לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    משרד חקירות מוביל מומלץ בשנת 2023 לשירותכם 7\24.

     

    משרד חקירות מוביל – חוקר פרטי מחירים – חוקר כלכלי – חקירות ואיתורים במרכז וגוש דן.

     

     

    פרופיל  חברה

    יצחק מאיר שימש בעבר כקצין מצ"ח, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן.

    בהיותו בשרות סדיר וקבע, יצחק טיפל בתיקים קשים במיוחד: תיקי הטרדות מיניות ואונס, גניבות ומעילות של מיליונים מכספי צה"ל, תיקים סבוכים ומרתקים שזכו להדים רבים בתקשורת, זו אף זו, יצחק טיפל בבעיה שהתעצמה בישראל של שימוש וסחר בסמים בשיתוף ארגוני פשיעה כמו גם בתיקי הרג והתאבדויות במהלך אימונים, תיקי קבלה ומתן שוחד מרמה והפרת אמונים,  גניבות אמל"ח על ידי חיילי צה"ל ומכירתו למשפחות פשע ולאויב, גניבות כלי רכב ומכירתם לפירוק בשטחי יהודה ושומרון, הקמה וניהול צוותי חקירה מיוחדים, בחינת תיקים בטרם העברתם לפרקליטות הצבאית, הדרכה והכוונת חוקרי מצ"ח לחקירות בכיסוי ודיבוב, השתלת חוקרי מצ"ח סמויים במערכות צה"ליות מתוך מגמה לשאוב מידע ולמנוע פשעים ועוד..

    מיד עם שחרורו מצה"ל, ייסד  יצחק מאיר את משרד "סיקורית חקירות" והחל לספק שירותים לחברות ביטוח בתיקי הונאות, הוא ניהל וביצע תיקים כלכליים עבור רוב הבנקים בישראל לאיתור כספים ורכוש של חייבים לצורכי עיקולים, במהלך השנים  למד היטב את הדין האזרחי ומאז מטפל הוא במגוון רחב  של חקירות פרטיות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי, תיקי מעקבים ותצפיות – עסקיים  מסחריים וכלכליים,  תיקי מעקב אישיים, תיקי מעקב ותצפיות בתחום האישות לצורך גילוי וחשיפת בגידות ועוד..

    כיום משרד סיקורית חקירות  נותן שירותי חקירות  פרטיות – מעקבים ותצפיות לאנשים פרטיים, עורכי דין, חברות, עסקים, ארגונים, עריות, מועצות מקומיות, מוסדות, ועמותות.

    חוקרי סיקורית חקירות 

    חוקרי סיקורית חקירות יוצאי מערכות הבטחון של מדינת ישראל שרתו בעברם – כחוקרי מודיעין, חוקרי מצ"ח, חוקרי שרות הבטחון הכללי,  אנשי מוסד, שוטרים בכירים, בלשים מקצועים, עוקבים ותצפיתנים  מקצועיים, חוקרים העוסקים בחקירות   מקבלי ונותני שוחד מרמה והפרת אמונים, חוקרי הנאות יוצאי יחידת להב 433, אנשי חקירות ומודיעין מומחים באיסוף  מודעין שטחחוקרי משרד  הבטחון ועוד.

    כל חוקרי סיקורית מחזיקים ברשיון חוקר פרטי ורשיון לקיום משרד לחקירות פרטיות, חברים בלשכת חוקרים פרטיים בישראל ובארגון הבלשים  הבינלאומי המונה כיום כ – 1000 משרדי חקירות מקומיים ב – 100 מדינות!

    מעקבים ותצפיות -סוד ההצלחה בכל סוגי החקירות

    כולנו חיים בעולם טכנולוגי המאפשר לנו לאסוף מידע באמצעים דיגיטליים. עם זאת, עבודתו של חוקר פרטי אינה שלמה ללא נוכחות בשטח וביצוע מעקבים ותצפיות אחר אובייקט החקירה. לכן, אין זה מפתיע שתחום המעקבים והתצפיות הוא חלק בלתי נפרד מכל סוגי החקירות: החל מחקירות בתחום האישות, דרך חקירות כלכליות ועד חקירות בעסקים.

     

    מעקבים גלויים או סמויים מחייבים ניסיון רב, רמת מיומנות גבוהה ויכולת להפעיל בזמן אמת, ציוד טכנולוגי מתקדם לאיסוף מידע ותיעודו באמצעות צילומים, טכנולוגיות מתקדמות והאזנות  הכל  על פי החוק בלבד. יישום נכון ומקצועי של המעקבים והתצפיות שמבוסס על עבודת הכנה קפדנית ועמידה בכללי האתיקה ובדרישות חוק האזנת סתר, מאפשר לסיקורית חקירות לדלות עבורכם מידע יקר ערך ושפע ראיות קבילות שישרתו אתכם בבית המשפט.

     

    המציאות מוכיחה שחקירות שאינן מצליבות מידע עם מעקבים ותצפיות, עלולות להתמוטט.

    לכן, אם אתם עומדים לפתוח בחקירה, נמצאים בעיצומה או זקוקים להשלמת חקירות לצורך אימות או הפרכת טענות, הקפידו לשלב את יכולות המעקבים והתצפיות של סיקורית חקירות בחקירה שלכם.

    חקירות אישות

    חקירות אישות הן מהחקירות הרגישות ביותר – ולא במקרה. חקירות אישות עוסקות במערכות יחסים ובבגידות בין בני זוג ולכן הן מחייבות ניסיון מקצועי רב ודיסקרטיות מלאה. במהלך חקירות אישות סיקורית חקירות מבצעת בנחישות וברגישות מעקבים דיסקרטיים ותצפיות על בן/בת הזוג החשוד/ה בבגידה ומבצעת פעולות התחזות – עד להתבררות העובדות ואישוש החשדות, או הפרכתן.

     

    חשיפת בוגדים ובוגדות

    אם הבחנתם בשינוי התנהגותי אצל בן/בת הזוג, כגון היעדרויות לא מוסברות, שיחות טלפון ממושכות בהסתר או ירידה בחשק המיני, אל תתעמתו איתו. האשמה שאינה מבוססת, עלולה לפגוע באופן בלתי הפיך בקשר ביניכם, לכן פנו לסיקורית חקירות שצברה ניסיון רב בחקירות אישות ובחשיפת בגידות. באמצעות פעולות חקירה דיסקרטיות, מעקבים סמויים ותצפיות על בן/בת הזוג הנחשד בניאוף, סיקורית חקירות תספק לכם את כל ההוכחות בדבר הבגידה או תשלול את קיומה – כל זאת ללא ידיעת בן/בת הזוג.

    חקירות בכיסוי דיבוב

    לעיתים, הדרך היחידה לחשוף את האמת היא לגרום לאדם שיודע אותה, לחלוק בה. חקירות בכיסוי דיבוב המבוצעות בסיקורית חקירות, הן חלק בלתי נפרד מפעילות החקירתית הכוללת מעקבים ותצפיות והיא מביאה לידי ביטוי את כל הניסיון של המשרד בהבנת ההתנהגות האנושית. סיקורית חקירות תרכוש את אמונו של האדם המדובב ובלי לעורר את חשדו, תגרום לו לרצות לשתף פעולה ולספק מידע איכותי ורלבנטי ממקור ראשון, החיוני לביסוס החקירה ולהשלמתה

     

    חקירה כלכלית

    חקירה כלכלית המבוצעת ע"י סיקורית חקירות ומשולבת במעקבים ותצפיות, היא כלי אפקטיבי לאיסוף נתונים אודות היכולת או ההתנהלות הכלכלית של הנחקר במישור האישי והעסקי.

    החקירה הכלכלית אפקטיבית בשלב ההיערכות לגירושין. היא מאפשרת לחשוף את היכולת הכלכלית האמתית של בן הזוג, הסתרת נכסים ועוד. החקירה הכלכלית נפוצה מאוד גם במגזר העסקי ובעזרתה ניתן לאגור מידע עסקי על לקוחות, שותפים ומתחרים, לאתר חייבים ואת הנכסים שבבעלותם, לאסוף מידע לקראת ביצוע עיקולים ועוד.

    מה ניתן לקבל בחקירה כלכלית באמצעות סיקורית חקירות אודות הנדק

    שם ומשפחה,  מספר ת.ז,  כתובת מגורים, טלפונים נייחים וניידים, אימייל,  פרטים אודות  מקום עבודתו ועבודת אישתו, משכורות, רכבים, נדל"ן מלא, איתור קרקעות כולל זכויות, איתור כספים וממון  נזילים ואבודים, איתור שם בנק בארץ  ובחו"ל – מספר חשבון בנק וכתובתו, מצב עו"ש ואובליגו עד 10- 15 שנים לאחור, חסכונות מצב תיק מניות, בדיקה לצורך איתור כספים המושקעים בבתי השקעות, איתור זיקה לחברות ועסקים, איתור כלי צמ"ה, כלים ימיים ואוויריים, איתור צוואות יורשים וירושות הקשורים לנבדק, בדיקה בחברות ביטוח לצורך איתור פוליסות ביטוח אלמנטרי רכב ועסקים, איתור ביטוח חיים, איתור פוליסות ביטוח מנהלים, קופות גמל, איתור קרנות פנסיוניות, בדיקות בבנק ישראל, בדיקות בחברות אשראי, בדיקות לאיתור כספים בחברות חוץ בנקאיות, בדיקות ומעקבים לצורך אימות סדר יומו של הנבדק,  מנהג בעלים,  איתור הברחות נכסים וכספים בתנועות סיבוביות לצדי ג', הרמת מסך  מודיעינית, בדיקות בכל בתי המשפט לצורך איתור תיקים אזרחיים(תובע נתבע) בדיקות מקיפות בכל הרשמים לגווניהם השונים, בדיקות מקיפות ברשויות האכיפה לגווניהם השונים, בדיקות מקיפות בהוצל"פ, כנ"ר פש"ר, בדיקות מקיפות במנהל מקרקעי ישראל והמכס וכל מה שנמצא באמצעות חקירות בכיסוי ודיבוב.

    חקירות רקע

    המועמד למשרה, הלקוח הגדול, השותף הפוטנציאלי או המשקיע המיועד עושים עליכם רושם טוב במיוחד? רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, זה הזמן לחקירת רקע יסודית המבוצעת ע"י סיקורית חקירות. חקירות רקע המשלבות מעקבים ותצפיות הפכו לכלי עבודה מבוקש בקרב חברות, מוסדות, משרדי עורכי דין ולקוחות פרטיים. באמצעותן, תדעו מיהו האדם או הגוף שעומד מולכם, מה היא ההיסטוריה שלו, מה ניתן להסיק ממנה בהווה והאם המידע שהוצג בפניכם שקוף ואמין.

     

    חקירה מסחרית

    חקירות מסחריות עוסקות באישוש ובהפרכת חשדות כלפי עובדים, מועמדים למשרה, ספקים, מפיצים ושותפים. חקירה מסחרית המנוהלת בדיסקרטיות ע"י סיקורית חקירות, תאפשר לכם "לישון בשקט" ולהיות בטוחים שהעסק שלכם אינו חשוף לגניבות סחורה, מעילות בכספים או דליפת מידע עסקי רגיש. באמצעות חקירה המשלבת מעקבים ותצפיות, חקירות לקוח סמוי ותשאולים, סיקורית חקירות תבדוק את הרקע או ההתנהלות של השותף המיועד ושל המועמדים לעבודה, את מהימנות העובדים והמנהלים ואת התנהלותם, תחשוף גניבות, תאתר סחורות שנגנבו מכם ותביא לידיעתכם מעשי מרמה של מפיצים וספקים שעובדים איתכם.

    איתור חייבים ונמלטים

    חייבים לכם כסף ומתחמקים מתשלום? אל תרימו ידיים. גם אם החייב בעייתי ועושה הכול כדי שלא תמצאו אותו וגם אם הוא מסתתר מעבר לים, סיקורית חקירות תעמיד לרשותכם את כל הידע, היכולות והקשרים הבינלאומיים לאיתור חייבים ונמלטים.

    לשם כך, סיקורית חקירות תיזום חקירה פרטית המשלבת מעקבים ותצפיות בארץ ובחו"ל, תוך הפעלת שותפיה העסקיים – משרדי חקירות מובילים בכל רחבי תבל, עימם היא מנהלת קשרים הדוקים. בתום החקירה, סיקורית תספק לכם דוח מהימן וקביל שישמש אתכם בבית המשפט.

     

    חקירות עסקיות

    בשוק התחרותי בו אתם פועלים, אין תחליף למודיעין עסקי מהימן ועדכני על המתחרים שלכם ועל חברות ומיזמים בהם אתם מעוניינים להשקיע, להיכנס כשותפים או לבצע עסקת מיזוג או רכישה. באמצעות חקירות, מעקבים ותצפיות, סיקורית חקירות "תוציא את החתול מהשק" ותספק לכם מידע יקר ערך על מאפייני החברה: החל ממצבה הפיננסי, רווחיותה והשקעותיה השונות, דרך מידע על מוצרים הנמצאים במחקר ופיתוח ועד מידע הנוגע להון האנושי של החברה.

     

    איתורים שאינם אינטרנטיים

    היכולת לבצע איתורים שאינם אינטרנטיים, היא מיומנות הנרכשת עם השנים ומאפשרת לכם לשים את ידכם על מסמכים, מידע, ראיות, חשבונות בנק סודיים, נכסים שונים ואפילו בני אדם – החל מקרובי משפחה שאבד עימם הקשר ועד עבריינים נמלטים, מטרידנים או חייבים. באמצעות עבודת חקירות קלאסית בשטח המשלבת מעקבים ותצפיות בארץ ובעולם, סיקורית חקירות תצרף את פיסות המידע, עד לאיתור המבוקש.

     

    חקירות בגין גניבות

    גניבות, מעילות והונאות בארגונים ועסקים הן תופעה נפוצה למדי. הגניבות מתבצעות הן ע"י גורמים מתוך הארגון כגון עובדים וקבלני משנה והן ע"י גורמי חוץ. אם אתם יודעים או חושדים שהארגון שלכם סובל מגניבות, סיקורית חקירות נמצאת כאן בשבילכם עם מגוון פתרונות חקירתיים אפקטיביים שישימו קץ לתופעה. במהלך החקירה סיקורית חקירות תלמד את אופי הפעילות בארגון שלכם, תנהל תצפיות ומעקבים גלויים וסמויים בזמן אמת ותאתר את מבצעי הגניבות.

    חקירות במישור הפלילי

    חקירות במישור הפלילי מציבות אינספור משימות מאתגרות, המחייבות חקירה מקצועית, נחושה ורגישה. סיקורית חקירות צברה ניסיון רב בחקירות במישור הפלילי וביניהן: סחיטה באיומים, זיופים והונאות, פריצות וגניבות, גילוי עריות, התחזות, עבירות טוהר מידות, הוצאת דיבה, שימוש בסמים ועוד. היכולת החקירתית הגבוהה של סיקורית חקירות בשילוב מעקבים ותצפיות אחר החשודים, יסייעו לכם בגיבוש התיק הפלילי.

     

    חקירות בתחום הנוער

    הורים רבים מגלים, מאוחר מדי, שהמתבגרים שלהם מנהלים עולם משלהם וחשופים להשפעות שליליות, הכוללות עישון סמים, צריכת אלכוהול, אלימות, פעילות עבריינית ועוד. אם אתם מבחינים בשינוי התנהגותי אצל המתבגר/ת שלכם, סיקורית חקירות נמצאת כאן בשבילכם. באמצעות חקירה דיסקרטית ורגישה המשלבת מעקבים סמויים, תצפיות ואיסוף מידע, סיקורית חקירות תברר את מצבו של ילדכם, תזהה את החברה בה הוא מבלה ותספק לכם מידע אמין ואובייקטיבי שיסייע לכם ליצור תוכנית טיפול, שיקום ומניעה עם מומחים לנושא.

     

    חקירות עבירות צווארון לבן

    עבירות צווארון לבן הן עבירות מתוחכמות שנחשבות לקשות לגילוי. לעיתים חולפים חודשים רבים עד לזיהוי דבר העבירה בגלל יכולתם של העבריינים, רובם אנשים נורמטיביים ללא עבר פלילי, להסוות את פעילותם. אם אתם חושדים שבארגון שלכם מתקיימות עבירות כגון: שוחד, הונאה, זיוף, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון, עבירות מס ועבירות בתחום ניירות הערך, סיקורית חקירות היא השלב הראשון במיגור התופעה. סיקורית חקירות תנהל חקירה דיסקרטית ויסודית, תאסוף ראיות והוכחות חותכות ותגיש לכם תיק חקירה מהימן וקביל שישמש אתכם בבית המשפט.

     

    חקירות מנהג בעלים

    אחת השיטות הנפוצות להתחמקות מתשלום חובות, היא רישום הנכסים ע"י החייב על שם אנשים אחרים. חקירות מנהג בעלים המתבצעות ביסודיות ע"י סיקורית חקירות, מאפשרות "הרמת מסך" על הנכסים המוסתרים והצגת ראיות חותכות שנכס כלשהו הוא בבעלות החייב – גם אם אינו רשום על שמו. באמצעות מעקבים, תצפיות ושימוש בציוד טכנולוגי מתקדם בארץ ובעולם, סיקורית חקירות תאסוף את הממצאים החותכים ותחתום על תצהיר לבית המשפט, המעיד שהחייב עושה שימוש ברכוש או בנכס.

     

    חקירות איתור הברחת נכסים לצד ג'

    אם אתם עומדים בפני חלוקת רכוש בתהליך גירושין, או שאתם נושים שחוששים שהחייב הבריח נכסים כלכליים לבעלות חברה אחרת או אדם אחר כדי להימנע מתשלום חובותיו, חקירת איתור הברחת נכסים לצד ג' בסיקורית חקירות תפזר עבורכם את הערפל. החקירה המשולבת במעקבים וחקירות תאפשר לכם לדעת האם הוברחו נכסים ע"י בן הזוג או החייב, לסכל הברחות נכסים מבעוד מועד, לאתר נכסים שהוברחו ולפעול להשבתם בצו בית המשפט.

     

    חקירות לאיתור רכוש וממון

    בעלי חוב שטוענים שהם חסרי כול ובני זוג המבריחים נכסים כהיערכות לקראת גירושין, הם יעדי החקירות לאיתור רכוש וממון המבוצעים בסיקורית חקירות. הידע והניסיון הרב שצברה סיקורית חקירות באיתור רכוש וממון, יחד עם שיטות חקירה מתקדמות בשילוב מעקבים ותצפיות בארץ ובעולם, מאפשרים לכם לאתר רכוש וממון שהוסתר מכם ולקבל דוח חקירה מקיף וחוקי, המכיל ראיות קבילות בבתי המשפט.

    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית עד שעה ראשונה, התקשרו עוד היום למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר, או השאירו פרטים באתר, או שלחו הודעת ווטספ, או שלחו sms, או שלחו אימייל itzik167@walla.co.il  ונשוב אליכם בהקדם.

    טל' 053-6202089, 03-9646198.

     

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      משרד חקירות מומלץ

      חקירה פרטית היא תהליך שבו החוקר נכנס לתחום המידע האישי של אדם אחר באופן חוקי ומבוקר, במטרה לגלות את האמת....

      משרד חקירות בחולון

      מחפשים משרד חקירות בחולון? המאמר הבא הוא בשבילכם. כאשר בוחרים משרד חקירות יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים במיוחד שיעזרו...

      משרד חקירות בראשון לציון

      כאשר מנהלים חקירה פרטית, או אז,  מעוניינים בחשיפת פרטים מסוימים ובגילוי האמת. לכן, בחירת משרד חקירות בראשון לציון יכולה להיות...

      משרד חקירות - חוקר פרטי חושף סודות מקצוע.

      חקירות אישות ודיני משפחה: חוקר חושף סודות מקצוע בתחום דיני המשפחה שמקורו במעורבות רגשית גדולה במיוחד, עולה הצורך בהסתייעות באנשי המקצוע...

      משרד חקירות בצפון

        הצורך בשירותי חקירה ממשרד חקירות בצפון עשוי להתעורר במגוון מצבים, החל מחששות לגבי אמינות עובדים, חשדות ביטחון, ועד לחקירות פרטיות...

      משרד חקירות פרטי

      משרד חקירות פרטי מחפשים להשתמש בשירותי משרד חקירות פרטי ולא יודעים מאיפה להתחיל? בחירת משרד חקירות היא צעד חשוב כאשר מדובר...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים