לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    משרד חוקר פרטי לשירותכם במגזר החרדי

    המגזר החרדי מציב אתגרים מיוחדים בפני כל חוקר. הצורך להשתלב בסביבה התרבותית, בלי להתבלט ובלי למשוך תשומת לב, הוא אחד מתחומי המומחיות של סיקורית חקירות.

    משרד  סיקורית חקירות, יחד עם שותפיו העסקיים אשר צמחו במגזר החרדי, מכירים היטב  את התרבות ושולטים בשפה של אותו מגזר  שכן הם עצמם משתייכים למגזר!

    חוקרי סיקורית  יבצעו עבורכם חקירות הכוללות מעקבים ותצפיות בלב המגזר החרדי  ויספקו לכם מידע אמין, עדכני וקביל בבתי המשפט.

    שיטות העבודה במגזר זה דורשות מיומנות רבה בלבישת כיסוי ויכולת ורבלית ברמה גבוה, על מנת  לדובב אנשים שיספקו מידעים קריטיים. חוקרי הכיסוי והדיבוב בסיקורית חקירות, שרתו בעבר ביחידות עילית ובמערכות ביטחוניות  בארץ ובחו"ל וכל עיסוקם הוא שאיבת מידעים תחת כיסוי.

    זו אף זו, משרד סיקורית חקירות מעסיק חוקרים פרטיים רשויים , בלשים ועוקבים מקצועיים  אשר עיסוקם העיקרי הוא מעקבים ותצפיות  במגוון רחב של חקירות פרטיות  כמו גם בתיקי אישות – מעקבים ותצפיות לצורך גילוי וחשיפת בגידות. העוקבים בסיקורית חקירות שומרים על דיסקרטיות רבה ללא כל פשרות , נזהרים היטב שלא להיחשף ממושא החקירה ומתעדים את כל פעילותם בצילומי איכות, סרטי וידיאו והקלטות סמויות וחוקיות. למותר לציין, כי העוקבים רשויים, בעלי ידע איתן בתחום הטכנולוגי והדיגיטלי,  עושים שימוש באמצעים אלו לצילומי יום ולילה ממרחק, על מנת שלא להיחשף, כמו גם להישמר מהטרדת הנעקבים שכן, החוק ברור בעליל לגבי מעקבים,  ואוסר על חוקרים פרטיים לעקוב תוך כדי הטרדה  אובייקט המעקב.

    מעוניינים לאתר מסמכים, להשיג מיידעים וראיות על רכוש וממון של – אנשים פרטיים,  בעלי עסקים, חברות מוסדות וארגונים, לאתר: חשבונות בנק בארץ ובחו"ל כולל מצב עו"ש  ואובליגו, חסכונות, מצב כספי נתון  של אנשים בהשקעות:  במניות ובתי השקעות, לאתר זכויות ביטוחיות – ביטוחי חיים, ביטוחי מנהלים, ביטוחים אלמנטריים (בית, עסק, חברה וכו') ביטוחי רכב, כלי צמ"ה, כלים ימיים ואוויריים , מיידעים על כספים וחסכונות נזילים  ואבודים,  קופות גמל, קופות פנסיוניות, קרנות השתלמות,  זיקה של אנשים  לחברות, עסקים וארגונים, רשימת לקוחות וספקים, לאתר צוואות  ירושות ויורשים,  מעוניינים לאתר: חייבים ונמלטים מפירעון חובות, לאתר מספרי טלפונים וכתובות, לאתר אנשים שאבד עימם הקשר ועוד? בפנייתכם לקבלת יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות במשרד סיקורית חקירות,  נפתור את הבעיות דנן באמצעות ניהול וביצוע חקירות גלויות וסמויות, מעקבים ותצפיות סמויים או בהפעלת חוקרים וחוקרות בכיסוי ודיבוב, בהפעלת סוכני איסוף שטח ומחשבים ועוד.

    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית בשעה ראשונה התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר, או השאירו פרטים באתר, או שלחו הודעת ווטספ, או שלחו אימייל  itzik167@walla.co.il

    התקשרו ישירות למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר – 0536202089

    לקוחות ממליצים על משרד סיקורית חקירות

    https://www.t.co.il/Business/Card-756597.html

     

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים