לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי מעקבים

    הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים המתבצעים על מנת לאסוף מידע ולתפקד כאמצעי לגילוי האמת או לסיווג עניינים פרטיים נוספים. הפעולות האלו יכולות להיות חלק מחקירה אזרחית, חקירה פלילית פרטית, חקירה בנושא משפחתי, חקירת עובדים בארגונים ועוד. 

     

    חוקר פרטי מעקבים- הצורך בביצוע מעקבים

    מעקב הוא אחת מהדרכים היעילות לאיסוף מידע במסגרת חקירות פרטיות. במעקבים, חוקרים פרטיים מיומנים מבצעים מעקב אחר פעילות האדם הנחקר. הם משתמשים בכלים מתקדמים ובטכנולוגיה מתקדמת כגון מצלמות, מכשור לראיית לילה ומכשירי האזנה כדי לרשום ולתעד את הפעילות. המידע נשמר ומועבר ללקוח בדרך כלל על ידי דו"ח מפורט, שבו נמצאות ראיות חומריות שניתנות לשימוש בבית המשפט.

    תהליך המעקב כולל מגוון פעולות, כמו מיפוי מקומות נופש, תיעוד מפגשים, וניתוח המידע על מנת להגיע למסקנות. כלי המעקב המתקדמים והטכנולוגיה בה משתמשים מאפשרים לחוקרים להתמקד במגוון מקומות ופעילויות של הנחקר, ובכך לספק תמונה מקיפה ומפורטת של המציאות.

    לאחר סיום המעקב, הלקוח מקבל דו"ח מפורט הכולל את כל הנתונים והראיות שנאספו במהלך החקירה. ניתן לאמת או להפריך את החשדות הנוגעות לניהול ולהחלטות הלקוח על סמך המידע המובא בדו"ח. חשוב לציין כי כל פעולות המעקב נערכות בכפוף לחוק הרלוונטי בכל מדינה ולמדיניות הארגון או החוקר הפרטי.

     

    חוקר פרטי מעקבים- כיצד מתנהל מעקב?

    כדי להבטיח כי המעקב יתבצע בצורה מוסרית ומקצועית, החוקר הפרטי חייב לפעול בהתאם לקוד המקצועי ולתפקיד האתי שלו. הוא צריך להתנהל באופן דיסקרטי ולא לעורר חשד בקרב הנחקר, על מנת להבטיח את ההיטמעות ואת תקופת המעקב.

    ישנם מקרים בהם המעקב עלול להיות מורכב במיוחד. כמו לדוגמא מעקב שמתבצע במקום כמו בני ברק או בקיבוץ, בהם יש כללים ברורים להתנהלות ופעמים רבות האנשים מכירים אחד את השני. במקומות כאלה החוקר הפרטי צריך להכיר את התרבות המקומית על מנת להיטמע בהצלחה ולהצליח בתהליך המעקב. ההיכרות עם השפה, התרבות ודרכי התנהלות במקום יכולים לשמש כמשאבים חשובים לחוקר פרטי במהלך החקירה.

    המעקב עצמו יכול להתבצע במגוון דרכים, ולכן החוקר פרטי יכול להשתמש בשילוב של מעקב פיזי ומעקב טכנולוגי. בכך, הוא יכול לספק תמונה מקיפה ומפורטת של הפעילות של הנחקר.

    כמובן, כל שימוש בהאזנות סתר חייב להיות בהתאם לחוק ולהוראות המקומיות. האזנות סתר בלתי חוקיות עשויות להיות פוגעות ולהפר את הזכויות הפרטיות של הנחקר ואחרים, ולכן יש להפעיל יכולת רבה וזהירות גבוהה בשימוש בהן.

     

    חוקר פרטי מעקבים- מה זה כולל?

    כאשר משכירים חוקר פרטי, ניתן לצפות לאחד או יותר מהפעולות הבאות-

    • ניטור ותיעוד: חוקר פרטי עשוי לבצע ניטור ותיעוד של פעילות הנחקר באמצעות מצלמות, הקלטת שיחות, צילום, או שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אחרת.
    • רישום תנועה: יתכנו מקרים בהם יתבצע מעקב אחר תנועת הנחקר, באמצעות רכבים, צירופי תחבורה ציבורית ולעתים אפילו מעקב במדינה אחרת.
    • מעקב דיגיטלי: ייתכן שחוקר פרטי ישתמש בשירותי אינטרנט ובכלים דיגיטליים על מנת לרכוש מידע נוסף או לעקוב אחרי פעילות מקוונת של הנחקר. מחקר דיגיטלי יכול לכלול עקיפת חשבונות ברשתות חברתיות, כתיבת אימיילים מזויפים, התחקות אחר התגובה של הנחקר, וכדומה.
    • רישום ועקיפת שיחות: במידה וחלק מהחקירה כולל מעקב אחר שיחותיו של הנחקר, יתבצעו הקלטות של שיחות ואולי גם התקנת מכשירי הקלטה על חפציו האישיים.
    • חקירת מקום מגוריו או עבודתו של הנחקר: חוקר פרטי עשוי לבקר במקומות בהם הנחקר יכול להיות, כמו בביתו או במקום העבודה שלו.
    • איסוף מידע פומבי: חוקר פרטי יכול לאסוף מידע פומבי כמו רשומות מבניינים, רשומות ממקומות עבודה ועוד.

    ביצוע המעקבים והחקירה עלולים להיות מוגבלים על פי החוקות והתקנות הרלוונטיות בכל מדינה ולפי רמת הפרטיות והגילוי האמור בחוזה בינו לבין הלקוח. חשוב לוודא שכל פעולות החקירה נערכות בצורה חוקית ובכפוף למדיניות הארגון או החוקר הפרטי.

     

    חוקר פרטי מעקבים- מחיר

    המחיר לשעת מעקב וחקירה של חוקר פרטי יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים כמו ההיקף של העבודה הדרושה, המרחק למקום המעקב, הכלים והטכנולוגיה הנדרשת. כמו כן יש לקחת בחשבון שגם תעריפי שבת וחגים יכולים להשפיע על המחיר.

    כאשר היקף העבודה וקושי החקירה גבוהים, המחיר עלול להיות גבוה יותר. לכן יש לקחת בחשבון מה היקף החקירה, כמה החוקר הפרטי יצטרך לעבוד בשביל להוכיח את האמת. ישנם מקרים בהם מדובר בחקירה פשוטה ומקרים בהם החקירה מורכבת במיוחד. ככל שהיקף החקירה יהיה רחב יותר וככל שהחקירה תהיה מורכבת יותר כך יש לצפות שהמחיר של החקירה יעלה בהתאם. 

    כמו כן יש לקחת בחשבון את המקום בו תתנהל החקירה. אם המעקב מתרחש במקום רחוק אשר קשה להגיע אליו, ייתכן שיהיה צורך לתת לחוקר פרטי תשלום גם עבור לינה ואוכל. בנוסף יש לקחת בחשבון שבמקרים בהם החקירה מתנהל במדינה אחרת יש לשלם גם עבור טיסות ולינה באותה מדינה מה שיעלה את העלות באופן משמעותי.

    שימו לב כי שימוש בכלים וטכנולוגיה מתקדמים יכול להשפיע על לעלות החקירה, שכן הכלים האלה עשויים להיות יקרים. לדוגמא אם יש צורך בשימוש במצלמות מיוחדות, מכשור לראיית לילה, מכשירי האזנה וכדומה יש לצפות לעלייה במחיר בהתאם. 

    כמו כן, במקרים בהם החקירה מתנהל גם בשבתות וחגים תעריפי השבת והחגים יכולות להגביר את המחיר של שעת המעקב. בשבת התעריף יהיה 150% ואילו בחג יכול להגיע גם ל200%.

    בכל מקרה, במהלך התהליך כדאי להתייעץ ולהגיע להסכמה מראש עם החוקר הפרטי לגבי ההוצאות הצפויות ולשקול את המגבלות הכלכליות שלך לפני שבוחרים להפנות אותו לעבודה. באופן ממוצע המחיר לשעת מעקב ינוע בין 450 לבין 600 שקלים, בהתאם למורכבות המקרה. יש לקחת בחשבון כי במקרים מורכבים במיוחד המחיר יכול להיות אפילו  יותר יקר. 

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...

      חוקר פרטי בפתח תקווה

      הצורך בשירותי חקירה, יכול לנבוע ממגוון סיבות שונות. יכולים להיות מצבים בהם יש חשד לבגידה בין בני זוג, מצבים בהם...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים