לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי בגידות בנתניה

    חוקרים פרטיים – גילוי וחשיפת בגידות בנתניה

    חוקר פרטי בגידות בנתניה- כיצד לזהות סימני בגידה

    כאשר מדובר בתחום הזוגיות ומערכת היחסים הרומנטית, מושג "בגידה" מתייחס לרוב למעשה האהבה הפיזי או אפלטוני (לא ממומש) כלפי אדם שלישי. בגידה בבן / בת הזוג היא אחת הסיבות העיקריות לגירושים בחברה המודרנית.

    לרוב, הבגידה היא התוצאה של זוגיות לא מתפקדת, אדישות או ריבוי מריבות בין בני הזוג, היחלשות או אף היאלמות של רגשות האהבה או האינטימיות. במקרים אחדים, הבגידה מהווה דפוס פסיכולוגי מולד או סגנון התנהגותי נרכש אצל בן הזוג הבוגד, ואינה נגרמת בעקבות נסיבות חיצוניות אלא מתרחשת בשל הצורך הפנימי – מעיין התמכרות למעשה הבגידה. במקרים אחרים, הבגידה מסמלת מיאוס מהשגרה, רצון  "לשבור כלים "  או דחף להתנסות בחוויה שונה ומרגשת.

    לעתים, מעשה הבגידה מתגלה במקרה, בטעות וגורמת לתחושת ההלם וההפתעה אצל בן הזוג הנבגד. ואומנם, ברוב המקרים, ניתן לחוש בסימנים מקדימים, המצטברים לאורך הזמן, בצורה גלויה או נסתרת.

    חוקר פרטי בגידות בנתניה- סימני הבגידה הנפוצים בזוגיות

    ראשית כל, חשוב לציין, שסימנים הבאים אינם בהכרח מעידים על בגידה. לכל אחד מהם ניתן למצוא  הסברים אפשריים רבים, אך כאשר מדובר בשילוב של כמה מהם יחד, כדאי להתייחס לכך ברצינות ולנסות לברר את המקור ההתנהגות.

    שימוש במילה "בן זוג " מתייחס לשני המינים.

    שינוי בדפוסי ההתנהגות

    1. שינוי מפתיע וקיצוני ביחס כלפי בן / בת הזוג – חיזורים, מתנות ומחמאות חוסר סבלנות מובהק, האשמות או התפרצויות זעם ללא סיבה נראית לעין.
    2. שינוי בהופעתו החיצונית: סגנון לבוש שונה (לרוב לטובה), השקעה מרובה בטיפוח.
    3. היעדרויות מרובות מהבית, חזרה הביתה בשעות מאוחרות, יציאה מהבית לפרקי זמן ארוכים. לרוב, התירוץ המקובל קשור לעבודה.
    4. התנהגות “פרנואידית” – תחושה שבן הזוג זהיר מעבר לרגיל, חושש או מסתיר מכם משהו, ממציא תירוצים מוזרים כתשובה לשאלות שגרתיות.  להלן דוגמאות להתנהגות מסוג זה:
      1. ממהר להתקלח, מייד עם שובו הביתה. (חשוד רק אם בעבר אינו נהג לעשות זאת)
      2. אינו עונה לשיחות טלפון בנוכחותך או מתרחק ממך כדי לענות.
      3. מנהל שיחות טלפון בשעות הלילה, לעיתים מחדר רחצה או שירותים.
      4. מסתיר ממך את המכשיר הסלולארי שלו או אף מכניס קוד כניסה למכשיר.
      5. מוחק היסטוריית גלישה במחשב לאחר כל שימוש באינטרנט.

    יחסים אינטימיים ויחסי מין

    1. ממעט לגעת בך, לחבק או לנשק.
    2. אינו יוזם או אף מתחמק מקיום יחסי מין ו \ או מבצע אותם באדישות, באופן אוטומטי וקריר.

    מציאת סימנים חשודים

    1. חיובים מיוחדים והוצאות חריגות בכרטיס אשראי.
    2. הופעת חפצים מוזרים בכיסים או בתיקים של בן הזוג: כרטיס ביקור או קופסת גפרורים עם סמל בית מלון, פתקים עם מספרי טלפון.
    3. ריח של בושם נשי או כתם של אודם על צווארון החולצה.

    לסיכום

    מספיק כל אחד מאלה בכדי לעלות שאלות ותהיה לגבי הבן/בת זוג, אך עם זאת, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר כך גם האנשים הופכים לזעירים ומודעים יותר: פתאום הסלולר נשאר בתיק או המכשיר כבוי.

    אנשים נזהרים להשתמש בכרטיס האשראי ומקפידים לשמור את הפתקים במקומות נסתרים או במקום העבודה וכדומה ובכן, אומנם מצד אחד, הזהירות העולה מצד הבוגדים מחייבת אותנו להפוך ל"מומחה" כדי לזהות בגידה, אך מנגד, היתרון הוא שאנחנו מכירים היטב את בני הזוג שלנו ולכן, מצליחים לרוב “לעלות” על הסימנים החשודים.

    ועדיין – לא מספיק לגלות סימנים ראשונים כדי להתחיל לחשוש.

    עם גילוי הסימנים או החששות, מומלץ להתנהג רגיל, בלי להסגיר שמשהו אינו כשורה. אם החשש יתגלה, אנו רק נגרום לצד השני לברוח יותר, להתחכם יותר, ולהסתיר יותר, ובמרבית המקרים לא רק שזה לא ימנע את הבגידה, אלא שזה יוסיף לה להמשיך בצורה מתוחכמת יותר.

    לפיכך, במקרים של חשד לבגידה, מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע בתחומי חקירות פרטיות מומחים במעקבים תצפיות וחשיפת  בגידות אשר  להם יש הידע  וניסיון רב שנים בתחום דיני אישות, כמו גם  ידע איתן לגבי  ציוד ריגול בכדי לזהות את התופעה מבלי להחמיר את המצב.

    חוקר פרטי בגידות בנתניה- חקירה כלכלית בהליך גירושין

    במהלך חיים הנישואין, אין זה מפתיע לגלות כי זוגות רבים פותחים חשבונות בנק משותפים ומתחילים את חייהם המשותפים באהבה, כבוד וחיבה. זאת מבלי לחשוד כלל במצב בו בעתיד יתגלו בעיות וקשיים בחיי הנישואין. וכך, כשמגיע הרגע בו מערכת היחסים  מסתיימת  ואתם מחליטים לפנות אל הליך הגירושין, או אז, רבים עשויים להיות מופתעים בין השאר  מכיוון  שאינם יודעים כמה בן או בת הזוג  משתכרים, מה  הם הנכסים שאינם בבעלות   משותפת וכיצד  ניגשים לכל נושא חלוקת הרכוש. פניה אל סיקורית חקירות בנושא "חקירה כלכלית גירושין", תהיה זו אשר תחשוף בפניכם את האמת במלואה ותאתר את נכסיו וחשבונות הבנק – של הצד השני באופן מקצועי ובמיומנת מוחלטת.

    חקירה כלכלית גירושין – חשיפת נכסים מוסתרים

    חלק בלתי נפרד מהליך הגירושין כולל את חלוקת הרכוש של בני הזוג. על מנת להבטיח את העובדה כי כל הנכסים והכסף של הצד השני יוצגו בצורה כנה ומוחלטת, או אז, מומלץ יהיה לבצע "חקירה כלכלית גירושין". סוג חקירה זה, יתאר עבורכם את כל ההון והנכסים של הצד השני, על מנת להבטיח את העובדה כי כל הקלפים יהיו מונחים וחשופים בעת חלוקת הרכוש.

    אל תתנו למרמה ושקרים למנוע מכם מלקבל את מה שמגיע לכם כל זאת במידה והצד השני מנסה להסתיר את רכושו ונכסיו במהלך  טרום הגירושין, או שפועל הוא  להבריחו לצד ג'.  לפיכך, חשוב יהיה לחשוף את העובדה הזו ולהציגה בפני עורך הדין המייצג אתכם כמו גם  המגשרים ובתי המשפט. הבטיחו את הטיפול המקצועי, המהיר והאיכותי בנושא וצרו קשר עם סיקורית חקירות  – המומחים בחקירות כלכליות מורכבות – מזה ארבעה עשורים.

    מה הם הגורמים לבגידות בחיי הנישואין וכיצד לפעול במקרה של חשד לבגידה? מה לעשות, או לא לעשות!

    "לא תנאף", הציווי שמלווה אותנו משחר ההיסטוריה הפך מזמן להמלצה בלבד… סקרים שנערכו בשנים האחרונות בקרב זוגות שנשואים 5 שנים ומעלה, מעידים שכ-85% מהישראלים, נשים וגברים כאחד, שקלו לבגוד או בגדו בפועל בבן זוגם. מה הן הסיבות לבגידה? כיצד עליכם לפעול במקרה בגידה ובאיזה שלב רצוי לשכור חוקר פרטי? שאלנו את איציק מאיר, חוקר פרטי מנוסה והבעלים של סיקורית חקירות.

    פגשתם את אהוב/ת ליבכם, נדרתם נדרים תחת החופה בעיניים נוצצות מהתרגשות והנחתם שאתם עומדים לחיות יחד לנצח בעוני ובעושר, בחולי ובבריאות. אך לחיים יש תוכניות משל עצמם וזוגות רבים מגלים שחיי הנישואין הם משימה לא פשוטה ושהמדרון שמוביל לבגידה, חלקלק למדי.

    בגידות נשים ובגידות גברים: המניעים שונים – התוצאה זהה

    הסיבות לבגידות הן שונות ומשונות, אך המניעים שעומדים מאחורי הבגידה הגברית לבגידה הנשית, שונים באופן מהותי. "בעוד שבמרבית המקרים הגברים בוגדים כתוצאה מסקרנות או חסכים מיניים" אומר איציק מאיר, חוקר פרטי והבעלים של סיקורית חקירות, "הבגידה בקרב נשים מתחילה לרוב במפגש אקראי בעבודה, בחוג או בטיול ונובעת מסיבות רגשיות, כגון בדידות, חוסר פרגון מצד בן הזוג ודעיכת האהבה. מסיבה זו, נשים נוטות להיקשר רגשית למאהב"

    מדוע בכלל מתרחשות בגידות?

    מאז ימי האדם הקדמון ועד ימינו, המבנה הזוגי נחשב כבסיס לחברה בריאה ובטוחה, המספקת לחבריה מזון, הגנה ואפשרות לריבוי טבעי. עם זאת, למרות שהרומנים והבגידות מחוץ לנישואין נחשבו מאז ומתמיד לחטא, הם מלווים את החברה האנושית מיומה הראשון.

    חוקר פרטי בגידות בנתניה- אז מה מניע אותנו לבגוד?

    ביקשנו מאיציק מאיר ומצוות סיקורית חקירות שניהלו אינספוף חקירות אישות ומעקבים לאיתור בני זוג המנהלים רומן מחוץ לנישואין או חיים כפולים, לציין מה הם 7 הגורמים המרכזיים לבגידות והרי הם לפניכם:

     

    1.פתח מילוט מחיי נישואין כושלים
    לעיתים, ניהול רומן מחוץ לנישואין הוא תסמין המעיד על חיי נישואין כושלים ובאמצעותו בן הזוג פועל ל"פירוק החבילה" אחת ולתמיד. במרבית המקרים, הבגידה הראשונה היא "בלון ניסוי" המאפשר לבן הזוג הבוגד "להרגיש את השוק" ולדעת האם הוא עדיין זוכר כיצד לחזר, להתאהב ולכבוש…

     

    2. בגידה כנקמה בבן הזוג
    חיי נישואין הם מסע אתגרי המציב בפני בני הזוג קשיים רבים. עם זאת, רבים מהזוגות הנשואים אינם יודעים להביע רגשות שליליים, לפרוק אותם בפני בן הזוג ולטפל בהן באמצעות ייעוץ מקצועי. כך רמת התסכול מהתנהגות בן הזוג מתעצמת לאורך השנים וחוסר השביעות מהקשר הזוגי מובילה לנקודת אל חזור: בגידה המהווה פיצוי ומספקת לבוגד מענה לכל החסכים. בחלק מהמקרים, מטרת "בגידת הנקמה" נובעת מחשד אמיתי או מדומיין לבגידה של בן הזוג השני.

     

    3. בגידה למניעת קירבה
    מסתבר שאנשים החוששים מקרבת יתר ומאובדן הזהות שלהם בקשר הזוגי, נוטים להתרחק מבחינה נפשית מבן/בת הזוג, ליזום קונפליקטים ומריבות בתחום מסוים של החיים וכך להכין את הקרקע לבגידה שתרחיק אותם מהקרבה שממנה הם כל כך חוששים.

     

    4. בגידת הדחף הטבעי
    בגידה האופיינית בעיקר לגברים. לרוב, בגידה זו אינה נובעת מחסכים בחיי הנישואין, אלא ברצון תמידי לכבוש כמה שיותר נשים. נשים לעומת זאת, נוטות לבגידה בבן הזוג דווקא בתקופת הביוץ, בה הפוריות שלהן בשיאה והטבע מעודד אותן למצוא שותף עם גנים טובים יותר משל בן זוגן.

     

    5.בגידה כתוצאה מקן שמתרוקן
    לאורך שנות הנישואים, בני הזוג עסוקים בגידול הילדים ובפיתוח קריירה. אך כשהילדים גדלים ועוזבים את הבית, בני זוג רבים מגלים שהזוגיות והקשר האינטימי התרוקנו מתוכן. במקביל, מתעצם אצלם הצורך לחוות שוב את ההתרגשויות שחוו בנעוריהם ומכאן הדרך לבגידה קצרה מתמיד.

     

    6.בגידה כתוצאה ממשבר אישי
    השורה "החיים הם לא סרנגה, לא הכל חלק…" מהשיר של טונה, משקפת היטב את העליות והמורדות שבני זוג חווים במהלך חיים הנישואין. כשאחד מבני הזוג חווה משבר אישי כתוצאה ממשבר גיל, ריקנות פנימית, חוסר מימוש עצמי, פיטורין, יציאה לגמלאות, לידת ילד ראשון או אבל על הורה שנפטר, הוא עלול למצוא מפלט ברומן מחוץ לנישואין.

     

    7. בגידה כתוצאה משחיקה בזוגיות
    שנות הנישואין הרבות עושות את שלהן. התשוקה נעלמת, השגרה גוברת ותשומת הלב זה לזה פוחתת. במצב זה, הרצון להכניס ריגושים חדשים לחיים ולהרגיש מושכים ונחשקים כמו פעם, עלול להוביל לבגידה. לעיתים, הבגידה נעשית כדי ליצור מראש "רשת ביטחון" מפני תחושת הבדידות שממנה כל כך חוששים – גם אם היא עדיין לא מורגשת בחיי הנישואין ולעיתים מטרתה היא רק לעורר את קנאת בן הזוג.

    שרותים נוספים אותם ניתן לקבל במשרד סיקורית חקירות:

    1. מעקבים ותצפיות  בכל תחום חקירתי   –  הן בצד האישי והן בצד העסקי.
    2. מעקבים ותצפיות לצורך גילוי וחשיפת בגידות.
    3. חקירות מעמד אישי בליווי עורכי דין העוסקים בתחום דיני משפחה וגירושין גישור ובוררות.
    4. חקירות כלכליות בהלכי גרושין
    5. חקירות כלכליות מורכבות, חקירות עסקיות, חקירות מסחריות, חקירות נאותות כלכלית, חקירות רקע.
    6. איתורים במגוון רחה מאוד של תחומים בארץ ובחו"ל.
    7.  חקירות במישור הפלילי תוך שימת דגש שלא לשבש הליכי חקירה של משטרת ישראל.
    8. חקירות חקלאיות – איתור גניבות וגנבים.
    9. חקירות לאיתור כספים: חשבונות בנקים כולל: מצב מניות מצב עובר ושב, מצב חסכונות,איתור כספים המושקעים  בבתי השקעות איתור קרן  פנסיה וקופת גמל,  איתור קרנות השתלמות, איתור כספים שהועברו בתנועות סיבוביות לצד ג', איתור הברחת נכסים ועוד.
    10. איתור וניטור האזנות סתר.
    11. השכרת תכנת  ריגול  (ספייפון) לתקופה של שנה אך ורק לטלפונים מסוג אנדרואיד. כמפורט בחוק!
    12. מכירת מכשירי חקירות בילוש ומודיעין ראו פרטים אודות מכשירים וציוד בתוך את סיקורית חקירות.
    13. בדיקת פוליגרף אישית ותעסוקתית
    14. בדיקות גרפולוגיות אישי תעבוקתי ומשפטי, באמצעות בודקים מוסמכים.
    15. חקירות בתחום הנוער קרי, האם משתמשים בסמים מסוכנים  ו \ או סחרים בהם  או בכל פעילות עביינית אחרת.
    16. חקירות מקיפות בתחום קניין רוחני  זכויות יוצרים סימני מסחר ומותגים.
    17. חקירות  מיידעים ומיידענות.
    18. חקירות מחשב וסייבר.
    19. איסוף מודיעין עסקי בתוך מערכות עיסקיות חברות וארגונים לצורך: יעול מערך אבטחה וסייבר, שמירה על מאגרי מיידע, פטנטים  שיווק ומכירות.
    20.  איסוף מודיעין תחרותי,  לצורך שאיבת מידעים, על תוכניותיהם העתידיות-של חברות וארגונים , איסוף מידעים חסויים ופטנטים! ריגול תעשייתי על פי חוק באמצעות חוקרים פרטיים שתחום עסוקם הוא חקירות בכיסוי ודיבוב.
    21. חקירות כלכליות מורכבות בעסקים, חברות, מוסדות וארגונים – לצורך בדיקת איתנות פיננסית ואיסוף מסמכים קריטיים.
    22. הפעלת חוקרים פרטיים (חקירות סמויות) במגוון רחב של תחומים.
    23. הפעלת חוקרים פרטיים מדובבים ומדובבות.
    24.  מעקבים אלקטרוניים (המחיר לגבי מעקבים אלקטרוניים יקרים מאלו שאינם כאלו)
    25.  מעקבים מורכבים מאוד בתחום העסקי.
    26. בליווי רואה חשבון ועורך דין שניהם מומחים בתחומי חקירות  נאותות.
    27. חקירות משפטיות
    28. חקירת בוחן תאונות דרכים מומחה ורשוי לצורך מתן עדויותבבתי המשפט בישראל
    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים