לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    משרד חקירות – במישור הפלילי

    חקירות במישור הפלילי מציבות אינספור משימות מאתגרות, המחייבות חקירה מקצועית, נחושה ורגישה. סיקורית חקירות צברה ניסיון רב בחקירות במישור הפלילי וביניהן: סחיטה באיומים, זיופים והונאות, פריצות וגניבות, גילוי עריות, התחזות, עבירות טוהר מידות, הוצאת דיבה, שימוש בסמים ועוד. היכולת החקירתית הגבוהה של סיקורית חקירות בשילוב מעקבים ותצפיות אחר החשודים, יסייעו לכם בגיבוש התיק הפלילי.

    שרותים נוספים אותם ניתן לקבל במשרד סיקורית חקירות

    הכנת  אזור למעקב מורכב

    מעקב הוא משימה מורכבת הדורשת היערכות נכונה ומקצועית, על מנת להבטיח תוצאות מהירות וראיות חד משמעיות שיתרמו לגיבוש תיק החקירה. סיקורית חקירות צברה ניסיון רב בהכנת אזורים למעקבים מורכבים בתחום הפלילי, התעשייתי והאישי. התכנון המדויק המותאם בקפידה לאופי התנהלותו של אובייקט החקירה, הציוד הטכנולוגי המתקדם המותקן בנקודות מפתח ומאפשר תצפיות והאזנות אופטימליות על פי חוק האזנות סתר, במרחב בו מתבצע המעקב והטיפול המקצועי בממצאים בסטנדרטים הגבוהים של סיקורית חקירות – כל אלו יבטיחו מעקב יעיל, חקירה מהירה ושפע ראיות חוקיות וקבילות.

    *חקירת זכויות יוצרים, קניין רוחני, סימני מסחר ומותגים

    כיוצרים, ממציאים, אמנים ומפתחים, אתם זכאים ליהנות מפרי עמלכם בחסות החוק. עם זאת, הפרות של זכויות יוצרים, קניין רוחני, פטנטים, סימני מסחר ומותגים במרחב האינטרנטי ובמרחב הפיזי הן נפוצות למדי. מכיוון שהפרות אלו עלולות לגרום לכם נזק כלכלי ותדמיתי בלתי הפיך, החוק מגן עליכם ברם, כדי להוכיח שזכויותיכם הופרו, עליכם להגיע לבית המשפט כשאתם מצוידים בהוכחות חותכות. סיקורית חקירות תבצע עבורכם חקירה מקיפה לגילוי ההפרה הכוללת מעקבים ותצפיות אחר הגופים או האנשים שהפרו את זכויות היוצרים או את הקניין הרוחני שלכם ותיעזר באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לאיסוף ראיות חד-משמעיות וקבילות בבית המשפט.

    *חקירות עובדים שסרחו

    העסק שלכם שוקק חיים, המחזורים גדלים אבל משהו לא מסתדר עם הכספים? יש לכם חוסרים לא מוסברים במלאי? ואולי המתחרים שלכם יודעים בדיוק מה קורה אצלכם בחברה? ייתכן שבקרב העובדים שלכם מסתתר עובד לא אמין, הגונב כסף וציוד או מדליף מידע עסקי יקר ערך. אל תחכו! אתרו עוד היום את העובדים שסרחו עם סיקורית חקירות. החקירה הסמויה תכלול מעקבים, תצפיות ומכשור טכנולוגי מתקדם ותאפשר לכם לאסוף ראיות, לזהות את העובדים שסרחו ולפעול נגדם במישור המשפטי.

    *חקירות עובדים מדליפי מידע לחברות מתחרות

    אחד הנכסים המשמעותיים ביותר בכל עסק, הוא המידע הטכנולוגי, השיווקי והעסקי. מעבר להיותה מעשה פלילי חמור, הדלפה של מידע מסווג ויקר ערך למתחרים ע"י העובדים עלולה לפגוע בפעילותכם, לגרום לנזקים כלכליים, לאובדן היתרון התחרותי ולפגיעה במוניטין באופן המסכן את המשך קיומו של העסק. סיקורית חקירות שצברה ניסיון עשיר בחקירות עובדים מדליפי מידע ,תפעיל מערך חקירתי סמוי וגלוי הכולל מעקבים, תצפיות, האזנות, בדיקות רקע לעובדים ובדיקות פוליגרף ותספק לכם את כל הראיות הדרושות להמשך טיפול במדליפי המידע.

    *חקירות אימות או הפרכת טענות

    חקירות אימות והפרכת טענות הן חלק בלתי נפרד מחקירות מסחריות, כלכליות, חקירות אישות ומחקירות בתחום הביטוח האלמנטרי וביטוחי החיים. במהלכן, סיקורית חקירות מבצעת חקירות המשלבות מעקבים, תצפיות, תשאולים וכלי חקירה מתקדמים נוספים ומוודאת את נכונות הצהרותיו של הנבדק בדבר הרכוש שבבעלותו או טענותיו להיעדר רכוש, מעשיו או מצבו הבריאותי. בתום חקירה יסודית ומקצועית, סיקורית תגיש לכם דוח מפורט אודות אמיתות טענות הנבדק.

    כללי

    משרד חקירות סיקורית  הוקם בשנת 1980 ע"י יצחק מאיר – קצין מצ"ח לשעבר, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן. יצחק, המשמש כמנכ"ל החברה, חבר בלשכת חוקרים פרטיים ובארגון הבלשים הבינלאומי, המונה כ- 1000 בעלי משרדי חקירות ב- 100 מדינות.

    למשרד סיקורית חקירות פרטיות ולצוות החוקרים ידע עשיר בתחום הטכנולוגי והדיגיטלי ופעילותם מתבצעת בפיקוחו המקצועי ההדוק של יצחק מאיר בדיסקרטיות מלאה תוך הקפדה ללא פשרות על הוראות החוק האזרחי והפלילי כאחד, בדגש רב על שמירת חוק חוקרים פרטיים, חוק האזנת סתר, חוק הגנת הפרטיות, חוק-יסוד כבוד האדם וחירותו, תקנות חוקרים פרטיים ושירותי שמירה -אתיקה מקצועית.

    חוקרי סיקורית חקירות רובם ככולם יוצאי מערכות הביטחון של מדינת ישראל: משטרת ישראל, צה"ל, מצ"ח, מודיעין, בילוש, סמויה, שב"כ, מערכות אכיפת החוק ורשויות המסים.

    בעל המשרד וחוקריו בעלי ידע איתן בתחום המעקבים, התצפיות, האיסוף, התשאול, מומחי סייבר, מפעילי סוכני איסוף, מבצעי חקירות בכיסוי ודיבוב, בעלי תארים אקדמיים, חלקם עורכי דין במישור הפלילי, מחזיקים ברשיון חוקר פרטי כמו גם ברשיון לקיום משרד לחקירות פרטיות, חברים בלשכת חוקרים פרטיים בישראל. חלקם חברים אף בארגון הבלשים הבינלאומי.

    משרד סיקורית חקירות עובד כל ימות השנה 7\24, מעסיק חוקרים פרטיים עצמאיים בלבד בפריסה ארצית.

    כל חוקרי סיקורית חקירות ממודרים, מקפידים לשמור על דיסקרטיות רבה ללא פשרות.

    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית בשעה ראשונה התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר או השאירו פרטים באתר או שלחו הודעה בווטספ או למייל itzik167@walla.co.il.

    התקשרו אל חוקר פרטי  יצחק מאיר סיקורית חקירות

    טל' 053-6202089

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      משרד חקירות מומלץ

      חקירה פרטית היא תהליך שבו החוקר נכנס לתחום המידע האישי של אדם אחר באופן חוקי ומבוקר, במטרה לגלות את האמת....

      משרד חקירות בחולון

      מחפשים משרד חקירות בחולון? המאמר הבא הוא בשבילכם. כאשר בוחרים משרד חקירות יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים במיוחד שיעזרו...

      משרד חקירות בראשון לציון

      כאשר מנהלים חקירה פרטית, או אז,  מעוניינים בחשיפת פרטים מסוימים ובגילוי האמת. לכן, בחירת משרד חקירות בראשון לציון יכולה להיות...

      משרד חקירות - חוקר פרטי חושף סודות מקצוע.

      חקירות אישות ודיני משפחה: חוקר חושף סודות מקצוע בתחום דיני המשפחה שמקורו במעורבות רגשית גדולה במיוחד, עולה הצורך בהסתייעות באנשי המקצוע...

      משרד חקירות בצפון

        הצורך בשירותי חקירה ממשרד חקירות בצפון עשוי להתעורר במגוון מצבים, החל מחששות לגבי אמינות עובדים, חשדות ביטחון, ועד לחקירות פרטיות...

      משרד חקירות פרטי

      משרד חקירות פרטי מחפשים להשתמש בשירותי משרד חקירות פרטי ולא יודעים מאיפה להתחיל? בחירת משרד חקירות היא צעד חשוב כאשר מדובר...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים