרים כאלה, האישה מזמינה את שירותם של חוקרים פרטיים כדי לבדוק האם בעלה הוא פדופיל או מבצע פעילויות פליליות-מיניות נגד ילדי המשפחה. נושאים כאלה הם רגישים ביותר ולעיתים לא תמיד המשטרה מתערבת בכך.

    החוקר הפרטי חייב להציג רגישות גבוהה במקרים כאלה וגם לספק דיסקרטיות מוחלטת במהלך החקירה. אם אתן מחפשות שירות של חוקר פרטי לגילוי עריות במשפחה, עליכן לשכור חוקר פרטי שיהיה מסוגל להתאים את עצמו לצרכיכן.

    מדובר בסיטואציה קשה מאוד ויש לצפות שההתחלה תהיה קשה ותהליך חשיפת האמת גם יהיה קשה, אך אם תצליחו למצוא ראיות מספקות תוכלו להמשיך הלאה בחייכן ולהביא לדין את האחראי. לכן מומלץ לפנות לחוקר פרטי שיסייע בהוכחת האמת.

     

    בחירת משרד חקירות מומלץ

    לעתים קרובות, משרדי חקירות פרטיות שמנהלים חקירות פליליות נאלצים להתמודד עם מקרים פליליים של איומים. מקרים כאלה מחייבים בחירה של משרד חקירות מקצועי מומלץ, ולכן אם אתם מחפשים משרד חקירות במרכז או בכל מקום אחר בארץ, מומלץ לוודא שאתם שוכרים משרד חקירות פרטי מקצועי ועם ניסיון רב של שנים שיידע כיצד להתמודד עם מקרים כאלה.

    משרד חקירות פרטי עשוי להתמודד עם מקרים שונים, כגון פריצה לעסק וגניבת נתונים, גילוי התחזות של אנשים, חשיפת מידע רגיש בעסקים ועוד. חשוב לבחון את המומחיות והניסיון של המשרד הפרטי לפני שבוחרים בשירותיו כדי להבטיח שתהליך החקירה יתנהל בצורה מקצועית ויעילה.

     

    איך נבחר משרד מומלץ?

    על מנת לבחור משרד חקירות מומלץ יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים. קודם כל יש להתייחס לניסיון של המשרד ושל החוקרים שעובדים בו. ככל שלמשרד יש יותר ניסיון בתחום כך תוכלו להיות בטוחים שהוא יוכל להתמודד עם מקרים קשים ולהוכיח את האמת. הניסיון כמובן מעיד גם על רמת המקצועיות של המשרד. בנוסף יש לבדוק האם המשרד מחזיק ברישיון בתוקף וכך גם העובדים במקום. 

    כמו כן חשוב לוודא מה תחום ההתמחות של המשרד ולוודא שהוא יכול לספק מענה יעיל בתחום הפלילי. יש תחומים מגוונים לחקירות פרטיות כמו חקירות עסקיות, חקירות אישות, חקירות מסחריות ועוד. לכן, אם אתם צריכים מענה בתחום הפלילי חשוב לבחון זאת מראש.  

    בנוסף, יש לוודא שיש למשרד את הציוד הדרוש לביצוע מעקבים יעילים שיניבו תוצאות טובות. בניהול מעקבים יש להיעזר בכלים שונים כמו מצלמות, משקפות, מכשור לראיית לילה, כלים לביצוע האזנות ועוד. לכן, חשוב לוודא שלמשרד יש אפשרות לספק את הכלים הללו ולבצע מעקבים איכותיים. 

    עוד פרמטר חשוב שיש להתחשב בו הוא המיקום של החקירה. כאשר החקירה מתנהלת במקום מרוחק יש לקחת בחשבון פרמטרים כמו הוצאות נסיעה, לינה, מזון וכדומה. לכן, בשביל לחסוך את העלויות הללו מומלץ לבחור בחוקר פרטי שפועל באזור ויוכל ספק בו מענה פשוט יותר. במקרים בהם הנחקר ברח לחו"ל, מומלץ לשקול שיתוף פעולה עם משרדי חקירות מקומיים באותה מדינה. חשוב להבין שכל מקום, גם בארץ וגם בעולם, מאופיין בפרמטרים שונים ובהתנהלות מעט שונה. לכן, על מנת שהחוקר הפרטי לא יעורר חשד ולא ימשוך תשומת לב מומלץ לבחור באחד שמכיר את המקום ויודע להתנהל בו כנדרש. 

     

    חקירות פליליות עם משרד סיקורית חקירות

    ברוכים הבאים למשרד סיקורית חקירות! אנחנו עסק חקירות פרטיות הפועל כבר למעלה מ-40 שנה ומציע מגוון רחב של שירותי חקירות וסיקור בתחומים שונים.

    צוות החוקרים שלנו מורכב ממקצוענים מנוסים ומיומנים, כולם בעלי רקע טכני ובטחוני משמעותי. חוקרינו הם אנשי מקצוע השירתו בעברם בגוף הביטחוני הישראלי, כמו שב"כ מוסד, משרד הביטחון מצ"ח ומשטרת ישראל. בנוסף, חוקרים שלנו נבחרים בקפידה ומחזיקים ברישיון חוקר פרטי וברישיון לניהול וקיום משרד לחקירות פרטיות.

    אנחנו מתמחים במגוון תחומים כולל חקירות פרטיות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי. השירותים שלנו כוללים חקירות פליליות, חקירות אישות, חקירות עסקיות, כלכליות ומסחריות, חקירות מחשב וסייבר, איסוף מודיעין עסקי, איסוף מודיעין תחרותי ועוד.

    כל חוקרי סיקורית חקירות הם מומחים בתחומם ובעלי ניסיון רב. אנו יכולים לספק לכם פתרונות מותאמים אישית לכל בעיה ולעזור לכם למצוא פתרון מהיר ויעיל. יחד עם זאת, אנו מקפידים על איסוף מידע מוסמך ועל כתיבה משפטית איכותית כחלק מתהליך החקירה.

    המנהל ובעל המשרד, יצחק מאיר, היה קצין במסגרת הביטחון הישראלי ובעברו שימש כראש מדור סמים וחקירות מיוחדות. הוא בעל תואר ראשון במשפטים ועובד בשיתוף עם ראשי הצוותים בכל תיק כדי לבחון את חומרי האיסוף ולקבוע האם יש צורך בהשלמות חקירה ובכתיבת דוחות איכותיים.

    אם אתם מחפשים משרד מומלץ לחקירות פליליות הגעתם למקום הנכון. 

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      סוגי-חקירות-פרטיות-מעקבים-ותצפיות-בכל

      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים