לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקרים פרטיים לכל מטרה חוקית – איתורים ומיידעים – מעקבים בכל תחום חקירתי

    מעוניינים לקבל מיידעים במגוון רחב של תחומים כגון: חקירות אישות וחשיפת בגידות, חקירות כלכליות, חקירות מסחריות, חקירות

    עסקיות, בדיקות  נאותות אישית או כלכלית, איסוף מסמכים ממקורות קשים במיוחד המעגנים יכולות כספיות כלכליות ומיידעים בריאותיים, בדיקות רקע על אנשים פרטיים חברות עסקים וארגונים -כולל תביעות משפטיות (תובע \ נתבע) כמו גם רישומים בגין עברות פליליות.

    אנשים אלמונים  עושים לכם ביוש (שיימינג) באינטרנט וברשתות החברתיות – מעוניינים  לדעת מדוע זה נעשה ומי  הם האנשים שמפיצים עליכם דיבה  ולשון הרע – על מנת לגרום לכם נזקים נפשיים וכלכליים? חוקר פרטי מקצועי בעל ידע בחקירות מחשב, ושאיבת  מיידעים באמצעות חקירות סייבר יעשה עבורכם את העבודה! תקבלו מהחוקר פרטי את שמות האנשים שתוקפים אתכם כתובתם ומספרי הטלפון שלהם.

    זקוקים למיידעים אודות המתחרים שלכם, מה הם עומדים לשווק – בתחום פעילותכם? מה הם מקורות הנכסים הדיגיטליים והאינטרנטיים שלהם (בקידום אורגני) באמצעותם הם תמיד מופיעים  במקומות הראשונים בגוגל למרות שאתם משקיעים כסף רב באתר עסקכם באמצעות מקדמי אתרים ברם, אינכם מתקדמים אף פעם  למקומותיהם של מתחריכם אשר תמיד נמצאים בין הרבעייה הפותחת בגוגל ואילו  אתם תקועים בדפים שלקוחות פוטנציאלים כלל וכלל  אינם מחפשים שם עסקים בתחומי פעילותכם, למרות שמקדם האתר שלכם רוכש  נכסים דיגיטליים  אינטרנטיים ועושה קישורים מתאימים! חוקר פרטי סייבר הגנתי והתקפי יעבוד עבורכם ויבדוק בדיוק מהן הבעיות והאם יש דבר מה  שאינו  כשר או שניתן לפתור את הבעיות בקישורים נכונים  ובעלי עוצמה!

    רוצים להצטרף כשותפים לעסק, חברה או ארגון? האם אתם יודעים באמת  מי הם השותפים העתידיים שלכם? מה באמת ההיסטוריה הכלכלית שלהם מוכיחה? מה מצבם בהווה? מה  באמת  מראה את  מצב  חשבונות הבנקים והכספים הנזילים  שלהם? האם בכלל יש להם כספים נזילים? האם הם לא באמת מי שהם הציגו בפיכם את עצמם – כולל המסמכים המזויפים? אולי הם בעלי היסטוריה של חדלות פירעון? האם הם מוגבלים בבנקים? האם ממונם ונכסיהם  כלל וכלל לא שלהם ובפועל הם מציגים לכם מצגי שווא? האם עומדים כנגדם תביעות פליליות או  אזרחיות – או גם וגם? האם השותפים העתידיים שלכם  מציגים לכם מצגי שווא לאורך כל הדרך העסקית ביניכם? האם הם אנשי עוקץ והונאה? האם הם נוכלים סדרתיים? לכל השאלות הפתוחות  הללו  חוקר פרטי  המבצע חקירות נאותות כלכלית ייתן לכם פתרונות  הכוללים: עובדות, הוכחות וראיות של ממש הכוללים מסמכים  אשר יסתרו את כל אמירותיו ומצגי השווא של אותו אדם. למותר לציין, כי חוקרי סיקורית חקירות בליווי רואה חשבון ועורך דין – ישפכו אור אודות אותו אדם ויספקו לכם את כל האמת  אודותיו!  חוקרי סיקורית חקירות יבדקו היסטורית חובות וכספיים, עיקולים,  יושרה ואמינות, הגבלת כספית בבנקים, הברחת כספים ונכסים בתנועות סיבוביות לצדי ג' ועוד. רק על מנת  לסבר את האוזן כשאתם רוכשים או מצטרפים כשותפים לחברה או ארגון אתם רוכשים את חלקכם  עם כל ההיסטוריה שלה כולל  כל החובות אשר טרם נפרעו.

    החייב נעלם כאילו בלעה אותו האדמה? בן משפחה נעלם? מפיצים עליכם דיבה ולשון הרע באינטרנט וברשתות החברתיות  ברם, אין לכם כל כיוון מי עשה או עושה זאת?

    הבת או הבן  עומדים להינשא ברם, אינכם יודעים באמת מיהו החתן המיועד ? מי  היא הכלה המיועדת? מה הרקע התעסוקתי – הכלכלי או הבריאותי שלהם?  מה מצב התביעות האזרחיות והפליליות העומדים כנגדם? מה הרקע האישי והמשפחתי שלהם? מי הם חבריהם ?  האם הם מציגים לכם מצגי שווא והם בפועל לא  באמת מי שהם טוענים? האם הם   נוכלים ומתחזים סדרתיים? השותף העסקי שלכם החל לרכוש  נדל"ן ומיום ליום נעשה עשיר יותר והחל לנסוע  במכונית פאר ברם, העסק בו אתם שותפים אינו ריווחי  כיום אלא נמצא  בהפסדים!  לאור האמור לעיל קיים חשד סביר כי שותפכם מועל  באמונכם ובכספי  החברה  עוד מהימים הטובים – כאשר הוא היה ריווחי  דיו!  האם בן או בת זוגכם חשודים בהברחת כספים ונכסים בתנועות סיבוביות לצד ג'? האם הם מתכוונים להכין את הקרקע לקראת גירושין ובכך למנוע מכם אי צדק באיזון במשאבים? הבעל טוען זמן רב כי הוא עמוס בעבודה ולכן עובד שעות רבות – ברם, השכר החודשי שלו נמוך בייחס לשעות עבודתו  וטוען כי הוא  אינו מקבל שכר עבור שעות עבודה נוספות? האם הטל' הנייד שלו צמוד אליו 7\24 שעות ביממה גם  כאשר הוא ישן?  ציפור קטנה לחשה לך על אוזניך כי בעלך \ אשתך  חיי חיים כפולים או הם פליאמוריים?

    השותף הפוטנציאלי מציג לכם תכנית עסקית ראויה (לכאורה) הוא  נוסע במכוניות פאר וטוען  כי מתגורר   בבית מפואר   באזור יוקרתי – לעשירים  בלבד?  האם הוא מציג לכם מצגי שווא? האם כל הפאר שהוא מציג בפניכם אינו שייך לו כלל וכלל וכל כוונתו היא להשתלט על עסקיכם בדרך לא דרך – רוצה לומר בדרכי מרמה? האם אתם יודעים כי הוא נוכל סידרתי?  האם הבן או הבת  החלו להתרחק מכם ונעשו  מופנמים ומסוגרים ואף  החלו לצאת לאחרונה  בשעות לא שעות ובהמשך  עזבו את הבית ללא כל הודעה מוקדמת ואינכם יודעים היכן הם באמת  ומה הסיבות שהם עזבו? יש לכם המון שאלות פתוחות ברם, אין לכם תשובות מעוגנות ב הוכחות עובדות וראיות- רוצה לומר ראיות מגובות במסמכים תמונות  סרטי וידיאו?  מלינים עליכם ואף מבצעים  על שמכם ועל  עסקיכם ביוש (שיימינג) מתוך מגמה  לחסל  את שמכם הטוב  והמוניטין  שצברתם במהלך שנים  ובכך  להשתלט  ולתפוס מכם  את עסקכם ולקוחותיכם?  האם רשימת הלקוחות והספקים שלכם (על פי החשד) הועברה תמורת  בצע כסף ללקוחות מתחרים? האם עובדים  בחברתכם חשודים בביצוע עבירות אי שמירת סודיות ומכירת פטנטים, זכיות יוצרים וקניין רוחני שלכם והעבירו  מיידעים  בהקשרים אלו לחברות מתחרות, ברם, אינכם יודעים  מי עושה זאת   וכיצד הוא  עושה זאת שכן, למיטב הבנתכם אתם ומחשבי החברה מוגנים מבחינת התקפות סייבר, תוכנות זדוניות או אולי הושתלו במחשבי החברה תוכנות תיעוד וריגול?

    אם נותרתם עם הרבה מאוד שאלות פתוחות ומעט מאוד תשובות, או בכלל  ללא כל תשובות ופתרונות, או אז, זה הזמן לפנות אל משרד סיקורית חקירות.

    כללי

    משרד סיקורית חקירות קיים  מזה ארבעה עשורים ופועל במגוון רחב של חקירות פרטיות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי, בדיקת האזנות, חקירות סייבר הגנתי והתקפי, איסוף מודיעין שטח ומחשבים,  איסוף מיידעים ממקורות קשים במיוחד איתורים במגוון רחב של תחומים ועוד.

    בעל המשרד יצחק מאיר קצין מצ"ח, לשעבר ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן  מקושר היטב בנקודות מפתח יסייע בידכם עם צוות החוקרים בסיקורית חקירות להגיע אל חקר כל האמת!

    חוקרי סיקורית חקירות יוצאי מערכות הביטחון לגווניהם השונים, עבדו  לאורך זמן בארץ ובחו"ל,  מחזיקים ברשיון חוקר פרטי רובם אף מחזיקים ברשיון לקיום משרד לחקירות פרטיות, חברים בלשכת חוקרים פרטיים בישראל  כמו גם  בארגון הבלשים הבינלאומי המונה 1000 בעלי משרדי חקירות פרטיות  ב-100 מדינות.

    לצורך  יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות התקשרו עוד היום למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר או השאירו פרטים באתר או שלחו הודעת ווטספ או הודעת SMS, או אימייל itzik167@walla.co.il ונשוב אליכם בהקדם.

    טל' 053-6202089

     

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים