לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי מעקבים ותצפיות

    משרד סיקורית חקירות נוסד על ידי מייסדו יצחק מאיר, קצין מצ"ח, לשעבר ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן.

    יצחק וצוות חוקרי סיקורית חקירות מומחים של ממש בכל סוגי המעקבים והתצפיות מורכבים  ככל שיהיו.

    יצחק וצוות העוקבים  בסיקורית חקירות  מכינים אזורים קשים במיוחד לניהול וביצוע מעקבים ותצפיות בפריסה ארצית וחו"ל.

    למותר לציין, כי צוות החוקרים והעוקבים במשרדנו  בעלי ידע איתן בתחום הטכנולוגי והדיגיטלי – עושים שימוש בציוד מתוחכם לצילום והסרטה  מרחוק לראיית יום ולילה, נזהרים שלא להיחשף, דבר התורם רבות למעקבים ותצפיות איכותיות.

    זו גם זו, חוקרי סיקורית יוצאי מערכות ביטחוניות בארץ ובחו"ל, שירתו בעבר כבלשים מקצועיים במשטרת ישראל, חוקרי מצ"ח – מומחים במעקבים ותצפיות  כמו גם בחקירות בכיסוי ודיבוב, אנשי מודיעין  שטח, יוצאי שב"כ ועוד.

    נדגיש כי בסיקורית חקירות יודעים,   כי  ברוב החקירות, בעטיים נאספים  חומרי חקירה גלויים או אז, יש לאוששם או להפריכם באמצעות  מעקבים ותצפיות, שכן איסוף חומרי מודיעין וחקירות חייבים להסגר גם באמצעות ראיה ושמיעה, לפיכך, רק מעקבים ותצפיות הכוללים צילומים, סרטי  וידיו והקלטות סמויות וחוקיות, הן שמניבים את הראיות הטובות ביותר! כנאמר: "טוב מראה עיניים ואוזניים מאלפי מילים".

    יודגש כי אנו מייעצים  לכל לקוחותינו באופן קבוע  לאמת או להפריך את  חומרי  איסוף החקירות באמצעות מעקבים ותצפיות שכן חקירות שאינן משולבות זו בזו עם מעקבים ותצפיות עלולות להתמוטט!

    חקירות מעמד אישי – חקירות אישות

    חקירות מעמד אישי, המכונות גם "חקירות אישות", התמקדו בעבר בחקירת בגידות של בני זוג אשר נחשדו בקיום רומן מחוץ לנישואין, או בניהול "חיים כפולים".

    בשנים האחרונות התרחב השימוש בחקירות מעמד אישי וכיום הן משמשות גם ככלי חקירתי יעיל במישור הכלכלי, במצבים בהם מתעורר חשד שבן הזוג שמתכנן בסתר לפרק את הנישואין, מבצע "הברחת נכסים". במקרים שכיחים אלו, בן הזוג מסתיר רכוש וכספים, רושם נכסים על שמו בלבד ומבצע פעולות נוספות המפחיתות את היקף הרכוש המשותף – כל זאת לקראת חלוקה עתידית של הרכוש, קביעת דמי מזונות, משמורות והסדרי ראייה.

    חקירות אישות – הניסיון הוא סוד ההצלחה

    חקירות אישות, הן במישור האישי והן במישור הכלכלי, הן חקירות רגישות ביותר ורוויות יצרים, המחייבות את בן הזוג שחש פגוע, לפתוח את ליבו, לחשוף את חייו האישיים בפני החוקר ולהכיר בכישלון מערכת היחסים שטיפח מזה שנים. לכן, לניסיון ולאמפטיה שמגלה החוקר, לדיסקרטיות המלאה, לסיפורי הכיסוי היצירתיים שהוא טווה ולטכנולוגיות המעקב והתצפית המתקדמות אותן הוא מיישם, משמעות קריטית להצלחת התהליך החקירתי.

    סיקורית אתכם, ברגישות ובנחישות

    סיקורית חקירות, הפועלת מזה 40 שנה בתחום חקירות האישות, תלווה אתכם ברגישות ובנחישות בליווי צמוד של עו"ד לענייני משפחה ותחשוף את כל האמת אודות התנהלותו של בן הזוג החשוד בהברחת נכסים, הן בארץ והן בחו"ל וזאת באמצעות שיתופי פעולה נרחבים עם משרדי חקירות בכל רחבי תבל.

    מעקבים ותצפיות המבוצעים בדיסקרטיות רבה ללא פשרות, באות לידי ביטוי בחקירות – כלכליות, מסחריות, עסקיות, חקירות העוסקות באיסוף מידעים ומידענות, חקירות אינטרנטיות, חקירות  מחשב וסייבר, חקירות רקע, חקירות נאותות, חקירות חקלאיות, חקירות במישור הפלילי, חקירות בתחום הנוער, חקירות במגוון רחב של  איתורים, חקירות בתחום דיני עבודה ועוד. כל אלו, באים לידי עשיה בשטח באמצעות מעקבים ותצפיות!

    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית עד שעה ראשונה, התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר או שלחו ווטספ או שלחו אימייל.

    אימייל יצחק מאיר: itzik167@walla.co.il

    טלפונים: 053-6202089, 03-9646198.

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים