לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי מעקבים ותצפיות

    חקירות מעמד אישי – חקירות אישות

    חקירות מעמד אישי, המכונות גם "חקירות אישות", התמקדו בעבר בחקירת בגידות של בני זוג אשר נחשדו בקיום רומן מחוץ לנישואין, או בניהול "חיים כפולים".

    בשנים האחרונות התרחב השימוש בחקירות מעמד אישי וכיום הן משמשות גם ככלי חקירתי יעיל במישור הכלכלי, במצבים בהם מתעורר חשד שבן הזוג שמתכנן בסתר לפרק את הנישואין, מבצע "הברחת נכסים". במקרים שכיחים אלו, בן הזוג מסתיר רכוש וכספים, רושם נכסים על שמו בלבד ומבצע פעולות נוספות המפחיתות את היקף הרכוש המשותף – כל זאת לקראת חלוקה עתידית של הרכוש, קביעת דמי מזונות, משמורות והסדרי ראייה.

    חקירות אישות – הניסיון הוא סוד ההצלחה

    חקירות אישות, הן במישור האישי והן במישור הכלכלי, הן חקירות רגישות ביותר ורוויות יצרים, המחייבות את בן הזוג שחש פגוע, לפתוח את ליבו, לחשוף את חייו האישיים בפני החוקר ולהכיר בכישלון מערכת היחסים שטיפח מזה שנים. לכן, לניסיון ולאמפטיה שמגלה החוקר, לדיסקרטיות המלאה, לסיפורי הכיסוי היצירתיים שהוא טווה ולטכנולוגיות המעקב והתצפית המתקדמות אותן הוא מיישם, משמעות קריטית להצלחת התהליך החקירתי.

    סיקורית איתכם, ברגישות ובנחישות

    סיקורית חקירות, הפועלת מזה 40 שנה בתחום חקירות האישות, תלווה אתכם ברגישות ובנחישות בליווי צמוד של עו"ד לענייני משפחה ותחשוף את כל האמת אודות התנהלותו של בן הזוג החשוד בהברחת נכסים, הן בארץ והן בחו"ל וזאת באמצעות שיתופי פעולה נרחבים עם משרדי חקירות בכל רחבי תבל.

    חקירות אישות

    חקירות אישות הן מהחקירות הרגישות ביותר – ולא במקרה. חקירות אישות עוסקות במערכות יחסים ובבגידות בין בני זוג ולכן הן מחייבות ניסיון מקצועי רב ודיסקרטיות מלאה. במהלך חקירות אישות סיקורית חקירות מבצעת בנחישות וברגישות מעקבים דיסקרטיים ותצפיות על בן/בת הזוג החשוד/ה בבגידה ומבצעת פעולות התחזות – עד להתבררות העובדות ואישוש החשדות, או הפרכתן.

    חשיפת בוגדים ובוגדות

    אם הבחנתם בשינוי התנהגותי אצל בן/בת הזוג, כגון היעדרויות לא מוסברות, שיחות טלפון ממושכות בהסתר או ירידה בחשק המיני, אל תתעמתו איתו. האשמה שאינה מבוססת, עלולה לפגוע באופן בלתי הפיך בקשר ביניכם, לכן פנו לסיקורית חקירות שצברה ניסיון רב בחקירות אישות ובחשיפת בגידות. באמצעות פעולות חקירה דיסקרטיות, מעקבים סמויים ותצפיות על בן/בת הזוג הנחשד בניאוף, סיקורית חקירות תספק לכם את כל ההוכחות בדבר הבגידה או תשלול את קיומה – כל זאת ללא ידיעת בן/בת הזוג.

    חקירה כלכלית

    חקירה כלכלית המבוצעת ע"י סיקורית חקירות ומשולבת במעקבים ותצפיות, היא כלי אפקטיבי לאיסוף נתונים אודות היכולת או ההתנהלות הכלכלית של הנחקר במישור האישי והעסקי.

    החקירה הכלכלית אפקטיבית בשלב ההיערכות לגירושין. היא מאפשרת לחשוף את היכולת הכלכלית האמיתית של בן הזוג, הסתרת נכסים ועוד. החקירה הכלכלית נפוצה מאוד גם במגזר העסקי ובעזרתה ניתן לאגור מידע עסקי על לקוחות, שותפים ומתחרים, לאתר חייבים ואת הנכסים שבבעלותם, לאסוף מידע לקראת ביצוע עיקולים ועוד.

    חקירה מסחרית

    חקירות מסחריות עוסקות באישוש ובהפרכת חשדות כלפי עובדים, מועמדים למשרה, ספקים, מפיצים ושותפים. חקירה מסחרית המנוהלת בדיסקרטיות ע"י סיקורית חקירות, תאפשר לכם "לישון בשקט" ולהיות בטוחים שהעסק שלכם אינו חשוף לגניבות סחורה, מעילות בכספים או דליפת מידע עסקי רגיש. באמצעות חקירה המשלבת מעקבים ותצפיות, חקירות לקוח סמוי ותשאולים, סיקורית חקירות תבדוק את הרקע או ההתנהלות של השותף המיועד ושל המועמדים לעבודה, את

    ומהימנות העובדים והמנהלים את התנהלותם, תחשוף גניבות, תאתר סחורות שנגנבו מכם ותביא לידיעתכם מעשי מרמה של מפיצים וספקים שעובדים איתכם.

    חקירות עסקיות

    בשוק התחרותי בו אתם פועלים, אין תחליף למודיעין עסקי מהימן ועדכני על המתחרים שלכם ועל חברות ומיזמים בהם אתם מעוניינים להשקיע, להיכנס כשותפים או לבצע עסקת מיזוג או רכישה. באמצעות חקירות, מעקבים ותצפיות, סיקורית חקירות "תוציא את החתול מהשק" ותספק לכם מידע יקר ערך על מאפייני החברה: החל ממצבה הפיננסי, רווחיותה והשקעותיה השונות, דרך מידע על מוצרים הנמצאים במחקר ופיתוח ועד מידע הנוגע להון האנושי של החברה.

    חקירות רקע

    המועמד למשרה, הלקוח הגדול, השותף הפוטנציאלי או המשקיע המיועד עושים עליכם רושם טוב במיוחד? רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, זה הזמן לחקירת רקע יסודית המבוצעת ע"י סיקורית חקירות. חקירות רקע המשלבות מעקבים ותצפיות הפכו לכלי עבודה מבוקש בקרב חברות, מוסדות, משרדי עורכי דין ולקוחות פרטיים. באמצעותן, תדעו מיהו האדם או הגוף שעומד מולכם, מה היא ההיסטוריה שלו, מה ניתן להסיק ממנה בהווה והאם המידע שהוצג בפניכם שקוף ואמין.

    חקירות בגין גניבות

    גניבות, מעילות והונאות בארגונים ועסקים הן תופעה נפוצה למדי. הגניבות מתבצעות הן ע"י גורמים מתוך הארגון כגון עובדים וקבלני משנה והן ע"י גורמי חוץ. אם אתם יודעים או חושדים שהארגון שלכם סובל מגניבות, סיקורית חקירות נמצאת כאן בשבילכם עם מגוון פתרונות חקירתיים אפקטיביים שישימו קץ לתופעה. במהלך החקירה סיקורית חקירות תלמד את אופי הפעילות בארגון שלכם, תנהל תצפיות ומעקבים גלויים וסמויים בזמן אמת ותאתר את מבצעי הגניבות.

    חקירות במישור הפלילי

    חקירות במישור הפלילי מציבות אינספור משימות מאתגרות, המחייבות חקירה מקצועית, נחושה ורגישה. סיקורית חקירות צברה ניסיון רב בחקירות במישור הפלילי וביניהן: סחיטה באיומים, זיופים והונאות, פריצות וגניבות, גילוי עריות, התחזות, עבירות טוהר מידות, הוצאת דיבה, שימוש בסמים ועוד. היכולת החקירתית הגבוהה של סיקורית חקירות בשילוב מעקבים ותצפיות אחר החשודים, יסייעו לכם בגיבוש התיק הפלילי.

    חקירות עבירות צווארון לבן

    עבירות צווארון לבן הן עבירות מתוחכמות שנחשבות לקשות לגילוי. לעיתים חולפים חודשים רבים עד לזיהוי דבר העבירה בגלל יכולתם של העבריינים, רובם אנשים נורמטיביים ללא עבר פלילי, להסוות את פעילותם. אם אתם חושדים שבארגון שלכם מתקיימות עבירות כגון: שוחד, הונאה, זיוף, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון, עבירות מס ועבירות בתחום ניירות הערך, סיקורית חקירות היא השלב הראשון במיגור התופעה. סיקורית חקירות תנהל חקירה דיסקרטית ויסודית, תאסוף ראיות והוכחות חותכות ותגיש לכם תיק חקירה מהימן וקביל שישמש אתכם בבית המשפט.

    חקירות מנהג בעלים

    אחת השיטות הנפוצות להתחמקות מתשלום חובות, היא רישום הנכסים ע"י החייב על שם אנשים אחרים. חקירות מנהג בעלים המתבצעות ביסודיות ע"י סיקורית חקירות, מאפשרות "הרמת מסך" על הנכסים המוסתרים והצגת ראיות חותכות שנכס כלשהו הוא בבעלות החייב – גם אם אינו רשום על שמו. באמצעות מעקבים, תצפיות ושימוש בציוד טכנולוגי מתקדם בארץ ובעולם, סיקורית חקירות תאסוף את הממצאים החותכים ותחתום על תצהיר לבית המשפט, המעיד שהחייב עושה שימוש ברכוש או בנכס.

    חקירות איתור הברחת נכסים לצד ג'

    אם אתם עומדים בפני חלוקת רכוש בתהליך גירושין, או שאתם נושים שחוששים שהחייב הבריח נכסים כלכליים לבעלות חברה אחרת או אדם אחר כדי להימנע מתשלום חובותיו, חקירת איתור הברחת נכסים לצד ג' בסיקורית חקירות תפזר עבורכם את הערפל. החקירה המשולבת במעקבים וחקירות תאפשר לכם לדעת האם הוברחו נכסים ע"י בן הזוג או החייב, לסכל הברחות נכסים מבעוד מועד, לאתר נכסים שהוברחו ולפעול להשבתם בצו בית המשפט.

    חקירות הרמת מסך

    חקירות הרמת מסך המנוהלות ע"י סיקורית חקירות, נועדו לאתר את המניעים ואת היחסים הכלכליים האמיתיים בין התאגיד לבעלי המניות ולחשוף העברות נכסים וכספים, מאחורי הקלעים, בין התאגיד לבעלים השולטים. באמצעות חקירה יסודית הכוללת מעקבים ותצפיות, סיקורית חקירות תאושש או תפריך חשדות להונאות, קיפוח נושים בפירעון חובות או התנהלות כלכלית לא חוקית אחרת.

    חקירות לאיתור רכוש וממון

    בעלי חוב שטוענים שהם חסרי כול ובני זוג המבריחים נכסים כהיערכות לקראת גירושין, הם יעדי החקירות לאיתור רכוש וממון המבוצעים בסיקורית חקירות. הידע והניסיון הרב שצברה סיקורית חקירות באיתור רכוש וממון, יחד עם שיטות חקירה מתקדמות בשילוב מעקבים ותצפיות בארץ ובעולם, מאפשרים לכם לאתר רכוש וממון שהוסתר מכם ולקבל דוח חקירה מקיף וחוקי, המכיל ראיות קבילות בבתי המשפט.

    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית עד שעה ראשונה, התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר או השאירו פרטים באתר או  שלחו הודעה בווטספ או שלחו אימייל..

    טלפונים – 053-6202089,   03-9646198. אימייל itzik167@walla.co.il

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים