לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חקירות סייבר

    נושא האלימות האינטרנטית, פשעי הסייבר והסחיטה המינית באמצעות האינטרנט הם תופעות חמורות ובלתי נסבלות של התקופה שלנו. כדי להתמודד עם תופעות אלה, נעשה בדרך כלל שימוש בחקירות סייבר. מטרת החוקר היא לאתר את האדם או הארגון המפר את החוק. זה יכול להיות האקר שפועל באופן עצמאי או ארגון פשע אמיתי. על ידי החקירה ניתן לסייע לנפגעים לזהות את האיש האחראי לפעילות הפוגעת בסביבה המקוונת ולטפל בו ישירות דרך הפעולות המתקיימות בתוך המערכת המקובלת על ידי דיווח, תביעה, מתן תשובה מול הפוגע וכדומה. על חקירות סייבר נרחיב במאמר הבא. 

     

    מהן חקירות סייבר?

    פשעי סייבר/דיגיטל הם פשעים שמבוצעים באמצעות שימוש בטכנולוגיה דיגיטלית כמו מחשבים, טלפונים ניידים ומכשירים דיגיטליים אחרים המחוברים לרשת. חקירות סייבר הן תהליכים של חקירה, ניתוח ושחזור נתונים דיגיטליים שנערכים כדי לזהות ולאתר את המבצעים של התקיפה.

    חוקרי סייבר חייבים להיות מומחים במדעי המחשב. הם צריכים להבין את פעולתן של תוכנות מחשב, מערכות קבצים, מערכות הפעלה, רשתות ואף חומרה. עליהם להיות מעודכנים מספיק כדי להבין איך מתבצעות האינטראקציות בין הרכיבים הללו על מנת להבין את המצב, למה זה קרה, מתי זה קרה, מי ביצע את פשעי הסייבר וכיצד ניתן להגן על הקורבנות בעתיד מפני איומי סייבר עתידיים.

     

    ניהול חקירות סייבר

    התהליך של פיצוח חקירות סייבר כולל שלבים שונים על מנת לזהות את התוקפים ולחשוף את זהותם. הנה תיאור כל שלב בקצרה-

    1. איסוף מידע: החוקרים אוספים מידע ממקורות שונים כגון ספקי שירותי אינטרנט, חברות תקשורת ואתרים. המידע יכול לכלול יומני פעילות, היסטוריית גלישה, פרוטוקולים ותוכנות ששימשו את התוקפים בפעילותם הבלתי חוקית.
    2. אישור חוקי: איסוף המידע עשוי להיות איטי ומורכב משום שהוא מחייב אישור חוקי מתובעים וצו משפטי לגישה לנתונים הרלוונטיים.
    3. ניתוח המידע: לאחר איסוף המודע הראשוני, צוות מומחים מבצעים ניתוח על מנת למצוא עקבות דיגיטליות שיכולות להוביל לזיהוי התוקפים. תהליך זה כולל ניתוח נתונים גולמיים מרחבי הרשת, כוננים קשיחים, מערכות קבצים, מטמון, זיכרון RAM ועוד. החוקר מחפש טביעות אצבע דיגיטליות בקבצי המערכת, יומני הרשת ושירותים, הודעות אימייל, היסטוריית גלישה באינטרנט ועוד, כדי לתפוס את התוקפים ולהביאם לדין.
    4. זיהוי תוקפים: לאחר שלבי האיסוף והניתוח, החוקרים משתמשים בעקבות הדיגיטליות שנמצאו כדי לזהות את התוקפים. זה עשוי לכלול חיבור בין פרקי פעילות שונים, הבנת סגנון התקיפה והשימוש בכלים דיגיטליים מסוימים.
    5. חשיפה והובלה לדין: כאשר זהות התוקפים מזוהה, מתבצעת חשיפה והובלתם לדין. זה כולל את הראיות המתועדות והנדרשות בתהליך המשפטי.

    על מנת לבצע חקירות סייבר בצורה הטובה ביותר, צוותי החקירה צריכים להיות מיומנים במדעי המחשב, בטכנולוגיות הרלוונטיות ובחוקים הקשורים לפשעי סייבר.

     

    איתור אנשים

    חקירות סייבר מיועדות להביא לנוחות של האנשים שמחפשים את השירות. במקרים רבים, אנשים מאמינים שלא ניתן לבצע איתור אנשים מכיוון ש"הם פשוט נעלמו", אך בפועל, המציאות שונה, ובזכות הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ניתן לבצע איתור אנשים בצורה מהירה יחסית.

    משרדי החקירות תמיד מבינים כיצד לספק את השירות הטוב ביותר ובזמן המהיר, תוך שמירה על חשאיות מלאה ודיסקרטיות מוחלטת. תוכלו לשכוח מכל המגבלות שחשבתם עליהן, מכיוון שהיום רבות מהמגבלות הללו כבר הוסרו ומשרדי החקירות הפרטיות בדרך כלל מסוגלים לאתר אנשים בתוך הארץ ובחו"ל גם.

     

    ריגול תעשייתי

    חקירות סייבר לעיתים כוללות גם ריגול תעשייתי מאוד מעניין. במקרים מסוימים, ארגונים גדולים, בתי עסק וחברות חשופים לריגול מחברות אחרות וריגול ממתחרים. במקרים כאלה, יש לטפל מוקדם ואין צורך להמתין עד שיגרם נזק משמעותי לעסק. כטיפול מנע וכהקדמת תרופה למכה, מומלץ לשכור שירותי חקירות פרטיות מתחום הסייבר שיבצעו את הבדיקות הרלוונטיות במחשבים של החברה.

    אם אתם בעלי עסק עם מתחרים רבים (ובימינו כמעט לכולם יש מתחרים בשפע), מומלץ לקבוע, לפחות פעם בשנה, עזרה ממומחים בתחום הסייבר שיבצעו בדיקות במחשבים של העסק שלכם.

     

    חקירה לאחר גנבה

    ישנם מקרים בהם מתבצעת גנבה, כמו לדוגמא גנבת סכומים גדולים מחברה מסוימת. לעתים בעל החברה מרגיש שמאוחר מידי. אך יש חשיבות רבה בסיוע על ידי משרד חקירות סייבר, גם אם נדמה שכבר מאוחר מדי. לפניכם מספר דוגמאות-

    • גניבת נתונים: אם נגנבו נתונים רגישים או סודיים מהחברה והגנב כבר פוטר, עדיין יש צורך לחקור את התוקף ולזהות כיצד הוא היה מסוגל לגשת למידע הרגיש. זה יכול להתבצע באמצעות ניתוח המחשבים והרשתות שבחברה על מנת לגלות חולשות באבטחת המידע.
    • שיתוף פעולה בגניבות: לעיתים קרובות, אנשים מתאגדים יחד כדי לבצע גניבות בעסקים. גם אם הגנב פוטר, ייתכן וכדאי לחקור את השיתוף פעולה כדי לזהות את המעורבים הראשיים ולאתר אם ישנם פרטים נוספים שעלולים להיות מעורבים בפעילות הבלתי חוקית.
    • עוינות כלכלית ורגשית: במקרים בהם חברה נחשפת לפעולות זינוק כלכלי או רגשי, חקירות סייבר עשויות לסייע בגילוי האחראים ובקביעת המשפטיות של העוברים על החוק.

    לכן, בכל מצב כזה ההמלצה היא לפנות לחוקר פרטי מומלץ לחקירות סייבר, שיתוף פעולה עם חברת חקירות מיומנת ומקצועית יכול לספק לכם את המידע והכלים הנדרשים כדי לחקור ולגלות את הפושעים ולהביאם לכדי צדק.

     

    חשוב לבחור במשרד חקירות מתאים

    אין ספק שתחום חקירות סייבר הוא אחד מהתחומים המרתקים ביותר אך לצד זה גם תחום מורכב שמצריך ידע ויכולות ספציפיות. במסגרת חקירת סייבר יש צורך בשימוש במגוון כלים טכנולוגיים לאיתור אנשים, מעקב ועוד.

    לכן, חשוב מאוד לבחור במשרד חקירות מתאים. משרד חקירות פרטי מקצועי יכול לספק שירותים מקצועיים בתחום חקירות הסייבר והדיגיטל. אם אתם מחפשים משרד חקירות פרטיות המספק גם שירותי חקירות סייבר, סביר להניח שאתם צריכים לאתר אנשים, לבצע מעקבים דיגיטליים, לזהות מרגלים תעשייתיים, לזהות חייבי כספים, לאתר בני זוג שברחו עם הילד ועוד.

    חוקרים פרטיים בתחום הסייבר מספקים לכם את הסיכוי הטוב ביותר לקבל את הפיצויים וההחזרים שמגיעים לכם. מומלץ לעבוד עם משרד חקירות פרטי מומלץ המתמחה בתחום, המספק שירות מקצועי ואינו מבטיח "הבטחות באוויר". עליכם לעבוד עם חברת חקירות פרטיות המפעילה תהליכי עבודה שקופים ביותר, שמתבצעים מולכם ולא מול הצד הנחקר, בהתאם לתקנות המקובלות.

    משרד חקירות פרטי בנושא סייבר מקצועי חייב לספק לכם תיעוד מלא של השיחות, ההקלטות או המסמכים שנערכו במהלך התהליך של החקירה. הוא משתמש בטקטיקות שונות כדי לחשוף את זהות התוקפים, מה שלעיתים יוביל לגילוי מוצלח של פושעים סדרתיים ברשת, כולל בתוך הדארק נט.

     

    חקירות סייבר עם סיקורית חקירות

    משרד סיקורית חקירות הוא משרד מומלץ במיוחד עבור חקירות סייבר. המשרד מעניק שירותים במגוון תחומים שונים, לרבות תחום הסייבר והדיגיטל. מנהל ובעל המשרד, יצחק מאיר, היה קצין מצ"ח וראש מדור סמים וחקירות מיוחדות. הוא בעל רקע אקדמי במשפטים ומתמחה בבדיקת חומרי איסוף וכתיבה משפטית. החוקרים שלנו פעילים בישראל ובחו"ל ומספקים שירותים ללקוחות פרטיים, עורכי דין, אנשי עסקים, מוסדות ועוד.

    אנחנו כאן כדי לתת לכם את הפתרון המותאם ביותר לצרכים שלכם. צרו קשר עם משרד סיקורית חקירות כדי לקבל מענה מקצועי ופתרון לבעיה שלכם.

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      סוגי-חקירות-פרטיות-מעקבים-ותצפיות-בכל

      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים