לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי לימודים

    אם תמיד חלמתם לפתור תעלומות ולחקור את האמת, ייתכן שהתפקיד של חוקר פרטי יתאים לכם. חוקר פרטי הוא אדם המתמחה בחקירות ריגול וחיפושים אזרחיים, ועוסק במגוון נושאים מרתקים כגון חקירת הונאות, איתור אנשים וחפצים שנעלמו, ריגול עסקי של חברות, וחקירות אישיות כמו בגידות בין בני זוג והתחזות. על הלימודים של חוקר פרטי נרחיב במאמר הבא.  

     

    חוקר פרטי לימודים- מהו חוקר פרטי?

    חוקר פרטי הוא אדם שמבצע איסוף מידע על אנשים אחרים עבור מטרות שונות תוך שמירה על סודיות מוחלטת. המטרה העיקרית של החוקר הפרטי היא לגלות כמה שיותר פרטים על הנחקר באופן חוקי. המידע שנחקר בדרך כלל מורכב וקשה למצוא אותו, ולכן נדרשת התערבות של חוקר פרטי. החוקרים הפרטיים משתמשים בכלים שונים שיסייעו להם, כגון מכשירי האזנה, מצלמות סמויות, ציוד לראיית לילה ועוד. החוקר מבצע מעקבים, תצפיות ונעזר בכל מה שיכול לסייע לו, כולל מידע גלוי הנמצא ברשתות חברתיות לדוגמה. החוקר הפרטי חייב לשים לב גם לפרטים קטנים ושוליים ולהצליח לחבר נקודות נוספות עד לסיום החקירה. חשוב מאוד שהחוקר הפרטי יפעל בהתאם לחוק על מנת שהמידע שמוצא והראיות שמגלה יהיו קבילות בבית המשפט ושיהיה ניתן להשתמש בהן. 

     

    חוקר פרטי לימודים- למי זה מתאים?

    הקורס לחוקרים פרטיים מתאים לכל מי שמעוניין להתחיל בעבודה מרתקת ולא שגרתית בצורה מקצועית. הלימודים בקורס מיועדים להעשרת הידע בתחום המרתק והייחודי הזה, גם אם אין רצון להשתלב בעבודה בו לאחר הלימודים. בנוסף, הקורס מתאים במיוחד לשוטרים ולאנשי כוחות הביטחון שכבר ניגשו לתחום ברמה כלשהי במהלך שירותם הצבאי או המשטרתי.

    הידע והכישורים שנדרשים מחוקר פרטי הם רבים ומגוונים, ובכדי לקבל הכשרה איכותית בתחום יש צורך בלימודים רציניים ומעמיקים. עם זאת, על מנת לקבל רישיון חוקר פרטי ממשרד המשפטים ולעסוק בחקירות פרטיות מקצועית, לא נדרש ללמוד את התחום בצורה רשמית. הדרישה בחוק היא התמחות של שלוש שנים במשרד מוכר ומעבר של כל הבחינות הרלוונטיות לתחום.

    בכדי שחוקרים פרטיים פוטנציאלים יוכלו להתקבל בקלות לעבודה ולהתמחות בתחום, ובכדי שיוכלו לעבור את המבחנים בהצלחה, מומלץ מאוד להירשם לקורס ייעודי המכשיר באופן מקצועי חוקרים פרטיים. כך יתאפשר להם לרכוש את מיטב הידע העיוני והמעשי ולהשיג את הכלים והמיומנויות הנדרשות לחוקר פרטי כדי לעסוק בתחום בהצלחה.

     

    חוקר פרטי לימודים מהם תנאי הקבלה? 

    תנאי הקבלה לקורס חוקרים פרטיים הם לא חד משמעיים והם יכולים להשתנות בין מוסדות הלימודים השונים. בדרך כלל תנאי הקבלה יהיו פשוטים וידרשו מהמועמדים לעמוד במספר פרמטרים פשוטים- 

    • המועמד צריך להיות בגיל 18 ומעלה
    • המועמד צריך להיות בוגר 12 שנות לימוד ו
    • המועמד צריך להיות מחוסר עבירות פליליות בעבר. 

    רוב המכללות והמוסדות בתחום מחייבים ראיון קבלה שמבקש לבדוק התאמה ללימודים ולעיסוק בתחום. ניתן לציין שבמקרים רבים, לא דורשים רקע או ניסיון מעשי בתחום, אולם ישנם מקרים בהם תינתן עדיפות ברורה למועמדים עם רקע ביטחוני שיש להם יתרון בקבלה ללימודים.

     

    חוקר פרטי לימודים- מה משך הלימודים?

    הלימודים בקורסי חוקרים פרטיים משתנים בין מוסדות הלימוד השונים. בדרך כלל משך הלימודים ינוע בין 140 שעות לימוד לבין 300 שעות לימוד אקדמיות והם נמשכים בין שלושה לעשרה חודשים, ברוב המקרים. לאחר סיום הלימודים ועם העמדה בכל יעדי המוסד הלימודי, דרושה לבוגרי הקורס התמחות במשך שלוש שנים במשרד חקירות מורשה ופרטי לפני שניתן לקבל את רישיון העיסוק בתחום.

    ניתן לבחור בלימודים המתקיימים בבוקר או בערב בהתאם לצרכים שלכם. כך תוכלו לבחור לדוגמא בשעות הערב או בימי שישי ולשלב את הלימודים עם עבודה או משפחה בצורה נוחה יחסית. כך ניתן להתאים את הלימודים לסטודנטים ולאנשים עסוקים אחרים, שמעוניינים לשלב עבודה במקביל ללימודים. המטרה היא לאפשר גמישות ונוחות, כך שסטודנטים ואנשים עם לוח זמנים עמוס יוכלו לשתף פעולה ולהשתלב בקלות בתהליך הלימודים מבלי לוותר על השגרה שלהם.

     

    חוקר פרטי לימודים- מה לומדים?

    הלימודים בקורס חוקרים פרטיים הם מגוונים ומעניינים מאוד. הם כוללים, ברוב המקרים, שילוב של חומר לימוד עיוני ותיאורטי מקיף יחד עם מגוון רחב של התנסויות מעשיות ותרגולים בשטח.

    נושאי הלימוד בקורס חוקרים פרטיים הם מגוונים וכוללים את הנושאים הבאים-

    • חוק ומשפט
    • ניהול משרד חקירות
    • ניהול חקירה
    • מעקב חשאי
    • תצפית ותיעוד
    • הפעלת גורמי עזר חיצוניים
    • איסוף עדויות
    • התגברות על התנגדויות
    • איסוף מודיעין
    • שיטות חקירה
    • קריאת שפת גוף
    • אתיקה מקצועית
    • תשאול ותחקור
    • הפעלת פוליגרף
    • פסיכולוגיה של החקירה
    • חקירה בהסוואה 

    ועוד. נושאי הלימוד מרתקים ומאפשרים לסטודנטים לקבל מיומנויות מעשיות וידע מעמיק בתחום.

     

    חוקר פרטי לימודים- קבלת תעודה ואפשרויות תעסוקה

    בוגרי קורס חוקרים פרטיים שמצליחים לעמוד בכל דרישות הלימודים מקבלים תעודת גמר מהמוסד הלימודי בו למדו. יש לציין כי תעודה זו אינה מהווה רישיון לעסוק בתחום החקירות הפרטיות. על מנת לקבל רישיון עיסוק בתפקיד חוקר פרטי, יידרשו שלוש שנים של התמחות במשרד חקירות מורשה, וכן מעבר מוצלח של בחינת משרד המשפטים.

    בוגרי הקורס חוקרים שקיבלו תעודת גמר וסיימו התמחות במשרד חקירות מורשה, יכולים להתקיים כחוקרים פרטיים שכירים בשוק הפרטי, כגון במשרדי חקירות פרטיים או בחברות העוסקות בתחום, כולל חברות ביטוח. הם יכולים גם להתקיים בתחום הציבורי, כגון בבנקים, במשטרה או בצבא. בנוסף, ניתן להקים משרד פרטי בתחום חקירות הפרטיות.

     

    חוקר פרטי לימודים מה השכר?

    חוקר פרטי שמשלים בהצלחה את הלימודים ועובר התמחות במשך שלוש שנים יכול לצפות להרוויח בשנים הראשונות שכר נאה בסכומים של 10,000 ש"ח חודשי. לאחר חמש-שמונה שנות ניסיון יתכן שהשכר יעלה בהתאם ויגיע לסכומים של בין 15,000 ל-20,000 ש"ח חודשי. חוקר שבוחר לעבוד באופן עצמאי יכול לבקש בתחילת דרכו שכר שעתי בסכום של 250 ש"ח, ובהמשך יכול לצפות שהשכר השעתי יעלה לסכומים של 600-700 ש"ח לשעת עבודה.

     

    חוקר פרטי לימודים- סיקורית חקירות

    סיקורית חקירות הוא משרד חקירות פרטי מומלץ במיוחד. משרד סיקורית חקירות נוסד על  ידי יצחק  מאיר בשנת 1980.יצחק קצין מצ"ח, לשעבר ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן. כל החוקרים במשרד הם בוגרי לימודים והם מחזיקים ברישיון חוקר פרטי וברישיון לניהול וקיום משרד לחקירות פרטיות.

    משרד סיקורית חקירות הוא הגורם היחיד בישראל שמציע את כל מגוון האפשרויות בתחום החקירות תחת קורת גג אחת. באמצעות משרד זה, ניתן להשיג את כל מערך החקירות והבילוש הנדרש, בהתאם למשימות החקירה המוסמכות.

    אם אתם מחפשים משרד חקירות לבדיקת אירוע בעסק, במשפחה, בזוגיות או בכל קשר אחר, משרד סיקורית חקירות יכול לקבוע במידה רבה את תוצאות החקירה ובדיוק מהסיבה הזו, אנחנו ממליצים על המשרד כמקום המומלץ לחקירות פרטיות.

    בסיקורית חקירות תוכלו למצוא את החוקרים הפרטיים המיומנים ביותר בכל תחום אפשרי. משימות חקירה שונות דורשות יכולות שונות בתחום החקירות וגם תכונות מיוחדות של גורם החקירה. לדוגמה, חקירות מסוימות יכולות להתבצע בצורה הטובה והמתאימה ביותר על ידי חוקר פרטי עצמאי, בעוד חקירות אחרות דורשות מערך חקירות מלא, לעיתים גם מחוץ לגבולות ישראל. משרד סיקורית חקירות הוא הגורם היחיד בישראל שמציע לכם את כל מגוון האפשרויות תחת קורת גג אחת.

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים