לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חקירות כלכליות

    משרד סיקורית חקירות נוסד על ידי מייסדו יצחק מאיר בשנת 1980.יצחק , קצין מצ"ח, לשעבר ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות,

    בוגר תאר ראשון,LL.B במשפטם מטעם אוניברסיטת בר אילן. בהיותו בשרות קבע במצ"ח יצחק שימש כראש מדור סמים וחקירות מיוחדות .

    למותר לציין, כי יצחק  טיפל במקרים קשים במיוחד כגון: חקירות התאבדויות והרג, מכירת אמצעי לחימה לארגוני פשיעה ולמשפחות פשע, חקירות הונאה, חקירת גנבות, חקירות הונאה מרמה הפרת אמונים  וגנבת כספי צה"ל בתנועות סיבוביות והעברת הכסף לבנקים בארץ ובחו"ל – חקירות שורשיות לאיתור כספים צה"ליים שהוברחו בתנועות סיבוביות  לבנקים בארץ ובחו"ל תפיסת החשבונות והחזרת חלק מהכסף לצה"ל.

    בתחילת דרכי בעולם החקירות הפרטיות טיפלתי בתיקי  הונאות  ועוקץ של מבוטחים כנגד  חברות ביטוח, עסקי בחקירות בכיסוי ודיבוב, תשאולים תחת הזהרת מבוטחים, הגעה לפשרות והחתמת מבוטחים על הונאות ביטוח הגשות תלונות למשטרת ישראל בגין הונאות ביטוח וסילוקי תביעות.

    עם השנים צברתי קשרים בנקודות מפתח-ועבדי עם כל חברות הביטוח, עם מספר לא מבוטל של הבנקים, חברות אופנה, חברות דלק, רשתות מזון, חברות הייטק, חברות פיננסיות מהידועות במשק, חברות למתן אשראי, הוצל"פ, כנ"ר, פש"ר רשות אופנה, עסקים קטנים ובינוניים, עורכי דין בתחום המשפחה וגירושין, עורכי דין  במישור הפלילי עורכי דין בתחום  נדל"ן, עורכי דין  בתחום כלכלי מסחרי וחברות.

    מה זה בעצם חקירות כלכליות? 

    חקירה כלכלית, המבוצעת ע"י סיקורית חקירות ומשולבת במעקבים ותצפיות, היא כלי אפקטיבי לאיסוף נתונים – אודות היכולת או ההתנהלות הכלכלית- של הנחקר במישור האישי והעסקי. החקירה הכלכלית אפקטיבית – גם בשלב ההיערכות לגירושין. היא מאפשרת לחשוף את היכולת הכלכלית האמתית של בן הזוג, הסתרת נכסים ועוד.

    החקירה הכלכלית נפוצה מאוד גם במגזר העסקי – ובעזרתה ניתן לאגור מידע עסקי על לקוחות, שותפים ומתחרים, לאתר חייבים ואת הנכסים שבבעלותם, לאסוף מידע לקראת ביצוע עיקולים ועוד. באמצעות חקירות כלכליות המשלבות בין השאר  סוכן סמוי – הפועל  בכיסוי ודיבוב, תוכלו לדעת האם מועלים בכספיכם, לאתר את אלו שחייבים לכם כספים, לאתר נכסים מוברחים ועוד. מעבר לכך, במסגרת חקירה כלכלית – ניתן להבין האם אחד מלקוחותיכם  הנו מוגבל על ידי הבנקים, האם הוא היה מעורב בתביעות אזרחיות ופליליות, האם הוא תובע או נתבע, האם נפתחו נגדו הליכי הוצל"פ, האם הוא בתהליכי חדלות פירעון, הפטר ועוד.

    להגיע אל האמת באמצעות חקירות כלכליות

    על מנת להתחיל בחקירה כלכלית ולנהל אותה כראוי, או אז, מומלץ לפנות אל משרד סיקורית חקירות. המשרד נוסד ומנוהל על ידי יצחק מאיר, קצין מצ"ח, לשעבר ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון  LL.B  במשפטים, מטעם אוניברסיטת בר אילן. ליצחק ניסיון עשיר בהפעלת חוקרים פרטיים, חוקרים כלכליים, עוקבים ותצפיתנים,   אנשי מודיעין ובלשים – במגוון רחב של תחומים, בין השאר בהפעלת חוקרים בכיסוי, הפעלת סוכנים סמויים מדובבים ומדובבות – במספר שפות. למותר לציין, כי לנוכח היכרותו את השטח, יצחק מקושר היטב למקורות מידע ובנקודות מפתח, דבר המסייע להפיק עבור הלקוחות דוחות חקירה איכותיים המוגשים ללקוחות בכתיבה משפטית.

    מתי חייבים לבצע חקירה כלכלית במגוון תחומים?

    לאורך הליך גירושין

    כאשר אתם חושדים כי בן או בת הזוג העבירו, או למעשה הבריחו רכוש וכספים – על שם אדם אחר, קרי,  מעגל ראשון שני ושלישי – בתנועות סיבוביות, כולל הברחת הכספים לחשבונות בנק בארץ או  בחו"ל על שם אדם אחר,  יצרו חובות פיקטיביים – על מנת ליצור איזון שיקרי במשאבים, כאשר הם מנהלים פעילות עסקית  במגמת זדון – לצורך הפחתת הרווחיות, או שמא מדובר במקרה אחר, או אז, יש לבצע חקירה כלכלית  מקיפה.

    לפני יצירת שותפות עסקית

    על מנת לוודא – כי  השותף העסקי העתידי אכן אדם אמין – וכי יכול הוא לעמוד בהתחייבויותיו, או אז, חובה לבצע חקירה כלכלית מקיפה. כך ניתן יהיה לבחון היטב  את חוסנו הכלכלי, כמו גם, לבחון  היטב את  המסמכים שהציג.

    איתור רכוש

    כאשר קרוב משפחה נפטר והגדיר אתכם כיורשים, או אז, יש לאתר את מכלול הכספים והנכסים – אשר היו בבעלותו – בין אם מדובר בנדל"ן או כספים המושקעים בחסכונות, פיקדונות ומניות  בחשבונות בנק, בבתי השקעות או חברות ביטוח וכן הלאה.

    לצורך ביצוע חקירה כלכלית מקיפה שורשית ויסודית

    מומלץ לפנות למשרד סיקורית  חקירות המחזיק בידע וקשרים בתחום החקירות הכלכליות מזה ארבעה עשורים.

    יצחק מאיר – מנהל ובעל משרד סיקורית חקירות, מחזיק ברשיון חוקר פרטי ורשיון לקיום משרד לחקירות פרטיות – החל משנת 1980. יצחק חבר בלשכת חוקרים פרטיים בישראל כמו גם חבר בארגון הבלשים הבינלאומי המונה כיום כ – 1000 משרדי חקירות ב – 100 מדינות, יצחק, מקושר היטב עם בעלי משרדים בארץ ובחו"ל  ועובד  עם חוקרים פרטיים כולם עצמאיים.

    חוקר כלכלי  – לסייע ללקוח במקצועיות ובאחריות

    חקירה כלכלית מיועדת למגוון גופים וגורמים: החל מבעלי חברות עסקים  וארגונים, אנשים אשר יש בכוונתם להיכנס לשותפויות, זוגות הנמצאים בהליכי גירושין, במהלך גירושין ולאחר גירושין,  קרובי משפחה מסוכסכים בנושא ירושה ועוד.

    באמצעות חקירה כלכלית, ניתן יהיה לקבל תמונת מצב מלאה ומדויקת – ולפעול בהתאם. לשם כך, מומלץ  ליצור קשר עם יצחק מאיר בעל משרד סיקורית חקירות.

    חקירה כלכלית גירושין

    בתחילתה של חקירה כלכלית גירושין, יש לבחון מספר היבטים מרכזיים:

    מהו מצבם העסקי כלכלי  של בני הזוג? האם מצבם הכלכלי יציב? האם אחד מבני הזוג מסתיר כספים רכוש ונכסים? מה ניתן לעשות  על מנת  להבטיח כי זכויותיכם תשמרנה  וכי  בבוא  העת  תקבלו  את כל מה  שמגיע לכם?

    חקירה כלכלית גירושין – קלף מיקוח חשוב

    כאשר אנו מתחתנים עם בן או בת זוג -אנו עושים זאת מתוך אהבה ואמונה כי הקשר יחזיק מעמד. לאורך השנים, אנו בונים בית ומשפחה, מגדלים ילדים וצוברים רכוש. עם זאת, כאשר ההחלטה להתגרש, קורמת עור וגידים ואנו נכנסים להליך שאיננו יודעים מתי יסתיים, או אז,  זה הזמן לשקול ניהול של חקירה כלכלית  בהליך  גירושין.

    חקירה כלכלית משמעותה – איסוף מדוקדק ומוקפד של נתונים; מידע המצביע על התנהלותו הכלכלית של אדם או של עסק זאת, בהתאם למזמין  החקירה.

    במסגרת החקירה, ניתן יהיה לקבל מידע, בין השאר,  לגבי כספים נזילים, נכסי נדל"ן של הנבדק, כלי הרכב שברשותו ו/או בשימושו, חשבונות הבנק  שבבעלותו או כספים שהוברחו לצד ג', הביטוחים המשויכים לו – החל מביטוח חיים, ביטוחי מנהלים, ביטוחי רכבים וביטוחים אלמנטריים ועד קרנות השתלמות וקרנות פנסיה וכן מקורות הכנסה נוספים.

    נתונים אלו יסייעו לצד המבקש את החקירה – ולמנוע מצב בו זכויותיו יקופחו – ולא יוכל לקבל את המגיע לו.

    מעבר לכך, כל מידע לגבי הממון והרכוש  האמתי של הנבדק, ישמש לטובת מזמין החקירה – ולקביעת גובה דמי מזונות קטינים, איזון במשאבים, חלוקה הוגנת של הרכוש והכספים, משמורת וזמני שהות ועוד.

    ביצוע מדויק של מגוון חקירות

    הליך הגירושין הנו תקופה מטלטלת לכל המעורבים, כאשר לאורך כל  התקופה מתגלה, המצב הכלכלי האמתי של שני הצדדים.

    כדי לוודא שתצאו מהליך הגירושין כשידכם על העליונה, כמו גם על מנת שתדעו במדויק מהו מצבו הכלכלי של הצד ממנו אתם מתגרשים, מומלץ לפתוח בחקירה כלכלית. לשם כך, מומלץ לפנות אל משרד סיקורית חקירות – המחזיק בידע איתן מזה ארבעה עשורים בחקירות כלכליות מקיפות עומקיות  ושורשיות.

    משרד סיקורית חקירות – עובד בתחום החקירות הכלכליות עם חוקרים  אשר כל עיסוקם הוא אך ורק ניהול וביצוע חקירות כלכליות על פי דין. לצד ניהול חקירות כלכליות, ניתן לפנות אל  סיקורית חקירות גם לצורך ביצוע חקירות עסקיות ומסחריות, איתור צוואות יורשים וירושות, חקירות בתחום דיני עבודה, איתורים מגוונים, ניטור ובדיקת האזנות סתר, רכישת מוצרי: חקירות, בילוש ומודיעין,  וריגול, תכנות תיעוד לטל' ניידים מסוג אנדרואיד, בדיקות פוליגרף, אימות או הפרכת טענות, איסוף מיידעים ומסמכים  ממקורות קשים במיוחד, הפעלת סוכן סמוי,  הפעלת חוקרים בכיסוי ודיבוב, חקירות במישור הפלילי, חקירות  בתחום הנוער, חקירות מחשב וסייבר, חקירות לצורך איתור מפיצי דיבה ולשון הרע ברשתות החברתיות ובאינטרנט, חקירות רקע על אנשים פרטיים, חברות, עסקים וארגונים, מודיעין עסקי, מודיעין תחרותי, חקירות זכויות יוצרי קניין רוחני סמני מסחר ומותגים, חקירות בינלאומיות – בשיתוף עם משרדי חקירות מקומיים בחו"ל, חברים בארגון הבלשים הבינלאומי ועוד.

    מה משרד סיקורית מספק ללקוחותיו בחקירות כלכליות מורכבות

    שם ומשפחה, ת.ז, ח.פ, כתובת מגורים, טלפונים ניידים ונייחים, אימיילים(דואר אלקטרוני) מקומות עבודה, היסטוריה תעסוקתית, זיקה לחברות, עסקים, מוסדות, עמותות וארגונים, איתור כספים המושקעים בבתי השקעות, איתור כספים נזילים ואבודים,איתור כל חשבונות הבנקים של הנבדק כולל:מספר חשבון שם הסניף כתובת הסניף, מצב חשבון בנק כולל – עו"ש ואובליגו, חסכונות, השקעות במניות, קופות גמל ופנסיות, איתור נדל"ן מלא, איתור קרקעות כולל זכויות, איתור רכבים, מנהג בעלים, כלי צמ"ה, כלים ימיים ואוויריים, איתור רשימת לקוחות וספקים,איסוף מידעים אודות הברחת כספים ונכסים לצדי ג', הרמת מסך מודיעינית, בדיקת איתנות כלכלית, איתור תיקים משפטיים אזרחי פלילי, בדיקות מקיפות בבנק ישראל, בדיקות מקיפות בהוצל"פ, כנ"ר פש"ר,בדיקות מקיפות בכל בתי המשפט בישראל, בדיקות מקיפות ברשויות הגביה והאכיפה, איתור תיקים אזרחיים (תובע נתבע) בדיקות בכל הרשמים בישראל, בדיקת חובות לשוק האפור, הלוואות, בדיקה בחברות מימון חוץ בנקאיות, בדיקות בחברות אשראי, איתור ביטוח מנהלים,  ביטוח חיים, איתור  ביטוחים – אלמנטרי עסקים ורכב, איתור השקעות בחברות ביטוח וכל מה  שנצליח להשיג במהלך החקירה הכלכלית המקיפה! למותר לציין, כי לרוב אין צורך בחקירות כלכליות מקיפות ולכן אנו מבצעים חקירות כלכליות פשוטות יותר על פי דרישת מידע!

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      סוגי-חקירות-פרטיות-מעקבים-ותצפיות-בכל

      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים