לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי בחולון

    חוקר פרטי בחולון ינהל עבורכם חקירות פרטיות מעקבים ותצפיות במגוון רחב של תחומים. גורם מוסמך ומנוסה זה ילווה את החקירה שלב אחר שלב, עד להשגת התוצאה האמתית!

    חוקר פרטי בחולון יבצע עבורכם חקירות במגוון רחב של תחומים:

    חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בגידות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי, חקירות כלכליות, חקירות עסקיות, חקירות מסחריות, חקירות  זכויות יוצרים קניין רוחני סמני מסחר ומותגים, איתור אנשים, איתור חייבים ונמלטים מפירעון חובות, איתור רכוש וממון לצורכי עיקולים, איתורי כתובות, איתור נעדרים, איתור הורים ביולוגיים,,איתור מקום עבודה, איתור תיקים משפטיים, איתור תביעות משפטיות, איתורים במגוון רחב של תחומים, חקירות במישור הפלילי, חקירות בתחום הנוער, חקירות רקע על אנשים פרטיים חברות וארגונים, איסוף מודיעין עסקי תחרותי-ריגול תעשייתי על פי חוק,איתור כספים ורכוש, איתור  יורשים צוואות וירושות, איתור זיקה לחברות עסקים וארגונים, איתור נדל"ן, איתור חשבונות בנקים בארץ ובחו"ל, איתור חסכונות מצב עו"ש ואובליגו באמצעות חוקרים בכיסוי מדובבים וממדובבות במספר שפות, איתור זכויות ביטוחיות – ביטוח אלמנטרי, עסקים ורכבים, איתור קופות גמל, איתור פנסיות, איתור כספים המושקעים בבתי השקעות, איתור קרנות השתלמות איתור כלי רכב, איתור כלי צמ"ה, כלים ימיים ואוויריים, ביצוע חקירות כלכליות מקיפות ומורכבות, ביצוע חקירות  מסחריות וכל הקשור לדיני עבודה כולל: השתלת חוקרים בכיסוי ודיבוב לצורך מניעת גנבות ממעסיקים, חקירות נאותות כלכלית ועסקית מקיפה  בליווי רואה חשבון ועורך דין מקצועי בתחום דנן, מכירת ציוד חקירות בילוש וריגול, בדיקת האזנות סתר בבית, בעסק, בטלפונים נייחים, בטלפונים ניידים, בטבלט, במחשב נייח ונייד ובכל מקום אחר  חשוד, השתלת סוכני איסוף ומודיעין לצורך שאיבת מיידעים ממקורות, חקירת מודיעין עסקי תחרותי-ריגול תעשייתי על פי חוק בלבד, ביצוע חקירות סמויות תחת כיסוי, מניעת גנבות  מידעים חסויים ופטנטים בין עובדים עובדים לחברות מתחרות, בדיקות פוליגרף, ביצוע חקירות פורנזיות במחשבים ובמקומות אירוע, איתור מיידעים רפואיים,איתור מיידעים אישיים – היסטוריית אנוש ועוד

    חוקר פרטי בחולון – יצחק מאיר סיקורית חקירות, בעל וותק וניסיון של כארבעה עשורים, שימש בעבר כקצין מצ"ח, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות. יצחק בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן, חבר בלשכת חוקרים פרטיים בישראל  למן יום היווסדה, חבר  בארגון הבלשים הבינלאומי בו חברים כיום 1000 בעלי משרדי חקירות ב-100 מדינות.

    ניהול מקצועי של חקירות בינלאומיות עם חוקר פרטי בחולון 

    ניתן לפנות אל חוקר פרטי בחולון גם לצורך ניהול חקירות בינלאומיות. כאשר אנו מדברים על חקירה בינלאומית, הכוונה היא לחקירה המתבצעת מחוץ לשטחה הטריטוריאלי של מדינת ישראל ומחוץ לתחום השיפוט שלה. החל מביצוע מעקב אחר בני זוג בוגדים או באיתור נכסים פיננסיים, דרך איתור חייבים ועד איתור נעדרים, באפשרותכם לנהל את הבדיקות הנדרשות גם מחוץ לשטח מדינת  ישראל. מכיוון שניהול חקירה במדינות אחרות דורש מיומנות רבה, מומלץ לפנות אל חוקר פרטי מיומן ומנוסה בתחום. החל מהטיסה וההגעה לכתובת המדויקת, ניהול החקירה לפי טכניקות רלוונטיות, הפעלתם של גורמי חקירה מקומיים ועד איסוף הנתונים – החקירה תתנהל כראוי בידיים מקצועיות בלבד.

    למותר לציין כי חוקר פרטי בחולון מכיר היטב את העיר. החוקר  מכיר את כל הכניסות והיציאות מחולון את  כל הרחובות והסמטאות חניונים, חדרים להשכרה על בסיס שעתי,מסעדות ברים מקומות בילוי הוא מקושר בנקודות מפתח הוא רואה כל דבר אך בלתי נראה.

    חוקר פרטי בחולון מקפיד לשמור על חוקי מדינת ישראל, כמו כן מקפיד הוא הקפדה יתרה על סודיות ודיסקרטיות, שמירת מרחק מרחק מאובייקט החקירה והמעקב.

    חוקר פרטי בחולון  הוא  בעל ידע טכנולוגי דיגיטלי ברמה גבוהה, יודע להשתמש בציוד מתקדם לצילומים והסרטות –  יום ולילה ומשתמש במכשור להקלטות סמויות – תוך הבנה וידיעה כי עליו להישמר שלא להיחשף.

    מנהל ובעל המשרד יצחק מאיר משגיח ומפקח  על כל מהלכי החקירות והמעקבים, בסוף כל תהליך חקירתי חומרי החקירה נבחנים לעומק על מנת לבדוק היטב את חומרי האיסוף וכן על מנת לכתוב את דו"ח החקירה בדרך משפטית.

    לקוחות סיקורית חקירות מלווים   גם לאחר סיום החקירות והמעקבים ואם יש צורך בהפניה לעורכי דין מקצועיים בתחומי משפט שונים אנו  אכן מפנים את הלקוחות לקבלת יעוץ משפטי. אנו לא קובעים ללקוחות עם איזה עורך לעבוד – אנו רק מייעצים  אך הלקוח הוא זה שקובע עם איזה עורך דין הוא מתחבר  ועם מי הוא יעבוד בנושאים המשפטיים.

    חוקרי סיקורית חקירות מלווים את הלקוחות גם בביתי המשפט לענייני משפחה וגירושין, בתי הדין הרבניים, בבתי הדין השרעים למאמיני הדת  המוסלמית, או בתי הדין הכנסייתיים למאמיני הדת הנוצרית.

    חוקר פרטי בחולון מקצועי ומוסמך לשירותכם

    הדרך אל האמת יכולה להיות יעילה וזריזה. זאת, כאשר משתפים פעולה עם הגורמים המקצועיים בתחום החקירות. חושדים כי בן או בת הזוג מנהלים רומן מחוץ לנישואין? נמצאים בעיצומו של הליך גירושין וברצונכם לאתר כספים, נכסים וחשבון בנק של בני הזוג? או שמא תרצו לבצע חקירה כלכלית הנוגעת לעסקיכם?

    כך או כך, המרחק הגאוגרפי הוא כבר לא מגבלה ובעזרת משרד סיקורית חקירות תוכלו לבחון תחומים שונים גם מחוץ לגבולות הארץ.

    מעבר לחסכון המשמעותי בזמן, על ידי פניה למשרד חקירות מוביל זה, תוכלו להיות בטוחים כי הבדיקה מתנהלת כהלכה – תוך שימוש בידע ובניסיון שצוות המשרד צבר.

    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות, ללא כל התחייבות כספית  עד שעה ראשונה, התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר, או שלחו הודעה בווטספ, או השאירו פרטים באתר, או שלחו הודעת sms, או שלחו אימייל itzik167@walla.co.il

    טל 053-6202089.

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי בפתח תקווה

      הצורך בשירותי חקירה, יכול לנבוע ממגוון סיבות שונות. יכולים להיות מצבים בהם יש חשד לבגידה בין בני זוג, מצבים בהם...

      חוקר פרטי בבת ים

          פרופיל משרד סיקורית חקירות משרד סיקורית חקירות נוסד על  ידי מייסדו יצחק  מאיר בשנת 1980.יצחק קצין  מצ"ח, לשעבר   ראש מדור סמים...

      חוקר פרטי מומלץ בפתח תקווה

      חוקר פרטי מומלץ בפתח תקווה- פרופיל חברה יצחק שימש בעבר כקצין מצ"ח, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B...

      חוקר פרטי חקירות כלכליות

        מגוון חקירות פרטיות בתחום: כלכלי, מסחרי, עסקי, רקע וחקירת נאותות חקירה כלכלית חקירה כלכלית המבוצעת ע"י סיקורית חקירות ומשולבת במעקבים ותצפיות, היא...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים