לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    מתי כדאי לשכור חוקר פרטי בגידות?

    תפקידו של חוקר הפרטי הוא לאשש חשדות או להפריכם, לאסוף  עובדות, הוכחות וראיות של ממש – מתועדים  בצילומים, הסרטות והקלטות  סמויות כמפורט בחוק, אשר ישרתו את בן \ בת הזוג הנבגד, ברם, תפקידו לא מסתכם בכך, שכן,  חוקר פרטי יספק לכם את כל הכלים הראיתיים  לשלב מתקדם יותר  בו היחסים ביניכם יעלו על שרטון ויחל בנכם מאבק גירושין מכוער  אשר עלול לכלול ניסיונות לנישול זכויות, כגון – העלמת כספים  ונכסים פרטיים, קרנות השתלמות, ביטוחים, חסכונות, פנסיות, השקעות, כספים המושקעים בבתי השקעות ועוד.

    לפיכך, אם אתם חושדים  כי בן   הזוג בוגד בכם  או עולות מחשבות בלבכם כי הצד הבוגד מסתיר מכם רכוש וממון, או אז, חקירה כלכלית המבוצעת  באמצעות חוקר פרטי מיומן, תסייע לכם לדעת –  מה הוא  מסתיר? היכן נמצא הרכוש והכסף?  היכן יש לו חשבונות בנק?    מהו גובה הכנסותיו  הכספיות מעבודות? האם הוא עובד עם תלוש שכר או האם הוא אינו מצהיר על הכנסותיו "ועובד בשחור"?!   חוקר פרטי מיומן יאתר  עבור לקוחותיו  כספים ונכסים  מוסתרים  או כאלו שכבר   הוברחו לצד   שלישי  ומוחזקים בארץ או בחו"ל.

    "חשוב  לדעת  כי המידע הנאסף בחקירות ומעקבים, הכולל תיעוד של מעשי הבגידה  כמו גם ראיות שנאספו במהלך חקירה כלכלית   קבילים בביתי המשפט  לענייני משפחה,  בתי הדין הרבניים, בתי הדין השרעים ובתי הדין הכנסייתיים.   מידע זה יאפשר לכם להכריע את הכף לטובתכם כמו גם  את תוצאות הליך הגירושין במהירות וביעילות, להבטיח חלוקה הוגנת של הרכוש  וההון הכספי המשותף, ליהנות ממענה ראוי לסוגיות המשמורת והמזונות ולחסוך מעצמכם ומילדיכם סבל מתמשך".

    בעוד שמסגרת הנישואין  קבועה יציבה ובטוחה, רומן מחוץ לנישואין הוא זה  שנותן לבוגד  מענה לצרכים, לריגושים וליצרים. בפועל על פי מחקרים  סטטיסטיים  75% מהנשים והגברים בגדו  לפחות פעם אחת בחייהם רבים מהם ממשיכים לבגוד ומי שטרם בגד לא שלל אפשרות לבגוד בעתיד!

    חושדים  כי בן או בת הזוג  מנהלים  רומן מחוץ לנישואין?   או אז, זכרו  כי "חקירות אישות" הן חקירות רגישות אשר מלוות  באמוציות, כעסים, פחדים רגישות, מתחים, עצבנות וחוסר שינה.  לפיכך, לניסיון ולאמפתיה של החוקר הפרטי, לדיסקרטיות המלאה ולטכנולוגיות המעקב והתצפיות המתקדמות שהוא עושה בהם שימוש  – יש משקל רב בגילוי וחשיפת האמת כמו גם בהבטחת זכויותיכם

    במקרה בו הבגידה הופכת למאבק גירושין.

    חושדים  כי בן \בת  הזוג  בוגדים בכם? או אז, יש פתרון  קביל אחד והוא פניה  אל חוקר פרטי רשוי  ומיומן  ב –  חקירות אישות, מעקבים ותצפיות, בגילוי וחשיפת בגידות בדרך סמויה ודיסקרטית, אשר ייתן מענה  ראייתי  – ויתעד את  מעשה הבגידה, מעשה הניאוף, מעשה כיעור, מראית עין ועבירה על חוקי דת – בצילומים, הסרטות והקלטות סמויות וחוקיות.

    למותר לציין  כי משרד סיקורית חקירות נוסד  על ידי מייסדו יצחק מאיר בשנת 1980 ו מזה ארבעה עשורים עוסק  בחקירות אישות, גילוי  וחשיפת בגידות.

    משרד סיקורית חקירות מעסיק  חוקרים ובלשים רשוים – מומחים במעקבים תצפיות וחשיפת  בגידות, בעלי ידע איתן בתחום הטכנולוגי והדיגיטלי – בו עושים הם שימוש  יום יומי בעבודתם כעוקבים מקצועיים.

    כללי

    *מנהל ובעל המשרד: יצחק מאיר קצין מצ"ח, לשעבר ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון  LL.B  במשפטים מטעם אוניברסיטת בר  אילן, עוסק בחקירות אישות – מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  מומחה של ממש באיסוף  מידעים ומידענות סמויים,  בחקירות בכיסוי  ודיבוב, בעל ידע איתן בתחום הטכנולוגי דיגיטלי  ומקושר היטב בנקודות מפתח.

    למותר לציין, כי כל תיקי האישות במשרד סיקורית חקירות  עוברים תחת ידו של יצחק מאיר, כל זאת  על מנת לבדוק באם יש צורך בהשלמות חקירה, כמו גם על מנת להפיק דו"ח חקירה מושלם ובכתיבה משפטית.

    יודגש כי  יצחק מספק מענה ללקוחותיו  בליווי החקירה מתחילתה  ועד לסיומה כולל הגעה לבתי המשפט השונים לצורך מסירת עדויות והגשת חומרי החקירות והמעקבים.

    יצחק מחזיק ברשיון חוקר פרטי ורשיון לקיום משרד לחקירות  פרטיות משנת 1980. הרשיונות מחודשים מידי שנה על ידי משרד המשפטים. זו אף זו, יצחק חבר בלשכת חוקרים פרטיים למן יום היווסדה וחבר בארגון הבלשים הבינלאומי.

    *חוקרי סיקורית חקירות: כל חוקרי סיקורית חקירות  רשוים,  שרתו בעברם כעוקבים מקצועיים במשטרת ישראל, מצ"ח,  ושרות הביטחון.

    החוקרים רשויים, מקפידים על דיסקרטיות רבה ללא פשרות, מקצוענים של ממש בתיקי אישות, מעקבים ותצפיות וחשיפת בגידות.  זו אף זו, חוקרי סיקורית חקירות  בעלי ידע איתן בתחום הטכנולוגי דיגיטלי מקפידים  על מעקבים סמויים נזהרים היטב שלא להיחשף בפני מושא החקירה. בעת הצורך מגיעים לבתי המשפט לצורך מסירת עדויות.

    החוקרים בסיקורית חקירות עובדים כל ימות השנה ופעילים בשטח 7\24.

    לצורך יעוץ, הכוונה, ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית בשעה ראשונה, התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר, או השאירו פרטים באתר, או  שלחו הודעת ווטספ,  או שלחו אימייל itzik167@walla.co.il

    התקשרו אל מנהל ובעל המשרד יצחק מאיר 053-620-2089

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים