לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חקירות פרטיות – מעקבים ותצפיות – ביצוע חקירות בכיסוי ודיבוב.

     

     

     

    לעתים, הדרך היחידה לחשוף את האמת היא, לגרום לאדם שיודע אותה, לחלוק בה עם אדם אחר.

    חקירות  בכיסוי ודיבוב,  המבוצעות מול  נשוא  חקירה,   הן חלק בלתי נפרד מהפעילות הכוללת  של שאיבת המידעים – אותם אנו רוצים  להשיג בדרך חוקית על פי דין – ולהניע את החקירה לתוצאות של חשיפת כל האמת.  הנחקר, אינו מודע כי מי שעומד מולו  הוא חוקר פרטי – אלא  חושב כי ניצב מולו אדם שונה לגמרי ולכן הוא משחרר מידעים המשמשים לחוקר  כראיות זהב! חקירת כיסוי ודיבוב   היא זו  שמביאה לידי ביטוי את כל הניסיון של  החוקר הפרטי להבנת התנהגותו האנושית של אובייקט החקירה. החוקר ירכוש  את אמונו של האדם המדובב ומבלי לעורר את חשדו כלל ועיקר, ויגרום  לו לרצות לשתף פעולה ולספק מידעים איכותיים ורלוונטיים ממקור ראשון, החיוני לביסוסה של  החקירה ולהשלמתה.

    מעוניינים לאתר מסמכים, להשיג מיידעים וראיות אודות  רכוש וממון של – אנשים פרטיים, בעלי  עסקים, חברות מוסדות וארגונים, לאתר: חשבונות בנק בארץ ובחו"ל  – חסכונות, מצב פיננסי נתון  אודות  השקעותיו של אדם  במניות ובתי השקעות, זכויות ביטוחיות – ביטוחי חיים, ביטוחי מנהלים, ביטוחים אלמנטריים,   ביטוחי רכב, כלי צמ"ה, כלים ימיים ואוויריים , מיידעים על כספים וחסכונות נזילים  ואבודים,  קופות גמל, קופות פנסיוניות, קרנות השתלמות,  זיקה של אנשים  לחברות, עסקים וארגונים,  לאתר צוואות  ירושות ויורשים ומגוון איתורים  נוספים בנושאים שונים?

    משרד סיקורית חקירות משלב את רוב החקירות הפרטיות בתחומים אלו בחקירות תחת כיסוי ודיבוב באמצעות חוקרים פרטיים רשוים שזה תחום פעילותם הבלעדי. חוקרים פרטיים  אלו שרתו בעבר במערכות ביטחוניות בארץ ובחו"ל, מאומנים היטב בשאיבת מידעים ומידענות גם אם מדובר  בממקורות קשים במיוחד. ארבע עשורים בהן אנו עוסקי בין השאר בחקירות בכיסוי ודיבוב מדברות בעד עצמן.

    שרותים נוספים  אותם משרדנו מספק ללקוחותיו

    מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי, מעקבים ותצפיות סמויים  לצורך גילוי וחשיפת בגידות, כמו גם מניעת גנבות או תפיסות גנבים וסחורות, אנו מבצעים  באמצעות חוקרים פרטיים רשוים המפעילים טכנולוגיות מתקדמות חקירות ומעקבים,  מתעדים את כל החקירות והמעקבים בצילומי איכות, סרטי וידיאו והקלטות סמויות וחוקיות, חקירות כלכליות מורכבות, איסוף מידעים אינטרנטיים באמצעות  חוקרי מחשב וסייבר, שיחזור מידעים דיגיטליים,  חקירות במישור הפלילי, חקירות רקע  על לקוחות פרטיים חברות עסקים וארגונים, בדיקות אימות או הפרכת טענות,  חקירות בתחום הנוער לצורך בדיקת מעשיהם, האם משתמשים וסוחרים בסמים, או בכל פעילות עבריינית אחרת – בטרם יתפסו על ידי משטרת ישראל.

    אולי אתם מעוניינים בחקירות מקיפות לאיתור צוואות יורשים וירושות, חקירות מקיפות בתחום זכויות יוצרים קניין רוחני סימני מסחר ומותגים – בשיתוף  המכס ומשטרת ישראל,  חקירות פורנזיות  קרי, חקירות משפטיות בזירות אירוע ובמחשבים, חקירת נאותות בשילוב עורך דין ורואה חשבון, חקירות לצורך איתור מפיצי דיבה לשון הרע ושיימינג באינטרנט וברשתות החברתיות, איתורים במגוון רחב של תחומים, איתור נעדרים, איתור חייבים ונמלטים מפירעון חובות,  בדיקה וניטור האזנות סתר,  רכישה או השכרה של ציוד ריגול על פי חוק בלבד, חקירות בינלאומיות בשיתוף משרדי חקירות מקומיים בחו"ל, חקירות ובדיקות  מקיפות –  בעיתונות הדיגיטלית,   ברשות השופטת,  ברשויות האכיפה, ברשויות המסים, בנק ישראל,הרשמים  השונים, טבו,  הוצל"פ, כנ"ר, פש"ר, מנהל מקרקעי ישראל, מכס,  סריקה מקיפה בכל בתי המשפט בישראל  לצורך איתור תיקים משפטיים (תובע -נתבע)   סריקות בכל הבנקים, סריקות בכל בתי ההשקעות  ובכל חברות הביטוח לצורך איתור כספים נזילים ואבודים, חקירות סמויות לצורך מניעת גנבות ממעביד,  חקירות סמויות  במקומות עבודה לצורך גילוי עובדים שסרחו, חקירות במקומות עבודה לצורך איתור עובדים מדליפי מידעים ופטנטים ממחשבים – לחברות מתחרות, בדיקות פוליגרף אישית או  תעסוקתיות,  חקירות לצורך איתור גנבים וגנבות, חקירות לצורך איתור גנבות חקלאיות, חקירות הונאה ועוקץ, חקירות לצורך  איתור מקבלי ונותני שוחד, מרמה והפרת אמונים, חקירות צווארון לבן, חקירת מנהג בעלים, הרמת מסך מודיעינית, חקירות לצורך איתור הברחות כספים ונכסים בתנועות סיבוביות  לצדי ג' עד מעגל שלישי.

    *יודגש  כי משרד סיקורית חקירות פועל מזה ארבעה עשורים אך ורק על פי הוראות הדין האזרחי והפלילי כאחד! לפיכך, אפשר לעשות שימוש בדו"ח החקירה ובחומרים הנלווים בבתי המשפט ורשויות האכיפה לגווניהם השונים.

     

    מעקבים ותצפיות הם כלים אפקטיביים לאיסוף נתונים.

    למותר לציין, כי מעקבים ותצפיות הם כלים אפקטיביים לאיסוף נתונים, אודות היכולת או ההתנהלות הכלכלית של נחקרים, הן במישור האישי והן במישור העסקי. הם אפקטיביות גם בשלב ההיערכות לגירושין ומאפשרת לחשוף את היכולת הכלכלית, העסקית והמסחרית האמתית של בני זוג, כמו גם של  אנשי עסקים המסתירים נכסים השקעות וכספים.

    לפיכך, החקירות העסקיות המשלבות מעקבים ותצפיות –  נפוצה מאוד גם במגזר העסקי ובכל הקשור לדיני עבודה,  בעזרתן ניתן לאגור מיידעים עסקיים על לקוחות, שותפים ומתחרים, לאתר חייבים ואת הנכסים והכספים שבבעלותם, לאסוף מידע לקראת מתן אשראי מתמשך, וכן  לצורך  ביצוע עיקולים ועוד.

    באמצעות חקירות מעקבים ותצפיות, המשלבות בין השאר  חוקר   פרטי הפועל  בכיסוי ודיבוב וחוקרי סייבר תוכלו לדעת האם מועלים בכספיכם, האם מאזינים לכם בסתר, לאתר את אלו שחייבים לכם כספים, לאתר נכסים מוברחים לחברות קש או הברחת הכספים והנכסים בתנועות סיבוביות לצד   שלישי   ועוד.

    מעבר לכך, במסגרת חקירות מיוחדות  המשתלבות בין השאר במעקבים ותצפיות,  ניתן להבין האם אחד מלקוחותיכם מוגדר רשמית    כמוגבל על ידי הבנקים, האם הוא היה מעורב בתביעות אזרחיות ופליליות, האם הוא תובע או נתבע, האם נפתחו נגדו הליכי הוצל"פ,   האם הוא בהליכי חדלות פירעון או הפטר ועוד.

    על מנת להתחיל ב"חקירת איתורים" ולנהל אותה כראוי, מומלץ לפנות אל משרד סיקורית חקירות.

    המשרד נוסד ומנוהל על ידי יצחק מאיר, קצין מצ"ח, לשעבר ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון  LL.B  במשפטים, מטעם אוניברסיטת בר אילן. ליצחק ניסיון עשיר בניהול ובהפעלת חוקרים פרטיים, עוקבים, תצפיתנים, חוקרי מערכות מידע לצורך שאיבת  מיידעים, הפעלת חוקרי  מחשב וסייבר, הפעלת חוקרים רשויים מקצועיים בכיסוי ודיבוב,  מתשאלים מקצועיים  כולם  סמויים תחת כיסוי  ודיבוב  במספר שפות.

    למותר לציין, כי לנוכח היכרותו את השטח, יצחק  מקושר היטב במקורות ובנקודות מפתח, דבר המסייע להפיק עבור לקוחות דוחות חקירה איכותיים וברמה משפטית גבוהה.

    על מנת לוודא כי  השותף העסקי העתידי אכן אדם אמין וכי יכול הוא לעמוד בהתחייבויותיו,       או אז, חובה לבצע חקירת רקע  נאותות  עסקית וכלכלית  מקיפה. כך ניתן יהיה לבחון היטב  את חוסנו הכלכלי, כמו גם לבחון  היטב את  המסמכים שהציג בפניכם.

    איתור כספים אבודים

    כאשר קרוב משפחה נפטר והגדיר אתכם כיורשים, או אז, יש לאתר את מכלול הכספים והנכסים אשר היו בבעלותו – בין אם מדובר בנדל"ן או כספים המושקעים בחסכונות  או פיקדונות, מניות  בחשבונות בנק, בבתי השקעות, או חברות ביטוח וכן הלאה.

    לצורך ביצוע חקירות איסוף מיידעים ומידענות  יסודית  ושורשית,  מומלץ לפנות  אל יצחק מאיר מנהל ובעל  משרד סיקורית  חקירות המחזיק בידע וקשרים בתחומי חקירות רבים.

    יצחק מאיר מחזיק ברשיון חוקר פרטי ורשיון לקיום משרד לחקירות פרטיות החל משנת 1980. יצחק חבר בלשכת חוקרים פרטיים בישראל כמו גם חבר בארגון הבלשים הבינלאומי, מקושר היטב עם בעלי משרדים בארץ ובחו"ל  ועובד עם  חוקרים פרטיים רשויים בלבד –  כולם עצמאיים.

    יודגש כי רוב  חוקרי סיקורית חקירות בעלי השכלה אקדמאית, מומחים של ממש בכל תחומי פעילותם, מחזיקים בידע טכנולוגי ודיגיטלי  ברמה גבוהה.

    חקירת איתורים שורשית  מיועדת למגוון גופים וגורמים: החל מלקוחות פרטים, בעלי עסקים, חברות, מוסדות, ארגונים,   משרדי ממשלה, עריות, מועצות מקומיות,  אנשים אשר יש בכוונתם להיכנס לשותפויות, זוגות הנמצאים בהליכי גירושין,  קרובי משפחה מסוכסכים בנושא ירושה ועוד.

    באמצעות חקירת "איתורים שורשית" ניתן יהיה לקבל תמונת מצב מלאה ומדויקת ולפעול בהתאם. לשם כך, מומלץ  ליצור קשר עם יצחק מאיר בעל משרד סיקורית חקירות.

    בתחילתה של  חקירת איתורים כלכליים טרום גירושין, יש לבחון מספר היבטים מרכזיים:

    מהו המצב האישי  העסקי והכלכלי  של בני הזוג? האם מצבם הכלכלי יציב? האם אחד מבני הזוג מסתיר כספים רכוש ונכסים? מה ניתן לעשות  על מנת  להבטיח כי זכויותיכם תשמרנה  וכי  בבוא  העת אם  יוחלט להתגרש כי תקבלו  את כל מה  שמגיע לכם?

    בחקירות "איתורים שורשיים" אנו פועלים לאתר אנשים אשר נעלמו  כאילו  בלעה אותם האדמה הן בארץ והן בחו"ל – כל זאת בשיתופי פעולה עם משרדי חקירות  מקומיים ברחבי תבל  החברים בארגון הבלשים  הבינלאומי ומונה כיום כ – 1000 בעלי משרדי חקירות פרטיות   ב-  100  מדינות.

    זו אף זו, סיקורית חקירות  מפעילים חוקרי מחשבים וסייבר על פי חוק,  מקושרים היטב בקהילת המודיעין האזרחית העולמית,  אשר פועלים לצורכי איסוף מיידעים ומידענות , באמצעותם אנו אוספים מסמכים וצילומים   המעגנים מקום הימצאותם של חייבים ונמלטים, אנשים הדרושים למתן עדויות, ובעלים שהותירו את נשותיהן עגונות.

    באמצעות "חקירת איתורים שורשית"  סיקורית חקירות תאסוף עבורכם  מיידעים קריטיים  בהם תוכלו לעשות שימוש משפטי הן ברשויות החוק והן ברשות השופטת. נדגיש כי איננו   מותירים את לקוחותינו לבדם לאחר ביצוע החקירות המעקבים והתצפיות, ואנו מלווים אותם שלב אחר שלב הן בדרכים משפטיות  והן בדרכי הגנה נוספים כל זאת על פי דרישת הלקוחות.

    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל  התחייבות  כספית בשעה ראשונה, התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר או השאירו פרטים באתר או שלחו הודעת ווטספ או שלחו אימייל itzik167@walla.co.il.

    *התקשרו  ישדירות אל יצחק מאיר -טל' 053-6202089  03-9646198.

     

     

     

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים