לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    משרד חוקר פרטי לשירותכם בקרית אונו

    יצחק  מאיר קצין מצ"ח, לשעבר ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

     בהיותו בשרות סדיר וקבע יצחק טיפל בתיקים קשמחפשים חוקר פרטי לבדיקת אירוע בעסק, במשפחה, בזוגיות או בכל הקשר אחר, צר או רחב ככל שיהיה? חוקר פרטי  או משרד החקירות יכולים להכריע במידה רבה את תוצאות החקירה עצמה ובדיוק מהסיבה הזאת, יצאנו לבדוק עבורכם את שוק החקירות הפרטיות ומצאנו עבורכם המלצה חד משמעית על יצחק מאיר חוקר פרטי – מנהל ובעל משרד  סיקורית חקירות הפועל בענף ביחד עם צוות חוקריו מזה ארבעה עשורים. יצים במיוחד  קרי, תיקי הרג והתאבדויות, תיקי שימוש וסחר בסמים בשיתוף מלא  של  ארגוני פשיעה, תיקי גניבות אמצעי אמל"ח של חיילי צה"ל ומכירתו למשפחות  פשע ולאויב, תיקי הונאה וגניבות, תיקי אונס והטרדות מניות, תיקי נזקי גוף ורכוש  במהלך אימונים של חיילי צהל, מעילות וגניבות מכספי צה"ל בסדר גודל של מיליונים בתנועות סיבוביות והעברת הכספים  לבנקים בארץ ולאנשי קשר ובנקים  בחו"ל – למותר לציין כי תיקים אלו פרסמו בתקשורת וזכות לתעודה רבה – ברם,  לאחר חקירות מאומצות בשיתוף משטרת ישראל  והאינטרפול הכספים ברובם הגדול הוחזרו לצה"ל, יצחק אף טיפל בהדרכות חיילי מצ"ח בהשתלות סוכנים בחקירות בכיסוי ודיבוב לצורך מניעת פשעים, ניהל ותפעל  צח"מ   במקרים בהם נהרגו חיילי צהל בתאונות קשות שהשתיקה יפה להן, יצחק אף הדריך וניהל חוקרי  מצ"ח בחקירות מיוחדות תחת כיסוי ודיבוב לצורך שאיבת מידעים ועוד..

    למן שחרורו מצה"ל  יצחק ייסד את חברת סיקורית חקירות ועסק בין השאר בחקירות כלכליות עסקיות ומסחריות, תיקי אישות לצורך גילוי וחשיפת בגידות, תיקי הונאה ועוקץ, תיקי מרמה קבלה ונתינת שוחד והפרת אמונים, תיקי הונאה  של מבוטחים כנגד חברות הביטוח כמו גם כמסלק  תביעות בכיר  בסדר גודל של מיליונים בשיתוף עם עורכי דין עבור רוב חברות הביטוח בישראל.

    יצחק עבד שנים רבות עם כל הבנקים בישראל בביצוע חקירות כלכליות – באיתור כספים ונכסים של חייבים  לצורך ביצוע עיקולים ועוד.

    כיום חברת סיקורית חקירות נותנת שירותיה ללקוחות פרטיים, חברות פרטיות וממשלתיות,  מוסדות, ארגונים, עמותות , בעלי עסקים, עורכי דין, עיריות מועצות מקומיות ואזוריות.

    סיקורית חקירות הוא  חברת חקירות  פרטיות,  אשר בו  תוכלו למצוא את החוקרים הפרטיים הטובים ביותר בכל תחום אפשרי  בכל הקשור לחקירות אישות ומשפחה,  מעקבים ותצפיות בכל תחומי החקירות לצורך גילוי וחשיפת בגידות, מסחרי כלכלי ועסקי, איסוף מודיעין עסקי, איוסוף מודיעין תחרותי,  חקירות בינלאומיות בשיתוף משרדי חקירות ברחבי תבל חברים בארגון הבלשים הבינלאומי המונה כיום כ – 1000 משרדי חקירות  ב- 100 מדינות, חקירות פוליטיות, חקירות אירגוניות, חקירות חשבונאיות בשיתוף רואה חשבון ועורך דין, חקירות נאותות לחברות וארגונים בשיתוף רואה חשבון ועורך דין, איתורים קשים במיוחד, איתור אנשים שאבד עמם הקשר, איתור נעדרים, איתור חייבים ונמלטים מפירעון חובות, איתור ממון ורכוש,  ועוד. חברת חקירות סיקורית פעילה בישראל כבר  למעלה מארבעה עשורים ומציעה את שירותיה לאנשים פרטיים, חברות וארגונים, משרדי ממשלה, גופים פוליטיים, חברות גדולות  בישראל ובחו"ל.

    משימות חקירה שונות דורשות יכולות שונות בעולם החקירות וגם זהות שונה של הגורם החוקר. כך למשל, חקירות מסוימות יתבצעו בצורה הטובה והנכונה ביותר באמצעות חוקר עצמאי בודד בעוד אחרות דורשות מערך חקירות שלם, לעיתים גם כזה שחוצה את גבולות ישראל.

    חברת סיקורית חקירות היא הגורם היחיד שמצאנו בישראל, שמציע לכם את כל מגוון האפשרויות תחת קורת גג אחת, עם אפשרות להקצאת כל מערך חקירות נדרש בהתאם למשימת החקירה שעומדת על הפרק.

    למותר לציין כי חברת סיקורית חקירות עובדת  לרוב בשיתופי פעולה עם חוקרים פרטיים כמו גם  עם בעלי משרדי חקירות בארץ ובחו"ל כל  צוות החוקרים בסיקורית חקירות רשויים מטעם משרד המשפטים הישראלי, מחזיקים ברשיון חוקר פרטי ורשיון לקיום וניהול משרד חקירות. אנו חברים חברים בלשכת חוקרים פרטיים בישראל  ובארגון   הבלשים הבינלאומי המונה כאמור 1000 משרדי חקירות ב – 100 מדינות.

     חברת סיקורית חקירות מקפידה ללא פשרות על החוק הפלילי והאזרחי כאחד, חוק חוקרים פרטיים, חוק הגנת הפרטיות ואתיקה מקצועית.זו גם  זו,  הדיסקרטיות המלאה שאנו מקפידים לשומרה הינה  ללא פשרות והיא נר לרגלינו.  נדגיש, כי ביצוע כל פעולות החקירות והמעקבים הנם בכפוף למגבלות אתיות ברורות ומבלי להתקרב כלל  וכלל לגבולות העבירות על החוק, גם כאשר מעבר על החוק יכול להקל מאוד על הליך ביצוע  החקירות!

     למותר לציין, כי לקוחות אשר יאמרו בבירור ו \ או ירמזו כי עלינו לאסוף מידעים, לנהל ולבצע חקירות בניגוד להוראות הדין האזרחי והפלילי ידחו על הסף ולא נבצע עבורם שום חקירה!

    בבדיקה שביצענו בענף החקירות הפרטיות, התרשמנו במיוחד מהרצינות, המסירות והאכפתיות של אנשי המקצוע בחברת סיקורית חקירות  ברם מאידך, גם ובעיקר מהיכולת של  סיקורית חקירות  להעניק לכם חבילת שירות מקצה לקצה עם כל סוגי החקירות תחת קורת גג אחת ועם יכולת להתאים למשימת החקירה הנדרשת את מערך הכלים הטכנולוגיים, אמצעי החקירות וכמובן צוות החוקרים הנדרש על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר בזמן הקצר ביותר.

    בשורה התחתונה, אם ישנה סוגיה מסוימת שאתם רוצים לחקור, לאמת, להפריך ולשם כך נדרש לכם גורם מקצועי בתחום החקירות הפרטיות, או אז, מומלץ לפנות לחברת סיקורית חקירות בניהולו ובבעלותו  של יצחק מאיר. גם בסוגיית המחיר,  אנו בסיקורית חקירות נתאים את התמחור ללקוח ולמשימת החקירה שעומדת על הפרק במחירים סבירים וזאת באמצעות היכולת שלו להתאים לכל משימה את הצוות הנדרש ולעשות שימוש בכלים טכנולוגיים ובאמצעי חקירה מתאימים, שמייעלים מאוד את פעולת החקירה וניהולה.

    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות  ללא כל עלות כספית עד שעה ראשונה התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר,  או השאירו פרטים באתר, או שלחו הודעת ווטספ, או שלחו הודעת SMS, או שלחו אימייל

    אימייל:  itzik167@walla.co.il  טל' 053-6202089

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      משרד חקירות מומלץ

      חקירה פרטית היא תהליך שבו החוקר נכנס לתחום המידע האישי של אדם אחר באופן חוקי ומבוקר, במטרה לגלות את האמת....

      משרד חקירות בחולון

      מחפשים משרד חקירות בחולון? המאמר הבא הוא בשבילכם. כאשר בוחרים משרד חקירות יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים במיוחד שיעזרו...

      משרד חקירות בראשון לציון

      כאשר מנהלים חקירה פרטית, או אז,  מעוניינים בחשיפת פרטים מסוימים ובגילוי האמת. לכן, בחירת משרד חקירות בראשון לציון יכולה להיות...

      משרד חקירות - חוקר פרטי חושף סודות מקצוע.

      חקירות אישות ודיני משפחה: חוקר חושף סודות מקצוע בתחום דיני המשפחה שמקורו במעורבות רגשית גדולה במיוחד, עולה הצורך בהסתייעות באנשי המקצוע...

      משרד חקירות בצפון

        הצורך בשירותי חקירה ממשרד חקירות בצפון עשוי להתעורר במגוון מצבים, החל מחששות לגבי אמינות עובדים, חשדות ביטחון, ועד לחקירות פרטיות...

      משרד חקירות פרטי

      משרד חקירות פרטי מחפשים להשתמש בשירותי משרד חקירות פרטי ולא יודעים מאיפה להתחיל? בחירת משרד חקירות היא צעד חשוב כאשר מדובר...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים