לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי מוביל – המלצה על חוקר פרטי זול – חוקר פרטי מחירים – משרדי חקירות לצורך גילוי בגידות

    משרד סיקורית חקירות נוסד על ידי מייסדו יצחק מאיר בשנת 1980.יצחק, קצין מצ"ח, לשעבר ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תאר ראשון  LL.B  במשפטם – מטעם אוניברסיטת בר אילן.

    בהותו בשרות קבע במצ"ח יצחק שימש כראש מדור סמים וחקירות מיוחדות.

    וטיפל במקרים קשים במיוחד כגון: חקירות התאבדויות והרג, מכירת אמצעי לחימה לארגוני פשיעה ולמשפחות פשע, חקירות הונאה, חקירת גנבות, חקירות הונאה מרמה הפרת אמונים  וגנבת כספי צה"ל בתנועות סיבוביות והעברת הכסף לבנקים בארץ ובחו"ל – חקירות שורשיות לאיתור כספים צה"ליים שהוברחו בתנועות סיבוביות  לבנקים בארץ ובחו"ל תפיסת החשבות והחזרת חלק מהכסף לצה"ל.

    בתחילת דרכי בעולם החקירות הפרטיות טיפלתי בתיקי  הונאות  ועוקץ של מבוטחים כנגד  חברות ביטוח, עסקי בחקירות בכיסוי ודיבוב, תשאולים תחת הזהרת מבוטחים, הגעה לפשרות והחתמת מבוטחים על הונאות ביטוח הגשות תלונות למשטרת ישראל בגין הונאות ביטוח וסילוקי תביעות.

    עם השנים צברתי קשרים בנקודות מפתח-ועבדי עם כל חברות הביטוח, עם מספר לא מבוטל של הבנקים, חברות אופנה, חברות דלק, רשתות מזון,חברות הייטק, חברות פיננסיות מהידועות במשק, חברות למתן אשראי, הוצל"פ, כנ"ר, פש"ר רשות אופנה,עסקים קטנים ובינוניים, עורכי דין בתחום המשפחה וגירושין, עורכי דין  במישור הפלילי עורכי דין בתחום  נדל"ן, עורכי דין  בתחום כלכלי מסחרי וחברות.

    כיום אני מפעיל במשרדי 3 ראשי צוותים כולם אקדמאים: חלקם   עורכי דין בתחומי משפט שונים ו- 20 חוקרים רשויים כולם עצמאיים מחזיקים ברשיון חוקר פרטי חלקם אף מחזיקים ברשיון לקיום משרד לחקירות פרטיות, חברים בלשכת חוקרים פרטיים בישראל, חלקם חברים בארגון הבלשים הבינלאומי.  חקירותינו מבוצעות בפריסה ארצית מרמת הגולן ועד אילת, כמו כן אנו מקושרים היטב עם בעלי משרדי חקירות מקומיים בחו"ל, דבר המאפשר לנו לדלות מידעים בכל רחבי תבל.

    כיום משרד סיקורית חקירות עוסק במגוון רחב של חקירות פרטיות, מעקבים ותצפיות – גילוי וחשיפת בוגדים ובוגדות, הכנת אזורים קשים במיוחד למעקבים מורכבים, חקירות ומעקבים משולבים זה בזה בכל הקשור לדיני עבודה, פוליגרף ועוד.

    מה הם הגורמים לבגידות בחיי הנישואין וכיצד לפעול במקרה של חשד לבגידה?

    "לא תנאף", הציווי שמלווה אותנו משחר ההיסטוריה הפך מזמן להמלצה בלבד… סקרים שנערכו בשנים האחרונות בקרב זוגות שנשואים 5 שנים ומעלה, מעידים שכ-85% מהישראלים, נשים וגברים כאחד, שקלו לבגוד או בגדו בפועל בבן זוגם. מה הן הסיבות לבגידה? כיצד עליכם לפעול במקרה בגידה ובאיזה שלב רצוי לשכור חוקר פרטי? שאלנו את איציק מאיר, חוקר פרטי מנוסה והבעלים של סיקורית חקירות.

    פגשתם את אהוב/ת לבכם, נדרתם נדרים תחת החופה בעיניים נוצצות מהתרגשות והנחתם שאתם עומדים לחיות יחד לנצח בעוני ובעושר, בחולי ובבריאות. אך לחיים יש תכניות משל עצמם וזוגות רבים מגלים שחיי הנישואין הם משימה לא פשוטה ושהמדרון שמוביל לבגידה, חלקלק למדי.

    בגידות נשים ובגידות גברים: המניעים שונים – התוצאה זהה

    הסיבות לבגידות הן שונות ומשונות, אך המניעים שעומדים מאחורי הבגידה הגברית לבגידה הנשית, שונים באופן מהותי. "בעוד שבמרבית המקרים הגברים בוגדים כתוצאה מסקרנות או חסכים מיניים" אומר איציק מאיר, חוקר פרטי והבעלים של סיקורית חקירות, "הבגידה בקרב נשים מתחילה לרוב במפגש אקראי בעבודה, בחוג או בטיול ונובעת מסיבות רגשיות, כגון בדידות, חוסר פרגון מצד בן הזוג ודעיכת האהבה. מסיבה זו, נשים נוטות להיקשר רגשית למאהב"

    מדוע בכלל מתרחשות בגידות

    מאז ימי האדם הקדמון ועד ימינו, המבנה הזוגי נחשב כבסיס לחברה בריאה ובטוחה, המספקת לחבריה מזון, הגנה ואפשרות לריבוי טבעי. עם זאת, למרות שהרומנים והבגידות מחוץ לנישואין נחשבו מאז ומתמיד לחטא, הם מלווים את החברה האנושית מיומה הראשון.

    אז מה מניע אותנו לבגוד?

    ביקשנו מאיציק מאיר ומצוות סיקורית חקירות שניהלו אינספור חקירות אישות ומעקבים לאיתור בני זוג המנהלים רומן מחוץ לנישואין או חיים כפולים, לציין מה הם 7 הגורמים המרכזיים לבגידות והרי הם לפניכם:

    1. פתח מילוט מחיי נישואין כושלים

    לעתים, ניהול רומן מחוץ לנישואין הוא תסמין המעיד על חיי נישואין כושלים ובאמצעותו בן הזוג פועל ל"פירוק החבילה" אחת ולתמיד. במרבית המקרים, הבגידה הראשונה היא "בלון ניסוי" המאפשר לבן הזוג הבוגד "להרגיש את השוק" ולדעת האם הוא עדיין זוכר כיצד לחזר, להתאהב ולכבוש…

    1. בגידה כנקמה בבן הזוג

    חיי נישואין הם מסע אתגרי המציב בפני בני הזוג קשיים רבים. עם זאת, רבים מהזוגות הנשואים אינם יודעים להביע רגשות שליליים, לפרוק אותם בפני בן הזוג ולטפל בהן באמצעות ייעוץ מקצועי. כך רמת התסכול מהתנהגות בן הזוג מתעצמת לאורך השנים וחוסר השביעות מהקשר הזוגי מובילה לנקודת אל חזור: בגידה המהווה פיצוי ומספקת לבוגד מענה לכל החסכים. בחלק מהמקרים, מטרת "בגידת הנקמה" נובעת מחשד אמתי או מדומיין לבגידה של בן הזוג השני.

    1. בגידה למניעת קירבה

    מסתבר שאנשים החוששים מקרבת יתר ומאובדן הזהות שלהם בקשר הזוגי, נוטים להתרחק מבחינה נפשית מבן/בת הזוג, ליזום קונפליקטים ומריבות בתחום מסוים של החיים וכך להכין את הקרקע לבגידה שתרחיק אותם מהקרבה שממנה הם כל כך חוששים.

    1. בגידת הדחף הטבעי

    בגידה האופיינית בעיקר לגברים. לרוב, בגידה זו אינה נובעת מחסכים בחיי הנישואין, אלא ברצון תמידי לכבוש כמה שיותר נשים. נשים לעומת זאת, נוטות לבגידה בבן הזוג דווקא בתקופת הביוץ, בה הפוריות שלהן בשיאה והטבע מעודד אותן למצוא שותף עם גנים טובים יותר משל בן זוגן.

    1. בגידה כתוצאה מקן שמתרוקן

    לאורך שנות הנישואים, בני הזוג עסוקים בגידול הילדים ובפיתוח קריירה. אך כשהילדים גדלים ועוזבים את הבית, בני זוג רבים מגלים שהזוגיות והקשר האינטימי התרוקנו מתוכן. במקביל, מתעצם אצלם הצורך לחוות שוב את ההתרגשויות שחוו בנעוריהם ומכאן הדרך לבגידה קצרה מתמיד.

    1. בגידה כתוצאה ממשבר אישי

    השורה "החיים הם לא סרנגה, לא הכל חלק…" מהשיר של טונה, משקפת היטב את העליות והמורדות שבני זוג חווים במהלך חיים הנישואין. כשאחד מבני הזוג חווה משבר אישי כתוצאה ממשבר גיל, ריקנות פנימית, חוסר מימוש עצמי, פיטורין, יציאה לגמלאות, לידת ילד ראשון או אבל על הורה שנפטר, הוא עלול למצוא מפלט ברומן מחוץ לנישואין.

    1. בגידה כתוצאה משחיקה בזוגיות

    שנות הנישואין הרבות עושות את שלהן. התשוקה נעלמת, השגרה גוברת ותשומת הלב זה לזה פוחתת. במצב זה, הרצון להכניס ריגושים חדשים לחיים ולהרגיש מושכים ונחשקים כמו פעם, עלול להוביל לבגידה. לעתים, הבגידה נעשית כדי ליצור מראש "רשת ביטחון" מפני תחושת הבדידות שממנה כל כך חוששים – גם אם היא עדיין לא מורגשת בחיי הנישואין ולעתים מטרתה היא רק לעורר את קנאת בן הזוג.

    אם כן מה לעשות, או לא לעשות, כשמתעורר חשד לבגידה?

    חושדים שבן או בת הזוג שלכם מנהלים רומן מחוץ לנישואין? לדברי איציק מאיר חשוב שתזכרו שמרגע זה, כל מה שתעשו ולא פחות חשוב: לכל מה שלא תעשו, תהיינה השלכות מרחיקות לכת על עתידכם האישי והמשפטי.

    הכללים הבאים שנכתבו עבור נשים אך נכונים באותה מידה עבור גברים, יאפשרו לכם לשלוט בסיטואציה ולשמור על כל האפשרויות פתוחות: לעזוב את בן הזוג, או לשמור על מסגרת הנישואין ולפתור יחד את המשבר.

    1. לא להתעלם- חושדת שבן הזוג בוגד בך? אל תעצמי עיניים ואל תדחיקי את המצב הבעייתי. התעלמות זו תיצור מצג שווא של הסכמה שבשתיקה וככל שתקופת הבגידה תהיה ארוכה יותר, כי יפחתו הסיכויים לשיקום הקשר ביניכם. לכן, היעזרי בחוקר פרטי בגידות כדי לדעת בוודאות אם חשדך מוצדק, אספי הוכחות והגדירי לעצמך תוכנית פעולה.
    2. לא לאפשר לכעס לבגוד בך- הלם, כעס ושאיפה לנקמה הן תחושות טבעיות במצב שיש חשד לבגידה של בן הזוג. במקרים רבים תחושות אלו באות לידי ביטוי בדרישה מבן הזוג לצאת מהבית, או בעזיבה מרצון של בן הזוג הנבגד, שלא יכול לשאת את המצב. חושדת שבן זוגך בוגד בך? שמרי על שגרת החיים ושכרי חוקר פרטי שישלים עבורך את המידע החסר באמצעות חקירות ומעקבים אשר יאששו או יבטלו את החשדות שלך. אם אכן יימצא שבן זוגך בוגד, החוקר הפרטי יאסוף את כל ההוכחות והראיות לבגידה ואלו ישרתו אותך לצורך קבלת החלטה מושכלת ונקיטת הליכים נכונים ומתוזמנים היטב.
    3. להשאיר את הכביסה המלוכלכת בבית- הבטן מלאה ואת מרגישה שאת חייבת לספר לחברה קרובה על החשד לבגידה, או לשתף אותה בהוכחות לבגידה? אל תעשי זאת, מכמה סיבות: לעולם אינך יכולה להיות בטוחה שהחדשות המסעירות לא יודלפו לבן הזוג הבוגד שיטשטש את צעדיו. כמו כן, אם בהמשך את ובן זוגך תצליחו להתגבר על המשבר ולהתפייס, "אות הקין" של הבגידה ימשיך לרחף מעליכם בארוחות המשפחתיות ובכל המעגלים החברתיים שלכם.
    4. לתזמן את העימות עם בן הזוג- רוצה לעמת את בן הזוג הבוגד עם העובדה שאת יודעת על הבגידה? תזמני את מועד השיחה עם בן הזוג הבוגד בתיאום עם החוקר הפרטי המלווה אותך. כך לא תשבשי את החקירה ותגיעי לעימות כשאת מחזיקה בכל ההוכחות וברשותך תוכנית פעולה סדורה ומטרות מוגדרות. הציגי לבן זוגך את ההוכחות שאספת והקשיבי לתגובתו ולתוכניות שלו בנוגע למאהבת וכך תוכלי לקבל החלטה מושכלת לאן פניכם מועדות.
    5. לא לפתח אובססיות- אל תבזבזי אנרגיה על האישה האחרת ועל מה שקרה בינה לבין בן זוגך. אל תזכירי את שמה בשיחות עם בן הזוג, אל תתעמתי איתה ישירות ואל תטרידי אותה. מהלכים אלו עלולים לחזק את הקשר ביניהם וגם להוביל אותה להגשת תלונה נגדך במשטרה. זכרי שהאישה האחרת היא לא הנושא ושהמטרה שלך היא להחזיר את חייך למסלול הנכון ביותר מבחינתך: שיקום הקשר הזוגי או גירושין.

    מתי כדאי לשכור חוקר פרטי?

    "תפקידו של החוקר הפרטי" אומר איציק מאיר מסיקורית חקירות "הוא לבסס את החשדות לבגידה ולאסוף ראיות והוכחות שישרתו את בן הזוג הנבגד, אך תפקידו לא מסתכם בכך. חוקר פרטי יספק לכם את כל הכלים הראיתיים לשלב בו היחסים ביניכם יעלו על שרטון ויחל בנכם מאבק גירושין מכוער שעלול לכלול ניסיונות לנישול זכויות, כגון העלמת נכסים, רכוש וכספים ע"י אחד מבני הזוג".

    לכן, אם אתם חושדים שבן הזוג בוגד בכם ואם אתם חוששים שהוא מסתיר מכם רכוש וממון, חקירה כלכלית המבוצעת ע"י חוקר פרטי מיומן, תסייע לכם לדעת מה הוא גובה הכנסותיו החודשיות של בן הזוג הבוגד, לחשוף את תוכניותיו מבעוד מועד, לאתר חשבונות בנק, נכסים סודיים ורכוש מוברח שהוא מחזיק בארץ ובחו"ל, להעריך את שווים ואף להטיל עליהם צווי עיקול.

    "חשוב לזכור שהמידע המודיעיני הנאסף בחקירות ובמעקבים, הכולל תיעוד של מעשי הבגידה וראיות שנאספו בחקירה, קביל בבית המשפט" מדגיש איציק מאיר. "מידע זה מאפשר לכם להכריע לטובתכם את תוצאות תהליך הגירושין במהירות וביעילות, להבטיח חלוקה הוגנת של הרכוש וההון המשותף, ליהנות ממענה ראוי לסוגיות המשמורת והמזונות ולחסוך מעצמכם ומילדיכם סבל מתמשך".

    לסיכום: בעוד שמסגרת הנישואין היא קבועה, יציבה ובטוחה, הרומן נותן מענה לצרכים, לריגושים וליצרים שחסרים בה. חושדים שבן או בת הזוג שלכם מנהל/ת רומן מחוץ לנישואין? זכרו שחקירות אישות הן חקירות רגישות ביותר. לכן, לניסיון ולאמפטיה של החוקר, לדיסקרטיות המלאה ולטכנולוגיות המעקב והתצפית המתקדמות, יש משקל רב בחשיפת האמת ובהבטחת זכויותיכם, במקרה בו הבגידה הופכת למאבק גירושין.

    משרד סיקורית חקירות

    משרד סיקורית חקירות נוסד על ידי מייסדו יצחק מאיר בשנת 1980. המשרד עוסק במגוון רחב של חקירות פרטיות, בילוש, איסוף מודיעין סמוי, הפעלת חוקרים בכיסוי ודיבוב, האזנות חוקיות, מכירת ציוד בילוש ותכנות תיעוד, איסוף מיידעים ומידענות, חקירות סייבר,  מעקבים ותצפיות  וחשיפת בגידות, חקירות כלכליות טרום גירושין, במהלך גירושין ולאחר גירושין  – איתור הברחות כספים ונכסים בתנועות סיבוביות לצד  ג', הרמת מסך מודיעינית, איתורים במגוון רחב של תחומים ועוד.

    חוקרי סיקורית חקירות מקצועיים בכל תחומי פעילותם מחזיקים ברשיון חוקר פרטי חלקם נושאים ברשיון לקיום משרד לחקירות פרטיות ואף חברים בארגון הבלשים הבינלאומי. כל חוקרי האישות במשרדנו  מומחים במעקבים ותצפיות נייחים וממונעים עובדים בצוותים , שירתו בעבר ביחידות מודיעין, בילוש ומעקבים במשטרת ישראל ורשויות בטחון אחרים. מנהל המשרד יצחק מאיר שירת בעבר כקצין מצ"ח, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, מומחה בחקירות אישות, מעקבים ותצפיות סמויות, חקירות בכיסוי ודיבוב  חשיפת בגידות ועוד. יצחק מאיר בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים  מטעם אוניברסיטת בר אילן.

    משרדנו והחוקרים מחזיקים בציוד  מהמעלה הראשונה לצילום והסרטה לראיית יום ולילה כמו גם מכשור האזנות מקדם. יודגש כי אנו פועלים על פי חוק חוקרים פרטיים ואתיקת המקצוע, שומרים על דיסקרטיות מרבית למן השיחה הראשונה ובמהלך  המעקבים והתצפיות נזהרים שלא להיחשף למושא החקירה. כל תיקי האישות עוברים תחת ידו של יצחק מאיר בעל המשרד- לצורך בדיקת חומרי המעקב ,האיסוף, הצילומים וההקלטות,    כמו גם לצורך בדיקה אם יש צורך בהשלמת חקירות ומעקבים. בתום העבודה אנו מגישים  ללקוח\ה תיק חקירה  עם דגשים משפטיים ובכתיבה משפטית.

    למותר לציין, כי אנו עוזרים ללקוחותינו בהכוונה משפטית, מייעצים ומדרכים כיצד לפעול – ברם, הלקוחות הם שקובעים עם אילו  עורכי דין ברצונם לעבוד. כאמור אנו רק  מסייעים – אך לא קובעים לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית  בשעה ראשונה התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר, או השאירו פרטים באתר, או שלחו הודעת ווטספ, או שלחו אימייל itzik167@walla.co.il ונשוב אליכם בהקדם.

    התקשרו ישירות  אל חוקר פרטי יצחק מאיר  053-620-2089

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים