לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי – מעקבים ותצפיות לצורך גילוי וחשיפת בגידות

     פרופיל  חברה

    יצחק שימש בעבר כקצין מצ"ח, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן.
    בהיותו בשרות סדיר וקבע, יצחק טיפל בתיקים קשים במיוחד: תיקי הטרדות מניות ואונס, גניבות ומעילות מכספי צה"ל בסדר גודל של מליונים, בתנועות  סיבוביות והעברת הכספים לצדי ג' כמו גם לבנקים בארץ ובחו"ל – תיקים אלו  פורסמו אף בתקשורת, שימוש וסחר בסמים בשיתוף ארגוני פשיעה, תיקי הרג והתאבדויות במהלך אימונים, תיקי קבלה ומתן שוחד מרמה והפרת אמונים,  תיקי גניבות אמל"ח על ידי חיילי צה"ל ומכירתו למשפחות פשע ולאויב, תיקי גניבות רכבים ומכירתם לפירוק בשטחי יהודה ושומרון, הקמה וניהול צוותי חקירה מיוחדים, בחינת תיקים בטרם העברתם לפרקליטות הצבאית, הדרכה והכוונת חוקרי מצ"ח לחקירות בכיסוי ודיבוב, השתלת חוקרי מצ"ח סמויים במערכות צהליות מתוך מגמה לשאוב מידעים ולמנוע פשעים ועוד..
    למן שיחרורו מצה"ל, יצחק  ייסד  את משרד סיקורית חקירות והחל לתת שירותים לחברות ביטוח בתיקי הונאות, ניהל וביצע  תיקים כלכליים עבור רוב הבנקים בישראל מתוך מגמה לאתר כספים ורכוש של חייבים לצורכי עיקולים, במהלך השנים יצחק למד היטב את הדין האזרחי ומאז מטפל הוא במגוון רחב  של חקירות פרטיות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי, תיקי מעקבים ותצפיות – עסקיים  מסחריים וכלכליים,  תיקי מעקב אישיים, תיקי מעקב ותצפיות בתחום האישות לצורך גילוי וחשיפת בגידות ועוד..
     כיום משרד סיקורית נותן שירותי חקירות  פרטיות – מעקבים ותצפיות   לאנשים פרטיים, עורכי דין, חברות, עסקים, ארגונים, עריות,   מועצות מוקומיות, מוסדות, ועמותות.
    חוקרי סיקורית
    כל חוקרי סיקורית חקירות מחזיקים ברשיון חוקר פרטי, רובם אף מחזיקים ברשיון לקיום וניהול משרד לחקירות פרטיות, מקצועיים בתחומי פעילותם, שרתו בעבר במערכות בטחוניות בארץ ובחו"ל.
    חברויות: מנהל ובעל המשרד וצוות חוקרי סיקורית חקירות חברים בלשכת חוקרים פרטיים בישראל, נצמדים לחוק חוקרים פרטיים ואתיקת המקצוע, מקפידים לשמור על החוק האזרחי והפלילי כאחד!
    חברויות בינלאומיות: מנהל ובעל המשרד יצחק מאיר ורוב החוקרים בסיקורית חקירות חברים בארגון הבלשים הבינלאומי המונה כיום כ- 1000 משרדי חקירות מקומיים ב – 100 מדינות.
    שיתופי פעולה
    משרד סיקורית חקירות עובד בשיתופי פעולה עם משרדי חקירות בישראל כמו גם עם משרדי חקירות מקומיים  בחו"ל.
    מחירים
    מחיר שעת מעקב הכולל 2 עוקבים, עוקב אחד ברכב מהיר והשני באופנוע מהיר אינו קבוע! ונע בין 395 ש"ח ל -600 ש"ח לשעה!
    מינימום שעות מעקב 5 שעות. בנוסף משלמים 10 ש"ח לכל ק"מ.
    עבור 5 שעות מעקבים ותצפיות משולם למשרד 70% בתחילת העבודה ו – 30% בתום העבודה ולפני הגשת הדו"ח הכולל: צילומים, סרטי וידיו והקלטות סמויות וחוקיות.
    ניתן לשלם בהעברה בנקאית בלבד.
    הערה: לקוחות אשר יבקשו באופן ישיר או עקיף כי החקירות והמעקבים יבוצעו בדרך לא דרך, בעטיים ניתן להבין כי על החוקרים לאסוף חומרי חקירה בלתי חוקיים ידחו על הסף!

    חקירות אישות

    חקירות מעמד אישי, המכונות גם "חקירות אישות", התמקדו בעבר בחקירת בגידות של בני זוג אשר נחשדו בקיום רומן מחוץ לנישואין, או בניהול "חיים כפולים".

    בשנים האחרונות התרחב השימוש בחקירות מעמד אישי וכיום הן משמשות גם ככלי חקירתי יעיל במישור הכלכלי, במצבים בהם מתעורר חשד שבן הזוג שמתכנן בסתר לפרק את הנישואין, מבצע "הברחת נכסים". במקרים שכיחים אלו, בן הזוג מסתיר רכוש וכספים, רושם נכסים על שמו בלבד ומבצע פעולות נוספות המפחיתות את היקף הרכוש המשותף – כל זאת לקראת חלוקה עתידית של הרכוש, קביעת דמי מזונות, משמורות והסדרי ראייה.

    הניסיון הוא סוד ההצלחה

    חקירות אישות, הן במישור האישי והן במישור הכלכלי, הן חקירות רגישות ביותר ורוויות יצרים, המחייבות את בן הזוג שחש פגוע, לפתוח את ליבו, לחשוף את חייו האישיים בפני החוקר ולהכיר בכישלון מערכת היחסים שטיפח מזה שנים. לכן, לניסיון ולאמפטיה שמגלה החוקר, לדיסקרטיות המלאה, לסיפורי הכיסוי היצירתיים שהוא טווה ולטכנולוגיות המעקב והתצפית המתקדמות אותן הוא מיישם, משמעות קריטית להצלחת התהליך החקירתי.

     

    סיקורית איתכם, ברגישות ובנחישות

    סיקורית חקירות, הפועלת מזה 40 שנה בתחום חקירות האישות, תלווה אתכם ברגישות ובנחישות בליווי צמוד של עו"ד לענייני משפחה ותחשוף את כל האמת אודות התנהלותו של בן הזוג החשוד בהברחת נכסים, הן בארץ והן בחו"ל וזאת באמצעות שיתופי פעולה נרחבים עם משרדי חקירות בכל רחבי תבל.

    חקירות אישות הן מהחקירות הרגישות ביותר – ולא במקרה. חקירות אישות עוסקות במערכות יחסים ובבגידות בין בני זוג ולכן הן מחייבות ניסיון מקצועי רב ודיסקרטיות מלאה. במהלך חקירות אישות סיקורית חקירות מבצעת בנחישות וברגישות מעקבים דיסקרטיים ותצפיות על בן/בת הזוג החשוד/ה בבגידה ומבצעת פעולות התחזות – עד להתבררות העובדות ואישוש החשדות, או הפרכתן.

     

    חשיפת בוגדים ובוגדות

    אם הבחנתם בשינוי התנהגותי אצל בן/בת הזוג, כגון היעדרויות לא מוסברות, שיחות טלפון ממושכות בהסתר או ירידה בחשק המיני, אל תתעמתו איתו. האשמה שאינה מבוססת, עלולה לפגוע באופן בלתי הפיך בקשר ביניכם, לכן פנו לסיקורית חקירות שצברה ניסיון רב בחקירות אישות ובחשיפת בגידות. באמצעות פעולות חקירה דיסקרטיות, מעקבים סמויים ותצפיות על בן/בת הזוג הנחשד בניאוף, סיקורית חקירות תספק לכם את כל ההוכחות בדבר הבגידה או תשלול את קיומה – כל זאת ללא ידיעת בן/בת הזוג.

    חקירה כלכלית גירושין

    מעקבים ותצפיות לצורך גילוי וחשיפת בגידות
    במהלך חיים הנישואין, אין זה מפתיע לגלות כי זוגות רבים פותחים חשבונות בנק משותפים ומתחילים את חייהם המשותפים באהבה, כבוד וחיבה. זאת, מבלי לחשוד כלל במצב בו בעתיד יתגלו בעיות וקשיים בחיי הנישואין. וכך, כשמגיע הרגע בו מערכת היחסים מסתיימת ואתם מחליטים לפנות אל הליך הגירושין, או אז, רבים עשויים להיות מופתעים, בין השאר מכיוון שאינם יודעים כמה בן או בת הזוג משתכרים, מה הם הנכסים שאינם בבעלות משותפת וכיצד ניגשים לכל נושא חלוקת הרכוש. פניה אל סיקורית חקירות בנושא "חקירה כלכלית גירושין", תהיה זו אשר תחשוף בפניכם את האמת במלואה ותאתר את נכסיו וחשבונות הבנק – של הצד השני באופן מקצועי ובמיומנת מוחלטת.
    חשיפת נכסים מוסתרים
    חלק בלתי נפרד מהליך הגירושין כולל את חלוקת הרכוש של בני הזוג.
    על מנת להבטיח את העובדה כי כל הנכסים והכסף של הצד השני יוצגו בצורה כנה ומוחלטת, או אז, מומלץ לבצע "חקירה כלכלית גירושין".
    סוג חקירה זה, יתאר עבורכם את כל ההון והנכסים של הצד השני, על מנת להבטיח את העובדה כי כל הקלפים יהיו מונחים וחשופים בעת חלוקת הרכוש.
    אל תתנו למרמה ושקרים, למנוע מכם מלקבל את מה שמגיע לכם, כל זאת במידה והצד השני מנסה להסתיר את רכושו ונכסיו במהלך טרום הגירושין, או שפועל הוא להבריחו לצד ג'. לפיכך, חשוב יהיה לחשוף את העובדה הזו ולהציגה בפני עורך הדין המייצג אתכם, כמו גם המגשרים ובתי המשפט.
    הבטיחו את הטיפול המקצועי, המהיר והאיכותי בנושא וצרו קשר עם סיקורית חקירות – המומחים בחקירות כלכליות מורכבות – מזה כארבעה עשורים.
    מה הם הגורמים לבגידות בחיי הנישואין וכיצד לפעול במקרה של חשד לבגידה? מה לעשות, או לא לעשות!
    "לא תנאף", הציווי שמלווה אותנו משחר ההיסטוריה הפך מזמן להמלצה בלבד. סקרים שנערכו בשנים האחרונות בקרב זוגות שנשואים 5 שנים ומעלה, מעידים שכ-85% מהישראלים, נשים וגברים כאחד, שקלו לבגוד או בגדו בפועל בבן זוגם. מה הן הסיבות לבגידה? כיצד עליכם לפעול במקרה בגידה ובאיזה שלב רצוי לשכור חוקר פרטי? שאלנו את יצחק מאיר, חוקר פרטי מנוסה והבעלים של סיקורית חקירות.
    פגשתם את אהוב/ת ליבכם, נדרתם נדרים תחת החופה בעיניים נוצצות מהתרגשות והנחתם שאתם עומדים לחיות יחד לנצח בעוני ובעושר, בחולי ובבריאות. אך לחיים יש תכניות משל עצמם וזוגות רבים מגלים שחיי הנישואין הם משימה לא פשוטה ושהמדרון שמוביל לבגידה, חלקלק למדי.
    בגידות נשים ובגידות גברים: המניעים שונים – התוצאה זהה.
    הסיבות לבגידות
    הן שונות ומשונות, אך המניעים שעומדים מאחורי הבגידה הגברית לבגידה הנשית, שונים באופן מהותי. "בעוד שבמרבית המקרים הגברים בוגדים כתוצאה מסקרנות או חסכים מיניים" אומר איציק מאיר, חוקר פרטי והבעלים של סיקורית חקירות. ברם, "הבגידה בקרב נשים מתחילה לרוב במפגש אקראי בעבודה, בחוג או בטיול ונובעת מסיבות רגשיות, כגון בדידות, חוסר פרגון מצד בן הזוג ודעיכת האהבה. מסיבה זו, נשים נוטות להיקשר רגשית למאהב.
    מדוע בכלל מתרחשות בגידות?
    מאז ימי האדם הקדמון ועד ימינו, המבנה הזוגי נחשב כבסיס לחברה בריאה ובטוחה, המספקת לחבריה מזון, הגנה ואפשרות לריבוי טבעי. עם זאת, למרות שהרומנים והבגידות מחוץ לנישואין נחשבו מאז ומתמיד לחטא, הם מלווים את החברה האנושית מיומה הראשון.
    אז מה מניע אותנו לבגוד?
    ביקשנו מאיציק מאיר ומצוות סיקורית חקירות – שניהלו אינספוף חקירות אישות ומעקבים לגילוי וחשיפת בני זוג המנהלים רומן מחוץ לנישואין או חיים כפולים, לציין מה הם 7 הגורמים המרכזיים לבגידות והרי הם לפניכם:
    1. פתח מילוט מחיי נישואין כושלים
    לעיתים, ניהול רומן מחוץ לנישואין הוא תסמין המעיד על חיי נישואין כושלים ובאמצעותו בן הזוג פועל ל"פירוק החבילה"אחת ולתמיד. במרבית המקרים, הבגידה הראשונה היא "בלון ניסוי" המאפשר לבן הזוג הבוגד "להרגיש את השוק" ולדעת האם הוא עדיין זוכר כיצד לחזר, להתאהב ולכבוש!
    2.בגידה כנקמה בבן הזוג
    חיי נישואין הם מסע אתגרי המציב בפני בני הזוג קשיים רבים. עם זאת, רבים מהזוגות הנשואים אינם יודעים להביע רגשות שליליים, לפרוק אותם בפני בן הזוג ולטפל בהן באמצעות ייעוץ מקצועי. כך, רמת התסכול מהתנהגות בן הזוג מתעצמת לאורך השנים וחוסר השביעות מהקשר הזוגי מובילה לנקודת אל חזור: בגידה המהווה פיצוי ומספקת לבוגד מענה לכל החסכים. בחלק מהמקרים, מטרת "בגידת הנקמה" נובעת מחשד אמיתי או מדומיין לבגידה של בן הזוג השני.
    3.בגידה למניעת קירבה
    מסתבר שאנשים החוששים מקרבת יתר ומאובדן הזהות שלהם בקשר הזוגי, נוטים להתרחק מבחינה נפשית מבן/בת הזוג, ליזום קונפליקטים ומריבות בתחום מסוים של החיים וכך להכין את הקרקע לבגידה שתרחיק אותם מהקרבה שממנה הם כל כך חוששים.
    4. בגידת הדחף הטבעי
    בגידה האופיינית בעיקר לגברים. לרוב, בגידה זו אינה נובעת מחסכים בחיי הנישואין, אלא ברצון תמידי לכבוש כמה שיותר נשים. נשים לעומת זאת, נוטות לבגידה בבן הזוג דווקא בתקופת הביוץ, בה הפוריות שלהן בשיאה והטבע מעודד אותן למצוא שותף עם גנים טובים יותר משל בן זוגן.
    5. בגידה כתוצאה מקן שמתרוקן
    לאורך שנות הנישואים, בני הזוג עסוקים בגידול הילדים ובפיתוח קריירה. אך כשהילדים גדלים ועוזבים את הבית, או אז, בני זוג רבים מגלים שהזוגיות והקשר האינטימי התרוקנו מתוכן. במקביל, מתעצם אצלם הצורך לחוות שוב את ההתרגשויות שחוו בנעוריהם ומכאן הדרך לבגידה קצרה מתמיד.
    6.בגידה כתוצאה ממשבר אישי
    השורה "החיים הם לא סרנגה לא הכל חלק…" מהשיר של טונה, משקפת היטב
    את העליות והמורדות שבני זוג חווים במהלך חיים הנישואין. כשאחד מבני הזוג חווה משבר אישי כתוצאה ממשבר גיל, ריקנות פנימית, חוסר מימוש עצמי, פיטורין, יציאה לגמלאות, לידת ילד ראשון או אבל על הורה שנפטר, הוא עלול למצוא מפלט ברומן מחוץ לנישואין.
    7. בגידה כתוצאה משחיקה בזוגיות
    שנות הנישואין הרבות עושות את שלהן. התשוקה נעלמת, השגרה גוברת ותשומת הלב זה לזה פוחתת. במצב זה, הרצון להכניס ריגושים חדשים לחיים ולהרגיש מושכים ונחשקים כמו פעם, עלול להוביל לבגידה. לעיתים, הבגידה נעשית כדי ליצור מראש "רשת ביטחון" מפני תחושת הבדידות שממנה כל כך חוששים – גם אם היא עדיין לא מורגשת בחיי הנישואין ולעיתים מטרתה היא רק לעורר את קנאת בן הזוג.
    מה לעשות, או לא לעשות, כשמתעורר חשד לבגידה?
    חושדים כי בן או בת הזוג שלכם מנהלים רומן מחוץ לנישואין?
    לדברי איציק מאיר חשוב שתזכרו שמרגע זה, כל מה שתעשו ולא פחות חשוב: לכל מה שלא תעשו, תהיינה השלכות מרחיקות לכת על עתידכם האישי והמשפטי.
    הכללים הבאים שנכתבו עבור נשים אך נכונים באותה מידה עבור גברים, יאפשרו לכם לשלוט בסיטואציה ולשמור על כל האפשרויות פתוחות: לעזוב את בן הזוג, או לשמור על מסגרת הנישואין ולפתור יחד את המשבר.
    1.לא להתעלם
    חושדת כי בן הזוג בוגד בך? אל תעצמי עיניים ואל תדחיקי את המצב הבעייתי. התעלמות זו תיצור מצג שווא של הסכמה שבשתיקה וככל שתקופת הבגידה תהיה ארוכה יותר, כי יפחתו הסיכויים לשיקום הקשר ביניכם.
    לכן, היעזרי ב"חוקר פרטי מקצועי" בעל ניסיון עשיר והצלחות בתחום חקירות אישות ויכולותיו לגלות באמצעות מעקבים ותצפיות מעשה: בגידה, כיעור, מראית עין, וניאוף – כדי לדעת בוודאות אם חשדך מוצדק, אספי הוכחות והגדירי לעצמך תוכנית פעולה.
    2.לא לאפשר לכעס לבגוד בך
    הלם, כעס ושאיפה לנקמה הן תחושות טבעיות במצב שיש חשד לבגידה של בן הזוג. במקרים רבים תחושות אלו באות לידי ביטוי בדרישה מבן הזוג לצאת מהבית, או בעזיבה מרצון של בן הזוג הנבגד, שלא יכול לשאת את המצב!
    חושדת שבן זוגך בוגד בך?
    שמרי על שגרת החיים ושכרי חוקר פרטי שישלים עבורך את המידע החסר באמצעות חקירות ומעקבים אשר יאששו או יבטלו את החשדות שלך. אם אכן יימצא שבן זוגך בוגד, או אז, החוקר הפרטי יאסוף את כל ההוכחות והראיות לבגידה ואלו ישרתו אותך לצורך קבלת החלטה מושכלת ונקיטת הליכים נכונים ומתוזמנים היטב.
    3. להשאיר את הכביסה המלוכלכת בבית
    הבטן מלאה ואת מרגישה שאת חייבת לספר לחברה קרובה על החשד לבגידה, או לשתף אותה בהוכחות לבגידה? אל תעשי זאת! מכמה סיבות: לעולם אינך יכולה להיות בטוחה שהחדשות המסעירות לא יודלפו לבן הזוג הבוגד אשר יטשטש את צעדיו. כמו כן, אם בהמשך את ובן זוגך תצליחו להתגבר על המשבר ולהתפייס, "אות הקין" של הבגידה ימשיך לרחף מעליכם בארוחות המשפחתיות ובכל המעגלים החברתיים שלכם.
    4.לתזמן את העימות עם בן הזוג
    רוצה לעמת את בן הזוג הבוגד עם העובדה שאת יודעת על הבגידה? תזמני את מועד השיחה עם בן הזוג הבוגד בתיאום עם החוקר הפרטי המלווה אותך. כך לא תשבשי את החקירה ותגיעי לעימות כשאת מחזיקה בכל ההוכחות וברשותך תוכנית פעולה סדורה ומטרות מוגדרות. הציגי לבן זוגך את ההוכחות שאספת והקשיבי לתגובתו ולתוכניות שלו בנוגע למאהבת וכך תוכלי לקבל החלטה מושכלת לאן פניכם מועדות.
    5.לא לפתח אובססיות
    אל תבזבזי אנרגיה על האישה האחרת ועל מה שקרה בינה לבין בן זוגך. אל תזכירי את שמה בשיחות עם בן הזוג, אל תתעמתי איתה ישירות ואל תטרידי אותה. מהלכים אלו עלולים לחזק את הקשר ביניהם וגם להוביל אותה להגשת תלונה נגדך במשטרה. זכרי, כי האישה האחרת היא לא הנושא ושהמטרה שלך היא להחזיר את חייך למסלול הנכון ביותר מבחינתך: שיקום הקשר הזוגי או גירושין.
    חוקרי סיקורית
    כל חוקרי סיקורית חקירות מחזיקים ברשיון חוקר פרטי, רובם אף מחזיקים ברשיון לקיום וניהול משרד לחקירות פרטיות, מקצועיים בתחומי פעילותם, שרתו בעבר במערכות בטחוניות בארץ ובחו"ל.
    חברויות: מנהל ובעל המשרד וצוות חוקרי סיקורית חקירות חברים בלשכת חוקרים פרטיים בישראל, נצמדים לחוק חוקרים פרטיים ואתיקת המקצוע, מקפידים לשמור על החוק האזרחי והפלילי כאחד!
    חברויות בינלאומיות: מנהל ובעל המשרד יצחק מאיר ורוב החוקרים בסיקורית חקירות חברים בארגון הבלשים הבינלאומי המונה כיום כ- 1000 משרדי חקירות מקומיים ב – 100 מדינות.
    שיתופי פעולה
    משרד סיקורית חקירות עובד בשיתופי פעולה עם משרדי חקירות בישראל כמו גם עם משרדי חקירות מקומיים  בחו"ל.
    מחירים
    מחיר שעת מעקב הכולל 2 עוקבים, עוקב אחד ברכב מהיר והשני באופנוע מהיר אינו קבוע! ונע בין 450 ש"ח ל -700 ש"ח לשעה!
    מינימום שעות מעקב 5 שעות. בנוסף משלמים 10 ש"ח לכל ק"מ.
    עבור 5 שעות מעקבים ותצפיות משולם למשרד 70% בתחילת העבודה ו – 30% בתום העבודה ולפני הגשת הדו"ח הכולל: צילומים, סרטי וידיו והקלטות סמויות וחוקיות.
    ניתן לשלם בהעברה בנקאית בלבד.
    הערה: לקוחות אשר יבקשו באופן ישיר או עקיף כי החקירות והמעקבים יבוצעו בדרך לא דרך, בעטיים ניתן להבין כי על החוקרים לאסוף חומרי חקירה בלתי חוקיים ידחו על הסף!
    *לצורך יעוץ, הככונה ומתן פתרונות, ללא כל התחייבות כספית עד שעה ראשונה,
    התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר.
    טל 053-6202089, 03-9646198.

     

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים