לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי ברעננה

    חוקר פרטי ברעננה יצחק מאיר  יטפל עבורכם במגוון רחב של חקירות פרטיות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בגידות,  מעקבים ותצפיות אחר עובדים שסרחו,  חקירות ומעקבים  לצורך איתור  מנהג בעלים, מעקבים ותצפיות בתחום כלכלי מסחרי, מעקבים ותצפיות בתחום  זכויות יוצרים קניין רוחני סימני מסחר ומותגים, מעקבים ותצפיות במגמה לאתר מטרידים ועוד.

    משרד סיקורית חקירות אף יסייע לכם בניהול וביצוע חקירות כלכליות מורכבות ומקיפות, חקירות סמויות בכיסוי ודיבוב, הפעלת סוכני איסוף מחשבים ושטח, חקירות מסחריות, חקירות עסקיות, חקירות בתחום הנוער על מנת לבדוק מעשיהם – האם משתמשים ו \ או סחורים בסמים או בכל פעילות עבריינית אחרת  בטרם יתפסו על ידי משטרת ישראל,חקירות רקע  לאנשים פרטיים, חקירות רקע  לאנשי עסקים בעלי חברות וארגונים , חקירות ובדיקות  נאותות לפני מיזוגים  או הצטרפות כשותפים או לפני  רכישת עסקים וחברות – בליווי עורכי דין ורואי חשבון מומחים בבדיקות נאותות, איתור אנשים, איתור חייבים ונמלטים מפירעון חובות, איתור נעדרים, איתור הורים ביולוגים,איתור זיקת אנשים לחברות וארגונים,  איתור  חשבונות בנק כולל מצב עו"ש ואובליגו, איתור ממון ורכוש, איתור נדל"ן מלא, איתור קרקעות כולל זכויות, איתור רכבים כלי צמ"ה כלים ימיים ואוויריים,איתור מנהג בעלים, אתור כספים המושקעים בבתי השקעות, חקירות מקיפות בכל חברות הביטוח לצורך איתור פוליסות  – ביטוחי חיים, ביטוחי מנהלים, קרנות השתלמות, קופות גמל, קופות פנסיוניות, ביטוחי עסקים דירות רכבים ועוד.

    חוקר פרטי ברעננה יעזור לכם לאתר תביעות משפטיות ויבצע סריקה בכל בתי המשפט לאיתור תיקים אזרחיים ופלילים, זו אף זו החוקר  יבצע  סריקות ובדיקות בהוצאה לפועל, בכנ"ר, בפש"ר, ברשמים לגווניהם השונים, ברשויות האכיפה, במכס, במנהל מקרקעי ישראל, ברשות המסים ועוד.

    חוקר פרטי ברעננה  יבצע עבורכם  חקירות לאיתור הברחות כספים ונכסים לצד שילשי, הרמת מסך מודיעינית, חקירות הונאה ועוקץ, איתור נוכלים, חקירות ברשתות החברתיות לאיתור מפיצי דיבה ולשון הרע באינטרנט וברשתות החברתיות, חקירות מחשב וסייבר, חקירות צווארון לבן, חקירות לאיתור עובדים שסרחו, חקירות לאיתור עובדים מדליפי מידעים סודיים ופטנטים ממחשבים לחברות מתחרות, בדיקות פוליגרף תעסוקתיות ואישיות, חקירות פורנזיות, חקירות במישור הפלילי,בחינת תיקים פלילים  והכנת עורכי דין לחקירות נגדיות, חקירות לאיתור צוואות יורשים וירושות, חקירות בתחום קניין רוחני זכויות יוצרים סימני מסחר ומותגים, איסוף מודיעין עסקי תחרותי – ריגול תעשייתי על פי חוק בלבד, הפעלת סוכן סמוי, הפעלת חוקרים רשויים לצורך איסוף מידעים בכיסוי ודיבוב במספר שפות, הפעלת מודיעין שטח, הפעלת חוקרי איסוף, איתור רשימת לקוחות וספקים ועוד.

    חקירות מעמד אישי וחשיפת בגידות

    משרד סיקורית חקירות והחוקרים הפועלים באמצעותו מומחים בטיפול בתיקי אישות ומלווים את הלקוחות   באמצעות  עורכי דין לענייני משפחה וגרושין.

    למותר לציין, כי כל תיקי האישות המטופלים במשרד-סיקורית חקירות, עוברים תחת ידו של בעל המשרד יצחק מאיר, הדואג בין השאר, למדר את התיק ובכך לשמור על דיסקרטיות רבה. אנו מחויבים ונאמנים  ללקוחותינו למן השיחה הראשונה ומדווחים על קרות האירועים בזמני אמת מהשטח, כל זאת על פי רצונות הלקוחות.

    חקירה כלכלית בהליך גירושין

    גירושין הוא תהליך מורכב במישור הרגשי ולא פחות מזה, במישור הכלכלי. במקרים מסוימים, בן הזוג האחראי על ההון המשפחתי צופה שהקשר הזוגי עומד להסתיים, מנצל את חוסר המעורבות של בן זוגו בענייני הכספים ו"מבריח" מבעוד מועד רכוש משותף, על מנת להשאיר את החלק הארי של הרכוש ברשותו. כך הוא מונע חלוקה שווה של הרכוש המשותף ואף יוצר מצג שווא של רכוש מועט, המשחק לטובתו בעת קביעת דמי המזונות לבן/בת הזוג ולילדים, משמורת והסדרי ראייה.

    רוצים להבטיח את עתידכם הכלכלי לאחר הפרידה ולדעת כבר היום, האם קיים הון ורכוש ששייך גם לכם? חקירה כלכלית ע"י סיקורית חקירות תאפשר לכם לחשוף את כל התמונה אודות היקף הנכסים שצברתם במהלך שונות נישואיכם ולדעת מהן מקורות ההכנסה של בן הזוג, חסכונות קצרי טווח ופנסיוניים הקיימים ברשותו, נכסי נדל"ן שרכש ללא ידיעתכם ועוד.

    במסגרת החקירה הכללית, מומחי סיקורית יהפכו כל אבן ויאתרו כל הברחת רכוש שבוצעה ע"י בן זוגכם, בארץ ובעולם, יוכיחו את דבר קיומו ויביאו אותו כראיה לבית המשפט אשר דן בתיק הגירושין:

    • העברת רכוש כמתנה לבן משפחה או חבר.
    • רישום נכסים על שם בן הזוג החשוד בהברחה – ללא ידיעתכם.
    • העברת כספים לחשבונות בחו"ל הרשומים על שם בן זוגכם בלבד.
    • העברת בעלות לפעילות עסקית והעברת מניות לחשבון נאמנות שבוצעה ע"י בן הזוג.
    • הפחתת הרווחיות בעסק כתוצאה מפעילות עסקית פיקטיבית של בן הזוג.
    • יצירת חובות פיקטיביים, המקטינים את שווי הרכוש המוצהר.

    חקירה כלכלית יסודית מתחילה בסיקורית

    מעוניינים לפתוח בחקירה כלכלית נגד חייב או נגד בן זוגכם?

    בפגישת ייעוץ בסיקורית חקירות, העוסקת בחקירות כלכליות מורכבות ומורחבות מזה ארבעה עשורים ומקיימת שיתופי פעולה פוריים עם משרדי חקירות בארץ ובחו"ל, נגדיר יחדיו את מטרות החקירה הכלכלית, את היקפה ואת אופייה בהתאמה אישית לצרכים שלכם: החל מחקירה לאיתור חייב,או מיפוי הנכסים שבבעלותו ועד חקירה חובקת עולם, בה משולבים גורמים פיננסיים ומשפטיים.

    בדיקה וניטור האזנות סתר מבצעים בסיקורית חקירות

    בדיקה ניטור וגילוי  האזנות סתר: בחללי חדרים, במבנים, בבית, במשרד, בעסק, בארגון במפעל בטלפונים ניידים  בטלפונים נייחים, במחשבים, בטבלטים, ברכב בו אתם עושים שימוש יום יומי, במרכזיות טלפונים  או בכל מקום אחר בו קיים חשד להאזנות סתר.

    -אשתך \ בעלך יודעים דברים שאמרתם בחדרי חדרים לאדם אחד בלבד והשיחה זלגה החוצה?

    -מידע פנימי רגיש זלג מ -הארגון המפעל העסק או החברה והגיע אל המתחרים  שלכם?

    סביר להניח שמאזינים לך !

    האזנת סתר הינה עבירה פלילית !

    שרותי בדיקות האזנה לגילוי האזנות סתר

    משרד סיקורית חקירות מספק ללקוחותיו שירותי בדיקות האזנות סתר לגילוי וחשיפת האזנות סתר בבית, במשרד, ברכב, בקו הטלפון, במרכזיה האלקטרונית, בשלוחות הטלפון, בדיקות האזנה לפלאפון ומכשירים סלולריים/סמרטפונים ובכל מקום אחר בו היית רוצה לשמור על פרטיותך.

    מכשירי ההאזנה כיום זעירים מאוד, מתוחכמים, בעלי יכולת הקלטה לטווח ארוך, בעלי יכולת שידור והעברת VOICE דרך כל נתיבי התקשורת הקיימים, טלפוניה, סלולרי, תדרי רדיו, אינטרנט וכו´, כך שהמצותת יכול לקבל בזמן אמת את תוכן השיחה ולתעדה.

    לרשותנו עומד הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר לביצוע בדיקות האזנת סתר לחשיפה ואיתור של מכשירי ציתות והאזנה, ניסיוננו הרב,
    כמו גם ציוד בדיקות האזנה העומד לרשותינו ומומחיותינו בתחום מביא למאה אחוזי הצלחה בגילוי וחשיפה של האזנות סתר מכל הסוגים.

    מערכות ההאזנה או מצלמות נסתרות שמתגלות במהלך הבדיקה אינן מפורקות, וזאת על מנת לאפשר איתור טביעות אצבעות מהרכיבים החשודים ע"י המחלקה לזיהוי פלילי של משטרת ישראל איתה אנחנו עומדים בקשר עבודה שוטף.

    במסגרת שירותי בדיקות האזנה, משרד סיקורית חקירות מורשה מטעם משרד המשפטים, מעביר ללקוחותיו דו"ח בדיקה – גילוי האזנת סתר מיד לאחר בדיקת האזנה. דו"ח בדיקות האזנה הנו מקיף ומפורט בשילוב עם חומר מצולם ומתועד של כל מכשירי הציתות או מצלמות נסתרות אשר נחשפו בבדיקת האזנה שבוצעה.

    דו"ח החקירה/בדיקת האזנה המועבר ללקוח עובר בדיקת עו"ד ומשמש חומר ראייתי לכל דבר ועניין עבור משטרת ישראל או ביהמ"ש בעת הצורך.

    משרד סיקורית חקירות עובד עם עורכי דין מהטובים בארץ וכחלק משירותיו מספק ללקוחותיו ייעוץ משפטי לא פורמאלי, ובמקרה הצורך מפנה את לקוחותיו לטובי עורכי הדין בכל התחומים.

    כל אחד מאיתנו מקיים שיחות רבות עם אנשים שונים מידי יום. לעתים תוכנן של חלק מהשיחות הוא כה רגיש, עד כדי כך שהגעתן לאדם הלא נכון עשויה לגרום לנו למבוכה במקרה הטוב, ונזק ממשי במקרה פחות טוב. האם מאזינים לשיחותיך?

    כך למשל מידע רגיש שכזה יכול להכיל תוכן רכילותי, ואפילו מידע עסקי, מסחרי ומקצועי מסווג שדליפתו תסב נזק כספי רב.

    האם חשבת פעם על האפשרות שמאזינים לשיחות שאתה מבצע?

    במידה וכן, סביר להניח שההשלכות של אפשרות כזו גורמות לך לאי נוחות במקרה הטוב.

    כיצד ניתן לצמצם את הסיכוי לכך שיאזינו לשיחות שלך?

    כדי לענות על שאלה זו, עליך לדעת האם מאזינים לשיחות שאתה מקיים. ברם, תחילה עלינו להבין מה המשמעות של האזנה לשיחות?

    האזנה לשיחות נחשבת להאזנת סתר, שאסורה על פי חוק וטומנת בחובה עונש של עד חמש שנות מאסר מתוקף חוק האזנת סתר, בהמשך אל חוק הגנת הפרטיות.

    החוק מתייחס להאזנת סתר ככזו המתבצעת ללא הסכמת אחד ממשתתפי השיחה, בין אם מדובר בשיחה המבוצעת באופן פרונטלי, באמצעות טלפון, מכשיר קשר, תקשורת מחשבים ועוד.

    מכאן גם שההאזנה לשיחות יכולה להתבצע באמצעות האזנה פיזית לשיחה המתקיימת במקום מסוים, או באמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, כגון מכשירי ציתות, מכשירי הקלטה, תכנות ריגול ועוד.

    מאחר ובמרוצת השנים הטכנולוגיה הולכת ומתפתחת, שיטות ההאזנה הופכות עם הזמן למתוחכמות יותר.

    ההתפתחות הטכנולוגית טומנת בחובה סכנה במקרה זה, מכיוון שכיום ניתן לקנות מכשירי ציתות במחירים שווים לכל נפש.

    המשמעות היא פשוטה – הסיכוי לביצוע האזנות סתר גבוה יותר מבעבר.

    על מנת לתת מענה לסכנה הגוברת, קיימים כיום מספר פתרונות טכנולוגיים שנועדו לגלות האם מאזינים לשיחות שאתה מבצע.

    כפי שצוין, ישנן דרכים רבות לבצע האזנה לשיחות. בהתאם לכך, הפתרונות שנציג אף הם מגוונים ובאים לתת מענה לדרכי ההאזנה השונות.

    פתרונות מעשיים

    אחד הפתרונות הוא בדיקת נפח, שנועדה לגלות מכשירי ציתות סמויים שהוטמנו. קיימים גם גלאים ייעודיים לאיתור מכשירי ציתות אלחוטיים שהוטמנו.

    איתור מכשירי ציתות אלה מתבצע באמצעות סריקה של טווח תדרים מסוים ושמירת התדר דרכו עובד מכשיר הציתות.

    על מנת לגלות האם מאזינים לשיחות הטלפון שאתה מבצע, תוכל להיעזר במכשירים המתחברים לקו הטלפון, ומאתרים שינוי כלשהו בקו.

    כאשר המכשיר מאתר התחברות לקו טלפון, השיחה מיורטת.

    חשיפת האזנה לשיחות שבוצעו באמצעות מחשב תוכל להתבצע באמצעות בדיקה מקיפה של רשת המחשבים לצורך איתור תוכנות ריגול שהותקנו.

    היצע רב

    כיום ישנו היצע רב של מכשירים שניתן לרכוש ובאמצעותם לגלות האם מאזינים לשיחות שאתה מבצע.

    עם זאת, על מנת לוודא שבדיקות לגילוי האזנות אכן יעילות, מומלץ להיעזר בשירותיו של משרד סיקורית חקירות המתמחה בכך.

    זאת מאחר ואנשי מקצוע שעובדים בתחום יגבירו את היעילות של הבדיקה, באמצעות שימוש במכשור ובטכניקות הטובות ביותר ותוך התחקות אחר שיטות חקירה נפוצות לביצוע האזנות.

    לעיתים האזנות סתר דורשות מעבר לשלב שני:

    בדיקת עיקוב – כי אחרת איך תדעו אם עוקבים אחריכם?

    צוות סיקורית חקירות שומר על דיסקרטיות מוחלטת בכל מה שקשור לתקשורת עם לקוחות המבקשים לבצע סריקה ואיתור של מכשירי האזנת סתר, מכשירי הקלטה ומצלמות נסתרות. פרטי ההתקשרות שתמלאו (בצאט באתר) ישמשו לצורך יצירת קשר בלבד ולא יועברו לצד ג' ללא אישור מפורש מאת הלקוח. דוחות סריקה לגילוי ציוד הקלטה, האזנה או צילום מסופקים בהתאם לדרישת הלקוח לשימושו הפרטי ו/או כתצהיר לבית משפט. ביקור צוות סיקורית חקירות באתר הלקוח לצורך הערכת מחיר לשירותי חשיפת מכשירי האזנה ו/וא מצלמות נסתרות ו/או מכשירי הקלטה יערך ע"פ הצורך בתיאום מוקדם עם הלקוח וישמר בסודיות גמורה.

    לצורך יעוץ הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית בשעה ראשונה התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר או השאירו פרטים באתר או שלחו הודעת ווטספ או  שלחו אימייל itzik167@walla.co.il.

    התקשרו אל יצחק מאיר מנהל ובעל משרד סיקורית חקירות  053-6202089

    שעות פעילות

    ימים א-ה 23:00-08:00

    ימי ו וערבי חג 16:00-08:00.

    שבת בין השעות 20:00  – 22:30

    חוקרים-חוקרי סיקורית חקירות פעילים כל ימות השנה ועובדים בשטח 7\24.

     

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      משרד חקירות מומלץ

      חקירה פרטית היא תהליך שבו החוקר נכנס לתחום המידע האישי של אדם אחר באופן חוקי ומבוקר, במטרה לגלות את האמת....

      משרד חקירות בחולון

      מחפשים משרד חקירות בחולון? המאמר הבא הוא בשבילכם. כאשר בוחרים משרד חקירות יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים במיוחד שיעזרו...

      משרד חקירות בראשון לציון

      כאשר מנהלים חקירה פרטית, או אז,  מעוניינים בחשיפת פרטים מסוימים ובגילוי האמת. לכן, בחירת משרד חקירות בראשון לציון יכולה להיות...

      משרד חקירות - חוקר פרטי חושף סודות מקצוע.

      חקירות אישות ודיני משפחה: חוקר חושף סודות מקצוע בתחום דיני המשפחה שמקורו במעורבות רגשית גדולה במיוחד, עולה הצורך בהסתייעות באנשי המקצוע...

      משרד חקירות בצפון

        הצורך בשירותי חקירה ממשרד חקירות בצפון עשוי להתעורר במגוון מצבים, החל מחששות לגבי אמינות עובדים, חשדות ביטחון, ועד לחקירות פרטיות...

      משרד חקירות פרטי

      משרד חקירות פרטי מחפשים להשתמש בשירותי משרד חקירות פרטי ולא יודעים מאיפה להתחיל? בחירת משרד חקירות היא צעד חשוב כאשר מדובר...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים