לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי – חוקרים פרטיים במגוון רחב של תחומי חקירות בפריסה ארצית מרמת הגולן ועד אילת.

    ח

     

    חקירות פרטיות בתחום הנוער

    הורים רבים מגלים, מאוחר מדי, שהמתבגרים שלהם מנהלים עולם משלהם וחשופים להשפעות שליליות, הכוללות עישון סמים, צריכת אלכוהול, אלימות, פעילות עבריינית ועוד. אם אתם מבחינים בשינוי התנהגותי אצל המתבגר/ת שלכם, סיקורית חקירות נמצאת כאן בשבילכם. באמצעות חקירה דיסקרטית ורגישה המשלבת מעקבים סמויים, תצפיות ואיסוף מידע, סיקורית חקירות תברר את מצבו של ילדכם, תזהה את החברה בה הוא מבלה ותספק לכם מידע אמין ואובייקטיבי שיסייע לכם ליצור תוכנית טיפול, שיקום ומניעה עם מומחים לנושא.

    מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  הם  סוד ההצלחה במגוון רחב של  סוגי החקירות.

    כולנו חיים בעולם טכנולוגי המאפשר לנו לאסוף מידע באמצעים דיגיטליים. עם זאת, עבודתו של חוקר פרטי אינה שלמה ללא נוכחות בשטח וביצוע מעקבים ותצפיות אחר אובייקט החקירה. לכן, אין זה מפתיע שתחום המעקבים והתצפיות הוא חלק בלתי נפרד מכל סוגי החקירות: החל מחקירות בתחום האישות, דרך חקירות כלכליות ועד חקירות בעסקים.

    מעקבים גלויים או סמויים מחייבים ניסיון רב, רמת מיומנות גבוהה ויכולת להפעיל בזמן אמת, ציוד טכנולוגי מתקדם לאיסוף מידע ותיעודו באמצעות צילומים, טכנולוגיות דיגיטליות והאזנות סמויות וחוקיות. יישום נכון ומקצועי של המעקבים והתצפיות שמבוסס על עבודת הכנה קפדנית ועמידה בכללי האתיקה ובדרישות חוק האזנת סתר, מאפשר לסיקורית חקירות לדלות עבורכם מידע יקר ערך ושפע ראיות קבילות שישרתו אתכם בבית המשפט.

    המציאות מוכיחה שחקירות שאינן מצליבות מידע עם מעקבים ותצפיות, עלולות להתמוטט.

    לכן, אם אתם עומדים לפתוח בחקירה, נמצאים בעיצומה או זקוקים להשלמת חקירות לצורך אימות או הפרכת טענות, הקפידו לשלב את יכולות המעקבים והתצפיות של סיקורית חקירות בחקירה שלכם.

    *חקירות אישות

    חקירות אישות הן מהחקירות הרגישות ביותר – ולא במקרה. חקירות אישות עוסקות במערכות יחסים ובבגידות בין בני זוג ולכן הן מחייבות ניסיון מקצועי רב ודיסקרטיות מלאה. במהלך חקירות אישות סיקורית חקירות מבצעת בנחישות וברגישות מעקבים דיסקרטיים ותצפיות על בן/בת הזוג החשוד/ה בבגידה ומבצעת פעולות בכיסוי – עד להתבררות העובדות ואישוש החשדות, או הפרכתן.

    בחקירות אישות אנו שמים דגשים על פי מזמין\ מזמינת העבודה על מספר פרמטרים כגון: הסכמי ממון, הסכמי גירושין, חלוקת רכוש, איזון משאבים, מזונות אישה, מזונות קטינים , משמורת והסדרי ראייה, ניכור הורי, גישור, ידועים בציבור, צוואות וירושות ועוד.

    *חשיפת בוגדים ובוגדות

    אם הבחנתם בשינוי התנהגותי אצל בן/בת הזוג, כגון היעדרויות לא מוסברות, שיחות טלפון ממושכות בהסתר או ירידה בחשק המיני, אל תתעמתו איתו. האשמה שאינה מבוססת, עלולה לפגוע באופן בלתי הפיך בקשר ביניכם, לכן פנו לסיקורית חקירות שצברה ניסיון רב בחקירות אישות ובחשיפת בגידות. באמצעות פעולות חקירה דיסקרטיות, מעקבים סמויים ותצפיות על בן/בת הזוג הנחשד בניאוף, סיקורית חקירות תספק לכם את כל ההוכחות בדבר הבגידה או תשלול את קיומה – כל זאת ללא ידיעת בן/בת הזוג.

    חקירות כלכליות
    חקירה כלכלית המבוצעת ע"י סיקורית חקירות ומשולבת במעקבים ותצפיות, היא כלי אפקטיבי לאיסוף נתונים אודות היכולת או ההתנהלות הכלכלית של הנחקר במישור האישי והעסקי.

    החקירה הכלכלית אפקטיבית בשלב ההיערכות לגירושין. היא מאפשרת לחשוף את היכולת הכלכלית האמתית של בן הזוג, הסתרת נכסים ועוד. החקירה הכלכלית נפוצה מאוד גם במגזר העסקי ובעזרתה ניתן לאגור מידע עסקי על לקוחות, שותפים ומתחרים, לאתר חייבים ואת הנכסים שבבעלותם, לאסוף מידע לקראת ביצוע עיקולים ועוד.

    *חקירה מסחרית

    חקירות מסחריות עוסקות באישוש ובהפרכת חשדות כלפי עובדים, מועמדים למשרה, ספקים, מפיצים ושותפים. חקירה מסחרית המנוהלת בדיסקרטיות ע"י סיקורית חקירות, תאפשר לכם "לישון בשקט" ולהיות בטוחים שהעסק שלכם אינו חשוף לגנבות סחורה, מעילות בכספים או דליפת מידע עסקי רגיש. באמצעות חקירה המשלבת מעקבים ותצפיות, חקירות לקוח סמוי ותשאולים, סיקורית חקירות תבדוק את הרקע או ההתנהלות של השותף המיועד ושל המועמדים לעבודה, את מהימנות העובדים והמנהלים ואת התנהלותם, תחשוף גנבות, תאתר סחורות שנגנבו מכם ותביא לידיעתכם מעשי מרמה של מפיצים וספקים שעובדים איתכם.

    *איתור חייבים ונמלטים

    חייבים לכם כסף ומתחמקים מתשלום? אל תרימו ידיים. גם אם החייב בעייתי ועושה הכול כדי שלא תמצאו אותו וגם אם הוא מסתתר מעבר לים, סיקורית חקירות תעמיד לרשותכם את כל הידע, היכולות והקשרים הבינלאומיים לאיתור חייבים ונמלטים.

    לשם כך, סיקורית חקירות תיזום חקירה פרטית המשלבת מעקבים ותצפיות בארץ ובחו"ל, תוך הפעלת שותפיה העסקיים – משרדי חקירות מובילים בכל רחבי תבל, עימם היא מנהלת קשרים הדוקים. בתום החקירה, סיקורית תספק לכם דוח מהימן וקביל שישמש אתכם בבית המשפט.

    *חקירות עסקיות

    בשוק התחרותי בו אתם פועלים, אין תחליף למודיעין עסקי מהימן ועדכני על המתחרים שלכם ועל חברות ומיזמים בהם אתם מעוניינים להשקיע, להיכנס כשותפים או לבצע עסקת מיזוג או רכישה. באמצעות חקירות, מעקבים ותצפיות, סיקורית חקירות "תוציא את החתול מהשק" ותספק לכם מידע יקר ערך על מאפייני החברה: החל ממצבה הפיננסי, רווחיותה והשקעותיה השונות, דרך מידע על מוצרים הנמצאים במחקר ופיתוח ועד מידע הנוגע להון האנושי של החברה.

    *איתורים שאינם אינטרנטיים

    היכולת לבצע איתורים שאינם אינטרנטיים, היא מיומנות הנרכשת עם השנים ומאפשרת לכם לשים את ידכם על מסמכים, מידע, ראיות, חשבונות בנק סודיים, נכסים שונים ואפילו בני אדם – החל מקרובי משפחה שאבד עימם הקשר ועד עבריינים נמלטים, מטרדנים או חייבים. באמצעות עבודת חקירות קלסית בשטח המשלבת מעקבים ותצפיות בארץ ובעולם, סיקורית חקירות תצרף את פיסות המידע, עד לאיתור המבוקש.

    *חקירות בגין גנבות

    גנבות, מעילות והונאות בארגונים ועסקים הן תופעה נפוצה למדי. הגנבות מתבצעות הן ע"י גורמים מתוך הארגון כגון עובדים וקבלני משנה והן ע"י גורמי חוץ. אם אתם יודעים או חושדים שהארגון שלכם סובל מגניבות, סיקורית חקירות נמצאת כאן בשבילכם עם מגוון פתרונות חקירתיים אפקטיביים שישימו קץ לתופעה. במהלך החקירה סיקורית חקירות תלמד את אופי הפעילות בארגון שלכם, תנהל תצפיות ומעקבים גלויים וסמויים בזמן אמת ותאתר את מבצעי הגנבות.

    *חקירות רקע

    המועמד למשרה, הלקוח הגדול, השותף הפוטנציאלי או המשקיע המיועד עושים עליכם רושם טוב במיוחד? רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, זה הזמן לחקירת רקע יסודית המבוצעת ע"י סיקורית חקירות. חקירות רקע המשלבות מעקבים ותצפיות הפכו לכלי עבודה מבוקש בקרב ארגונים, חברות, מוסדות, משרדי עורכי דין ולקוחות פרטיים. באמצעותן, תדעו מיהו האדם או הגוף שעומד מולכם, מה היא ההיסטוריה שלו, מה ניתן להסיק ממנה בהווה והאם המידע שהוצג בפניכם שקוף ואמין.

    *חקירות במישור הפלילי

    חקירות במישור הפלילי מציבות אינספור משימות מאתגרות, המחייבות חקירה מקצועית, נחושה ורגישה. סיקורית חקירות צברה ניסיון רב בחקירות במישור הפלילי וביניהן: סחיטה באיומים, זיופים והונאות, פריצות וגניבות, גילוי עריות, התחזות, עבירות טוהר מידות, הוצאת דיבה, שימוש בסמים ועוד. היכולת החקירתית הגבוהה של סיקורית חקירות בשילוב מעקבים ותצפיות אחר החשודים, יסייעו לכם בגיבוש התיק הפלילי.

    *חקירות בתחום הנוער

    הורים רבים מגלים, מאוחר מדי, שהמתבגרים שלהם מנהלים עולם משלהם וחשופים להשפעות שליליות, הכוללות עישון סמים, צריכת אלכוהול, אלימות, פעילות עבריינית ועוד. אם אתם מבחינים בשינוי התנהגותי אצל המתבגר/ת שלכם, סיקורית חקירות נמצאת כאן בשבילכם. באמצעות חקירה דיסקרטית ורגישה המשלבת מעקבים סמויים, תצפיות ואיסוף מידע, סיקורית חקירות תברר את מצבו של ילדכם, תזהה את החברה בה הוא מבלה ותספק לכם מידע אמין ואובייקטיבי שיסייע לכם ליצור תכנית טיפול, שיקום ומניעה עם מומחים לנושא.

    *עבירות צווארון לבן

    עבירות צווארון לבן הן עבירות מתוחכמות שנחשבות לקשות לגילוי. לעתים חולפים חודשים רבים עד לזיהוי דבר העבירה בגלל יכולתם של העבריינים, רובם אנשים נורמטיביים ללא עבר פלילי, להסוות את פעילותם. אם אתם חושדים שבארגון שלכם מתקיימות עבירות כגון: שוחד, מרמה, הפרת אמונים

    ועוד, או אז, סיקורית חקירות היא השלב הראשון במיגור התופעה. סיקורית חקירות תנהל חקירה דיסקרטית ויסודית, תאסוף ראיות והוכחות חותכות תבצע מעקבים ותצפיות ,ותגיש לכם תיק חקירה מהימן וקביל שישמש אתכם בבית המשפט.

    *חקירות מנהג בעלים

    אחת השיטות הנפוצות להתחמקות מתשלום חובות, היא רישום הנכסים ע"י החייב על שם אנשים אחרים. חקירות מנהג בעלים המתבצעות ביסודיות ע"י סיקורית חקירות, מאפשרות "הרמת מסך" על הנכסים המוסתרים והצגת ראיות חותכות שנכס כלשהו הוא בבעלות החייב – גם אם אינו רשום על שמו. באמצעות מעקבים, תצפיות ושימוש בציוד טכנולוגי דיגיטלי מתקדם בארץ ובעולם, סיקורית חקירות תאסוף את הממצאים החותכים ותחתום על תצהיר לבית המשפט, המעיד שהחייב עושה שימוש ברכוש או בנכס.

    חקירת מנהג בעלים קרי, שימוש ברכב על בסיס יום יומי מצריכה תמיד מעקבים ותצפיות שכן היא שמצליבה את האיסוף והמודיעין וסוגרת על מבריח רכבו לצד ג' ומוכיחה בעליל כי הרכב אכן שיך לו.

    *חקירות איתור הברחת נכסים לצד ג'

    אם אתם עומדים בפני חלוקת רכוש בתהליך גירושין, או שאתם נושים שחוששים שהחייב הבריח נכסים כלכליים לבעלות חברה אחרת או אדם אחר כדי להימנע מתשלום חובותיו, או אז, חקירת איתור הברחת נכסים לצד ג' בסיקורית חקירות תפזר עבורכם את הערפל. החקירה המשולבת במעקבים תצפיות וחקירות תאפשר לכם לדעת האם הוברחו נכסים ע"י בן הזוג או החייב, לסכל הברחות נכסים מבעוד מועד, לאתר נכסים שהוברחו ולפעול להשבתם בצו בית המשפט.

    *חקירות הרמת מסך

    חקירות הרמת מסך המנוהלות ע"י סיקורית חקירות, נועדו לאתר את המניעים ואת היחסים הכלכליים האמתיים בין התאגיד לבעלי המניות ולחשוף העברות נכסים וכספים, מאחורי הקלעים, בין התאגיד לבעלים השולטים. באמצעות חקירה יסודית הכוללת מעקבים ותצפיות, סיקורית חקירות תאושש או תפריך חשדות להונאות, קיפוח נושים בפירעון חובות או התנהלות כלכלית לא חוקית אחרת.

    *חקירות לאיתור רכוש וממון

    בעלי חוב שטוענים שהם חסרי כול ובני זוג המבריחים נכסים כהיערכות לקראת גירושין, הם יעדי החקירות לאיתור רכוש וממון המבוצעים בסיקורית חקירות. הידע והניסיון הרב שצברה סיקורית חקירות באיתור רכוש וממון, יחד עם שיטות חקירה מתקדמות בשילוב מעקבים ותצפיות בארץ ובעולם, מאפשרים לכם לאתר רכוש וממון שהוסתר מכם ולקבל דוח חקירה מקיף וחוקי, המכיל ראיות קבילות בבתי המשפט.

    למותר לציין, כי בחקירות לאיתור רכוש וממון, לא די בחקירות פרונטליות, אינטרנטיות וסייבר מתקדם, אלא חובה לבצע מעקבים ותצפיות לצורך אימות והצלבת הראיות שנאספו שכן, מעקבים ותצפיות הם ההצלבה הטובה ביותר לסגירת החקירה.

    *חקירות מודיעין תחרותי – ריגול תעשייתי על פי חוק!

    מחפשים מידע מודיעיני עסקי על המתחרים שלכם בשוק המקומי והבינלאומי? עומדים להשתתף במכרז ומעוניינים לדעת יותר על פעילות המתחרים, על טכנולוגיות חדשות שהם מפתחים, על קמפיינים פרסומיים מתוכננים ועל שיטות התמחור? סיקורית חקירות מעמידה לרשותם יכולות מודיעין תחרותי מעקבים ותצפיות כמו גם חקירות סייבר מהמובילות בישראל, העומדות בדרישות החוק. במסגרת זו, סיקורית חקירות תאתר עבורכם באופן דיסקרטי מידע ממקורות חוקיים, תיעזר בקשריה הבינלאומיים ותגיש לכם מידע שיקנה לכם יתרון תחרותי רב עוצמה.

    *חקירות מגזריות

    המגזר הערבי, הדתי לאומי והחרדי מציבים אתגרים מיוחדים בפני כל חוקר. הצורך להשתלב בסביבה התרבותית, בלי להתבלט ובלי למשוך תשומת לב, הוא אחד מתחומי המומחיות של סיקורית חקירות. סיקורית חקירות, יחד עם שותפיה העסקיים אשר צמחו במגזרים השונים, מכירים את התרבות ושולטים בשפה, יבצעו עבורכם חקירות הכוללות מעקבים ותצפיות בלב המגזרים השונים ויספקו לכם מידע אמין, עדכני וקביל בבתי המשפט.

    *חקירות בכיסוי דיבוב

    לעתים, הדרך היחידה לחשוף את האמת היא לגרום לאדם שיודע אותה, לחלוק בה. חקירות בכיסוי ודיבוב המבוצעות בסיקורית חקירות, הן חלק בלתי נפרד מפעילות החקירתית הכוללת מעקבים ותצפיות והיא מביאה לידי ביטוי את כל הניסיון של המשרד בהבנת ההתנהגות האנושית. סיקורית חקירות תרכוש את אמונו של האדם המדובב ובלי לעורר את חשדו, תגרום לו לרצות לשתף פעולה ולספק מידע איכותי ורלוונטי ממקור ראשון, החיוני לביסוס החקירה ולהשלמתה.

    *חקירות גנבות חקלאיות

    הפשיעה החקלאית הפכה למכת מדינה. חקלאים בכל רחבי הארץ סובלים מגניבות של תוצרת חקלאית, בעלי חיים, כוורות, מערכות סולריות, טרקטורים וציוד חקלאי יקר ערך. אם גם אתם נפגעתם מפשיעה כלכלית, סיקורית חקירות מעמידה לרשותכם 40 שנות ידע וניסיון בתחום החקירות. בעזרת מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים טכנולוגיים דיגיטליים וסייבר מתקדמים, סיקורית תסייע לכם להתמודד עם התופעה, להילחם בה ביעילות ולצמצם למינימום את הנזקים הכספיים שהיא גורמת.

    *חקירות איתור כספים נזילים ואבודים

    מדי שנה, נפטרים רבים מותירים אחריהם כספים נזילים רבים בחשבונות בנק, בקרנות פנסיה ובתכניות חיסכון, ללא תיעוד מסודר או רישום מדויק בצוואה. עובדה זו מקשה על קרובי המשפחה לאתר רמזים היכן מופקדים הכספים ובאיזה סכומים מדובר. סיקורית חקירות שמתמחה בחקירות איתור כספים, במעקבים ובתצפיות, תלווה אתכם במסע המאתגר לאיתור הכספים האבודים. סיקורית חקירות תאתר את מקומות העבודה בהם הועסק הנפטר, את הבנקים וחברות הביטוח בהן ניהל את כספיו לאורך חייו – כדי שתוכלו לקיים את הצוואה שהותיר אחריו ולממש את הירושה הממתינה לכם.

    *חקירות הוצאת דיבה, לשון הרע ובריונות ברשתות החברתיות ובאינטרנט

    האנונימיות היחסית שמספקת רשת האינטרנט והיד הקלה על המקלדת, הפכו את מקרי הוצאת הדיבה, לשון הרע, הבריונות וה"שיימינג" לשכיחים מתמיד. אם נפגעתם או הושפלתם בפומבי באינטרנט, בצ'טים או ברשתות החברתיות, החוק עומד לצדכם. עם זאת, עליכם לספק הוכחות מוצקות למהות הפגיעה ולזהות הפוגע – וכאן סיקורית חקירות נכנסת לתמונה. באמצעות חקירות סייבר, מעקבים ותצפיות בעולם הדיגיטלי ובשטח, סיקורית חקירות תאתר את מפיץ דברי הדיבה ולשון הרע, תאסוף את הראיות הנדרשות ותגיש לכם דוח חקירה מהימן וקביל שישמש אתכם בתביעת הדיבה ולשון הרע.

    *חקירות לצורך איתור רכוש

    אתם שוקלים "לפרק את החבילה" או נמצאים בתהליך גירושין וחושדים שבן או בת הזוג שלכם מסתיר/ה מכם נכסים פיזיים ופיננסיים ורכוש יקר ערך? הסתרת רכוש היא תופעה נפוצה שפוגעת אנושות בזכויותיכם בעת חלוקת הרכוש ומאפשרת לצד שמעלים רכוש להפחית משמעותית את דמי המזונות המגיעים לכם. לכן, בכל מקרה של חשד, סיקורית חקירות עומדת לרשותכם עם ניסיון רב בחקירות איתור רכוש. חוקרי החברה יבצעו חקירה מקיפה, המשלבת מעקבים, תצפיות ואיסוף מידע ומסמכים בארץ ובעולם, בשיתוף משרדי החקירות המובילים בעולם.

    *חקירות לאיתור רכבים, צמ"ה, כלים ימיים ואוויריים

    גנבות כלי רכב, הפכו לתעשייה של ממש, המספקת ל"לקוחות" כלי רכב, ציוד מכני הנדסי, כלי שייט ואפילו כלי טיס גנובים על פי הזמנה ומסבה לבעלים החוקיים נזק כספי אדיר. אם נגנב מכם כלי רכב יקר ערך, פעולה חקירתית מהירה ואפקטיבית של סיקורית חקירות תגביר את הסיכוי להשבתו אליכם. במסגרת זו צוות המשרד יערוך מעקבים ותצפיות ויקיים חקירות גלויות וסמויות, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים פורצי דרך – עד לאיתור הנדרש.

    *הכנת אזור למעקב מורכב

    מעקב הוא משימה מורכבת הדורשת היערכות נכונה ומקצועית, על מנת להבטיח תוצאות מהירות וראיות חד משמעיות שיתרמו לגיבוש תיק החקירה. סיקורית חקירות צברה ניסיון רב בהכנת אזורים למעקבים מורכבים בתחום הפלילי, התעשייתי והאישי. התכנון המדויק המותאם בקפידה לאופי התנהלותו של אובייקט החקירה, הציוד הטכנולוגי המתקדם המותקן בנקודות מפתח ומאפשר תצפיות והאזנות אופטימליות על פי חוק האזנות סתר, במרחב בו מתבצע המעקב והטיפול המקצועי בממצאים בסטנדרטים הגבוהים של סיקורית חקירות – כל אלו יבטיחו מעקב יעיל, חקירה מהירה ושפע ראיות חוקיות וקבילות.

    *חקירת זכויות יוצרים, קניין רוחני, סימני מסחר ומותגים

    כיוצרים, ממציאים, אמנים ומפתחים, אתם זכאים ליהנות מפרי עמלכם בחסות החוק. עם זאת, הפרות של זכויות יוצרים, קניין רוחני, פטנטים, סימני מסחר ומותגים במרחב האינטרנטי ובמרחב הפיזי הן נפוצות למדי. מכיוון שהפרות אלו עלולות לגרום לכם נזק כלכלי ותדמיתי בלתי הפיך, החוק מגן עליכם ברם, כדי להוכיח שזכויותיכם הופרו, עליכם להגיע לבית המשפט כשאתם מצוידים בהוכחות חותכות. סיקורית חקירות תבצע עבורכם חקירה מקיפה לגילוי ההפרה הכוללת מעקבים ותצפיות אחר הגופים או האנשים שהפרו את זכויות היוצרים או את הקניין הרוחני שלכם ותיעזר באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לאיסוף ראיות חד-משמעיות וקבילות בבית המשפט.

    *חקירות עובדים שסרחו

    העסק שלכם שוקק חיים, המחזורים גדלים אבל משהו לא מסתדר עם הכספים? יש לכם חוסרים לא מוסברים במלאי? ואולי המתחרים שלכם יודעים בדיוק מה קורה אצלכם בחברה? ייתכן שבקרב העובדים שלכם מסתתר עובד לא אמין, הגונב כסף וציוד או מדליף מידע עסקי יקר ערך. אל תחכו! אתרו עוד היום את העובדים שסרחו עם סיקורית חקירות. החקירה הסמויה תכלול מעקבים, תצפיות ומכשור טכנולוגי מתקדם ותאפשר לכם לאסוף ראיות, לזהות את העובדים שסרחו ולפעול נגדם במישור המשפטי.

    *חקירות עובדים מדליפי מידע לחברות מתחרות

    אחד הנכסים המשמעותיים ביותר בכל עסק, הוא המידע הטכנולוגי, השיווקי והעסקי. מעבר להיותה מעשה פלילי חמור, הדלפה של מידע מסווג ויקר ערך למתחרים ע"י העובדים עלולה לפגוע בפעילותכם, לגרום לנזקים כלכליים, לאובדן היתרון התחרותי ולפגיעה במוניטין באופן המסכן את המשך קיומו של העסק. סיקורית חקירות שצברה ניסיון עשיר בחקירות עובדים מדליפי מידע ,תפעיל מערך חקירתי סמוי וגלוי הכולל מעקבים, תצפיות, האזנות, בדיקות רקע לעובדים ובדיקות פוליגרף ותספק לכם את כל הראיות הדרושות להמשך טיפול במדליפי המידע.

    *חקירות אימות או הפרכת טענות

    חקירות אימות והפרכת טענות הן חלק בלתי נפרד מחקירות מסחריות, כלכליות, חקירות אישות ומחקירות בתחום הביטוח האלמנטרי וביטוחי החיים. במהלכן, סיקורית חקירות מבצעת חקירות המשלבות מעקבים, תצפיות, תשאולים וכלי חקירה מתקדמים נוספים ומוודאת את נכונות הצהרותיו של הנבדק בדבר הרכוש שבבעלותו או טענותיו להיעדר רכוש, מעשיו או מצבו הבריאותי. בתום חקירה יסודית ומקצועית, סיקורית תגיש לכם דוח מפורט אודות אמיתות טענות הנבדק.

    כללי

    משרד חקירות סיקורית  הוקם בשנת 1980 ע"י יצחק מאיר – קצין מצ"ח לשעבר, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן. יצחק, המשמש כמנכ"ל החברה, חבר בלשכת חוקרים פרטיים ובארגון הבלשים הבינלאומי, המונה כ- 1000 בעלי משרדי חקירות ב- 100 מדינות.

    למשרד סיקורית חקירות פרטיות ולצוות החוקרים ידע עשיר בתחום הטכנולוגי והדיגיטלי ופעילותם מתבצעת בפיקוחו המקצועי ההדוק של יצחק מאיר בדיסקרטיות מלאה תוך הקפדה ללא פשרות על הוראות החוק האזרחי והפלילי כאחד, בדגש רב על שמירת חוק חוקרים פרטיים, חוק האזנת סתר, חוק הגנת הפרטיות, חוק-יסוד כבוד האדם וחירותו, תקנות חוקרים פרטיים ושירותי שמירה -אתיקה מקצועית.

    חוקרי סיקורית חקירות רובם ככולם יוצאי מערכות הביטחון של מדינת ישראל: משטרת ישראל, צה"ל, מצ"ח, מודיעין, בילוש, סמויה, שב"כ, מערכות אכיפת החוק ורשויות המסים.

    בעל המשרד וחוקריו בעלי ידע איתן בתחום המעקבים, התצפיות, האיסוף, התשאול, מומחי סייבר, מפעילי סוכני איסוף, מבצעי חקירות בכיסוי ודיבוב, בעלי תארים אקדמיים, חלקם עורכי דין במישור הפלילי, מחזיקים ברשיון חוקר פרטי כמו גם ברשיון לקיום משרד לחקירות פרטיות, חברים בלשכת חוקרים פרטיים בישראל. חלקם חברים אף בארגון הבלשים הבינלאומי.

    משרד סיקורית חקירות עובד כל ימות השנה 7\24, מעסיק חוקרים פרטיים עצמאיים בלבד בפריסה ארצית.

    כל חוקרי סיקורית חקירות ממודרים, מקפידים לשמור על דיסקרטיות רבה ללא פשרות.

    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית בשעה ראשונה התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר או השאירו פרטים באתר או שלחו הודעה בווטספ או למייל itzik167@walla.co.il.

    התקשרו אל חוקר פרטי  יצחק מאיר סיקורית חקירות

    טל' 053-6202089

     

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים