לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי – הכנת אזור למעקב מורכב.

     

    הכנת אזור למעקב מורכב

    מעקב הוא משימה מורכבת הדורשת היערכות נכונה ומקצועית, על מנת להבטיח תוצאות מהירות וראיות חד משמעיות שיתרמו לגיבוש תיק החקירה. סיקורית חקירות צברה ניסיון רב בהכנת אזורים למעקבים מורכבים בתחום הפלילי, התעשייתי והאישי. התכנון המדויק המותאם בקפידה לאופי התנהלותו של אובייקט החקירה, הציוד הטכנולוגי המתקדם המותקן בנקודות מפתח ומאפשר תצפיות והאזנות אופטימליות במרחב בו מתבצע המעקב והטיפול המקצועי בממצאים בסטנדרטים הגבוהים של סיקורית חקירות – כל אלו יבטיחו מעקב יעיל, חקירה מהירה ושפע ראיות חוקיות וקבילות.

    כיצד לזהות סימני בגידה

    כאשר מדובר בתחום הזוגיות ומערכת היחסים הרומנטית, מושג “בגידה” מתייחס לרוב למעשה האהבה הפיזי או אפלטוני (לא ממומש) כלפי אדם שלישי. בגידה בבן/בת הזוג היא אחת הסיבות העיקריות לגירושים בחברה המודרנית.

    לרוב, הבגידה היא התוצאה של זוגיות לא מתפקדת, אדישות או ריבוי מריבות בין בני הזוג, היחלשות או אף היאלמות של רגשות האהבה או האינטימיות. במקרים אחדים, הבגידה מהווה דפוס פסיכולוגי מולד או סגנון התנהגותי נרכש אצל בן הזוג הבוגד, ואינה נגרמת בעקבות נסיבות חיצוניות אלא מתרחשת בשל הצורך הפנימי – מעיין התמכרות למעשה הבגידה. במקרים אחרים, הבגידה מסמלת מיאוס מהשגרה, רצון “לשבור כלים” או דחף להתנסות בחוויה שונה ומרגשת.

    לעתים, מעשה הבגידה מתגלה במקרה, בטעות וגורמת לתחושת ההלם וההפתעה אצל בן הזוג הנבגד. ואומנם, ברוב המקרים, ניתן לחוש בסימנים מקדימים, המצטברים לאורך הזמן, בצורה גלויה או נסתרת.

    סימני הבגידה הנפוצים בזוגיות

    ראשית כל, חשוב לציין, שסימנים הבאים אינם בהכרח מעידים על בגידה. לכל אחד מהם ניתן למצוא  הסברים אפשריים רבים, אך כאשר מדובר בשילוב של כמה מהם יחד, כדאי להתייחס לכך ברצינות ולנסות לברר את המקור ההתנהגות.

    שימוש במילה “בן זוג” מתייחס לשני המינים.

    שינוי בדפוסי ההתנהגות

    1. שינוי מפתיע וקיצוני ביחס כלפי בן/בת הזוג – חיזורים, מתנות ומחמאות או לחלופין, חוסר סבלנות מובהק, האשמות או התפרצויות זעם ללא סיבה נראית לעין.
    2. שינוי בהופעתו החיצונית: סגנון לבוש שונה (לרוב לטובה), השקעה מרובה בטיפוח.
    3. היעדרויות מרובות מהבית, חזרה הביתה בשעות מאוחרות, יציאה מהבית לפרקי זמן ארוכים. לרוב, התירוץ המקובל קשור לעבודה.
    4. התנהגות “פרנואידית” – תחושה שבן הזוג זהיר מעבר לרגיל, חושש או מסתיר מכם משהו, ממציא תירוצים מוזרים כתשובה לשאלות שגרתיות.  להלן דוגמאות להתנהגות מסוג זה:
      1. ממהר להתקלח, מייד עם שובו הביתה. (חשוד רק אם בעבר אינו נהג לעשות זאת)
      2. אינו עונה לשיחות טלפון בנוכחותך או מתרחק ממך כדי לענות.
      3. מנהל שיחות טלפון בשעות הלילה, לעיתים מחדר רחצה או שירותים.
      4. מסתיר ממך את המכשיר הסלולארי שלו או אף מכניס קוד כניסה למכשיר.
      5. מוחק היסטוריית גלישה במחשב לאחר כל שימוש באינטרנט.

    יחסים אינטימיים ויחסי מין

    1. ממעט לגעת בך, לחבק או לנשק.
    2. אינו יוזם או אף מתחמק מקיום יחסי מין או/ו מבצע אותם באדישות, באופן אוטומטי וקריר.

    מציאת סימנים חשודים

    1. חיובים מיוחדים והוצאות חריגות בכרטיס אשראי.
    2. הופעת חפצים מוזרים בכיסים או בתיקים של בן הזוג: כרטיס ביקור או קופסת גפרורים עם סמל בית מלון, פתקים עם מספרי טלפון.
    3. ריח של בושם נשי או כתם של אודם על צווארון החולצה.

    לסיכום

    מספיק כל אחד מאלה בכדי לעלות שאלות ותהיה לגבי הבן/בת זוג, אך עם זאת, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר כך גם האנשים הופכים לזעירים ומודעים יותר: פתאום הסלולר נשאר בתיק או המכשיר כבוי.

    אנשים נזהרים להשתמש בכרטיס האשראי ומקפידים לשמור את הפתקים במקומות נסתרים או במקום העבודה וכדומה ובכן, אומנם מצד אחד, הזהירות העולה מצד הבוגדים מחייבת אותנו להפוך ל"מומחה" כדי לזהות בגידה, אך מנגד, היתרון הוא שאנחנו מכירים היטב את בני הזוג שלנו ולכן, מצליחים לרוב “לעלות” על הסימנים החשודים.

    ועדיין – לא מספיק לגלות סימנים ראשונים כדי להתחיל לחשוש.

    עם גילוי הסימנים או החששות, מומלץ להתנהג רגיל, בלי להסגיר שמשהו אינו כשורה. אם החשש יתגלה, אנו רק נגרום לצד השני לברוח יותר, להתחכם יותר, ולהסתיר יותר, ובמרבית המקרים לא רק שזה לא ימנע את הבגידה, אלא שזה יוסיף לה להמשיך בצורה מתוחכמת יותר.

    לפיכך, במקרים של חשד לבגידה, מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע בתחומי חקירות פרטיות מומחים במעקבים תצפיות וחשיפת  בגידות אשר  להם יש הידע  וניסיון רב שנים בתחום דיני אישות, כמו גם  ידע איתן לגבי  ציוד ריגול בכדי לזהות את התופעה מבלי להחמיר את המצב.

    לסיקורית חקירות יש ידע ונסיון רב  (משנת 1980 ) בכל הקשור לדיני אישות מעקבים ותצפיות וחשיפת בגידות – אותם אנו מתעדים בצילומי איכות לראיית יום ולילה, סרטי וידיאו והקלטות סמויות וחוקיות. בנוסף, נכוון ונדריך אתכם   לגבי שימוש בציוד ריגול על מנת לאשש או להפיך את חשדותיכם.

    חשוב לציין כי משרד  סיקורית חקירות מנהל ומבצע אך ורק חקירות ומעקבים כמפורט בדין האזרחי והפלילי.

    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית  בשעה ראשונה, התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר, או השאירו פרטים באתר או בווטספ ונשוב אליכם בהקדם.

    טל: 0536202089, 03-9646198

     

    מנהל ובעל המשרד יצחק מאיר

    *יצחק מאיר חוקר פרטי עוסק בענף החקירות הפרטיות משנת 1980. שימש בעבר כקצין מצ"ח, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B  במשפטים מטעם אוניברסיטת  בר אילן .

    בהיותו בשרות קבע בצה"ל יצחק  טיפל בתיקים קשים במיוחד: תיקי הרג והתאבדויות,  תיקי הטרדות מניות ואונס, שימוש וסחר בסמים קשים, גנבות, הונאות, שוחד מרמה והפרת אמונים,נזקי תאונות קשות במהלך אימונים וגרימה לנזקי גוף ורכוש, גנבות ומעילות מכספי צה"ל בתנועות סיבוביות והעברת הכספים לצדי ג' ולבנקים בארץ ובחו"ל, חקירות מקיפות לאיתור הכספים והשבת חלק  מהם למדינת ישראל,הפעלת חוקרי מצ"ח בכיסוי ודיבוב ועוד.

    *משרד סיקורית חקירות נוסד על ידי מייסדו יצחק מאיר בשנת 1980 ומאז עוסק במגוון רחב של חקירות פרטיות, מעקבים ותצפיות, איסוף מודיעין מחשבים ושטח, חקירות סייבר,איסוף מודיעין תחרותי –  ריגול תעשייתי על פי חוק, הפעלת סוכן סמוי, הפעלת חוקרים פרטיים רשויים בכיסוי ודיבוב, חקירות בינלאומיות בשיתוף משרדי חקירות מקומיים בחו"ל  ב – 100 מדינות.

    יצחק וצוות חוקרי סיקורית מחזיקים ברשיון חוקר פרטי וחברים בלשכת חוקרים פרטיים בישראל.

    חוקרי סיקורית

    חוקרי סיקורית חקירות מחזיקים ברשיון חוקר פרטי חלקם מחזיקים ברשיון לקיום משרד לחקירות פרטיות, חלקם הגדול אקדמאים בעלי תארים בתחום המשפט ועוד.

    חוקרי סיקורית חקירות שומרים על דיסקרטיות ללא פשרות, נזהרים לשמור ולהישמר מחשיפה  במהלך המעקבים והתצפיות, מתעדים את מעשי הבגידה והניאוף בצילומים איכותיים, סרטי וידיו והקלטות סמויות וחוקיות.

     

    משרד סיקורית  חקירות

    זמני פעילות החוקרים: חוקרי סיקורית חקירות פעילים בשטח כל ימות השנה וזמינים תמיד – עובדים 7\24.

    זמני פעילות המשרד:  בימי א – ה בין השעות:  08:00  –  22:00

    בימי ו' ערבי חגים ושבתות בין השעות:  08:00  –  16:00.

    שבת המשרד סגור

    מוצאי שבת: בין השעות 2000- 2200

     

    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית  בשעה ראשונה, התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר, או השאירו פרטים באתר או בווטספ או  באימייל itzik167@walla.co.il ונשוב אליכם בהקדם.

    התקשרו ישירות ליצחק מאיר

    053-6202089,   03-9646198

    9,  03-964619

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים