לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    משרד חקירות בל אביב

    חוקר פרטי הוא מומחה בתחום איסוף מידע שמתמקד באדם או אירוע מסוים באופן סמוי ומוסתר. המטרה העיקרית של החוקר הפרטי היא לאסוף מגוון פרטים ולחשוף את המידע הרלוונטי בצורה הולמת ובהתאם לעקרונות החוק. נדרשת התערבות של משרד חקירות כאשר אדם מנסה להסתיר מידע רלוונטי הקשור לחקירה במידת החשיבות שלו. החוקר הפרטי יכול להשתמש בפעולות ריגול, מעקבים, הסוואות וכלים טכנולוגיים מתקדמים על מנת לחשוף את המידע הנדרש. במידה שאתם צריכים משרד חקירות תל אביב חשוב לדעת לבחור משרד מתאים. אז כיצד תבחרו חוקר פרטי בתל אביב? המאמר הבא הוא בשבילכם.

    משרד סיקורית חקירות נוסד על ידי מייסדו יצחק מאיר בשנת 1980.יצחק קצין  מצ"ח, לשעבר  ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן. יצחק, המשמש כמנכ"ל החברה, חבר בלשכת חוקרים פרטיים ובארגון הבלשים הבינלאומי, המונה כיום  1000 בעלי משרדי חקירות ב- 100.

    לחברת סיקורית חקירות  כמו גם לחוקרים הפועלים באמצעותה, רישיון חוקר פרטי ורישיון לקיום משרד חקירות בת"א פרטיות מטעם משרד המשפטים הישראלי. חוקרי סיקורית חקירות  חברים בלשכת חוקרים פרטיים בישראל. לצוות החוקרים ידע עשיר בתחום הטכנולוגי והדיגיטלי ופעילותם מתבצעת בפיקוחו המקצועי ההדוק של יצחק, בדיסקרטיות מלאה ותוך הקפדה מלאה  על הוראות החוק האזרחי והפלילי כאחד.

    איך מתבצעת חקירה פרטית?

    חקירות פרטיות מתבצעות על ידי חוקרים מקצועיים ומנוסים המוכשרים לביצוע חקירות במגוון תחומים שונים. הם מבצעים את החקירות בהתאם לחוק והם מחויבים לשמור על תקנות האתיקה במהלך החקירה. חשוב להבין כי אם יתגלו ראיות שנאספו בדרכים לא חוקיות, הן לא יהיו מוכרות בבית המשפט ולא יסייעו להשגת המטרות הרצויות. לכן, חשוב במיוחד לוודא כי כל הפעולות מתבצעות בהתאם לחוק ושכל הראיות שיאספו יהיו חוקיות וניתנות לקבלה בבית המשפט.

    בשלב ההתחלתי של החקירה, נערך תחקיר עמוק הכולל ניתוח מקיף של מקום מגוריו ופעילותו של הנחקר, במידה וקיים צורך לכך. כחלק מהחקירה, החוקר הפרטי יבצע חקירה מקיפה של חייו של הנחקר בכל התחומים, בהתאם לתחום החקירה. לדוגמא, במידה שמדובר בחקירה כלכלית זה יכלול בדיקה של הרקע הפיננסי של הנחקר, כולל את הרכוש, הנכסים, העסקים והמצב הכלכלי שלו.

    בדרך כלל חקירות פרטיות נערכות בשני שלבים כאשר השלב הראשון הוא השלב הסמוי והשלב השני הוא השלב הגלוי. עד שמבקש החקירה לא מרגיש שיש לו מספיק ראיות החקירה תמשיך להיות סמויה.

     

    איך נבחר משרד חקירות בתל אביב?

    במידה שאתם מעוניינים בניהול חקירה פרטית על ידי חוקר פרטי בתל אביב, יש חשיבות רבה לבחירת החוקר הפרטי. על מנת לבחור משרד חקירות תל אביב בצורה מומלצת יש להתייחס למספר פרמטרים חשובים-

    • ניסיון ומקצועיות

    כאשר בוחרים חוקר פרטי בתל אביב, חשוב לבחון את הניסיון והמקצועיות שלו בתחום החקירות הרלוונטיות, כמו מעקבים פרטיים, חקירות עסקיות או חקירות בניהול כתב טיפול. יש לוודא שהחוקר הפרטי מצויד במיומנות וביכולות המתאימות לביצוע מעקבים ושהוא מכיר בשיטות המעקב המתקדמות והמודרניות.

    • רישיון

    בבחירת משרד חקירות בתל אביב יש לוודא שהמשרד והחוקרים שעובדים בו הם בעלי רישיון תקף וכי הם מורשים לבצע פעולות חקירה. חשוב לוודא שהרישיון פעיל בהתאם לחוק ולהוראות הקיימות. רישיון תקף מעיד על התאמתו של החוקר לדרישות המקצועיות והמוסריות הנדרשות בתחום החקירות הפרטיות.

    • אתיקה

    בבחירת משרד חקירות תל אביב חשוב לוודא שהמשרד מקיים את רמות האתיקה הגבוהות בעבודתו ושהוא מסתמך על קוד מקצועי של דיסקרטיות. זה מבטיח שהמידע הנצבר והפעילות של החוקר יישמרו בסודיות מלאה ולא יועברו לצדדים שלישיים ללא הסכמתכם. בנוסף, חשוב לוודא שהחוקר מתקשר באופן מקצועי ויעיל עם המשטרה ומוסדות רלוונטיים נוספים, כגון בתי המשפט ומשרדי עורכי הדין. זה יכול להבטיח שהחקירה תתבצע בהתאם לחוק ולהוראות הקיימות במדינה.

    • תחום החקירה

    בעת בחירת חוקר פרטי מומלץ בתל אביב, חשוב להתמקד בתחום החקירה הנדרש ולבחון את התמחותם של החוקרים הפרטיים הפוטנציאליים. לכל חוקר פרטי עשוי להיות ניסיון והתמחות בתחום מסוים, כגון חקירות אישות, חקירות עסקיות או מעקבים פרטיים. כדי לבחון את התחום הנדרש, יש לזהות את הצרכים והמטרות שלכם בחקירה. לדוגמה, אם אתם זקוקים לחקירה בנושא עיסוק או רכוש, יתכן ותבחרו חוקר פרטי המתמחה בחקירות עסקיות או בחקירות רכוש. בנוסף, יש לבחון את רמת הניסיון וההיכרות של החוקר הפרטי בתחום המבוקש.

    • מקום החקירה

    בעת בחירת חוקר פרטי בתל אביב או בכל מקום אחר, יש צורך להתחשב במיקום החקירה במידה והוא שונה ממקום המגורים. כאשר מדובר במרחק גיאוגרפי גדול בין המגורים למקום החקירה, יתכן שהייעוץ והתמיכה המקומית יהיו עוזרים חשובים. לדוגמה, אם המגורים שלכם הם בתל אביב ומקום החקירה נמצא בדרום או בצפון הארץ, עשוי להיות טוב לשקול חוקר פרטי באזור המקום שבו תתנהל החקירה ולא באזור המגורים שלכם. זה יכול לחסוך במסעות ארוכים ולהקל על התכנון והביצוע של החקירה.

    כדאי גם לקחת בחשבון מקרים שבהם הנחקר עשוי לברוח ממקום מגוריו ולהתחבא, ולעתים אפילו למדינות אחרות. במקרים כאלה, יש אפשרות לשקול שיתוף פעולה עם חוקר פרטי מהמדינה המקומית של מקום החקירה. הם יכולים לספק ייעוץ ותמיכה מקומית, להכיר את האזור ולעזור בתכנון ובביצוע החקירה בצורה מקצועית ויעילה.

    • כלים מיוחדים

    בעת בחירת משרד חקירות תל אביב או בכל מקום אחר, חשוב לוודא שהחוקר מחזיק בכלים הנדרשים לביצוע המעקבים במסגרת החקירה. חקירות מסוימות עשויות להצריך שימוש בכלים מיוחדים ומתקדמים המיועדים לביצוע מעקבים ותצפיות. בין הכלים הללו נכללים מכשירי האזנה, מצלמות מתקדמות, מכשור לראיית לילה, מערכות GPS וכלים טכנולוגיים נוספים. השימוש בכלים מתקדמים יכול לשפר את איכות המעקב ולהבטיח תוצאות יעילות ומדויקות יותר בחקירה.

    • היקף צוות החוקרים

    בבחירת חוקר פרטי בתל אביב, חשוב לקחת בחשבון את המורכבות של החקירה ולהבין מה היקף צוות החוקרים הנדרש. כל מקרה עשוי להיות שונה, ולכן יש צורך להעריך את הגודל והמורכבות של החקירה על מנת לקבוע את מספר החוקרים הפרטיים הנדרשים. במקרים של חקירה קטנה ופשוטה, ייתכן שחוקר פרטי בודד יהיה מספיק כדי לבצע את העבודה בצורה מקצועית ויעילה. אולם, במקרים של חקירה מורכבת הכוללת תחומי חקירה שונים, עשויים להיות יתרונות בהעסקת צוות של חוקרים פרטיים המתמחים בתחומים שונים. צוות כזה יכול לפעול במקביל במספר מקומות ולבצע מעקבים מקבילים, וכך לשפר את יעילות החקירה. באמצעות הערכה והתחשבות בפרמטרים אלו, ניתן לבחון את הצורך בצוות של חוקרים פרטיים ולבחור את האפשרות המתאימה ביותר לחקירה המבוקשת.

    מותר לציין, כי חוקרי סיקורית חקירות מקצועיים בכל תחומי פעילותם, שרתו בעבר במערכות ביטחוניות בארץ ובחו"ל כמו – קציני מודיעין צהליי"ם  מומחים בשאיבת מידעים באמצעות חקירות סייבר הגנתי והתקפי,  חוקרי שרותי הבטחון הכללי, חוקרי מצ"ח, חוקרי רשויות המיסים והמכס, חוקרי משטרת ישראל יוצאי יחידת להב 433, חוקרים אשר עסקו בתיקי קבלה ונתינת שוחד מרמה והפרת אמונים, בלשים מקצועיים, עוקבים ותצפיתנים מהשורה הראשונה, חוקרים שכל עיסוקם הוא השתלה והפעלת  סוכני איסוף,  אנשי איסוף מודיעין שטח ומחשבים, חוקרים ומתשאלים מקצועיים בעדויות חתומות,  חוקרים תחת כיסוי – מדובבים ומדובבות, בודקי פוליגרף מוסמכים חוקרים כלכליים וחוקרי הונאה ועוקץ.

    מה חשוב לדעת על משרד חקירות בת"א

    יצחק, מנהל ובעל חברת סיקורית חקירות, בהיותו בשירות סדיר וקבע בצה"ל שימש  כראש מדור סמים וחקירות מיוחדות – טיפל בתיקים קשים במיוחד: תיקי הטרדות מניות ואונס, שימוש וסחר בסמים של חיילי צה"ל בשילוב ארגוני פשיעה, תיקי הרג והתאבדויות, תיקי נזקי תאונות גוף ורכוש במהלך אימונים צהלי"ם, תיקי קבלה ונתינת שוחד מרמה והפרת אמונים, תיקי גנבות ומעילות של קציני צה"ל  בסדר גודל של מיליונים  והעברת הכסף בתנועות סיבוביות לצדי ג' בבנקים בארץ ובחו"ל (פורסם בתקשורת), גניבות של אמל"ח על ידי חיילי צה"ל ומכירתו לארגוני פשיעה ולאויב, השתלת סוכנים במערכות צהליות לצורך מניעת פשעים, השתלת חוקרי מצ"ח תחת כיסוי ודיבוב לצורך  שאיבת מיידעים  בתחום הסמים, הקמה וניהול צוותי חקירה מיוחדים וכן  בחינת תיקים פליליים בטרם העברתם לפרקליטות הצבאית.

    איתורים ומיידעים במגוון רחב של תחומים

    מעוניינים לאתר מסמכים, להשיג  ראיות ומיידעים על רכוש וממון, איתור חשבונות בנקים  בארץ ובחו"ל כולל מצב עו"ש ואובליגו, איתור זכויות ביטוחיות כגון: ביטוחי חיים, ביטוחי מנהלים, ביטוחי רכב וביטוחים אלמנטריים, חסכונות, מצב מניות, קופות גמל, פנסיות, קרנות השתלמות, איתור זיקה לחברות עסקים וארגונים, רשימת לקוחות ומגוון איתורים בנושאים נוספים כגון:

    •  איתור מסמכים
    •  איסוף ראיות ומיידעים על רכוש וממון, חשבונות בנקים בארץ ובחו"ל – כולל מצב עו"ש ואובליגו
    • איתור זכויות ביטוחיות כגון: ביטוחי חיים, ביטוחי מנהלים, ביטוחי רכב וביטוחים אלמנטריים
    • איתור חסכונות, מצב מניות, קופות גמל, פנסיות, קרנות השתלמות
    • איתור זיקה לחברות עסקים וארגונים
    • איתור רשימת לקוחות וספקים
    • איתור מצ"ב פיננסי של הנבדק בארץ ובחו"ל
    • איתור חובות כספיים
    • איתור תיקים משפטיים  אזרחי ופלילי  של הנבדק
    • איתור רשומות רפואיות
    • איתור מסמכים המעידים על מצבו הבריאותי של הנבדק
    • איתור מצב הנבדק בהוצל"פ, כנ"ר ופש"ר
    • איתור האם הנבדק תובע או נתבע
    • איתור הברחות נכסים של הנבדק לצד ג' בתנועות סיבוביות עד מעגל שלישי
    • איתורים באמצעות הרמת מסך מודיעינית, לצורך בדיקה האם הנבדק נמצא במצב של הליך פשיטת רגל, חדלות פירעון או תהליכי הפטר
    • בדיקות גילוי האם הנבדק מוגבל בבנקים
    • איתור חסכונות, כספים נזילים ואבודים
    • איתור נדל"ן מלא, איתור קרקעות הרשומות על שם הנבדק כולל זכויות
    • איתור צוואות יורשים וירושות הקשורים לנבדק,
    • איתור רכבים, כלי צמ"ה כלים ימיים ואוויריים הקשורים לנבדק
    • איתור מיידעים על שותפים או שותפים עתידיים
    • איתור היסטוריית צ'קים חוזרים הקשורים לנבדק ובדיקה לצורך גילוי האם הנבדק מוגדר כלקוח מוגבל בבנק, האם הנבדק מקבל אשראי ומהו הסכום.
    • איתור מיידעים לצורך חקירת רקע על הנבדק ובני משפחתו
    • איתור מיידע על קרובי משפחה שאבד עימם הקשר
    • איתור חייבים ונמלטים בארץ ובחו"ל ועוד…

    סיקורית חקירות- משרד חקירות בתל אביב

    אם אתם מחפשים חוקר פרטי בתל אביב, סיקורית חקירות היא המקום בו תוכלו למצוא את החוקרים המיומנים ביותר בכל תחום אפשרי! חוקרי סיקורית חקירות מחזיקים ברישיון חוקר פרטי וגם ברישיון לניהול וקיום משרד לחקירות פרטיות. המנהל של המשרד, יצחק מאיר, וצוות החוקרים הם חברים בלשכת חוקרים פרטיים בישראל וגם בארגון הבלשים הבינלאומי, שכולל כיום כ-1000 בעלי משרדי חקירות מקומיים ב-100 מדינות. בזכות כך, הם מסוגלים לבצע חקירות בינלאומיות, חקירות פוליטיות, חקירות ארגוניות וחקירות חשבונאיות בתמיכה של רואה חשבון ועורך דין.

    משרד סיקורית חקירות פעיל בישראל ובחו"ל כבר שנים רבות, ומציע את שירותיו ללקוחות פרטיים, עורכי דין, אנשי עסקים בינוניים וגדולים, בעלי חברות, בעלי מפעלים, ארגונים גדולים, מוסדות, עמותות, עיריות, מועצות מקומיות, משרדי ממשלה וגופים פוליטיים ברחבי הארץ, מרמת הגולן ועד אילת, וגם בחו"ל. חוקרי סיקורית חקירות הם מומחים גם בחקירות כיסוי ודיבוב, ויש להם יכולת מוכחת לשאוב מידע ממקורות קשים במיוחד!

    משרד סיקורית חקירות הוא הגורם היחיד בישראל המספק את כל האפשרויות השונות תחת קורת גג אחת, וכולל אפשרות להקצאת כל מערך החקירות והבילוש הנדרש בהתאם למשימות החקירה.

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים