לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    משרד חוקר פרטי מומלץ בשנת 2023 לשירותכם באזור המרכז

    משרדי חקירות – בתל אביב הרצליה רעננה הוד השרון כפר סבא נתניה חדרה

    איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת

     במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי כלו כל הקיצין, ולא ניתן להגיע לשורש העניין ולפתור את הפלונטר, דווקא שם מצויה התשובה. זוהי בדיוק עבודתו של משרד חקירות "סיקורית חקירות", אשר מוציא יש מאין, ומאפשר לכל אחד מאיתנו למצוא את שמבקש לו, גם אם ישנה תחושה כי הדבר לא אפשרי בעליל. דווקא שם- משרד סיקורית חקירות יוכל להגיע לשורש העניין, לפתור את הפלונטר, ובעיקר- להעניק לך שקט נפשי, לספק ראיות מהימנות ולהניע לניצחון מוחץ בכל תיק. בין יתר המקרים הסבוכים הללו, מצויים בעיקר המקרים בהם נדרש איתור אנשים, מסמכים או חפצים. זאת החל מאיתור נעדרים ועד איתור כתובות, רכבים או ממון, הכל אפשרי לאיתור והיד רושמת. משרד סיקורית חקירות מטפס אט אט מכל ממצא שתוכלו למסור, ועד לסבך הענפים מצפון והשורשים מדרום, ומחבר את כל החלקים לכדי פאזל שלם ומושלם של אותה מציאות נעדרת.

    בעבודתו זו מתמקצע משרד "סיקורית חקירות" מזה 40 שנים, בזירות הארציות והבינלאומיות כאחד. המשרד מונה כיום יותר מ-50 חוקרים וחוקרות אשר עושים עבודתם נאמנה בארץ ובחו"ל. צוותו המנצח של יצחק רואה לנגד עיניו בכל מקרה מחדש את פתירת הפלונטר ואיתור האדם, המסמך או החפץ בענייננו. באמצעות ערכים של דבקות למטרה וחתירה למשפט צדק ובהצטיידות בכלים מקצועיים ומיומנויות רבות מצליח הצוות בכל מקרה מחדש לפתור את הסוגייה עד תום, לאתר כל אלמנט ולסיים את הסוגיה בצורה הטובה ביותר, לטובתך. צוות "סיקורית חקירות" מורכב מחוד החנית של החוקרים בישראל, וביניהם תוכלו למצוא את טובי בנינו ובנותינו, בהם משרתי מערכות ביטחוניות, קציני מודיעין, מומחי סייבר, חוקרי מצ"ח ועוד. כערך מוסף נוסף, מרבית צוות סיקורית חקירות חבר גם בארגון הבלשים הבינלאומי, בנוסף לזה הישראלי, אשר מונה כיום 1,000 משרדי חקירות מקומיים בכ-100 מדינות בעולם. שיתופי הפעולה אשר יצר ויוצר הצוות בעבודתו מסייעים משמעותית לפתירת כל סוגיה באופן החלק והמורחב ביותר.

    את צוות סיקורית חקירות מנהל מר יצחק מאיר, הוא העומד בראשו של הצוות, מנהיג אותו ומכשיר אותו לעבודה מצוינת, לא פחות. כאדם קפדן אשר לו ניסיון רחב עד מאד בתחום החקירות והמשפט, אין כלל ספק שכל לקוח נמצא בידיים הטובות ביותר. בעברו, טרם פתיחת משרד "סיקורית חקירות", שירת יצחק כקצין מצ"ח וכן ביצע את תפקיד ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות. בנוסף, באמתחתו של יצחק תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן, וכן ניסיון רחב שנים ומקרים בתחום החקירות. ולמען האמת, אין מקרה שהאיש הזה איננו ראה, שמע או נתקל בו, ולכן, הוא כה מיומן בפתירת כל פלונטר חקירה באשר הוא, בייחוד בדגש על איתור אנשים, מסמכים או חפצים. בהסמכתו את צוותו, שם יצחק דגש רחב על מקצועיות ושירות הצוות כלפי הלקוח מצד אחד, ומצד שני על הוראות החוק והפסיקה, על מנת להפוך כל ראיה שמתגלה למהימנה וקבילה בעיני בית המשפט. ואכן, התנהלות זו של יצחק חוזרת וקוצרת בכל מקרה מחדש את פירותיה, ו"סיקורית חקירות" מצליחה לפתור כל סוגיה באופן הטוב והמדויק ביותר. ההצלחות בבתי המשפט ובבתי הדין השונים מקנים לכך תוקף, וגם גושפנקה נוספת לאהבתם של יצחק וצוותו את המקצוע.

    איתור יש מאין באמצעות הכלים והמיומנויות המקצועיים ביותר

    בכל תיק איתור, יצחק וצוותו ידעו לשים את הדגש על הנקודה החשובה ממנה ניתן להתחיל כל חיפוש. לאחר מכן יתחיל אותו הליך חקירה, באמצעות נקיטת האמצעים החזקים ביותר בתחום החקירות. בין אמצעים אלו הכלים המקצועיים, דוגמת שימוש באמצעים דיגיטליים וטכנולוגיים, מעקבים ותצפיות, טכנולוגיות GPS והאזנות סתר, כיסוי ודיבוב ועוד. וכן, כלים אסטרטגיים כמו למשל לקיחה בחשבון של נסיבות המקרה, נסיבות כל נקודת חקירה וכיצד נכון לגשת אליה או לעזוב אותה, ידע מקדים, וערכים נוספים אחרים, אם יש בכך הצורך. כמובן, שזהו מגוון כלים חשוב מאד, עליו יש לשים דגש רחב, על מנת להגיע ליעד החקירה ואיתורו בצורה המיטבית ביותר. שכן, בכל חקירה, דבר יכול לקום וליפול על גם על רגע אחד, ועל כן, הדיוק חשוב ומשמעותי בכמה רמות מכל תחום אחר.

    בין מקרי איתור אלו צוות סיקורית חקירות יוכל לפתור פלונטרים דוגמת איתור נעדרים, איתור הורים ביולוגיים באמצעות ביצוע חקירות מקיפות, איתורי כתובות וטלפונים במקומות עבודה. וכן, איתור רכבים, איתור כלי צמ"ה וכלים ימיים ואוויריים, איתור ממון ורכוש לצורכי עיקולים, בדיקות בבנק ישראל, משרד הפנים, רשויות האכיפה, בדיקות ברשמים השונים כגון רשם החברות, רשם המשכונות, רשם העמותות ורשם הצוואות. וכמובן שאין מדובר ברשימה סגורה, אלא דוגמה חיה בלבד משירותי המשרד הניתנים באופן השוטף. בבחירה במשרד סיקורית חקירות, כל איתור של כל מסמך, אדם, מקום, כתובת וכדומה, גם אם מתחיל בחוסר ממצאים, יסתיים בהצלחה.

    ניתן לדוגמה את אחד המקרים הנפוצים ביותר להתחמקות מעיקולים, תשלומי חובות ושאר ירקות הוצאה לפועל למיניהם. חייבים רבים רושמים נכסים על אחרים, בין אם קרובי משפחה או חברים, הכל כבר ראינו והכל ידוע. וכן, נוטים להחביא ממונות בחשבונות בנק בחו"ל, ושאר שיטות דומות. באמצעות חקירה מסיבית, הכוללת את כל הכלים המקצועיים, הניסיון והמיומנויות של הצוות, מבצע צוות סיקורית חקירות "הרמת מסך"  על אותם נכסים אובדים ומוסתרים ומספק ראיות מהימנות, קבילות ובעיקר- חותכות וחד משמעיות לעניין איתור הנכסים ומיקומם. ואכן, גם אם אלו אינם רשומים על שם החייב בעניינך. באמצעות תצהיר מגובה מצוות המשרד המעיד על שימוש החייב באותו נכס או רכוש, הדרך אל הניצחון הולכת וקרבה.

    דוגמה נוספת אשר מצריכה סיוע רב ככל שניתן ופעילות בצורה מקצועית, היא כמובן איתור נעדרים, חייבים, נמלטים, עדים ודרושי עדות, מוציאי לשון הרע, הורים או אחים ביולוגיים וכדומה. כפי שצוין לעיל, צוות סיקורית חקירות פועל בגזרה הארצית או הבינלאומית, ופועל לאיתור אנשים, כתובות וטלפונים, ומספק הגעה מדויקת עד לנקודת הציון הספציפית של אותו אדם בענייננו. וכן, הדבר לחלוטין אפשרי, ובגזרה השמחה יותר של איתור נעדרים וקרובים משפחה, כמובן מרגש במיוחד ומספק סגירת מעגל משמעותית, ופתיחת דלת חדשה בחיים עבור המחפשים.

    דוגמה אחרונה לצורך המאמר היא איתור ואיסוף מידענות ומידע באשר הם. גם אם יש בידך קצה חוט בלבד, גם אם אין לך מושג מהיכן ניתן להתחיל וכל שיש בידך הוא שם ותעודת זהות, וגם אם התיק מלא בפרטים אבל לא אלו החשובים, סיקורית חקירות תוכל לעזור לך. באמצעות חקירות עסקיות, מסחריות, חקירות כלכליות, ריגול תעשייתי (לפי החוק בלבד), וחקירות עומק מורכבות נוספות ניתן להגיע לכל נקודה ומכל נקודה, ולספק ראיות קבילות וחותכות בענייננו. בין היתר אותן חקירות יקרו אודות בדיקות ברשויות, כמו מכס, מנהל מקרקעי ישראל, בטאבו, וכן יבדקו ענייני חדלות פירעון בכנ"ר והוצל"פ, תיקים אחרים בתחומי המשפט האזרחי והפלילי, זיקה לכל ארגון או חברה אשר עלולים להיות קשורים בעניינך ועוד. שכן, קצרה היריעה מלהכיל את המגוון הרחב של סודות ושיטות החקירה של צוות סיקורית חקירות, על מנת להגיע למטרה.

    סיקורית חקירות לוקחת את המלחמה שלך בידיים שלה, ומאפשרת לך לנוח מעט מן הנטל והעומס הריגשי והפיזי של התיק המורכב בעניינך. באמצעות יכולותיהם המופלאות, הן במתרס המנטלי והרגשי, והן במתרס המקצועי והפרקטי, מוביל צוות סיקורית חקירות כל חקירה קטנה לניצחון גדול. כל זאת, בשיתוף מלא מול הלקוח וכמובן לאור צרכי התיק הנכונים לו בלבד. צוות סיקורית חקירות מודע ומכיר מקרוב מאד את הרגישות שבתיקי איתור, ומייחס לכך את החשיבות הנדרשת על כל גווניה, כל זאת תוך יצירת אסטרטגיה מתוחכמת אשר תבנה את "האמת המשפטית" המדויקת, שתביא עבורנו את הניצחון בתיק.

     

     

    מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי

    סוד ההצלחה בכל סוגי החקירות
    כולנו חיים בעולם טכנולוגי המאפשר לנו לאסוף מידע באמצעים דיגיטליים. עם זאת, עבודתו של חוקר פרטי אינה שלמה ללא נוכחות בשטח וביצוע מעקבים ותצפיות אחר אובייקט החקירה. לכן, אין זה מפתיע שתחום המעקבים והתצפיות הוא חלק בלתי נפרד מכל סוגי החקירות: החל מחקירות בתחום האישות, דרך חקירות כלכליות ועד חקירות בעסקים.
    מעקבים גלויים או סמויים מחייבים ניסיון רב, רמת מיומנות גבוהה ויכולת להפעיל בזמן אמת, ציוד טכנולוגי מתקדם לאיסוף מידע ותיעודו באמצעות צילומים, טכנולוגיות דיגיטליות והאזנות סמויות וחוקיות. יישום נכון ומקצועי של המעקבים והתצפיות שמבוסס על עבודת הכנה קפדנית ועמידה בכללי האתיקה ובדרישות חוק האזנת סתר, מאפשר לסיקורית חקירות לדלות עבורכם מידע יקר ערך ושפע ראיות קבילות שישרתו אתכם בבית המשפט.
    המציאות מוכיחה שחקירות שאינן מצליבות מידע עם מעקבים ותצפיות, עלולות להתמוטט.
    לכן, אם אתם עומדים לפתוח בחקירה, נמצאים בעיצומה או זקוקים להשלמת חקירות לצורך אימות או הפרכת טענות, הקפידו לשלב את יכולות המעקבים והתצפיות של סיקורית חקירות בחקירה שלכם.
    חקירות אישות
    חקירות אישות הן מהחקירות הרגישות ביותר – ולא במקרה. חקירות אישות עוסקות במערכות יחסים ובבגידות בין בני זוג ולכן הן מחייבות ניסיון מקצועי רב ודיסקרטיות מלאה. במהלך חקירות אישות סיקורית חקירות מבצעת בנחישות וברגישות מעקבים דיסקרטיים ותצפיות על בן/בת הזוג החשוד/ה בבגידה ומבצעת פעולות בכיסוי – עד להתבררות העובדות ואישוש החשדות, או הפרכתן.
    בחקירות אישות אנו שמים גדישים על פי מזמין\ מזמינת העבודה על מספר פרמטרים כגון: הסכמי ממון, הסכמי גירושין, חלוקת רכוש, איזון משאבים, מזונות אישה, מזונות קטינים , משמורת והסדרי ראייה, ניכור הורי, גישור, ידועים בציבור, צוואות וירושות ועוד.
     חשיפת בוגדים ובוגדות
    אם הבחנתם בשינוי התנהגותי אצל בן/בת הזוג, כגון היעדרויות לא מוסברות, שיחות טלפון ממושכות בהסתר או ירידה בחשק המיני, אל תתעמתו איתו. האשמה שאינה מבוססת, עלולה לפגוע באופן בלתי הפיך בקשר ביניכם, לכן פנו לסיקורית חקירות שצברה ניסיון רב בחקירות אישות ובחשיפת בגידות. באמצעות פעולות חקירה דיסקרטיות, מעקבים סמויים ותצפיות על בן/בת הזוג הנחשד בניאוף, סיקורית חקירות תספק לכם את כל ההוכחות בדבר הבגידה או תשלול את קיומה – כל זאת ללא ידיעת בן/בת הזוג.
    ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏אדם אחד‏, ‏ילד‏‏ ו‏פעילות בחוץ‏‏

    חקירות אישות ודיני משפחה: חוקר חושף סודות מקצוע

    בתחום דיני המשפחה שמקורו במעורבות רגשית גדולה במיוחד, עולה הצורך בהסתייעות באנשי המקצוע חדים ואמפטיים כאחד. יצחק מאיר הוא חוקר אישות מהסוג הזה בדיוק, והיום הוא גם משתף  אתנו את סודות המקצוע והנקודות החשובות שיש לשים לב אליהן הליכים משפטיים בתחום דיני המשפחה הם אינם הליכים נעימים, בייחוד כשאינם מתבצעים בהדדיות. מדובר בהליכים המלווים באמוציות, תחושות מעורבות, בלבול ובעיקר חוסר ודאות. חוסר ודאות שלעיתים מאד קשה להתמודד עמו לבד, ברמה הרגשית בעיקר. לעיתים, לצד הפתיחה בהליך המשפטי בליווי עורך הדין, עדיין קיים הצורך למגר את חוסר הודאות, על מנת לשים סוף לפרק המסוים הזה, ולהתחיל מחדש. התחלה אשר מלווה בחוסר ודאות, ברוב המוחלט של המקרים תהיה לרועץ עבור הצד הנפגע, ותקשה עליו לשים פרק זה מאחוריו, שבין כה וכה לא קל עבורו ברמת המנטלית, הפיזית והחומרית כאחד. כאן בדיוק נכנסות לתמונה חקירות אישות. באמצעות חוקר פרטי המתמחה בדיוק בתחום שלפנינו: תחום דיני המשפחה, ניתן לפתור את הסוגיה, כל סוגיה, בקלות ובמהירות ולהמשיך הלאה. בנוסף, ישנם היתרונות הרבים הנוספים אשר מתאפשרים בזכות תוצרי החקירה, כמו למשל סיוע ראייתי משמעותי (והוא אכן קביל, כפי שנפרט בהמשך), קלף מיקוח או אף רק לשם עימות מול הצד הפוגע ויצירת שקט נפשי אצל הצד הנפגע.
    את הריאיון הכה מעניין של היום, בנושאים המסקרנים הללו ברמת הקונצנזוס, ניהלתי מול מר יצחק מאיר, מנהל ובעל משרד חקירות, וכחלק מפועלו כמובן חוקר בחסד. באמתחתו של יצחק ניסיון בן יותר מ-40 שנים בתחום החקירות ובפרט בדיני משפחה. וכן, ידע רב ונרחב בתחום הכולל בין היתר תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, ידע עשיר בדיני אישות, ביצוע מעקבי אישות רבים ומערובת באלפי תיקים, וניסיון רחב שנים, כאמור. החשיבות שבידע רב בתחום החקירות נעוצה בעובדה כי חוקר טוב, מן השורה הראשונה, הוא חוקר אשר באמתחתו לא רק ניסיון, אלא גם ידע משפטי רחב. שכן, בהליכים בדיני משפחה עולה ברבות הפעמים הצורך במתן עדויות בבתי משפט, בתי הדין הרבניים, הכנסייתיים או השרעים. וכן, נחוץ ביצוע העבודה באופן מקצועי ולפי חקיקת סדרי הדין האזרחיים והפליליים על מנת לאפשר את קבילות הראיות.
    חוקר אישות שהוא גם סופרמן
    בדיני אישות והנושאים שבינו לבינה, עולה לפתע הצורך ביותר מרק איש מקצוע. יש כאן צורך אמתי באיש מקצוע מקצוען למשעי, ומצד שני, אדם שיהווה גם אוזן קשבת. כל סכסוך בדיני משפחה מקורו ברגש, אירוע או מאורעות אשר יצרו את כדור השלג שהתגלגל לו עד כדי מה שהוא כעת. כמובן, שהשילוב בין שני פרמטרים אלו הוא בלתי נפרד, שכן מקצועיות היא חלק מהותי מהשירות ומהתוצאות אשר תתקבלנה, כמו גם הדרך שבה השירות ניתן. אותן תוצאות, בסופו של דבר, אמורות לשרת אתכם, הלקוחות, נאמנה ולהביא איתן ודאות שלא משתמעת לשתי פנים. זאת בדיוק ניתן לראות על פניו ובפועלו של יצחק. הלקוחות חשובים לו, והוא וצוותו שמים לנגד עיניהם בראש ובראשונה את הלקוח. יצחק וצוותו מעניקים שירות לקוחות במתכונת 24/7 בכל ימות השנה, זמינותם היא תמידית, והם ללא ספק שמים את מטרת הלקוח בראש מעייניהם כמו הייתה מטרתם שלהם.
    יצחק וצוות המשרד המוכשר תחתיו מספרים על מעקבי אישות מרתקים, חשיפת בגידות, שימוש בציוד מתקדם במיוחד. הכול לשם השגת המטרה ויצירת הממצאים בצילומים איכותיים, צילומי וידאו והקלטות באופן חוקי וקביל לחלוטין, והיד עוד נטויה. תחת השילוב של אלו עם הצורך המהותי לשמור על פרטיותו המלאה של מושא החקירה, נאותים יצחק וצוותו לביצוע האמור בצורה הטובה והמדויקת ביותר, לא פחות.
    כאיש קבע לשעבר, מעיד יצחק כי תיקים בדיני אישות אמנם אינם פשוטים לחקירה, עקב המעורבות הרגשית שבהם, אך הוא ללא ספק שוחה בחומר, לאור ניסיונו. בין היתר, מספר יצחק כי במהלך שירותו הצבאי טיפל בתיקים קשים ומאתגרים במיוחד, ובהם תיקי הרג והתאבדויות, הטרדות מיניות, אונס, שימוש וסחר בסמים קשים, ועוד נושאים רבים. במהלך עבודתו רבת השנים למד יצחק את הנקודות המדויקות שיש לשים עליהן דגש רחב אם עולה חשד כלשהו למעשה בגידה מכל סוג, וכעת הוא משתף אותנו בכך.
    בגידות, שקרים, מחלוקות וצוות חקירה אחד שמנצח על התזמורת
    לפי יצחק, בדיני אישות, ישנה אבחנה בין מגוון רחב של סיפורים ומעשי בגידה. יצחק וצוותו מודעים ומכירים את ההבדלים בין כל מגוון הסיפורים, מכירים את הניואנסים הקובעים אותם. וכן יודעים במדויק אילו פרמטרים עולים וחשובים בעיני בתי המשפט ובתי הדין על מנת להיות לעזר למי שמבקש להשתמש בהם. מצד שני, הם גם יודעים בדיוק מה לא לעשות בעת ביצוע חקירות האישות, וכך התוצאה המתקבלת היא לא רק ודאית, היא גם מצוינת לשימוש כראיה וניצחון בהליך המשפטי.
    יצחק וצוותו למשרד מצטיינים במתן פתרונות חקירתיים מעשיים, המאפשרים בדיוק זאת- שימוש בחומר שנתקבל בחקירה לשם ראיה של ממש. באמצעות עבודתם של יצחק וצוותו כחוקרים מיומנים ומקצועיים, ניתן להבין וביתר קלות, מהי המציאות המתרחשת ממש מתחת לאפנו, וכיצד ניתן להשתמש בה לטובתנו. בין היתר, באמצעות הידע הרב של צוות החקירה, יכולים הם לבצע את האבחנה החשובה שבין מעשי הבגידות השונים, כאמור, על מאפייניהם. כך למשל, אבחנה בין בגידה למראית עין, מעשה כיעור, עבירות על חוקי הדת וכדומה. בצורה זו לאחר קבלת הממצאים, מכוון צוות החקירה את האפשרויות העומדות בפני הלקוח להמשך הסיפור. כך לדוגמה ניתן לפתור שאלות חשובות כמו האם עולה בענייננו היכולת, או הצורך, לעשות שימוש בנ"ל לשם ההליכים המשפטיים או לשם הוכחת טענות ספציפיות, וכיצד לעשות כן. כך לגבי כל סוגי המקרים בדיני האישות, כגון במקרים של העלמת כספים ונכסים, קרנות השתלמות או פנסיות, השקעות אחרות ועוד. בנוסף, שאלות רבות מקבלות מענה, ובהן, מה הצד השני מסתיר? היכן מצוי הרכוש? האם יש לו חשבונות בנק נוספים וגדושים? האם הוא מסתיר הכנסותיו?
    המענה על כל שאלות אלו, והרבה מעבר לכך, אומר יצחק, נותן יד מעשית ופרקטית בפ תרון הסוגיות המשפטיות שלפנינו, וסיוע מהותי בסיומן לטובתכם. כך לדוגמה, בהליכי חלוקת רכוש והצורך באיזון משאבים, בין אם טרום או פוסט הגירושין. כמו כן, לצורך הקטנה או הגדלה של מזונות, ביטול פסקי דין או ערעורים, פסיקת כתובה או מזונות אישה, הוכחות לטענות ניכור הורי ועוד אלפי מונים.
    הישורת האחרונה, קבלת התוצאות ויציאה לדרך חדשה
    לאחר ביצוע החקירה באופן המקצועי ביותר וקבלת התוצאות, מאפשרים יצחק וצוותו ללקוח להחליט מכאן כיצד לפעול. האם לעשות שימוש בחומר לשם ההליך או לשם עימות בלבד? האם להמשיך ולחקור, או להפסיק בעת הזו? צוות המשרד משקף את המציאות העובדתית ללקוח, את ההשלכות המשפטיות הטמונות בכך, ולצד ליוויו, מאפשר לו לבחור.
    והרי, חשבונות הבנק ייחשפו כולם, השקעות, הכנסות, הברחות, מילים קשות והתנהגויות נפשעות. הכול ייחשף ויעלה על השולחן. במקרה בו הורה אשר מסית את ילדיו ומעודד לשנאה יבצעו יצחק וצוותו את החקירה באמצעות סיקורית חקירות בכיסוי ודיבוב. במקרה בו עולה הצורך בפתירת סוגיית מזונות יבוצעו תצפיות, מעקבים וכדומה. במקרה בו מבריח בן הזוג נכסים או מעלים הכנסות יבצע הצוות הרמת מסך מודיעינית. המקרים רבים, האפשרויות מגוונות, והיד עוד לחלוטין נטויה, ועובדת. בכל מקרה כזה, אחר או שונה, חקירות האישות יעשו את העבודה נאמנה ויפתרו את הפלונטר.
    צוותו המיומן של יצחק, בהנהגתו, יודע טוב מאד את העבודה, כך התרשמתי ללא צל של ספק. יצחק וצוותו שמים דגש רחב בעבודתם על עבודה מצוינת, לא פחות. ובאותה המידה כך גם כן על איכויות התוצרים והראיות שיאספו וכן על חוקיותם וקבילותם לפי חוק, בבתי המשפט לענייני משפחה וכן בבתי הדין הרבניים, השרעים והכנסייתיים. יצחק וצוותו רואים בעבודתם שליחות אמתית למען סיוע מלא ומשמעותי ללקוחותיהם, בדגש על יעילות, מהירות ומענה מדויק. בצורה זו מאפשרים הם הכרעת הכף לטובתכם, הלקוחות. מעל הכול מאפשרים שקט נפשי ושלווה אמתית נטולת חוסר ודאות, וכמובן, יצירת הסיפור החדש שלכם: פתיחת פרק חדש וטוב יותר ויציאה לדרך חדשה.
    ייתכן שזו תמונה של ‏אדם אחד‏

    איתור חייבים ונמלטים

    חייבים לכם כסף ומתחמקים מתשלום? אל תרימו ידיים. גם אם החייב בעייתי והוא עושה הכול על מנת שלא תמצאו אותו וגם אם הוא מסתתר מעבר לים, סיקורית חקירות תעמיד לרשותכם את כל הידע, היכולות והקשרים הבינלאומיים לאיתור חייבים ונמלטים.
    לשם כך, סיקורית חקירות תיזום חקירה פרטית המשלבת פעולות איתור משוכללות, מעקבים ותצפיות בארץ ובחו"ל, תוך הפעלת שותפיה העסקיים קרי, משרדי חקירות מובילים בכל רחבי תבל, עימם היא מנהלת קשרים הדוקים. בתום החקירה, סיקורית תנפיק לכם דו"ח מהימן וקביל שישמש אתכם גם בבית המשפט.

    חקירה מסחרית

    חקירות מסחריות עוסקות באישוש ובהפרכת חשדות כלפי עובדים, מועמדים למשרה, ספקים, מפיצים ושותפים. חקירה מסחרית המנוהלת בדיסקרטיות ע"י סיקורית חקירות, תאפשר לכם "לישון בשקט" ולהיות בטוחים שהעסק שלכם אינו חשוף לגניבות סחורה, מעילות בכספים או דליפת מידע עסקי רגיש. באמצעות חקירה המשלבת מעקבים ותצפיות, חקירות לקוח סמוי ותשאולים, סיקורית חקירות תבדוק את הרקע או ההתנהלות של השותף המיועד ושל המועמדים לעבודה, את מהימנות העובדים והמנהלים ואת התנהלותם, תחשוף גניבות, תאתר סחורות שנגנבו מכם ותביא לידיעתכם מעשי מרמה של מפיצים וספקים שעובדים אתכם

    חקירות מגזריות

    המגזר הערבי, הדתי לאומי והחרדי מציבים אתגרים מיוחדים בפני כל חוקר. הצורך להשתלב בסביבה התרבותית, בלי להתבלט ובלי למשוך תשומת לב, הוא אחד מתחומי המומחיות של סיקורית חקירות.
    משרד סיקורית חקירות, יחד עם שותפיו העסקיים אשר צמחו במגזרים השונים, מכירים היטב את התרבות ושולטים בשפה של אותו מגזר, חוקרי סיקורית יבצעו עבורכם חקירות הכוללות מעקבים ותצפיות בלב המגזרים השונים ויספקו לכם מידע אמין, עדכני וקביל בבתי המשפט.
    שיטות העבודה במגזרים אלו דורשים מיומנות רבה בלבישת כיסוי ויכולת ורבלית ברמה גבוה, על מנת לדובב אנשים שיספקו מידעים קריטיים. חוקרי הכיסוי והדיבוב בסיקורית חקירות, שרתו בעבר ביחידות עילית ובמערכות ביטחוניות בארץ ובחו"ל וכל עיסוקם הוא שאיבת מידעים תחת כיסוי.
    זו אף זו, משרד סיקורית חקירות מעסיק חוקרים פרטיים רשויים , בלשים ועוקבים מקצועיים אשר עיסוקם העיקרי הוא מעקבים ותצפיות סמויים, במגוון רחב של חקירות כמו גם בתיקי אישות – מעקבים ותצפיות לצורך גילוי וחשיפת בגידות. העוקבים בסיקורית חקירות שומרים על דיסקרטיות רבה, נזהרים היטב שלא להיחשף ומתעדים את כל פעילותם בצילומי איכות, סרטי וידיו והקלטות סמויות וחוקיות. למותר לציין כי העוקבים רשויים, בעלי ידע איתן בתחום הטכנולוגי והדיגיטלי, עושים שימוש באמצעים אלו לצילומי יום ולילה ממרחק על מנת שלא להיחשף, כמו גם להישמר מהטרדת נעקבים שכן, החוק ברור בעליל לגבי מעקבים, ואוסר על חוקרים פרטיים לעקוב תוך כדי הטרדה אובייקט המעקב.
    מעוניינים לאתר מסמכים, להשיג מיידעים וראיות על רכוש וממון של – אנשים פרטיים, בעלי עסקים, חברות מוסדות וארגונים, לאתר: חשבונות בנק בארץ ובחו"ל כולל מצב עו"ש ואובליגו, חסכונות, מצב כספי נתון של אנשים בהשקעות: במניות ובתי השקעות, לאתר זכויות ביטוחיות – ביטוחי חיים, ביטוחי מנהלים, ביטוחים אלמנטריים (בית, עסק, חברה וכו') ביטוחי רכב, כלי צמ"ה, כלים ימיים ואוויריים , מיידעים על כספים וחסכונות נזילים ואבודים, קופות גמל, קופות פנסיוניות, קרנות השתלמות, זיקה של אנשים לחברות, עסקים וארגונים, רשימת לקוחות וספקים, לאתר צוואות ירושות ויורשים, מעוניינים לאתר: חייבים ונמלטים מפירעון חובות, לאתר מספרי טלפונים וכתובות, לאתר אנשים שאבד עימם הקשר ועוד? בפנייתכם לקבלת יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות במשרד סיקורית חקירות, נפתור את הבעיות דנן באמצעות ניהול וביצוע חקירות גלויות וסמויות, מעקבים ותצפיות סמויים או בהפעלת חוקרים וחוקרות בכיסוי ודיבוב, בהפעלת סוכני איסוף שטח ומחשבים ועוד.
    ייתכן שזו תמונה של ‏‏אדם אחד‏ ו‏מכונית‏‏

    סיקורית חקירות – מגוון רחב של חקירות פרטיות

    חקירות פרטיות מיוחדות ומורכבות בארץ ובחו"ל – במגוון רחב של תחומים, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי, איסוף מודיעין עסקי, ריגול תעשייתי כמפורט בחוק, חקירות ומעקבים בתחום דיני עבודה ודיני אישות, מידעים ומידענות, חקירות מיוחדות בתחום האזרחי, חקירות במישור הפלילי, חקירות בתחום הנוער, חקירות סייבר ומחשבים לצורך איתור מפיצי דיבה ולשון הרע באינטרנט וברשתות החברתיות, חקירות תחת כיסוי ודיבוב במספר שפות, חקירות מסחריות, חקירות כלכליות מקיפות, חקירות מסחריות ועסקיות, איתורים קשים במיוחד בארץ ובחו"ל, איתור אנשים בארץ ובחו"ל, איתור מסמכי נפטרים בארץ ובחו"ל, איתורי כתובות, איתור נדל"ן מלא, איתור חשבונות בנקים, איתור קשרי אנשים – לחברות עסקים ארגונים ושותפויות רשומות, איתור קרקעות, בדיקות רישומי רכב ובעלויות, איתור כלי ציוד מכני הנדסיים, איתור זיקת אנשים כספים מושקעים בחברות להשקעה, איתור זיקה לפוליסות ביטוח על גווניהם השונים, איתור פנסיות קופות גמל, קרנות השתלמות, איתור ירושות ויורשים, בדיקות בבתי משפט לצורך איתור תיקים אזרחיים ופליליים(תובעים, נתבעים), בדיקות בהוצל"פ, כנ"ר, פש"ר, בדיקות ברשויות לגווניהם השונים, בדיקות בבנק ישראל, בדיקות במנהל מקרקעי ישראל, בדיקות פוליגרף אישיות ותעסוקתיות ע"י מומחים רשויים בתחום, חקירות סמויות לצורך מניעת גניבות חקלאיות, חקירות לצורך מניעת גניבות ע"י עובדים באמצעות השתלת סוכנים וחוקרים תחת כיסוי ודיבוב, חקירות זכויות יוצרים קניין רוחני וסימני מסחר, מכירת תוכנת ריגול ספייפון לטלפונים מסוג אנדרואיד לצורך הגנה על קטינים בלבד, בדיקות האזנות סתר עי בודקים מקצועיים בתחום עם ציוד מתקדם בתחום מכירת מוצרי: בילוש ריגול ומודיעין ע"פ חוק בלבד, בדיקות גרפולוגיות תעסוקתיות.
    ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏אדם אחד‏, ‏מכונית‏‏ ו‏מראה אחורית‏‏

    חקירות נאותות

    חקירות נאותות, הנקראות גם בדיקות נאותות או חקירות רקע, מייצגות תחום חקירתי רחב שנועד לספק לכם מידע יקר ערך לצורך קבלת החלטות מושכלות – עוד בטרם נגרם לכם נזק רגשי, כספי, עסקי או תדמיתי.

     

    חקירת נאותות היא מהחקירות הרגישות ביותר ולכן יש לבצע אותה במקצועיות ובדיסקרטיות, תוך התבססות על ידע וניסיון רב, כמותם תוכלו למצוא במשרד סיקורית חקירות. סיקורית מבצעת חקירות נאותות עבור תאגידים מסחריים ועבור אנשים פרטיים כשהמשותף לשני קהלים אלו הוא הצורך לצמצם למינימום את עוגמת הנפש, את האפשרות לתביעות עתידיות ואת הסיכונים הכספיים שעלולים להיגרם בעקבות קבלת החלטה לא מוצלחת בנוגע לבחירת בן זוג, עובד, שותף לעסקים או מיזוג עם חברה אחרת.

    חקירת נאותות המבוצעת ע"י סיקורית חקירות כוללת בתוכה מעקבים, תצפיות, הפעלת מדובבים ועוד, באופן גלוי או סמוי, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וביכולות סייבר פורצות דרך.

     

    חקירת נאותות במישור האישי

    בדיקת נאותות משמשת לבדיקת בני זוג לפני הנישואים או החלטה על מגורים משותפים והיא מאפשרת לבחון את מהימנותו של בן הזוג המיועד.

    חקירת נאותות בסיקורית חקירות תחשוף האם יש בעברו של הנבדק מידע שיש לו אינטרס להסתיר, כמו נישואין קודמים, בגידות, ילדים, מצב כלכלי, רכוש מוסתר ורישומים פליליים. באופן זה, חקירת נאותות מונעת צער ואי נעימות במקרה הטוב ופגיעה נפשית וכלכלית, במקרים בהם מתגלה שבן הזוג הנחקר מציג מצג שווא על חייו.

     

    חקירת נאותות במישור העסקי

    חקירת נאותות בעולם העסקים מתבצעת לקראת קבלת החלטה בנוגע לקליטת עובד לתפקיד מפתח, מנהל, או חתימת חוזה עם שותף.

    חקירת הנאותות תאמת את הפרטים המופיעים בקורות החיים של העובד, המנהל, או השותף הפוטנציאלי ותחשוף מידע על החיים שלו: רקע אישי, היסטוריה תעסוקתית, איתנות פיננסית, רכוש הנמצא בבעלותו, דירוג האשראי שלו, שירות צבאי, רישומים פליליים או נטיות לפלילים, אימות השכלה והשתלמויות עליהן הצהיר. מידע זה יספק לכם מידע חיוני שעשוי למנוע בעתיד מעילות בכספי החברה, גניבות, דליפת מידע עסקי ועוד.

     

    סיקורית חקירות – 40 שנות חקירות נאותות

    סיקורית חקירות הוא משרד חקירות מהוותיקים ומהמקצועיים בישראל.

    לבעל המשרד, יצחק מאיר ניסיון של כ-40 שנה בתחום החקירות והוא שימש בעבר כקצין מצ"ח, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות. כמו כן, יצחק הוא בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן, חבר בלשכת חוקרים פרטיים מיום היווסדה וחבר בארגון הבלשים הבינלאומי שכולל 1000 בעלי משרדי חקירות ב-100 מדינות.

    צוות סיקורית חקירות יבצע עבורכם בדיקות נאותות לכל מטרה ובתום החקירה יציג בפניכם את כל האמת

    כדי שתהיו מודעים לסימני האזהרה ולסיכונים הכרוכים במהלך האישי או העסקי שאתם מתכננים – עוד בטרם נגרם לכם נזק כלשהו.

     

    סיקורית חקירות נאותות וחקירות במגוון תחומים נוספים

    בנוסף לחקירות נאותות, יצחק מאיר וצוות סיקורית חקירות ילוו אתכם במגוון חקירות בתחומים שונים:

    חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בגידות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי, חקירות כלכליות, חקירות עסקיות, חקירות מסחריות, חקירות  זכויות יוצרים קניין רוחני סמני מסחר ומותגים, איתורי כתובות, חקירות במישור הפלילי, חקירות בתחום הנוער, חקירות רקע על אנשים פרטיים חברות וארגונים, איסוף מודיעין עסקי תחרותי-ריגול תעשייתי על פי חוק, איתור מקומות עבודה, איתור כספים ורכוש, איתור  יורשים צוואות וירושות, איתור זיקה לחברות עסקים וארגונים, איתור נדל"ן, איתור חשבונות בנקים, איתור חסכונות מצב עו"ש ואובליגו באמצעות חוקרים בכיסוי מדובבים וממדובבות, איתור זכויות ביטוחיות, איתור חייבים ונמלטים מפירעון חוב, איתור כלי רכב, איתור כלי צמ"ה, כלים ימיים ואוויריים ועוד.

     

    חקירה כלכלית

    חקירה כלכלית המבוצעת ע"י סיקורית חקירות ומשולבת במעקבים ותצפיות, היא כלי אפקטיבי לאיסוף נתונים אודות היכולת או ההתנהלות הכלכלית של הנחקר במישור האישי והעסקי.

    החקירה הכלכלית אפקטיבית בשלב ההיערכות לגירושין. היא מאפשרת לחשוף את היכולת הכלכלית האמתית של בן הזוג, הסתרת נכסים ועוד. החקירה הכלכלית נפוצה מאוד גם במגזר העסקי ובעזרתה ניתן לאגור מידע עסקי על לקוחות, שותפים ומתחרים, לאתר חייבים ואת הנכסים שבבעלותם, לאסוף מידע לקראת ביצוע עיקולים ועוד.

     

    חקירה מסחרית

    חקירות מסחריות עוסקות באישוש ובהפרכת חשדות כלפי עובדים, מועמדים למשרה, ספקים, מפיצים ושותפים. חקירה מסחרית המנוהלת בדיסקרטיות ע"י סיקורית חקירות, תאפשר לכם "לישון בשקט" ולהיות בטוחים שהעסק שלכם אינו חשוף לגניבות סחורה, מעילות בכספים או דליפת מידע עסקי רגיש. באמצעות חקירה המשלבת מעקבים ותצפיות, חקירות לקוח סמוי ותשאולים, סיקורית חקירות תבדוק את הרקע או ההתנהלות של השותף המיועד ושל המועמדים לעבודה, את מהימנות העובדים והמנהלים ואת התנהלותם, תחשוף גניבות, תאתר סחורות שנגנבו מכם ותביא לידיעתכם מעשי מרמה של מפיצים וספקים שעובדים אתכם.

    חקירות עסקיות

    בשוק התחרותי בו אתם פועלים, אין תחליף למודיעין עסקי מהימן ועדכני על המתחרים שלכם ועל חברות ומיזמים בהם אתם מעוניינים להשקיע, להיכנס כשותפים או לבצע עסקת מיזוג או רכישה. באמצעות חקירות, מעקבים ותצפיות, סיקורית חקירות "תוציא את החתול מהשק" ותספק לכם מידע יקר ערך על מאפייני החברה: החל ממצבה הפיננסי, רווחיותה והשקעותיה השונות, דרך מידע על מוצרים הנמצאים במחקר ופיתוח ועד מידע הנוגע להון האנושי של החברה.

     

    מעקבים ותצפיות הם   סוד ההצלחה בכל סוגי החקירות

     

    כולנו חיים בעולם טכנולוגי המאפשר לנו לאסוף מידע באמצעים דיגיטליים. עם זאת, עבודתו של חוקר פרטי אינה שלמה ללא נוכחות בשטח וביצוע מעקבים ותצפיות אחר אובייקט החקירה. לכן, אין זה מפתיע שתחום המעקבים והתצפיות הוא חלק בלתי נפרד מכל סוגי החקירות: החל מחקירות בתחום האישות, דרך חקירות כלכליות ועד חקירות בעסקים.

     

    מעקבים גלויים או סמויים מחייבים ניסיון רב, רמת מיומנות גבוהה ויכולת להפעיל בזמן אמת, ציוד טכנולוגי מתקדם לאיסוף מידע ותיעודו באמצעות צילומים, טכנולוגיות GPS והאזנות סתר. יישום נכון ומקצועי של המעקבים והתצפיות שמבוסס על עבודת הכנה קפדנית ועמידה בכללי האתיקה ובדרישות חוק האזנת סתר, מאפשר לסיקורית חקירות לדלות עבורכם מידע יקר ערך ושפע ראיות קבילות שישרתו אתכם בבית המשפט.

     

    המציאות מוכיחה שחקירות שאינן מצליבות מידע עם מעקבים ותצפיות, עלולות להתמוטט.

    לכן, אם אתם עומדים לפתוח בחקירה, נמצאים בעיצומה או זקוקים להשלמת חקירות לצורך אימות או הפרכת טענות, הקפידו לשלב את יכולות המעקבים והתצפיות של סיקורית חקירות בחקירה שלכם.

    חקירות אישות

    חקירות אישות הן מהחקירות הרגישות ביותר – ולא במקרה. חקירות אישות עוסקות במערכות יחסים ובבגידות בין בני זוג ולכן הן מחייבות ניסיון מקצועי רב ודיסקרטיות מלאה. במהלך חקירות אישות סיקורית חקירות מבצעת בנחישות וברגישות מעקבים דיסקרטיים ותצפיות על בן/בת הזוג החשוד/ה בבגידה ומבצעת פעולות התחזות – עד להתבררות העובדות ואישוש החשדות, או הפרכתן.

     

    חשיפת בוגדים ובוגדות

    אם הבחנתם בשינוי התנהגותי אצל בן/בת הזוג, כגון היעדרויות לא מוסברות, שיחות טלפון ממושכות בהסתר או ירידה בחשק המיני, אל תתעמתו איתו. האשמה שאינה מבוססת, עלולה לפגוע באופן בלתי הפיך בקשר ביניכם, לכן פנו לסיקורית חקירות שצברה ניסיון רב בחקירות אישות ובחשיפת בגידות. באמצעות פעולות חקירה דיסקרטיות, מעקבים סמויים ותצפיות על בן/בת הזוג הנחשד בניאוף, סיקורית חקירות תספק לכם את כל ההוכחות בדבר הבגידה או תשלול את קיומה – כל זאת ללא ידיעת בן/בת הזוג.

    תכנת תיעוד \  ריגול מיסוג ספייפון

    משרד סיקורית חקירות משכיר לתקופה של שנה תכנת תיעוד \  ריגול מסוג ספייפון לטל' ניידים מסוג אנדרואיד בלבד. התכנה נועדה לצורך הגנה על קטינים בלבד ולא ניתן לעשות בה שימוש בניגוד לחוק האזנות סתר.  למותר לציין, כי אנו משכירים את התכנה לתקופה  של שנה ברם, ניתן לחדש את הרשיון בתום שנה.

    לפרטי פנו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר.

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      משרד חקירות מומלץ

      חקירה פרטית היא תהליך שבו החוקר נכנס לתחום המידע האישי של אדם אחר באופן חוקי ומבוקר, במטרה לגלות את האמת....

      משרד חקירות בחולון

      מחפשים משרד חקירות בחולון? המאמר הבא הוא בשבילכם. כאשר בוחרים משרד חקירות יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים במיוחד שיעזרו...

      משרד חקירות בראשון לציון

      כאשר מנהלים חקירה פרטית, או אז,  מעוניינים בחשיפת פרטים מסוימים ובגילוי האמת. לכן, בחירת משרד חקירות בראשון לציון יכולה להיות...

      משרד חקירות - חוקר פרטי חושף סודות מקצוע.

      חקירות אישות ודיני משפחה: חוקר חושף סודות מקצוע בתחום דיני המשפחה שמקורו במעורבות רגשית גדולה במיוחד, עולה הצורך בהסתייעות באנשי המקצוע...

      משרד חקירות בצפון

        הצורך בשירותי חקירה ממשרד חקירות בצפון עשוי להתעורר במגוון מצבים, החל מחששות לגבי אמינות עובדים, חשדות ביטחון, ועד לחקירות פרטיות...

      משרד חקירות פרטי

      משרד חקירות פרטי מחפשים להשתמש בשירותי משרד חקירות פרטי ולא יודעים מאיפה להתחיל? בחירת משרד חקירות היא צעד חשוב כאשר מדובר...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים