לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי – חקירת נאותות – בדיקת נאותות

    האזנות סתר

     

     

    בדיקת נאותות (דיו דיליג'נס)

    בדיקת נאותות הנקראות גם  דיו דיליג'נס  מייצגות תחום חקירתי רחב, שנועד לספק לכם מידע יקר ערך לצורך קבלת החלטות מושכלות עוד בטרם נגרם לכם נזק רגשי, כספי, עסקי או תדמיתי.

    חקירת נאותות היא מהחקירות הרגישות ביותר לפיכך, יש לבצעה במקצועיות ובדיסקרטיות רבה, תוך התבססות על ידע וניסיון רב, כמותם תוכלו למצוא במשרד סיקורית חקירות.

    סיקורית מבצעת חקירות נאותות עבור תאגידים מסחריים ועבור אנשים פרטיים כשהמשותף לשני קהלים אלו הוא הצורך לצמצם למינימום את עגמת הנפש, את האפשרות לתביעות עתידיות ואת הסיכונים הכספיים שעלולים להיגרם בעקבות קבלת החלטה לא מוצלחת בנוגע לבחירת בן זוג, עובד, שותף לעסקים או מיזוג עם חברות  וארגונים.

    חקירת נאותות המבוצעת ע"י סיקורית חקירות כוללת בתוכה חקירות עומק במספר מישורים כדלהלן:  חקירות כלכליות, מסחריות,  עסקיות, הבנה איתנה בתחומי מיסוי ורשויות שונות, מעקבים  ותצפיות, הפעלת חוקרים בכיסוי, מדובבים ועוד, באופן גלוי או סמוי, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וביכולות סייבר פורצות דרך.

    חקירת נאותות –  רקע  במישור האישי

    בדיקת נאותות – רקע  משמשת לבדיקת בני זוג לפני הנישואים או החלטה על מגורים משותפים והיא מאפשרת לבחון את מהימנותו של בן הזוג המיועד.

    בדיקת נאותות רקע,  בסיקורית חקירות, תחשוף האם יש בעברו של נבדק מידע שיש לו אינטרס להסתיר, כמו נישואין קודמים, בגידות, ילדים, ילדים מחוץ לנישואין, מצב כלכלי, תיקים בביהמ"ש, הוצל"פ כנ"ר פש"ר, רכוש וכספים  גלוים, רכוש וכספים מוסתרים  תביעות אזרחיות ורישומים פליליים ומצב רפואי.  באופן זה, חקירת נאותות מונעת צער ואי נעימות במקרה הטוב ופגיעה נפשית וכלכלית, במקרים בהם מתגלה  כי בן הזוג הנחקר מציג מצג שווא על חייו.

    בדיקת  נאותות במישור העסקי לעתים  גם דיו דיליג'נס.

    חקירת נאותות בעולם העסקים מתבצעת לקראת קבלת החלטה בנוגע לקליטת עובד לתפקיד מפתח, מנהל,או חתימת עם שותף עתידי  טרום  חתימה על חוזה.

    חקירת הנאותות (דיו דיליג'נס) תאמת את הפרטים המופיעים בקורות החיים של העובד, המנהל, או השותף הפוטנציאלי ותחשוף מידע על החיים שלו: רקע: אישי, היסטוריה תעסוקתית, איתנות פיננסית, רכוש הנמצא בבעלותו, דירוג האשראי שלו, שירות צבאי, רישומים פליליים או נטיות לפלילים, אימות השכלה והשתלמויות עליהן הצהיר. מידע זה יספק לכם מידע חיוני שעשוי למנוע בעתיד מעילות בכספי החברה, גנבות ודליפת מידע עסקי.

    בבדיקת אדם, עסק, חברה או ארגון, חוקר הנאותות  יבחן בקפידה רבה  את יושרם, אמינותם, מצבם הכלכלי  ומצבם הבריאותי.

    אגף המודיעין העסקי של הארגון המעוניין להצטרף כבעל מניות  יבצע  בדיקת ניתוח תחזיות החברה, בדיקת התכנית העסקית, בדיקת תשקיף החברה בטרם צאתה להנפקה בבורסה- כל זאת לטובת המשקיעים, בדיקת אמינות ואמיתות התשקיף תבוא לידי ביטוי במקרה של הטעיה מצד המנפיקים והם עלולים להיות מורשעים בפלילים, או אם מניות התשקיף שגויות, או אז,  מניות התאגיד תנצחנה.

    מטרות בדיקת הנאותות:

    יצירת אמצעי זהירות והגנה מפני תביעות משפטיות על המנפיק רוצה לומר- תביעות פליליות ואזרחיות.

    בירור התכנים הדרושים על  פי החוק.

    קביעת תכנים רלוונטיים למשקיע הסביר, בנוסף לדרישות החוק. האחריות לתשקיף מוטלת על הדירקטוריון, כך שבפועל את ביצוע ההנפקה מבצעים משרד עורכי דין ומשרד רואי חשבון. למותר לציין כי בדיקת נאותות היא לעתים חלק מהליך רכישה של חברה פרטית, גם מבלי להכין תשקיף. בהליך זה, לאחר גיבוש ההסכמה העקרונית על רכישה  של החברה והמחיר שלה, או אז, יש להפנות את הרוכש הפוטנציאלי לצורך ביצוע חקירת נאותות.

    זכרו כאשר אתם רוכשים חברה,  או אז, אתם גם רוכשים את ההיסטוריה והחובות שלה, את המוניטין, את הטוב ואת הרע, ברם, הכל צריך להיחשף, שאם לא כן, במקרים פחות טובים,תהיו צפויים לתביעות משפטיות אזרחיות ופליליות!

    למען הסר ספק, בבואכם לרכוש חברה אל תצאו לדרך מבלי להיות מוגנים על ידי "חוקר נאותות" עורך דין ורואה חשבון מקצוענים בתחום.

    סיקורית חקירות  הנו משרד חקירות מהוותיקים ומהמקצועיים בישראל בתחום חקירות נאותות .

    לבעלי המשרד, יצחק מאיר ניסיון של 40 שנה בתחום החקירות הפרטיות המעקבים והתצפיות איסוף מודיעין ועוד.

    יצחק שימש בעבר כקצין מצ"ח, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן, חבר בלשכת חוקרים פרטיים בישראל מיום היווסדה וחבר בארגון הבלשים הבינלאומי המונה כיום  1000 בעלי משרדי חקירות ב-100 מדינות.

    צוות סיקורית חקירות יבצע עבורכם בדיקות נאותות לכל מטרה ובתום החקירה יציג בפניכם את כל האמת כמו שהיא על מנת שתהיו

    מודעים לסימני האזהרה ולסיכונים הכרוכים במהלך התנהלותכם האישי או העסקי שאתם מתכננים – עוד בטרם נגרם לכם נזק כלשהו.

    סיקורית – חקירות נאותות וחקירות במגוון תחומים נוספים.

    בנוסף לחקירות נאותות, יצחק מאיר וצוות סיקורית חקירות ילוו אתכם במגוון חקירות בתחומים שונים:

    חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בגידות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי, חקירות כלכליות, חקירות עסקיות, חקירות מסחריות, חקירות  זכויות יוצרים קניין רוחני סמני מסחר ומותגים, איתורי כתובות, חקירות במישור הפלילי, חקירות בתחום הנוער, חקירות רקע על אנשים פרטיים חברות וארגונים, איסוף מודיעין עסקי תחרותי-ריגול תעשייתי על פי חוק, איתור מקומות עבודה, איתור כספים ורכוש, איתור  יורשים צוואות וירושות, איתור זיקה לחברות עסקים וארגונים, איתור נדל"ן, איתור חשבונות בנקים, איתור חסכונות מצב עו"ש ואובליגו – באמצעות חוקרים בכיסוי מדובבים וממדובבות, איתור זכויות ביטוחיות, איתור חייבים ונמלטים מפירעון חוב, איתור כלי רכב, איתור כלי צמ"ה, כלים ימיים ואוויריים ועוד.

    לצורך יעוץ ופגישת יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית בשעה ראשונה,  התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר, או השאירו פרטים באתר, או שלחו הודעת ווטספ, או שלחו אימייל  itzik167@walla.co.il

    התקשרו  למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר טל' 053-620-2089

     

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים