לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    משרד חקירות – חוקרים פרטיים מובילים גילוי וחשיפת בגידות

    כאשר קיים חשד סביר  לבגידה – מה לעשות, או  מה לא לעשות?

    חושדים כי בן או בת הזוג  מנהלים רומן מחוץ לנישואין?  חשוב שתזכרו שמרגע זה, כל מה שתעשו ולא פחות חשוב: לכל מה שלא תעשו, תהיינה השלכות מרחיקות לכת על עתידכם האישי והמשפטי. הכללים הבאים שנכתבו עבור נשים אך נכונים באותה מידה עבור גברים, יאפשרו לכם לשלוט בסיטואציה ולשמור על כל האפשרויות פתוחות: לעזוב את בן הזוג, או לשמור על מסגרת הנישואין, ולפתור יחד את המשבר.

    1. לא להתעלם
    חושדת שבן הזוג בוגד בך? אל תעצמי עיניים ואל תדחיקי את המצב הבעייתי. התעלמות זו, תיצור מצג שווא של הסכמה שבשתיקה ככל שתקופת הבגידה תהיה ארוכה יותר, כי יפחתו הסיכויים לשיקום הקשר ביניכם.
    לכן, היעזרי בחוקר פרטי, כדי לדעת בוודאות אם חשדך מוצדק, אספי הוכחות והגדירי לעצמך תכנית פעולה.

    2.לא לאפשר לכעס לבגוד בך
    הלם, כעס ושאיפה לנקמה, הן תחושות טבעיות במצב שיש חשד לבגידה של בן הזוג. במקרים רבים תחושות אלו באות לידי ביטוי בדרישה מבן הזוג לצאת מהבית, או בעזיבה מרצון של בן הזוג הנבגד, שלא יכול לשאת את המצב.
    חושדת  כי בן זוגך בוגד בך? שמרי על שגרת החיים ושכרי חוקר פרטי שישלים עבורך את המידע החסר באמצעות חקירות ומעקבים, אשר יאששו או יבטלו את חשדותיך. אם אכן יימצא שבן זוגך בוגד, או אז,  החוקר פרטי יאסוף את כל ההוכחות והראיות לבגידה, ואלו ישרתו אותך לצורך קבלת החלטה מושכלת, ונקיטת הליכים נכונים ומתוזמנים היטב.

    3.להשאיר את הכביסה המלוכלכת בבית
    הבטן מלאה ואת מרגישה שאת חייבת לספר לחברה קרובה על החשד לבגידה, או לשתף אותה בהוכחות לבגידה? אל תעשי זאת, מכמה סיבות: לעולם אינך יכולה להיות בטוחה שהחדשות המסעירות לא יודלפו לבן זוגך הבוגד שיטשטש את צעדיו. כמו כן, אם בהמשך את ובן זוגך תצליחו להתגבר על המשבר ולהתפייס, "אות הקין" של הבגידה, ימשיך לרחף מעליכם בארוחות המשפחתיות ובכל המעגלים החברתיים שלכם.

    .4 לתזמן את העימות עם בן הזוג
    רוצה לעמת את בן הזוג הבוגד עם העובדה שאת יודעת על הבגידה? תזמני את מועד השיחה עם בן זוגך הבוגד, בתיאום עם החוקר הפרטי המלווה אותך. כך לא תשבשי את החקירה, ותגיעי לעימות כשאת מחזיקה בכל ההוכחות כשברשותך תכנית פעולה סדורה, ומטרות מוגדרות. הציגי לבן זוגך את ההוכחות שאספת והקשיבי לתגובתו ולתכניתו  – בנוגע למאהבת, כך תוכלי לקבל החלטה מושכלת לאן פניכם מועדות.

    5.לא לפתח אובססיות
    אל תבזבזי אנרגיה על האישה האחרת ועל מה שקרה בינה לבין בן זוגך. אל תזכירי את שמה בשיחות עם בן הזוג, אל תתעמתי איתה ישירות ואל תטרידי אותה. מהלכים אלו עלולים לחזק את הקשר ביניהם וגם להוביל אותה להגשת תלונה נגדך במשטרה. זכרי  כי האישה האחרת היא לא הנושא, וכי  מטרתך היא להחזיר את חייך למסלול הנכון ביותר מבחינתך, רוצה לומר שיקום הקשר הזוגי או גירושין.

    מתי כדאי לשכור חוקר פרטי?

    "תפקידו של "חוקר הפרטי" הוא לבסס את החשדות לבגידה ולאסוף ראיות והוכחות שישרתו את בן הזוג הנבגד, ברם, תפקידו לא מסתכם בכך. חוקר פרטי יספק לכם את כל הכלים הראיתיים – לשלב בו היחסים ביניכם יעלו על שרטון ויחל בניכם מאבק גירושין מכוער, שעלול לכלול ניסיונות לנישול זכויות, כגון העלמת נכסים, רכוש וכספים ע"י אחד מבני הזוג".

    לכן, אם אתם חושדים  כי בן הזוג בוגד בכם, ואם אתם חוששים שהוא מסתיר מכם רכוש וממון, או אז,  חקירה כלכלית המבוצעת ע"י חוקר פרטי מיומן, תסייע לכם לדעת מה הוא גובה הכנסותיו החודשיות של בן הזוג הבוגד, לחשוף את תכניותיו מבעוד מועד, לאתר חשבונות בנק, נכסים סודיים ורכוש מוברח שהוא מחזיק בארץ ובחו"ל, להעריך את שווים ואף להטיל עליהם צווי עיקול.

    "חשוב לזכור  כי המידע המודיעיני הנאסף בחקירות ובמעקבים, הכולל תיעוד של מעשי הבגידה וראיות שנאספו בחקירה, קביל בבית המשפט"  "מידע זה מאפשר לכם להכריע לטובתכם את תוצאות הליך הגירושין במהירות וביעילות, להבטיח חלוקה הוגנת של הרכוש וההון המשותף, ליהנות ממענה ראוי לסוגיות המשמורת והמזונות ולחסוך מעצמכם ומילדיכם סבל מתמשך".

    לסיכום: בעוד שמסגרת הנישואין היא קבועה, יציבה ובטוחה, הרומן נותן מענה לצרכים, לריגושים וליצרים שחסרים בה. חושדים  כי בן או בת הזוג שלכם מנהל/ת רומן מחוץ לנישואין? זכרו שחקירות אישות הן חקירות רגישות ביותר. לכן, לניסיון ולאמפתיה של החוקר, לדיסקרטיות המלאה ולטכנולוגיות המעקב והתצפיות המתקדמות, יש משקל רב בחשיפת האמת ובהבטחת זכויותיכם, במקרה בו הבגידה הופכת למאבק גירושין.

    משרד סיקורית חקירות, עוסק בתחום  חקירות האישות, מעקבים ותצפיות – לצורך גילוי וחשיפת בגידות – מזה 40 שנה.

    אנו מחזיקים  בידע וניסיון רב  שנים – בניהול וביצוע החקירות דנן,  שומרים על דיסקרטיות רבה ללא פשרות, אמינות ויסודיות.

    איננו משאירים מקום לספקות, אין אבן שלא נהפוך – עד להשגת כל ההוכחות העובדות וראיות האמת!

    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל עלות כספית  בשעה ראשונה, התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר, או השאירו פרטים באתר, או שלחו הודעת ווטספ או שלחו אימייל  itzik167@walla.co.il.

    טל ישיר למנהל ובעל המשרד  053-620-2089 טל במשרד 03-9646198.

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים