לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חקירות בינלאומיות – סיקורית חקירות

    "סיקורית חקירות" מעבר לים- הכל אודות המבצעים הסודיים ביותר של משרד החקירות בזירה הבינלאומית

    תחום החקירות תמיד נדמה כאחד התחומים היותר מסתורים שקיימים. מאלו שכולנו תמיד רצינו לדעת יותר אודותם, לברר יותר על פועלם, וחשבנו שלעולם לא יצא לנו לשאול. יתרה מכך, משרדי חקירות ברבות המקרים מזוהים עם מקרי חקירה בתחום דיני המשפחה, אודות סיפורים שמי מאיתנו שמע מאחר. ואולם, תחום דיני המשפחה הוא רק טיפה בים בכל אוקיינוס העיסוקים של משרדים מעין אלו. בכוחם של משרדי חקירות לבדוק ולחקור אודות כל תחום אפשרי שרק נוכל לחשוב עליו, החל מהמשפט האזרחי על ענפיו כגון דיני עבודה, משפט מסחרי, קניין רוחני ועוד, ועד משפט פלילי על דרישותיו השונות. ואולם, לא רק בצד הזה של היבשת, אלא בכל העולם. תחום החקירות הבינלאומיות איננו מוכר מספיק, ולמעשה, עולה המחשבה כי משרדי חקירות בארץ עוסקים אך ורק בחקירות פנים- ארציות. כאשר הלכה למעשה, חקירות בינלאומיות הן חלק נרחב מהעבודה השוטפת של אלו האחרונים.

    משרד "סיקורית חקירות" אשר נוסד על  ידי מר יצחק מאיר לפי יותר מ-40 שנים, הוא משרד חקירות אשר עוסק בחקירות פנים- ארציות וחקירות בינלאומיות כאחד. המשרד חבר כיום בלשכת החוקרים הפרטיים בארץ וכן בארגון הבלשים הבינלאומי המונה כיום כ-1000 משרדי חקירות ביותר מ-100 מדינות. ולמעשה, טבע וטובע את טביעת רגלו הודות למטריית הצלחותיו בכל מקרה מחדש. כיום,  "סיקורית חקירות" מונה יותר מ-50(!) חוקרים וחוקרות, אשר עושים עבודתם נאמנה בארץ ובחו"ל. מדובר בצוות מנצח אשר חותר למשפט צדק ואמת בכל דרכיו, ושם מולו במקום הראשון את הצלחת ההליך עבור הלקוח. הצוות מורכב מחוד החנית ומלח הארץ של החוקרים בישראל. ביניהם משרתי מערכות ביטחוניות, קציני מודיעין, מומחי סייבר, חוקרי מצ"ח ועוד. הצוות כולו הוסמך על ידו ובהכשרתו הבלעדית של יצחק, שללא ספק, הוא אדם קפדן בכל קנה מידה, אשר שם דגש על הוראות החוק מול אופי וצרכי התיק בעת ובעונה אחת. והרי, כולנו יודעים כמה קפדנות היא דבר חשוב ולמעשה- מכריע, בכל הקשור לביצוע חקירות והצלחתן. שכן, קבילות ראיות ומשקל הראיות הן הנדבך המשמעותי ביותר בהכרעת בתי המשפט ובתי הדין השונים.

    תחת מטריית החקירות הבינלאומיות, יצחק וצוותו פועלים מחוץ לשטח הטריטוריאלי של מדינת ישראל וכן מחוץ לתחומי השיפוט שלה. מדובר בפעולות חקירה, אשר מתחילות בפעולות איסוף מודיעין, וממשיכות לביצוע פעולות כגון ריגול וביטחון אחר גופים ממלכתיים רשמיים. החקירות הבינלאומיות מצריכות פעילות שהיא מעט יותר מסוכנת ומאתגרת מאשר הליכי חקירה בארץ, ועל כן צוות החקירה אשר יישלח לטפל בכך מוכרח להיות מיומן ומנוסה במיוחד. שכן, צוות החקירה פועל בגפו, ללא גוף או גורם אשר מצוי כגב מאחוריו, בפרט לא המדינה בה מתבצעת החקירה. כיום, צוות החקירה של "סיקורית חקירות" פועל במדינות כמו מצרים, ירדן, קפריסין, וכן ברחבי אירופה וברחבי ארה"ב וקנדה כמו גם במדינות אסיאתיות: הודו, יפן, קוריאה יבשת אוסטרליה וכן בארצות ועוד שטחים רבים נוספים.

    יצחק מאיר כבעליה של "סיקורית חקירות", דואג לכך שחברי הצוות שלו ידעו את העבודה על דיוקה, בין אם בארץ ובין אם בפעולות בינלאומיות. מדובר באדם רב מעלה, אשר לו ידע רב בתחום החקירות ובתחום המשפט ככלל. יצחק שירת בעברו כקצין מצ"ח וכן ביצע תפקיד של ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות. מעבר לכך, הוא בעל ידע אקדמי רב, שכן הוא בעל תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן, וכן מניסיונו רחב השנים (מעל 40 שנים במקצוע, והיד עוד נטויה). הודות לניסיון הכה משמעותי של יצחק בתחום החקירות, נתקל כמעט בכל תיק או מקרה אפשרי אשר נוכל להעלות על הדעת. ולמעשה, כמעט ואין מקרה אשר אוזניו לא שמעו או עיניו לא ראו. כיום, בשנות ה-60 לחייו, מציין בגאווה כי "סיקורית חקירות" ממשיכה להיות מפעל חייו, הוא נהנה מהעבודה, מהצוות ובייחוד- מהתוצאות המוצלחות עבור הלקוחות, שמביאות איתן הצלחות בבתי המשפט ופנים מחייכות לרוב.

    הצלחה בביצוע חקירות בינלאומיות תתגבש רק בשילוב שניים: דיוק וידע

    חשוב להבין, מאחר שמדובר בחקירות מסוכנות יותר, הדורשות דיוק רב, ניסיון ומיומנויות, עולה גם הצורך בנקיטת אמצעים שונים במהלך ביצוע החקירות הבינלאומיות. הליכי חקירה מתבצעים באמצעות שיטות שונות כגון אמצעים דיגיטליים וטכנולוגיים, מעקבים ותצפיות, טכנולוגיות GPS והאזנות, כיסוי ודיבוב ועוד. כאשר נכנסים לתמונה גם תנאי השטח הזר בו מתבצעת החקירה, על החוקר להתחמש, בנוסף לאלו האחרונים, גם בערך מוסף- ידע מקדים אודות השטח בו מתבצעת החקירה, תנאי המקום הזר וכדומה. שכן, יכול לקום וליפול דבר על אלו, גם אם כל השאר התנהל בצורה מושלמת. בין היתר עושה צוות "סיקורית חקירות" מחקר מקיף אודות אלו, כמו למשל אופי ופירוט החוק באשר להתנהלות חקירות. וכן, מהו וכיצד מתנהלים יחסי השלטון ובתי המשפט כלפי ביצוע חקירות בשטחם.

    כפי שציינו, החקירה תקום ותיפול על קוצו של יוד אלו, אף אם כל שאר הליך החקירה התנהל בצורה מדויקת. מעבר לכך, החוקרים עלולים להסתבך משפטית, וכך כמובן- עלולה החקירה לרדת לטמיון, ואיתו גם עלול ליפול כלל ההליך המשפטי המתנהל. על כן, החשיבות בניהול הליך חקירה בצורה לא רק מוצלחת, אלא גם מדויקת- היא בלתי ניתנת לתיאור.

    נדבך חשוב ומשמעותי נוסף אשר אוחז בו משרד "סיקורית חקירות" בעוצמה הוא יצירת שיתופי פעולה בין המשרד החוקר המגיע מהארץ לבין משרדי חקירות במדינה בה מתנהלת החקירה. בכוחם של שיתופי פעולה אלו להפוך כל חקירה טובה לחקירה מצוינת, וכזו שתעשה את ההבדל בין ניצחון לניצחון מוחץ בהליך המשפטי. שכן, שיתופי הפעולה עם אותם משרדים מקומיים מסייעים לחוקר לבצע את הליך איסוף הנתונים בצורה מדויקת יותר, לבצע הליכי מידעים ומידענות בצורה פנומנאלית. וכן, לאפשר לחוקרי המשרד לפעול כראוי ועפ"י חוק, בין אם בחבירה בכוח או בפועל, ולהשיג את כלל המסמכים הרלוונטיים בצורה טובה יותר, גם כאשר מדובר במקורות קשים במיוחד. ועוד, כמובן, גישור באמצעות פערי שפה על הניואנסים שבה ככל שישנם, בנוסף לכוח שיש לחוקרי משרד "סיקורית חקירות" מהכרת השפות המקומיות השונות בצורה מצוינת. ואם נסכם, כוחם של שניים תמיד טוב יותר מכוחו של אחד.

    התמחויות משרד "סיקורית חקירות", תיקים והתנהלות חקירה

    ביצוע החקירות הבינלאומיות על ידי משרד "סיקורית חקירות" עוסק במגוון רחב מאד נושאים, ולמעשה, גם רשימת התיקים בהם עסק ועוסק עד כה המשרד איננה מהווה רשימה סגורה לכישוריו ויכולותיו. בין היתר, ביצע עד כה משרד "סיקורית חקירות" חקירות אחר איתור אנשים (בני משפחה, נעדרים וכדומה), איתור חייבים ונמלטי הליכי חדלות פירעון, חקירות כלכליות על גווניהן (איתור חשבונות בנק, איתור נכסים ועוד). וכן, איתור צוואות, יורשים אובדים או ירושות אובדות, איסוף מודיעיני עסקי, מודיעין שטח, מודיעין תחרותי, תשאול עדים ומציאתם ועוד קצרה היריעה מלהכיל את כלל הרשימה.

    בעבודתו, מביא עימו משרד "סיקורית חקירות" ניחוח של דיוק והצלחה לצד אמפתיה ורגישות ללקוח ולתיק המתנהל. גם בביצוע חקירות בינלאומיות, ואף ביתר שאת, מעצם היותן רגישות יותר ומסובכות יותר, שם צוות המשרד דגש רחב על קפדנות, היערכות מראש ואסטרטגיה נכונה. זאת לשם השגת המטרה הסופית: גילוי האמת בפן המציאותי של המתרס, וכמובן, במתרס המשפטי- דליית הפרטים בצורה מקצועית, משכנעת וקבילה ראייתית, על מנת לגבש את ה"אמת המשפטית" בהליך בצורה הטובה ביותר, אשר תביא עימה את הניצחון עבורך, הלקוח, לא פחות.

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים