לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי – חקירות כלכליות

    חקירות כלכליות

    חוקרים פרטיים המנהלים חקירות כלכליות מסתייעים במגוון נרחב למדי של מתודות ופרקטיקות בעבודתם. מובן שחוקרים מקצועיים משתמשים בשיטות חוקיות בלבד לטובת חקירות כלכליות מורכבות ומורחבות, כאשר כל ממצאיהם תקפים להגשה לגופים פרטיים, חברות, עסקים, ארגונים,   חברות ממשלתיות, רשויות המדינה  כגון בית משפט, הוצאה לפועל, גופי רשות המיסים, המשטרה, ועוד.

    איסוף והצלבה של אינפורמציה

    השלב הראשון בחקירה כלכלית המנוהלת בידי משרד חקירות או חוקר פרטי – זה איסוף מידע ראשוני. החוקר יראיין את מזמין החקירה ויבקשו להעביר מסמכים רלוונטיים לחקירה, כדוגמת צילומי מסמכים של החייב, פסק דין ומסמכי תביעה, תלושי שכר, מקום עבודה אחרון, מקום מגורים ושמות חברים וקרובי משפחה וכו'. החוקר יצליב מידע זה עם מאגרי מידע אחרים הזמינים לו במטרה לוודא אמיתות של המידע ומציאת קצה חוט אודות מקום מושבו של החייב ועוד.

    *למותר לציין, כי במקרים רבים למזמיני החקירה הכלכלית  יש רק שם ומשפחה  ומספר תעודת זהות של הנדרש, ברם, זה  אינו מהווה בעיה כיוון שחוקר כלכלי מיומן מומחה גם בחקירות מחשב וסייבר,  מומחה באיסוף מיידע  באמצעות האינטרנט, מומחה באיסוף מיידע באמצעות חקירות בכיסוי ובדיבוב, מעקבים ותצפיות. שילוב של כל מערכות האיסוף דנן  יביאו את החוקר פרטי לאיסוף מקסימלי של מידע כלכלי אודות הנדרש.

    מעקבים

    שיטה נפוצה למדי, המשמשת חוקרים פרטיים רבים, היא מעקבים; הם מבוצעים באמצעות מעקב אלקטרוני ומעקב פיזי. מעקב פיזי יכול להיעשות בהליכה, בתחבורה ציבורית או באופנוע  וברכב. בדרך כלל, יותר מחוקר אחד לוקח חלק במעקב. חקירה כלכלית יכולה לבצע גם מעקב לאיתור מקורות פרנסה של החייב, במטרה להוכיח התחמקות מתשלום חובות וכד'. מעקב אלקטרוני מתבצע על-ידי הקלטת הנחקר וצילומו, מעקב אינטרנטי וכו',  הכל במסגרת החוק בלבד.

    חקירה כלכלית סמויה

    חקירות כלכליות דורשות ממשרד החקירות יצירתיות ומקוריות – בעיקר כאשר מדובר בחקירה סמויה. מהי חקירה סמויה? זוהי חקירה בה החוקר או אדם מטעמו פועלים לאיתור מידע על-ידי חקירה בכיסוי או חקירה בדיבוב.

    חקירות כלכליות מחוץ לישראל

    כאשר על  משרד חקירות מוטל להמשיך את החקירה מחוץ לגבולות הארץ, או אז,  שלוש אפשרויות ניצבות בפניו: שליחת חוקרים לחו"ל (אפקטיבי רק כאשר ישנם אנשי קשר במקום), שימוש  במיקור חוץ לחברת חקירות מקומית או שילוב בין השניים.  תלוי באופי החקירה ודרישות מזמין העבודה, או אז  יבחר משרד החקירות כיצד  להמשיך את התהליך.  משרד חקירות עם ניסיון יודע לבחור את שותפיו ועובד רק עם גורמים חוקיים במהלך החקירה.

    כאשר אנו מבקשים להקדים את התרופה למכה ולסקור את מצבם הכלכלי של אלו שמעניינים אותנו, או אז  רצוי לפנות למשרד חקירות אמין עם עבר מוכח. חקירה כלכלית מאפשרת לבדוק את הרקע הכספי של אדם שאנו עומדים  לעשות עמו עסקים כמו גם לגבי אדם עמו אנו מתכוונים להקים עסק משותף. מעבר לכך, ניתן לבחון יחסים המוטמעים במתן הלוואה, חברה לרכישה, השקעות או במהלך חשדות לבגידה ומחשבות בן \ בת זוג על הברחת כספים ונכסים לצד שלשי, במהלך  גירושין ולאחר גירושין – הדורשים חקירה על ידי אנשי מקצוע – עם התמחות בחקירות מסוגים שונים.

    חקירה כלכלית – כיצד מתבצעת?

    בחקירת רקע כלכלי  עסקי, תוכלו לקבל מידע חיוני  ביותר של הארגון או החברה. עובדות חשובות כגון היסטוריה משפטית, מצב פיננסי, נכסים, הון עצמי זכויות ביטוחיות או כל ממון ורכוש אחר וכו' – חקירה כלכלית  היא מחויבת המציאות טרם הכרזה על שותפות עסקית או מיזוג.  משרד חקירות מנוסה יוכל לגלות את הפרטים החשובים ולספק את המסמכים הקריטיים ללקוח עבורו מתבצעת החקירה.

    במצבי חקירה  כלכלית בנוגע לנישואין, יש לאסוף מידע גם אודות מצבו הכלכלי של הבן-זוג; האם הוא שקוע בחובות או מסתיר הון משמעותי שאינו מדווח? אלו הן רק דוגמאות. נתונים מסוג זה יש לאסוף בזהירות ובדיסקרטיות מרבית. משרד חקירות מנוסה יוכל להגן עלינו בעזרת ידיעת החוק הקשור בהגנת פרטיות על בוריו.

    חקירה שכיחה נוספת השייכת לעולם החקירות הכלכליות היא חקירת חיפוש יורשים או חקירת ירושה. במקרה בו איננו מקבלים את החלק אותו ציפינו לקבל בירושה, אנו מעוניינים להבין מדוע, והאם אנו באמת זכאים או לא זכאים לחלק ממנה. גם כאשר אנו מעוניינים לאתר יורשים, חשוב להסתייע בשירותי חוקר פרטי, שיוכלו להעניק מענה הולם לחקירה כזו.

    משרד סיקורית חקירות הוקם בשנת 1980 ומנוהל על ידי החוקר פרטי יצחק מאיר.

    חוקר זה שימש בעבר כקצין מצ"ח, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, טיפל רבות באיסוף מיידעים בדרכים אינטרנטיות ובאיסופים חשאיים בכיסוי ודיבוב,  כולל בחקירות בגין גנבות ומעילות בתנועות סיבוביות והעברת הכספים לגורמים שלישיים ולבנקים בחו"ל. מאז שיצחק הקים את סיקורית חקירות עוסק הוא בין השאר  בחקירות כלכליות מורכבות ואיסוף מיידעים  ומידענות בדרכים יצירתיות ומסתייע בחוקרים פרטיים רשוים שכל עבודתם היא ניהול וביצוע חקירות כלכליות.

    מה ניתן לקבל בחקירה כלכלית מורכבת

    שם ומשפחה, ת.ז, ח.פ, כתובת מגורים, טלפונים ניידים ונייחים, אימיילים(דואר אלקטרוני) מקומות עבודה, היסטוריה תעסוקתית, זיקה לחברות, עסקים, מוסדות, עמותות וארגונים, איתור כספים המושקעים בבתי השקעות, איתור כספים נזילים ואבודים,איתור כל חשבונות הבנקים של הנבדק כולל:מספר חשבון שם הסניף כתובת הסניף, מצב חשבון בנק כולל – עו"ש ואובליגו, חסכונות, השקעות במניות, קופות גמל ופנסיות, איתור נדל"ן מלא, איתור קרקעות כולל זכויות, איתור רכבים, מנהג בעלים, כלי צמ"ה, כלים ימיים ואוויריים, איתור רשימת לקוחות וספקים,איסוף מידעים אודות הברחת כספים ונכסים לצדי ג', הרמת מסך מודיעינית, בדיקת איתנות כלכלית, איתור תיקים משפטיים אזרחי פלילי, בדיקות מקיפות בבנק ישראל, בדיקות מקיפות בהוצל"פ, כנ"ר פש"ר,בדיקות מקיפות בכל בתי המשפט בישראל, בדיקות מקיפות ברשויות הגביה והאכיפה, איתור תיקים אזרחיים (תובע נתבע) בדיקות בכל הרשמים בישראל, בדיקת חובות לשוק האפור, הלוואות, בדיקה בחברות מימון חוץ בנקאיות, בדיקות בחברות אשראי, איתור ביטוח מנהלים,  ביטוח חיים, איתור  ביטוחים – אלמנטרי עסקים ורכב, איתור השקעות בחברות ביטוח וכל מה  שנצליח להשיג במהלך החקירה הכלכלית המקיפה! למותר לציין, כי לרוב אין צורך בחקירות כלכליות מקיפות ולכן אנו מבצעים חקירות כלכליות פשוטות יותר על פי דרישת הלקוחות!

    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית בשעה ראשונה, התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר או השאירו פרטים באתר או שלחו הודעת ווטספ או שלחו אימייל  itzik167@ walla.co.il

    טל  053-620-2089

    לקוחות ממליצים על סיקורית חקירות – https://www.t.co.il/Business/Card-756597.html

     

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים