לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי בהרצליה

    משרד סיקורית חקירות נוסד על  ידי מייסדו יצחק  מאיר בשנת 1980.יצחק קצין  מצ"ח, לשעבר   ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן. יצחק, המשמש כמנכ"ל החברה, חבר בלשכת חוקרים פרטיים ובארגון הבלשים הבינלאומי, המונה כיום  1000 בעלי משרדי חקירות ב- 100 מדינות.

    למשרד  סיקורית חקירות  כמו גם לחוקרים הפועלים באמצעותו, רישיון חוקר פרטי ורישיון לקיום משרד לחקירות פרטיות מטעם משרד המשפטים הישראלי. חוקרי סיקורית חקירות  חברים בלשכת חוקרים פרטיים בישראל. לצוות החוקרים ידע עשיר בתחום הטכנולוגי והדיגיטלי ופעילותם מתבצעת בפיקוחו המקצועי ההדוק של יצחק, בדיסקרטיות מלאה ותוך הקפדה מלאה  על הוראות החוק האזרחי והפלילי כאחד.

    למותר לציין, כי חוקרי סיקורית חקירות מקצועיים בכל תחומי פעילותם, שרתו בעבר במערכות ביטחוניות בארץ ובחו"ל כמו – קציני מודיעין צהליי"ם  מומחים בשאיבת מידעים באמצעות חקירות סייבר הגנתי והתקפי,  חוקרי שרותי הבטחון הכללי, חוקרי מצ"ח, חוקרי רשויות המיסים והמכס, חוקרי משטרת ישראל יוצאי יחידת להב 433, חוקרים אשר עסקו בתיקי קבלה ונתינת שוחד מרמה והפרת אמונים, בלשים מקצועיים, עוקבים ותצפיתנים מהשורה הראשונה, חוקרים שכל עיסוקם הוא השתלה והפעלת  סוכני איסוף,  אנשי איסוף מודיעין שטח ומחשבים, חוקרים ומתשאלים מקצועיים בעדויות חתומות,  חוקרים תחת כיסוי – מדובבים ומדובבות, בודקי פוליגרף מוסמכים חוקרים כלכליים וחוקרי הונאה ועוקץ.

    יצחק, מנהל ובעל חברת סיקורית חקירות, בהיותו בשירות סדיר וקבע בצה"ל שימש  כראש מדור סמים וחקירות מיוחדות – טיפל בתיקים קשים במיוחד: תיקי הטרדות מניות ואונס, שימוש וסחר בסמים של חיילי צה"ל בשילוב ארגוני פשיעה, תיקי הרג והתאבדויות, תיקי נזקי תאונות גוף ורכוש במהלך אימונים צהלי"ם, תיקי קבלה ונתינת שוחד מרמה והפרת אמונים, תיקי גנבות ומעילות של קציני צה"ל  בסדר גודל של מיליונים  והעברת הכסף בתנועות סיבוביות לצדי ג' בבנקים בארץ ובחו"ל (פורסם בתקשורת), גניבות של אמל"ח על ידי חיילי צה"ל ומכירתו לארגוני פשיעה ולאויב, השתלת סוכנים במערכות צהליות לצורך מניעת פשעים, השתלת חוקרי מצ"ח תחת כיסוי ודיבוב לצורך  שאיבת מיידעים  בתחום הסמים, הקמה וניהול צוותי חקירה מיוחדים וכן  בחינת תיקים פליליים בטרם העברתם לפרקליטות הצבאית.

    במהלך השנים יצחק למד היטב את הוראות הדין האזרחי בתחום האישות, מסחרי כלכלי ועוד.

    יצחק, מומחה בחקירות פרטיות במגוון רחב של נושאים כמו גם בתחום המעקבים והתצפיות בתחום  דיני עבודה, האישי, אישות, מסחרי, כלכלי, עסקי, חקירות סייבר הגנתי והתקפי ועוד…

    משרד סיקורית חקירות נותן שירותיו  ללקוחות פרטיים, עורכי דין, חברות פרטיות וממשלתיות , ארגונים, מוסדות  עמותות, עיריות ומועצות מקומיות.

     

    מה ניתן לקבל מסיקורית בחקירה כלכלית מורכבת

    שם ומשפחה, ת.ז, ח.פ, כתובת מגורים, טלפונים ניידים ונייחים, אימיילים(דואר אלקטרוני) מקומות עבודה, היסטוריה תעסוקתית, זיקה הנבדק  לחברות, עסקים, מוסדות, עמותות וארגונים, איתור נדל"ן מלא, איתור קרקעות כולל זכויות, איתור כספים נזילים ואבודים,  איתור כל חשבונות הבנקים של הנבדק כולל:  מספר חשבון שם הסניף כתובת הסניף, איתור קרנות השתלמות קופות גמל וקרנות פנסיה,  איתור צוואות יורשים וירושות, איתור רכבים, כלי צמ"ה כלים ימיים ואוויריים,  איתור רשימת לקוחות וספקים של מתחרים , איסוף מידעים אודות הברחת כספים ונכסים לצדי ג', הרמת מסך מודיעינית, בדיקת איתנות בריאותית  וכלכלית, איתור תיקים משפטיים אזרחי פלילי, בדיקות מקיפות בבנק ישראל, בדיקות מקיפות בהוצל"פ, כנ"ר פש"ר,  בדיקת חדלות פירעון, בדיקות מקיפות בכל בתי המשפט בישראל, בדיקות מקיפות ברשויות הגביה והאכיפה, איתור תיקים אזרחיים (תובע נתבע) בדיקות בכל הרשמים בישראל, בדיקת חובות לשוק האפור, איתור הלוואות של הנבדק, בדיקה בחברות מימון חוץ בנקאיות, בדיקות בחברות אשראי,  סריקה בכל חברות הביטוח לצורך איתור ביטוח מנהלים,  ביטוח חיים, ביטוח אלמנטרי עסקים ורכב, איתור השקעות בחברות ביטוח, בדיקות מקיפות בחברות להשקעות לצורך איתור כספים מושקעים, וכל מה  שנצליח לאתר ולהשיג במהלך החקירה הכלכלית המקיפה!

    יודגש כי כל החקירות  בסיקורית חקירות  מבוצעות על פי דין והוראות החוק, באמצעות:חוקרים כלכליים מקצועיים, באמצעות איסוף מידעים ומידענות שטח ומחשבים, חוקרי  מחשבים וסייבר הגנתי והתקפי, חוקרים וחוקרות בכיסוי ודיבוב וכן על ידי ביצוע מעקבים ותצפיות מגובים בסרטי וידיאו צילומי איכות והקלטות סמויות וחוקיות!

    חקירה כלכלית בהליך גירושין

    גירושין הוא תהליך מורכב במישור הרגשי ולא פחות מזה, במישור הכלכלי. במקרים מסוימים, בן הזוג האחראי על ההון המשפחתי צופה שהקשר הזוגי עומד להסתיים, מנצל את חוסר המעורבות של בן זוגו בענייני הכספים ו"מבריח" מבעוד מועד רכוש משותף, על מנת להשאיר את החלק הארי של הרכוש ברשותו. כך הוא מונע חלוקה שווה של הרכוש המשותף ואף יוצר מצג שווא של רכוש מועט, המשחק לטובתו בעת קביעת דמי המזונות לבן/בת הזוג ולילדים, משמורת והסדרי ראייה.

    רוצים להבטיח את עתידכם הכלכלי לאחר הפרידה ולדעת כבר היום, האם קיים הון ורכוש ששייך גם לכם? חקירה כלכלית ע"י סיקורית חקירות תאפשר לכם לחשוף את כל התמונה אודות היקף הנכסים שצברתם במהלך שונות נישואיכם ולדעת מהן מקורות ההכנסה של בן הזוג, חסכונות קצרי טווח ופנסיוניים הקיימים ברשותו, נכסי נדל"ן שרכש ללא ידיעתכם ועוד.

    במסגרת החקירה הכללית, מומחי סיקורית יהפכו כל אבן ויאתרו כל הברחת רכוש שבוצעה ע"י בן זוגכם, בארץ ובעולם, יוכיחו את דבר קיומו ויביאו אותו כראיה לבית המשפט אשר דן בתיק הגירושין:

    • העברת רכוש כמתנה לבן משפחה או חבר.
    • רישום נכסים על שם בן הזוג החשוד בהברחה – ללא ידיעתכם.
    • העברת כספים לחשבונות בחו"ל הרשומים על שם בן זוגכם בלבד.
    • העברת בעלות לפעילות עסקית והעברת מניות לחשבון נאמנות שבוצעה ע"י בן הזוג.
    • הפחתת הרווחיות בעסק כתוצאה מפעילות עסקית פיקטיבית של בן הזוג.
    • יצירת חובות פיקטיביים, המקטינים את שווי הרכוש המוצהר.

    חקירה כלכלית יסודית מתחילה בסיקורית

    מעוניינים לפתוח בחקירה כלכלית נגד חייב או נגד בן זוגכם?

    בפגישת ייעוץ בסיקורית חקירות, העוסקת בחקירות כלכליות מורכבות ומורחבות מזה ארבעה עשורים ומקיימת שיתופי פעולה פוריים עם משרדי חקירות בארץ ובחו"ל, נגדיר יחדיו את מטרות החקירה הכלכלית, את היקפה ואת אופייה בהתאמה אישית לצרכים שלכם: החל מחקירה לאיתור חייב או מיפוי הנכסים שבבעלותו ועד חקירה חובקת עולם, בה משולבים גורמים פיננסיים ומשפטיים.

    הערות

    1.למותר לציין כי בסיקורית חקירות פגישה בת שעה אחת אינה בתשלום ברם, החל מהשעה השנייה  הלקוחות מחויבים בתשלום ע"ס  500 ש"ח בתוספת מע"מ לשעתיים נוספות. הסכום דנן יהיה גלום בתוך העסקה הכוללת כך שבפועל הלקוח לא ישלם דבר. יחד עם זאת במידה והלקוח יחליט שאינו מעוניין כי נתחיל  בחקירה או אז, יחויב בתשלום ע"ס 500 שח + מע"מ.

    2.יודגש כי כל החקירות  בסיקורית חקירות  מבוצעות על פי דין והוראות החוק, באמצעות:חוקרים כלכליים מקצועיים, באמצעות איסוף מידעים ומידענות שטח ומחשבים, חוקרי מחשבים וסייבר הגנתי והתקפי, חוקרים וחוקרות בכיסוי ודיבוב וכן על ידי ביצוע מעקבים ותצפיות מגובים בסרטי וידיאו צילומי איכות והקלטות סמויות וחוקיות!

    בדיקה וניטור האזנות סתר מבצעים בסיקורית חקירות

    בדיקה ניטור וגילוי  האזנות סתר: בחללי חדרים, במבנים, בבית, במשרד, בעסק, בארגון במפעל בטלפונים ניידים  בטלפונים נייחים, במחשבים, בטבלטים, ברכב בו אתם עושים שימוש יום יומי, במרכזיות טלפונים  או בכל מקום אחר בו קיים חשד להאזנות סתר.

    -אשתך \ בעלך יודעים דברים שאמרתם בחדרי חדרים לאדם אחד בלבד והשיחה זלגה החוצה?

    -מידע פנימי רגיש זלג מ -הארגון המפעל העסק או החברה והגיע אל המתחרים   שלכם?

    סביר להניח שמאזינים לך !

    האזנת סתר הינה עבירה פלילית !

    שרותי בדיקות האזנה לגילוי האזנות סתר

    משרד סיקורית חקירות מספק ללקוחותיו שירותי בדיקות האזנות סתר לגילוי וחשיפת האזנות סתר בבית, במשרד, ברכב, בקו הטלפון, במרכזיה האלקטרונית, בשלוחות הטלפון, בדיקות האזנה לפלאפון ומכשירים סלולריים ובכל מקום אחר בו היית רוצה לשמור על פרטיותך. מכשירי ההאזנה כיום זעירים מאוד, מתוחכמים, בעלי יכולת הקלטה לטווח ארוך, בעלי יכולת שידור והעברת VOICE דרך כל נתיבי התקשורת הקיימים, טלפוניה, סלולרי, תדרי רדיו, אינטרנט וכו´, כך שהמצותת יכול לקבל בזמן אמת את תוכן השיחה ולתעדה.

    לרשותנו עומד הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר לביצוע בדיקות האזנת סתר לחשיפה ואיתור של מכשירי ציתות והאזנה, ניסיוננו הרב,
    כמו גם ציוד בדיקות האזנה העומד לרשותינו ומומחיותינו בתחום מביא למאה אחוזי הצלחה בגילוי וחשיפה של האזנות סתר מכל הסוגים.

    מערכות ההאזנה או מצלמות נסתרות שמתגלות במהלך הבדיקה אינן מפורקות, וזאת על מנת לאפשר איתור טביעות אצבעות מהרכיבים החשודים ע"י המחלקה לזיהוי פלילי של משטרת ישראל איתה אנחנו עומדים בקשר עבודה שוטף.

    במסגרת שירותי בדיקות האזנה, משרד סיקורית חקירות מורשה מטעם משרד המשפטים, מעביר ללקוחותיו דו"ח בדיקה – גילוי האזנת סתר מיד לאחר בדיקת האזנה. דו"ח בדיקות האזנה הנו מקיף ומפורט בשילוב עם חומר מצולם ומתועד של כל מכשירי הציתות או מצלמות נסתרות אשר נחשפו בבדיקת האזנה שבוצעה.

    דו"ח החקירה/בדיקת האזנה המועבר ללקוח עובר בדיקת עו"ד ומשמש חומר ראייתי לכל דבר ועניין עבור משטרת ישראל או ביהמ"ש בעת הצורך.

    משרד סיקורית חקירות עובד עם עורכי דין מהטובים בארץ וכחלק משירותיו מספק ללקוחותיו ייעוץ משפטי לא פורמאלי, ובמקרה הצורך מפנה את לקוחותיו לטובי עורכי הדין בכל התחומים.

    כל אחד מאיתנו מקיים שיחות רבות עם אנשים שונים מידי יום. לעתים תוכנן של חלק מהשיחות הוא כה רגיש, עד כדי כך שהגעתן לאדם הלא נכון עשויה לגרום לנו למבוכה במקרה הטוב, ונזק ממשי במקרה פחות טוב. האם מאזינים לשיחותיך?

    כך למשל מידע רגיש שכזה יכול להכיל תוכן רכילותי, ואפילו מידע עסקי, מסחרי ומקצועי מסווג שדליפתו תסב נזק כספי רב.

    האם חשבת פעם על האפשרות שמאזינים לשיחות שאתה מבצע?

    במידה וכן, סביר להניח שההשלכות של אפשרות כזו גורמות לך לאי נוחות במקרה הטוב.

    כיצד ניתן לצמצם את הסיכוי לכך שיאזינו לשיחות שלך?

    כדי לענות על שאלה זו, עליך לדעת האם מאזינים לשיחות שאתה מקיים. ברם, תחילה עלינו להבין מה המשמעות של האזנה לשיחות? האזנה לשיחות נחשבת להאזנת סתר, שאסורה על פי חוק וטומנת בחובה עונש של עד חמש שנות מאסר מתוקף חוק האזנת סתר, בהמשך אל חוק הגנת הפרטיות. החוק מתייחס להאזנת סתר ככזו המתבצעת ללא הסכמת אחד ממשתתפי השיחה, בין אם מדובר בשיחה המבוצעת באופן פרונטלי, באמצעות טלפון, מכשיר קשר, תקשורת מחשבים ועוד.

    מכאן גם שההאזנה לשיחות יכולה להתבצע באמצעות האזנה פיזית לשיחה המתקיימת במקום מסוים, או באמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, כגון מכשירי ציתות, מכשירי הקלטה, תכנות ריגול ועוד. לגילוי האזנות אכן יעילות, מומלץ להיעזר בשירותיו של משרד סיקורית חקירות המתמחה בכך. זאת מאחר ואנשי מקצוע שעובדים בתחום יגבירו את היעילות של הבדיקה, באמצעות שימוש במכשור ובטכניקות הטובות ביותר ותוך התחקות אחר שיטות חקירה נפוצות לביצוע האזנות.

    לעיתים האזנות סתר דורשות מעבר לשלב שני:

    בדיקת עיקוב – כי אחרת איך תדעו אם עוקבים אחריכם?

    צוות סיקורית חקירות שומר על דיסקרטיות מוחלטת בכל מה שקשור לתקשורת עם לקוחות המבקשים לבצע סריקה ואיתור של מכשירי האזנת סתר, מכשירי הקלטה ומצלמות נסתרות. פרטי ההתקשרות שתמלאו (בצאט באתר) ישמשו לצורך יצירת קשר בלבד ולא יועברו לצד ג' ללא אישור מפורש מאת הלקוח. דוחות סריקה לגילוי ציוד הקלטה, האזנה או צילום מסופקים בהתאם לדרישת הלקוח לשימושו הפרטי ו/או כתצהיר לבית משפט. ביקור צוות סיקורית חקירות באתר הלקוח לצורך הערכת מחיר לשירותי חשיפת מכשירי האזנה ו/וא מצלמות נסתרות ו/או מכשירי הקלטה יערך ע"פ הצורך בתיאום מוקדם עם הלקוח וישמר בסודיות גמורה.

    איתורים קשים במיוחד

    איתור אנשים שאבד עימם הקשר כולל ת.ז כתובת מגורים בארץ ובחו"ל מספרי טלפונים ניידים ונייחים, איתור מקומות עבודה, איתור היסטוריית עבודות, איתור נעדרים, איתור הורים ביולוגיים, איתור הברחות נכסים וכספים בתנועות סיבוביות לצדי ג' עד למעגל שלישי, איתורים באמצעות הרמת מסך מודיעינית, איתור מוציאי דיבה לשון הרע ושיימינג ברשתות החברתיות ובאינטרנט, איתור גניבות ממעסיקים, איתור עובדים סורחים מדליפי מדעים חסויים ופטנטים  ממחשבי חברות לחברות מתחרות,איתורים ומיידעים כלכליים, איתור זכויות ביטוחיות, איתור כלי רכב  כלי צמ"ה כלים ימיים ואוויריים, איתור תיקים משפטיים אזרחי פלילי בכל הארץ, איתור תביעות משפטיות(תובע נתבע), איתור זיקה בין אנשים לחברות מתחרות, איתור גנבים וגנבות ועוד….

    איתור חייבים ונמלטים בארץ ובחו"ל

    חייבים לכם כסף ומתחמקים מתשלום? אל תרימו ידיים. גם אם החייב בעייתי ועושה הכול על מנת  שלא תמצאו אותו וגם אם הוא מסתתר מעבר לים, סיקורית חקירות תעמיד לרשותכם את כל הידע, היכולות והקשרים הבינלאומיים לאיתור חייבים ונמלטים.

    לשם כך, סיקורית חקירות תיזום חקירה פרטית המשלבת מעקבים ותצפיות בארץ ובחו"ל, תוך הפעלת שותפיה העסקיים – משרדי חקירות מובילים ברחבי תבל, עימם היא מנהלת קשרים הדוקים. בתום החקירה, סיקורית תספק לכם דוח מהימן וקביל שישמש אתכם בבית המשפט.

    משרד חקירות מספק מגוון שירותים, כולל איתור חייבים, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ושיטות חקירה מדויקות. הכול, על מנת לאתר את החייבים ואת הכספים שהם חייבים לכם. למענה איכותי בנושא זה, ניתן לפנות אל משרד סיקורית חקירות. המשרד הוקם בשנת 1980 על ידי החוקר פרטי יצחק מאיר – חוקר עם ניסיון וידע רב בתחום.  יצחק שירת בעברו כקצין מצ"ח, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות. לצד איתור החייבים, משרד סיקורית חקירות מציע מענה מתקדם במגוון רחב של חקירות – בארץ ובחו"ל.

    איתור חייבים – למצות את האפשרויות במסגרת החוק

    אנו שואפים לנהל קשרים מיטיבים עם סביבתנו הקרובה, בין אם מדובר בקרובי משפחה, חברים או קולגות מהעבודה. בפועל, אנו נאלצים לקחת צד בסכסוכים שונים – כאשר כסף נמצא לרוב במרכז הבעיה.

    אם וכאשר ישנם אנשים החייבים לכם כספים וברצונכם להשיב אותם במהרה, או אז, ניתן ואף רצוי לפנות אל משרד חקירות פרטי. על ידי איתור חייבים, תקבלו הרבה מעבר להחזר החוב – תוכלו לקדם את המשך ההליכים המשפטיים נגד החייבים.

    כיום, ישנן מספר דרכים מרכזיות לאיתור החייבים, כאשר לרוב, אנשים אלו יסתתרו או ישמרו על פרופיל נמוך ברחבי  הארץ ואפילו בחו"ל. כאשר מדובר בחקירה בינלאומית, אשר מתבצעת מחוץ לשטח המדינה או אז, יש לבצע מחקר מוקפד. זאת כאשר ההתחקות אחר החייבים תכלול, בין השאר,  את הטיסות אותן הזמינו, כניסות ויציאות מנמלי תעופה ונמלים ימיים, איתור חשבונות הבנק שלהם ועוד.  כל זאת –  בדרכי מידענות, חקירות אינטרנטיות, חקירות סייבר הגנתי והתקפי ואף חקירות בכיסוי ודיבוב השמורים אך ורק לבעלי יכולות בשאיבת מיידעים וכן מעקבים ותצפיות.

    סוד ההצלחה בכל סוגי החקירות בהרצליה

    כולנו חיים בעולם טכנולוגי המאפשר לנו לאסוף מידע באמצעים דיגיטליים. עם זאת, עבודתו של חוקר פרטי אינה שלמה ללא נוכחות בשטח וביצוע מעקבים ותצפיות אחר אובייקט החקירה. לכן, אין זה מפתיע שתחום המעקבים והתצפיות הוא חלק בלתי נפרד מכל סוגי החקירות: החל מחקירות בתחום האישות, דרך חקירות כלכליות ועד חקירות בעסקים.

    מעקבים גלויים או סמויים מחייבים ניסיון רב, רמת מיומנות גבוהה ויכולת להפעיל בזמן אמת, ציוד טכנולוגי מתקדם לאיסוף מידע ותיעודו באמצעות צילומים, טכנולוגיות  דיגיטליות  והאזנות סמויות וחוקיות. יישום נכון ומקצועי של המעקבים והתצפיות שמבוסס על עבודת הכנה קפדנית ועמידה בכללי האתיקה ובדרישות חוק האזנת סתר, מאפשר לסיקורית חקירות לדלות עבורכם מידע יקר ערך ושפע ראיות קבילות שישרתו אתכם בבית המשפט.

    המציאות מוכיחה שחקירות שאינן מצליבות מידע עם מעקבים ותצפיות, עלולות להתמוטט. לכן, אם אתם עומדים לפתוח בחקירה, נמצאים בעיצומה או זקוקים להשלמת חקירות לצורך אימות או הפרכת טענות, הקפידו לשלב את יכולות המעקבים והתצפיות של סיקורית חקירות בחקירה שלכם.

    חקירות אישות

    חקירות אישות הן מהחקירות הרגישות ביותר – ולא במקרה. חקירות אישות עוסקות במערכות יחסים ובבגידות בין בני זוג ולכן הן מחייבות ניסיון מקצועי רב ודיסקרטיות מלאה. במהלך חקירות אישות סיקורית חקירות מבצעת בנחישות וברגישות מעקבים דיסקרטיים ותצפיות על בן/בת הזוג החשוד/ה בבגידה ומבצעת פעולות  בכיסוי  – עד להתבררות העובדות ואישוש החשדות, או הפרכתן.

    בחקירות אישות אנו שמים גדישים על פי מזמין\  מזמינת העבודה  על מספר פרמטרים כגון: הסכמי ממון, הסכמי גירושין, חלוקת רכוש, איזון משאבים, מזונות אישה, מזונות קטינים , משמורת והסדרי ראייה, ניכור הורי, גישור, ידועים בציבור, צוואות וירושות ועוד.

    חשיפת בוגדים ובוגדות

    אם הבחנתם בשינוי התנהגותי אצל בן/בת הזוג, כגון היעדרויות לא מוסברות, שיחות טלפון ממושכות בהסתר או ירידה בחשק המיני, אל תתעמתו איתו. האשמה שאינה מבוססת, עלולה לפגוע באופן בלתי הפיך בקשר ביניכם, לכן פנו לסיקורית חקירות שצברה ניסיון רב בחקירות אישות ובחשיפת בגידות. באמצעות פעולות חקירה דיסקרטיות, מעקבים סמויים ותצפיות על בן/בת הזוג הנחשד בניאוף, סיקורית חקירות תספק לכם את כל ההוכחות בדבר הבגידה או תשלול את קיומה – כל זאת ללא ידיעת בן/בת הזוג.

    חקירה כלכלית

    חקירה כלכלית המבוצעת ע"י סיקורית חקירות ומשולבת במעקבים ותצפיות, היא כלי אפקטיבי לאיסוף נתונים אודות היכולת או ההתנהלות הכלכלית של הנחקר במישור האישי והעסקי.

    החקירה הכלכלית אפקטיבית בשלב ההיערכות לגירושין. היא מאפשרת לחשוף את היכולת הכלכלית האמתית של בן הזוג, הסתרת נכסים ועוד. החקירה הכלכלית נפוצה מאוד גם במגזר העסקי ובעזרתה ניתן לאגור מידע עסקי על לקוחות, שותפים ומתחרים, לאתר חייבים ואת הנכסים שבבעלותם, לאסוף מידע לקראת ביצוע עיקולים ועוד.

    חקירה מסחרית

    חקירות מסחריות עוסקות באישוש ובהפרכת חשדות כלפי עובדים, מועמדים למשרה, ספקים, מפיצים ושותפים. חקירה מסחרית המנוהלת בדיסקרטיות ע"י סיקורית חקירות, תאפשר לכם "לישון בשקט" ולהיות בטוחים שהעסק שלכם אינו חשוף לגניבות סחורה, מעילות בכספים או דליפת מידע עסקי רגיש. באמצעות חקירה המשלבת מעקבים ותצפיות, חקירות לקוח סמוי ותשאולים, סיקורית חקירות תבדוק את הרקע או ההתנהלות של השותף המיועד ושל המועמדים לעבודה, את מהימנות העובדים והמנהלים ואת התנהלותם, תחשוף גניבות, תאתר סחורות שנגנבו מכם ותביא לידיעתכם מעשי מרמה של מפיצים וספקים שעובדים אתכם.

    איתור חייבים ונמלטים

    חייבים לכם כסף ומתחמקים מתשלום? אל תרימו ידיים. גם אם החייב בעייתי ועושה הכול כדי שלא תמצאו אותו וגם אם הוא מסתתר מעבר לים, סיקורית חקירות תעמיד לרשותכם את כל הידע, היכולות והקשרים הבינלאומיים לאיתור חייבים ונמלטים.

    לשם כך, סיקורית חקירות תיזום חקירה פרטית המשלבת מעקבים ותצפיות בארץ ובחו"ל, תוך הפעלת שותפיה העסקיים – משרדי חקירות מובילים בכל רחבי תבל, עימם היא מנהלת קשרים הדוקים. בתום החקירה, סיקורית תספק לכם דוח מהימן וקביל שישמש אתכם בבית המשפט.

    חקירות עסקיות

    בשוק התחרותי בו אתם פועלים, אין תחליף למודיעין עסקי מהימן ועדכני על המתחרים שלכם ועל חברות ומיזמים בהם אתם מעוניינים להשקיע, להיכנס כשותפים או לבצע עסקת מיזוג או רכישה. באמצעות חקירות, מעקבים ותצפיות, סיקורית חקירות "תוציא את החתול מהשק" ותספק לכם מידע יקר ערך על מאפייני החברה: החל ממצבה הפיננסי, רווחיותה והשקעותיה השונות, דרך מידע על מוצרים הנמצאים במחקר ופיתוח ועד מידע הנוגע להון האנושי של החברה.

    איתורים שאינם אינטרנטיים

    היכולת לבצע איתורים שאינם אינטרנטיים, היא מיומנות הנרכשת עם השנים ומאפשרת לכם לשים את ידכם על מסמכים, מידע, ראיות, חשבונות בנק סודיים, נכסים שונים ואפילו בני אדם – החל מקרובי משפחה שאבד עימם הקשר ועד עבריינים נמלטים, מטרידנים או חייבים. באמצעות עבודת חקירות קלאסית בשטח המשלבת מעקבים ותצפיות בארץ ובעולם, סיקורית חקירות תצרף את פיסות המידע, עד לאיתור המבוקש.

    ידע הוא כוח, אבל בידיים הלא נכונות הוא עלול לעורר בעיות.

    אם אתם חושדים כי מאזינים או מצלמים אתכם בסתר, יש לפנות אל חוקר פרטי בהרצליה. מומחה זה יגיע אל האמת בהצלחה, תוך שימוש בציוד המתקדם ביותר שקיים בענף. לסיוע מקצועי בנושא, ניתן לפנות אל משרד סיקורית חקירות. החל מניטור ובדיקת האזנות סתר, איתור מכשירי האזנה ומצלמות נסתרות (אודיו וידיאו), בדיקת תוכנות ריגול במחשבים ובטלפונים ניידים, המשרד יספק לכם דוח בדיקה בהתאם לממצאים.

    למותר לציין, כי  משרד סיקורית חקירות עוסק במגוון רחב של חקירות פרטיות מזה ארבעה עשורים ומומחה בניהול וביצוע חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בגידות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי, חקירות כלכליות, חקירות עסקיות, חקירות מסחריות, בדיקות רקע על אנשים פרטיים חברות עסקים וארגונים, איתורים במגוון רחב של תחומים, איתורי כתובות, איתור מקומות עבודה, איתור זיקה לחברות עסקים וארגונים, איתור חייבים ונמלטים מפירעון חוב, איתור נדל"ן, איתור קרקעות כולל שטרי מכר, איתור ממון ורכוש, איתור חשבונות בנקים בארץ ובחו"ל, איתור מצב חשבונות בנקים כולל עו"ש ואובליגו באמצעות חקירות בכיסוי מדובבים ומדובבות, בדיקות כניסות ויציאות מהארץ, איתור זיקה לחברות ועסקים, איתור הברחות נכסים וכספים לצד ג' בתנועות סיבוביות עד למעגל שלישי, הרמת מסך מודיעינית, חקירות ומעקבים  לצורך איתור מנהג בעלים, איתור כלי רכב, כלי צמ"ה כלים ימיים ואוויריים, חקירות במישור הפלילי,  חקירות רקע על אנשים פרטיים חברות ועסקים, חקירות בתחום הנוער, חקירות לצורך איתור יורשים צוואות וירושות, חקירות לאיתור עובדים שסרחו, חקירות לצורך איתור מדליפי מיידעים בין עובדים לחברות מתחרות, מניעת גניבות ממעביד, התקנת מצלמות במעגל סגור, התקנת מצלמות מוסלקות, חקירות עוקץ והונאה, חקירות מחשב וסייבר, חקירות לאיתור מוציאי דיבה ולשון הרע ברשתות החברתיות ובאינטרנט, איתור מטרידים מטלפון חסוי, איסוף מודיעין עסקי תחרותי-ריגול תעשייתי על פי חוק, ביצוע בדיקות פוליגרף, חקירות פורנזיות-חקירות משפטיות, הכנת עורכי דין לחקירות נגדיות, בחינת תיקים פליליים מתוך מגמה לסתור את טענות התביעה והפרקליטות, הפעלת סוכן סמוי, הפעלת מודיעין שטח, הפעלת סוכני איסוף.

    חוקר פרטי בהרצליה קרי יצחק מאיר, שימש בעבר כקצין במצ"ח, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן, חבר בלשכת חוקרים פרטיים בישראל למן יום היוסדה וכן חבר בארגון הבלשים הבינלאומי  המונה כ -1000 בעלי משרדי חקירות ב – 100 מדינות שונות.

    חוקר פרטי בהרצליה – להוכיח את מעשה הבגידה

    רבים מאתנו שואפים, ביום מן הימים, להקים משפחה לתפארת. בדרך אנו נחפש פרטנר לחיים בן או בת זוג אשר ילווה אותנו במסע שלנו. כאשר אנו מוצאים את הפרטנר ונישאים לו, אין מאושרים מאיתנו. עם זאת, המציאות עלולה לטפוח על פנינו, כאשר מתעוררות חשדות על בגידה ומעילה באמון.

    הסיבות לבגידה בין בני הזוג הן רבות ומגוונות. העידן המודרני בו אנו חיים מביא עמו לחצים שונים ושחיקה עצומה. מכיוון שקל לממש את הרצון להפיג מעט את העומס ב"שדות זרים".  מתחוור כי רבים בוחרים לעשות זאת, במקום להתמודד עם בעיותיהם.

    בפועל, בני הזוג החושדים כי בוגדים בהם נותרים עם משבר חמור באמון. כעת, עליהם להתחיל לפעול ולבדוק האם  חשדותיהם נכונים. בשלב זה יש לפנות אל חוקר פרטי בהרצליה. מומחה זה יבצע את הבדיקות המדויקות ביותר, בין אם מדובר בצילום ותיעוד בן הזוג עם המאהב, תיעוד חיובי אשראי או מסמכים אחרים המעידים על ביצוע הבגידה וכן הלאה.

    משרד חקירות בהרצליה לניהול חקירה מוקפד

    לרוב, הופכות ההוכחות על קיום הבגידה לראיות קבילות בבית המשפט. בהתאם, על החוקר הפרטי להשיג את  הראיות החותכות בהתאם לחוקי מדינת  ישראל ולהפגין חשיבה יצירתית. כך או כך, על מנת להתחיל בבדיקה, מומלץ לפנות אל משרד סיקורית חקירות. משרד  זה מנוהל על ידי יצחק מאיר, חוקר פרטי  המחזיק ברישיון חוקר פרטי ורישיון לקיום משרד לחקירות פרטיות מטעם משרד המשפטים. יצחק בעל וותק וניסיון עשיר בכל תחומי החקירות והמעקבים מזה ארבעה עשורים.

    לקוחות המשרד מקבלים דיווח בזמן אמת על התרחשות החקירה, המעקבים והתצפיות כמו גם על תוצאותיה – כל זאת אך ורק על פי בקשתם.

    לצורך יעוץ , הכוונה ומתן פתרות  ללא כל התחייבות כספית בשעה ראשונה, התקשרו  למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר, או השאירו פרטים באתר, או שלחו הודעת ווטספ, או שלו אימייל itzik167@walla.co.il

    טל' 053-6202089

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים