לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי מוביל

    בן הזוג מבלה שעות ארוכות בעבודה? בת הזוג מעבירה זמן רב מחוץ לבית? החשודים בבגידה שומרים על הטלפון הנייד שלהם כעל בבת עיניהם ולא מאפשרים לאף אדם לגעת בו? הטלפון נמצא תחת סיסמא וטביעת  אצבע? כאשר אתם לבד, נכנסות באופן לא צפוי הודעות SMS, וואטסאפ, פייסבוק, טלגרם סנפצ'ט ועוד והאם הצלילים שונים מצלילי ההודעה הרגילים? ייתכן ובני הזוג בוגדים בכם.

    כאשר נכנסת הודעה, האם החשודים בבגידה נדרכים ומיד אוחזים חזק בטלפון צמוד לחזה או לעיניים על מנת שאף אחד לא יראה מה הוקלד שם? האם בני הזוג החשודים בבגידה מתבשמים יותר מכפי שהיה בעבר? האם הם רוכשים פרטי ביגוד והנעלה יפים יותר מבעבר? הם מרבים לעשות ספורט מה שלא עשו בעבר?  החשודים בבגידה טוענים שיש להם מפגשים חברתיים רק לבן זוג אחד בשעות סבירות, אבל הם חוזרים  הביתה בשעות מאוחרות וחריגות להתנהלותם הרגילה?

    לבגידות יש סימנים רבים. כך תזהו אותן.

    ריחוק וקרירות בפן המנטלי והפיזי

    למנגנון ההשלכה (ראו הסבר בהמשך), הריחוק והקרירות נובעים גם מהסיבה הפשוטה שהצד הבוגד אמנם נמצא פיזית בזוגיות, אבל מחשבותיו, תחושותיו ורגשותיו, נמצאים במקום אחר לגמרי וכדי להתמודד עם זה, הוא פשוט מתנתק ומתרחק פיזית ומנטלית.

    ריבוי "שקרים לבנים"

    הצד הבוגד בזוגיות, ישקיע מאמצים רבים להסתיר את בגידתו ויתכנן מעשיו בקפידה (כדוגמת אליבי לזמן הבגידה) לכן, יהיה קשה מאוד לצד הנבגד לגלות שקרים משמעותיים ולמצוא הוכחות לבגידה.

    בהקשר זה חשוב לזכור, כול שקר משמעותי, נתמך ונשען על שקרים קטנים "לבנים". יש גבול למקצועיותו של הצד הבוגד בהסתרת שקרים והוא לא מסוגל להסתיר את השקרים הקטנים עליהם נשענת הבגידה. לכן, במקרים בהם במשך תקופה מסוימת צצים לפתע "שקרים לבנים" בתדירות גבוהה מאוד, או אז, עלול הדבר להעיד על בגידה בזוגיות.

    פרצי קנאה חדשים ומתמשכים

    במקרה בו אחד הצדדים בוגד, הוא עלול להתנהג בחשדנות חריגה ובהתקפי קנאה חדשים ומתמשכים.

    מדוע זה קורה? בהמשך למנגנון ההשלכה הפועל שעות נוספות בקרב הבוגדים, ישליך הבוגד את מעשיו ומחשבותיו על הצד הנבגד. לדוגמה: גבר שבגד בפעם הראשונה עם אישה שגם היא נשואה, המספרת לו שחברותיה הנשואות בוגדות גם הן, מופתע לגלות עד כמה הדבר קל, זמין ונפוץ ולכן ישליך את תחושותיו השליליות אודות נשים בוגדות ולגבי עצמו, על אשתו.

    שקרים בעניינים כספיים

    מעבר לכך שאנשים המשקרים באופן תדיר בעניינים כספיים, מאופיינים בחוסר אמינות כללית, לא מדובר רק על מאפיין זה. שקרים משמעותיים בעניינים כספיים של אחד מבני הזוג כגון: פתיחת חשבון בנק נוסף בסתר, הכנסה נוספת שלא מדווחת לאחד מבני הזוג או הסתרת הוצאות כספיות, עלולים להעיד על בגידה בזוגיות

    וההסתרה נועדה לאפשר לבן הזוג הבוגד לטשטש את השקעותיו במתנות, צימרים ואף מימון קבוע של מושא הבגידה.

    שקרים אודות עיסוק

    בן זוג בוגד, ישקר לעתים אודות תחום עיסוקו ויספר שהוא עובד בעבודה הדורשת ממנו להעדר מביתו לזמן רב או לחלופין לעבוד בשעות לא שגרתיות. דוגמה לשקר נפוץ בקרב בוגדים: עבודה ביטחונית הדורשת היעדרויות רבות והקפצות.

    במידה ומתגלה שקר משמעותי אודות המצאת מקום עבודה הדורש היעדרויות או על היעדרויות חדשות ולא שגרתיות במקום עבודה קיים, עלול הדבר להוות נורת אזהרה משמעותית לבגידה ובמקרים חריגים, לחיים כפולים בזוגיות נוספת.

    קבלת תמיכה רגשית חיצונית

    תמיכה רגשית שניתנת ע"י משפחה או חברים קרובים, הנה חשובה ומומלצת לתקינות הקשר הזוגי.

    לעומת זאת, כשאחד מבני הזוג, מחפש תמיכה רגשית חיצונית אצל ידידים לדוגמה ואף מוצא אותה, התמיכה עלולה עם הזמן להפוך גם לבגידה פיזית, במיוחד במצבים בהם הדבר מתבצע בסתר.

    מה היא הסיבה לכך? כשבן הזוג המקבל תמיכה רגשית אצל אחר, עלולה להתפתח תלות רגשית ואף רגשות חזקים ומכאן, הדרך לבגידה פיזית קצרה.

    פלירטוטים ברשת

    מדובר במקרים בהם אחד מבני הזוג נתפס מפלרטט ברשתות חברתיות בסתר עם אחרים. התגובה הנפוצה לכך היא "אני רק מנסה לברר אם אני עדיין אטרקטיבי"… כמובן שלרוב מדובר בשקר וכשתגיע הזדמנות אטרקטיבית, ברשתות החברתיות, יהיה קשה מאוד לסרב לה. (מזכיר במעט את הביטוי מעולם המשפט של "כניסה למצב בהתנהגות פסולה"…)

    חשדות נסיבתיים

    קיימים סימנים נסיבתיים העלולים לעורר חשד לבגידה, ביניהם: בילויים מרובים עם חברים חדשים, נועזות מינית פתאומית בחדר המיטות שמועות על בגידה ועוד

    סימנים נוספים שצריכים להדליק נורה אדומה שתחייב בדיקה האם בן או בת זוגך בוגדים בכם:

    1.  רקע משפחתי

    כאן ישנם שני מצבים בהם עלולה להתעורר אפשרות של בגידה. מצד אחד, אדם שמגיע מחינוך מאד נוקשה ולא פתוח, עלול לרצות לחקור את הגבולות שלו ולבגוד. החינוך הנוקשה, שלא פעם מדחיק את המיניות עלול לדחוף למרד שייגמר בבגידה. מנגד, גם אדם שמגיע ממשפחה הרוסה שיש בה היסטוריה של בגידות, עלול מבחינה סטטיסטית, לבגוד ולא לראות בכך משהו בעייתי. צריך לדעת שסעיף זה לא מספיק, וצריך להעלות חשד רק בהקשר רחב יותר של שאר הסעיפים בהמשך.

    1. ההיסטוריה של ההתנהגות הרומנטית

    האם בן או בת הזוג ניהלו בעברם רומנים במקביל? האם במסגרת החיים הזוגיים שלכם הייתה צפייה בתכנים פורנוגרפיים או שבן או בת הזוג השתמשו באפליקציית דייטינג בעודם איתכם? עוד נקודה שכדאי לברר היא מה מצבם הנפשי של החברים, האם הם סלחניים לבגידות, האם חברים שלהם בוגדים? כל הנקודות האלו חשובות כיון שחברים שסלחנים לבגידות הם בעייתיים בהקשר הזה.

    1. המצב הנפשי של בן או בת הזוג שלכם

    הסיבה לבגידה היא כמעט לא בגלל הסקס. בגידה היא ברוב הפעמים התמודדות פנימית של הבוגד או הבוגדת עם עצמו ועם חייו. לכן כל השפעה עולמו של בן או בת הזוג שלכם עלולה להוביל לבגידה. פיטורין לדוגמה מהווים טריגר לבגידה .אחד הטריגרים המשמעותיים לבגידה הוא דווקא מוות. מוות של בן משפחה או של חבר דוחפים את האדם להרגיש שהוא עדיין חי והוא יעשה זאת על ידי רומן

    1. שינוי התנהגותי

    כל שינוי התנהגותי, אובססיה לעבודה, בושם חדש, בגדים צעקניים ולא אופייניים, יכולים להיות ביטוי להתחלת קשר או רומן. באותו אופן, אם פתאום בן או בת הזוג נמצאים יותר ברשתות חברתיות, הולכים עם הטלפון לחדר הסמוך או שהם מנהלים שיחות טלפון מהוססות, זה סימן אפשרי לבגידה. מעבר לכך, לעיתים לפני מעשה בגידה בפועל יתקיים קשר רגשי עם האדם שאיתו תתקיים הבגידה בפועל. שימו לב, האם בן או בת הזוג מדברים יותר מידי על מישהו במעגל העבודה?

    1. שינוי בקשר הרגשי

    אדם ששוקל בגידה, ינסה למצוא דרכים להצדיק את עצמו ואת ההחלטה שלו מבחינה רגשית. לכן הוא או היא פתאום יכולים להיות יותר ביקורתיים על ההתנהגות שלכם. יכול להיות שתרגישו שהם מחפשים לריב איתכם. לעיתים הם יהיו יותר פרנואידים וכמובן יהיה שינוי כל שהוא בחיי המין שלכם. הליבידו יכול לעלות או לחלופין, להיעלם לגמרי. לא פעם תקבלו מתנות כפיצוי על רגשי האשמה.

    1. שינויים בחיים שלכם

    בואו נשים את הדברים על השולחן: הנבגד או הנבגדת  לעולם לא אשמים במעשה הבגידה של בן או בת הזוג. אבל שינויים בחיים שלכם עשויים להשפיע על מצב הקשר, ובלי לשים לב להוביל לבגידה. למשל, גברים נוטים יותר לבגוד כשהם מרגישים מוזנחים, ניאוף נובע מהרצון להרגיש שוב מיוחד. לכן אם משהו בחייכם לוקח פתאום יותר משאבים, למשל טיפול בילדים, עבודה תובענית יותר או טיפול בהורה קשיש. אתם עלולים להשקיע פחות במערכת היחסים, מה שעלול להוביל לבגידה של בני הזוג – סימנים שצריכים להדליק נורה אדומה שתחייב בדיקה האם בן או בת זוגך בוגדים בכם.

    בהמשך לאמור לעיל, אמון הוא דבר נרכש ולכן עלינו להסתובב עם עיניים פקוחות לרווחה ולשים לב ל"נורות אדומות". אם מתעורר אצלכם החשד שבני זוגכם בוגדים בכם, חוקר פרטי בגידות ילווה אתכם שלב אחר שלב בחקר האמת ובהתאם לתשובה שתתקבל, תוכלו להתקדם בחייכם או לפתוח דף חדש.

    על מנת לבצע את הבדיקה בהצלחה, מומלץ לפנות אל משרד סיקורית חקירות. המשרד הוקם על ידי יצחק מאיר. יצחק, קצין מצ"ח, לשעבר ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון   LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן. יצחק טיפל ומטפל בתיקי אישות מסובכים במיוחד  ומזה ארבע עשורים מביא תוצאות מצוינות כאשר מתבצעים בגידות ומעשי ניאוף של ממש, כל זאת  מגובה בצילומים והסרטות איכותיות לראיית יום ולילה, דבר התורם רבות לליטיגציה איכותית בבתי המשפט לענייני משפחה, בתי הדין הרבניים, בתי הדין השרעים למאמיני דת האיסלם, בתי הדין הדרוזים ובתי הדין הכנסייתיים למאמיני הדת הנוצרית.

    שירותיו החשובים של חוקר פרטי בגידות

    נישואין הם תולדה של אהבה והערכה, אבל לאחר שנים רבות יחדיו, נדמה כי כל זאת נגמר ואיננו. השגרה עושה את שלה, העבודה, הילדים והמשפחה המורחבת – כולם לוקחים את מלוא תשומת הלב ובני הזוג מוצאים את עצמם במקום שני. בשלב כזה או אחר, בן או בת הזוג מתחיל לפזול הצידה ו"לרעות בשדות זרים."

    אם אתם חושדים בבני זוגכם וברצונכם לאשש את החשדות ולפעול בהתאם, או אז, יש ליצור קשר עם חוקר פרטי בגידות. במהלך שיתוף הפעולה תחשפו לדרכי הבדיקה והחקירה השונות. שיטות עבודה הכוללות בעיקר  ביצוע מעקבים ותצפיות  חשאיים, באמצעותם יתגלו ראיות שאינן משתמעות לשתי פנים. כמו כן, אם אתם חושדים שבן או בת הזוג מגלה דברים שאמרתם או עשיתם לצד שלישי, אם אין לכם הוכחה לכך ואינכם יודעים כיצד, במצב שכזה,  ניתן לפנות אל החוקר פרטי יצחק מאיר מנהל ובעל משרד סיקורית חקירות, פשוט התקשרו וקבעו עימו פגישה אישית.

    מומחה זה יציע לבצע בין השאר גם בדיקות ניטור ובדיקות האזנות סתר וחשיפתן – בבית, במשרד או ברכב ויגלה כיצד המידע הפרטי זלג החוצה משיחותיכם עם בן או בת הזוג.

    חוקר בגידות מוסמך – משימה למקצוענים בלבד

    בין אם מדובר בבגידה וירטואלית, בגידה חד-פעמית או שמא מדובר ברומן ממושך, רצוי לבדוק אם בן הזוג אכן מועל באמונכם. על מנת לבצע את הבדיקה בדיסקרטיות ולהשיג ראיות חותכות, מומלץ לפנות אל משרד סיקורית חקירות. צוות המשרד שומר על דיסקרטיות מוחלטת, משתמש במכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר ומבצע חקירות מוקפדות ומדויקות.  כל זאת  על מנת לעמוד בדרישותיכם ולסייע לכם ככל שניתן.

    חקירת בגידות במגזר החרדי

    איש אינו רוצה להאמין בכך, אבל גם בקרב זוגות חרדים נוכל למצוא בגידות. עבור כל אחד ואחת מאיתנו, הרגע בו אנו מתחילים לחשוד בבן או בבת הזוג הוא ללא ספק רגע של משבר אמיתי. כאשר מדובר במגזר החרדי, אובדן האמון והבגידה בערכים מקבלים משמעות נרחבת הרבה יותר. לכן, בבואכם לבחון את מצבכם הזוגי ואת קיומה של בגידה אצל הצד השני, היו בטוחים כי אתם יודעים את האמת כפי שהיא. כמו כן, עליכם להיות מוכנים לפעול רק כאשר אתם מגובים בממצאים שתומכים בכם, על מנת לשקף את כל האמת.

    בגידות במגזר החרדי  – חקירה בחדרי חדרים

    חקירה בתחום בגידות במגזר החרדי דורשת מיומנות רבה, שימוש בטכניקות עבודה מתקדמות והיכרות עמוקה עם הדת, עם המסורת היהודית, עם קודי ההתנהגות במגזר החרדי ועם השפה האופיינית למגזר זה. מעבר לכך, על החוקר להחזיק בניסיון רב שנים בתחומי חקירות אישות, מעקבים ותצפיות וחשיפת בגידות. אין ספק, החוקר הוא זה שביכולתו להיטמע בקרב האוכלוסייה ולחשוף את סיפור הבגידה, באמצעות מעקבים, תצפיות ושימוש במכשור טכנולוגי מתקדם שיסייע לכם בחשיפת האמת.

    צוות החוקרים של משרד סיקורית חקירות עומד לרשותכם בכל עת עם ניסיון עשיר בחקירות בעולם הדתי והחרדי. בתום החקירה הדיסקרטית הכוללת מעקבים ותצפיות, יוצגו בפניכם ממצאים מדויקים, ראיות חותכות ומלוא העובדות – כדי שלא תאלצו להסתפק יותר בחצאי אמיתות ובשקרים לבנים.

    חקירת בגידות במגזר הדתי לאומי

    רבים אינם מודעים לכך, אבל בגידות במגזר הדתי לאומי הן עובדה קיימת ובמקרים רבים, גילוי הבגידה עלול להוביל לפרידה. מכיוון שאופי המגזר מעט שונה ומסוגר יותר מהעולם החילוני, יש לבצע את החקירה באופן הדיסקרטי והמקצועי ביותר. לשם כך, ניתן לפנות אל משרד סיקורית חקירות.

    המשרד פועל מזה ארבעה עשורים בהובלתו של יצחק מאיר העוסק בכל תחומי החקירות הפרטיות, בילוש, מעקבים ותצפיות, חשיפת בגידות ועוד. יצחק מאיר מחזיק ברישיון חוקר פרטי ורישיון לקיום משרד לחקירות פרטיות ונמצא בקשריי עבודות ובשיתופי פעולה גם עם משרדי חקירות בארץ ובחו"ל.

    בגידות במגזר הדתי לאומי – חקירה כהלכה

    אם וכאשר מתעורר חשש לבגידה אצל בן או בת הזוג, מדובר במשבר אמון של ממש. עם זאת, כאשר מדובר במגזר הדתי לאומי, נדמה כי ישנו אתגר משמעותי הרבה יותר – בייחוד כאשר מדובר ברצון להגיע אל חקר האמת, בלי לחשוף זאת בפני אף אדם.

    מכיוון שהקודים החברתיים של המגזר הדתי לאומי שונים מאלו של המגזר החילוני. אופייה של הקהילה מחייב לשמר ערכים מסוימים ולכן רצוי לבצע חקירת בגידות רק אצל גורמים מוסמכים לנושא זה.

    באמצעות שיתוף פעולה עם משרד סיקורית חקירות, תוכלו להגיע אל חקר האמת ולבסס את שיטת החקירה כהלכה. בין אם מדובר בבדיקות המתבצעות ביום חול או בשבת, איסוף מידע באופן דיסקרטי וכן הלאה – כל צעד יתנהל תוך מניעת פגיעה בדת, או שיבוש בהליכי  חקירה.

    חושפים את האמת, שומרים על הכבוד

    חקירות אישות במגזר הדתי לאומי באמצעות סיקורית חקירות יתבצעו תמיד כראוי, תוך היכרות מעמיקה עם הקהילה ואופן חשיבתה. במקרים מסוימים, החקירה תמשך זמן רב, שכן ישנם אנשים במגזר זה שינסו לטשטש את עקבותיהם ולהעלים ראיות.

    צוות החוקרים המנוסה של משרד סיקורית חקירות בהובלתו של יצחק מאיר, יודעים היטב כיצד להיטמע בקרב האוכלוסייה הדתית לאומית, שכן הם מכירים היטב את מנהגי ורזי הדת, כמו גם את מנהיגיהם הרוחניים וההלכות עליהם הם מקפידים. צוות מקצועי זה, כולל חוקרים ובלשים פרטיים – רובם ככולם יוצאי מערכות הביטחון, מחזיקים ברישיון חוקר פרטי וחלקם מחזיק גם ברישיון לקיום משרד לחקירות פרטיות. לכולם ידע עמוק בתחום הטכנולוגי-דיגיטלי וניסיון רב בחקירות בתחומי המידענות, איסוף ממקורות, סייבר ומומחיות בחקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בגידות במגזר זה.

    חקירות כלכליות ומעקבים

    חקירה כלכלית המבוצעת ע"י סיקורית חקירות ומשולבת במעקבים ותצפיות, היא כלי אפקטיבי לאיסוף נתונים אודות היכולת או ההתנהלות הכלכלית של הנחקר במישור האישי והעסקי. החקירה הכלכלית אפקטיבית גם בשלב ההיערכות לגירושין. היא מאפשרת לחשוף את היכולת הכלכלית האמיתית של בן הזוג, הסתרת נכסים ועוד.

    החקירה הכלכלית נפוצה מאוד גם במגזר העסקי ובעזרתה ניתן לאגור מידע עסקי על לקוחות, שותפים ומתחרים, לאתר חייבים ואת הנכסים שבבעלותם, לאסוף מידע לקראת ביצוע עיקולים ועוד. באמצעות חקירות כלכליות המשלבת בין השאר  סוכן סמוי הפועל  בכיסוי ודיבוב, תוכלו לדעת האם מועלים בכספיכם, לאתר את אלו שחייבים לכם כספים, לאתר נכסים מוברחים ועוד. מעבר לכך, במסגרת חקירה כלכלית ניתן להבין האם אחד מלקחותיכם הינו מוגבל על ידי הבנקים, האם הוא היה מעורב בתביעות אזרחיות ופליליות, האם הוא תובע או נתבע, האם נפתחו נגדו הליכי הוצל"פ, האם הוא בתהליכי חדלות פירעון ועוד.

    להגיע אל האמת באמצעות חקירות כלכליות

    על מנת להתחיל בחקירה כלכלית ולנהל אותה כראוי, יש לפנות אל משרד סיקורית חקירות. המשרד נוסד ומנוהל על ידי יצחק מאיר, קצין מצ"ח, לשעבר ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון  LL.B  במשפטים, מטעם אוניברסיטת בר אילן. ליצחק ניסיון עשיר בהפעלת חוקרים פרטיים, עוקבים ותצפיתנים,   אנשי מודיעין ובלשים – במגוון רחב של תחומים, בין השאר בהפעלת חוקרים בכיסוי, הפעלת סוכנים סמויים מדובבים ומדובבות במספר שפות. למותר לציין, כי לנוכח היכרותו את השטח, יצחק מקושר היטב במקורות ובנקודות מפתח, דבר המסייע להפיק עבור הלקוחות דוחות חקירה איכותיים.

    מתי חייבים לבצע חקירה כלכלית במגוון תחומים?

    לאורך הליך גירושין

    כאשר אתם חושדים כי בן או בת הזוג העבירו, או למעשה הבריחו רכוש וכספים על שם אדם אחר, קרי  מעגל ראשון שני ושלישי – בתנועות סיבוביות כולל הברחת הכספים לחשבונות בנק בחו"ל על שם אדם אחר,  יצרו חובות פיקטיביים על מנת ליצור איזון שיקרי במשאבים, כאשר הם מנהלים פעילות עסקית  במגמת זדון לצורך הפחתת הרווחיות, או שמא מדובר במקרה אחר או אז, יש לבצע חקירה כלכלית  מקיפה.

    לפני יצירת שותפות עסקית

    על מנת לוודא כי  השותף העסקי העתידי אכן אדם אמין וכי יכול הוא לעמוד בהתחייבויותיו, חובה לבצע חקירה כלכלית מקיפה. כך ניתן יהיה לבחון היטב  את חוסנו הכלכלי, כמו גם לבחון את היטב  המסמכים שהציג.

    איתור רכוש

    כאשר קרוב משפחה נפטר והגדיר אתכם כיורשים, או אז, יש לאתר את מכלול הכספים והנכסים אשר היו בבעלותו – בין אם מדובר בנדל"ן או כספים המושקעים בחסכונות  או פיקדונות ומניות  בחשבונות בנק, בבתי השקעות או חברות ביטוח וכן הלאה.

    לצורך ביצוע חקירה כלכלית מקיפה שורשית ויסודית, מומלץ לפנות למשרד סיקורית  חקירות המחזיק בידע וקשרים בתחום החקירות הכלכליות מזה ארבעה עשורים.

    יצחק מאיר מנהל ובעל משרד סיקורית חקירות מחזיק ברשיון חוקר פרטי ורשיון לקיום משרד לחקירות פרטיות החל משנת 1980. יצחק חבר בלשכת חוקרים פרטיים בישראל כמו גם חבר בארגון הבלשים הבינלאומי, מקושר היטב עם בעלי משרדים בארץ ובחו"ל  ועובד עם 120 חוקרים פרטיים כולם עצמאיים.

    חוקר כלכלי  -לסייע ללקוח במקצועיות ובאחריות

    חקירה כלכלית מיועדת למגוון גופים וגורמים: החל מבעלי חברות עסקים  וארגונים, אנשים אשר יש בכוונתם להיכנס לשותפויות, זוגות הנמצאים בהליכי גירושין,  קרובי משפחה מסוכסכים בנושא ירושה ועוד.

    באמצעות חקירה כלכלית, ניתן יהיה לקבל תמונת מצב מלאה ומדויקת ולפעול בהתאם. לשם כך, מומלץ  ליצור קשר עם יצחק מאיר בעל משרד סיקורית חקירות.

    חקירה כלכלית גירושין

    בתחילתה של חקירה כלכלית גירושין, יש לבחון מספר היבטים מרכזיים:

    מהו מצבם העסקי כלכלי  של בני הזוג? האם מצבם הכלכלי יציב? האם אחד מבני הזוג מסתיר כספים רכוש ונכסים? מה ניתן לעשות  על מנת  להבטיח כי זכויותיכם תשמרנה  וכי  בבוא  העת  תקבלו  את כל מה  שמגיע לכם?

    על מנת לנהל את החקירה הכלכלית כראוי ולשמור על  כל מה שמגיע לכם לאורכו של הליך הגירושין, מומלץ לפנות אל משרד סיקורית חקירות. משרד מוביל זה נוסד בשנת 1980 על ידי יצחק מאיר קצין מצ"ח לשעבר ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון   LL.Bבמשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן.

    חקירה כלכלית גירושין – קלף מיקוח חשוב

    כאשר אנו מתחתנים עם בן או בת זוג אנו עושים זאת מתוך אהבה ואמונה כי הקשר יחזיק מעמד. לאורך השנים, אנו בונים בית ומשפחה, מגדלים ילדים וצוברים רכוש. עם זאת, כאשר ההחלטה להתגרש קורמת עור וגידים ואנו נכנסים להליך שאיננו יודעים מתי יסתיים, או אז,  זה הזמן לשקול ניהול של חקירה כלכלית  בהליך  גירושין.

    חקירה כלכלית משמעותה איסוף מדוקדק ומוקפד של נתונים; מידע המצביע על התנהלותו הכלכלית של אדם או של עסק זאת, בהתאם למזמין  החקירה.

    במסגרת החקירה, ניתן יהיה לקבל מידע, בין השאר , לגבי כספים נזילים, נכסי נדל"ן של הנבדק, כלי הרכב שברשותו ו/או בשימושו, חשבונות הבנק  שבבעלותו או כספים שהוברחו לצד ג' הביטוחים המשויכים לו – החל מביטוח חיים, ביטוחי מנהלים ביטוחי רכבים וביטוחים אלמנטריים ועד קרנות השתלמות וקרנות פנסיה וכן מקורות הכנסה נוספים.

    נתונים אלו יסייעו לצד המבקש את החקירה ולמנוע מצב בו זכויותיו יקופחו ולא יוכל לקבל את המגיע לו.

    מעבר לכך, כל מידע לגבי הממון והרכוש  האמיתי של הנבדק, ישמש לטובת מזמין החקירה ולקביעת גובה דמי מזונות הקטינים, איזון משאבים, חלוקה הוגנת של הרכוש והכספים, משמורת וזמני שהות ועוד.

    ביצוע מדויק של מגוון חקירות

    הליך הגירושין הינו תקופה מטלטלת לכל המעורבים, כאשר לאורך כל  התקופה מתגלה, המצב הכלכלי האמיתי של שני הצדדים.

    כדי לוודא שתצאו מהליך הגירושין כשידכם על העליונה, כמו גם על מנת שתדעו במדויק מהו מצבו הכלכלי של הצד ממנו אתם מתגרשים, מומלץ לפתוח בחקירה כלכלית. לשם כך, מומלץ לפנות אל משרד סיקורית חקירות המחזיק בידע איתן מזה ארבעה עשורים בחקירות כלכליות מקיפות עומקיות ושורשיות.

    משרד סיקורית חקירות עובד בתחום החקירות הכלכליות עם חוקרים שכל עיסוקם הוא אך ורק ניהול וביצוע חקירות כלכליות. לצד ניהול חקירות כלכליות, ניתן לפנות אל  סיקורית חקירות גם לצורך ביצוע חקירות עסקיות ומסחריות, איתור צוואות יורשים וירושות, חקירות בתחום דיני עבודה, איתורים מגוונים, ניטור ובדיקת האזנות סתר, רכישת מוצרי בילוש ומודיעין, בדיקות פוליגרף, אימות או הפרכת טענות, איסוף מיידעים ומסמכים  ממקורות קשים במיוחד, הפעלת סוכן סמוי, הפעלת חוקרים בכיסוי ודיבוב, חקירות במישור הפלילי, חקירות  בתחום הנוער, חקירות מחשב וסייבר, חקירות לצורך איתור מפיצי דיבה ולשון הרע ברשתות החברתיות ובאינטרנט, חקירות רקע על אנשים פרטיים חברות עסקים וארגונים, מודיעין עסקי תחרותי, חקירות זכויות יוצרי קניין רוחני סמני מסחר ומותגים, חקירות בינלאומיות בשיתוף עם משרדי חקירות מקומיים בחו"ל, חברים בארגון הבלשים הבינלאומי ועוד.

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים