לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    משרד חקירות סיקורית חקירות – אימות או הפרכת טענות.

    מבוא

    משרד סיקורית חקירות נוסד על ידי מייסדו יצחק מאיר בשנת 1980.יצחק, קצין מצ"ח, לשעבר ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות,

    בוגר תאר ראשון,LL.B  במשפטם מטעם אוניברסיטת בר אילן. בהותו בשרות קבע במצ"ח יצחק שימש כראש מדור סמים וחקירות מיוחדות.

    וטיפל במקרים קשים במיוחד כגון: חקירות התאבדויות והרג, מכירת אמצעי לחימה לארגוני פשיעה ולמשפחות פשע, חקירות הונאה, חקירת גנבות, חקירות הונאה מרמה הפרת אמונים  וגנבת כספי צה"ל בתנועות סיבוביות והעברת הכסף לבנקים בארץ ובחו"ל – חקירות שורשיות לאיתור כספים צה"ליים שהוברחו בתנועות סיבוביות  לבנקים בארץ ובחו"ל תפיסת החשבות והחזרת חלק מהכסף לצה"ל.

    בתחילת דרכי בעולם החקירות הפרטיות טיפלתי בתיקי  הונאות  ועוקץ של מבוטחים כנגד  חברות ביטוח, עסקי בחקירות בכיסוי ודיבוב, תשאולים תחת הזהרת מבוטחים, הגעה לפשרות והחתמת מבוטחים על הונאות ביטוח הגשות תלונות למשטרת ישראל בגין הונאות ביטוח וסילוקי תביעות.

    עם השנים צברתי קשרים בנקודות מפתח-ועבדי עם כל חברות הביטוח, עם מספר לא מבוטל של הבנקים, חברות אופנה, חברות דלק, רשתות מזון,חברות הייטק, חברות פיננסיות מהידועות במשק, חברות למתן אשראי, הוצל"פ, כנ"ר, פש"ר רשות אופנה,עסקים קטנים ובינוניים, עורכי דין בתחום המשפחה וגירושין, עורכי דין  במישור הפלילי עורכי דין בתחום  נדל"ן, עורכי דין  בתחום כלכלי מסחרי וחברות.

    כיום אני מפעיל במשרדי 5 ראשי צוותים כולם עורכי דין בתחומי משפט שונים וכ- 50 חוקרים רשויים כולם עצמאיים מחזיקים ברשיון חוקר פרטי חלקם אף מחזיקים ברשיון לקיום משרד לחקירות פרטיות.

    *אימות או הפרכת טענות

    משרד סיקורית חקירות עוסק במגוון רחב של חקירות פרטיות, מעקבים ותצפיות – גילוי וחשיפת בוגדים ובוגדות, הכנת אזורים קשים במיוחד למעקבים מורכבים, חקירות ומעקבים משולבים זה בזה בכל הקשור לדיני עבודה, פוליגרף ועוד.

    חקירות אימות  או הפרכת טענות הן חלק בלתי נפרד  מרובו  של תחום החקירות הפרטיות.  החל מ – חקירות אישות, חקירות ומעקבים אחר בוגדים ובוגדות,  חקירות כלכליות, חקירות מסחריות, חקירות עסקיות, חקירות לצורך אימות או הפרכת   כתבי טענות, חקירות נזקין, חקירות מחשב וסייבר הגנתי, חקירות לצורך  אימות או הפרכת טענות בנושא  איתורים אינטרנטיים – איתורי כתובות, איתור מקומות עבודה, איתור כלי רכב, איתור כלי צמ"ה, איתור כלים ימיים, איתור כלים אוויריים, צוואות יורשים וירושות, קניין רוחני סימני מסחר ומותגים, חקירות פורנזיות -חקירות משפטיות, אימות גרסאות של שוכרים, בדיקות אימות של קורות חיים, אימות או הפרכת טענות נזיקין, אימות או הפרכת טענות תובעים,אימות או הפרכת מיידעים ברשתות החברתיות והאינטרנט בכללותו,הפרכת טענות של שקרנים פתולוגיים, אימות או הפרכת גרסאות בין בני זוג בוגדים ועוד.

    סיקורית חקירות מבצעת חקירות המשלבות אימות בין השאר באמצעות מעקבים, תצפיות, תשאולים פרונטליים  חקירות בכיסוי ודיבוב  וכלי חקירה מתקדמים נוספים ומוודאת את נכונות הצהרותיו של הנבדק בדבר הרכוש שבבעלותו או טענותיו להיעדר רכוש, מעשיו בעבר ובהווה או מצבו הבריאותי, אימות או הפרכת גרסת הנבדק  לעניין תביעת נזיקין שהגיש, הכנת רישומי  סתירותיו  של  הנבדק  לעניין טענותיו, בתום חקירה יסודית ומקצועית, סיקורית תגיש לכם דו"ח מפורט אודות אמיתות או סתירות ושקריו של הנבדק באמצעותו תוכלו לעשות שימוש קביל בבתי המשפט במשטרת ישראל וברשויות המדינה האחרים.

    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל  התחייבות  כספית בשעה ראשונה, התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר או השאירו פרטים באתר  ונשוב אליכם  בהקדם.

    טל' 053-6202089

     

     

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים