לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי בעפולה

    מחפשים חוקר פרטי? במשרד סיקורית חקירות  אנו מציעים ללקוחות פרטיים,עורכי דין,  המגזר העסקי והמוסדי –  שרותי חקירות במגוון רחב של תחומים.

    בילוש, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  מעקבים ותצפיות לצורך גילוי וחשיפת בגידות  מתועדים בצילומים, סרטי  וידיאו והקלטות סמויות וחוקיות, חקירות בכל הקשור   לדיני עבודה, חקירות סייבר הגנתי והתקפי על פי חוק בלבד,איסוף מודיעין שטח  ומחשבים, איסוף מודיעין  עסקי, איסוף מודיעין תחרותי-ריגול תעשייתי על פי חוק בלבד, חקירות רקע   על אנשים פרטיים,  עסקים, חברות מוסדות, וארגונים, חקירות נאותות לחברות לפני מיזוג  או רכישת חברה,  חקירות כלכליות מורכבות,הרמת מסך מודיעינית, איתור הברחות  כספים ורכוש  בתנועות סיבוביות  לצד  שלישי, איתורים במגוון רחב של תחומים: איתורי כתובות, איתור מקום עבודה, איתור חייבים ונמלטים מפירעון חוב – בארץ ובחו"ל – בשיתופי פעולה עם משרדים מקומיים בישראל ובחו"ל – חברים בארגון הבלשים הבינלאומי,  חקירות מסחריות, חקירות עסקיות הפעלת מדובבים ומדובבות,  הפעלת חוקרים פרטיים בכיסוי ואיסוף מידעים  ומידענות, איתור מפיצי דיבה ולשון הרע באינטרנט וברשתות החברתיות, חקירות במישור הפלילי, חקירות בתחום הנוער קרי, האם משתמשים או סוחרים בסמים או בכל פעילות עבריינית אחרת – בטרם ייתפסו על ידי משטרת ישראל, מכירת מוצרי חקירות בילוש ומודיעין, מכירת תכנות  תיעוד \ ריגול לטלפונים ניידים מסוג אנדרואיד ע"פ חוק בלבד, בדיקת איתור וניטור  האזנות סתר   בטלפונים ניידים  בטלפונים נייחים, במחשבים ניידים ונייחים , במבנים, בבית, בעסק, במפעל, ברכבים בהם אתם עושים שימוש יום יומי – כל זאת עם המכשור המתקדם ביותר שקיים בענף,  שיחזור מיידעים דיגיטליים, חקירות לאיתור ממון ורכוש,איתור  נדל"ן מלא,  איתור חשבונות בנקים, כולל חסכונות  מצב עו"ש ואובליגו בארץ ובחו"ל – באמצעות חוקרים בכיסוי מדובבים ומדובבות במספר שפות, איתור כלי רכב, כלי  צמ"ה, כלים ימיים ואוויריים, בדיקות  בבתי משפט, ברשויות האכיפה, ברשמים לגווניהם השונים, בטבו, בהוצל"פ, כנ"ר, פש"ר, בדיקת חדלות פירעון,   צילום תיקים משפטיים  (תובע נתבע)   בדיקות  במכס ובמנהל מקרקעי ישראל, בדיקות ומעקבים לצורך גילוי מנהג בעלים, בדיקות בכל חברות הביטוח ובתי השקעות לצורך איתור כספים.

    למותר לציין כי בחלק ניכר מהחקירות אנו  מבצעים מעקבים ותצפיות  שכן, אנו יודעים בברור כי ללא מעקבים ותצפיות קשה אם בכלל לסגור הרמטית את רוב החקירות.

    מעקבים ותצפיות הם סוד ההצלחה בכל סוגי החקירות

    כולנו חיים בעולם טכנולוגי המאפשר לנו לאסוף מידעים  באמצעים דיגיטליים. עם זאת, עבודתו של חוקר פרטי אינה שלמה ללא נוכחות בשטח וביצוע מעקבים ותצפיות אחר אובייקט החקירה. לכן, אין זה מפתיע שתחום המעקבים והתצפיות הוא חלק בלתי נפרד מכל סוגי החקירות: החל מחקירות בתחום האישות, דרך חקירות כלכליות ועד חקירות בעסקים.

    מעקבים גלויים או סמויים מחייבים ניסיון רב, רמת מיומנות גבוהה ויכולת להפעיל בזמן אמת, ציוד טכנולוגי מתקדם לאיסוף מידע ותיעודו באמצעות צילומים, טכנולוגיות מתקדמות והאזנות  סמויות. יישום נכון ומקצועי של המעקבים והתצפיות שמבוסס על עבודת הכנה קפדנית ועמידה בכללי האתיקה ובדרישות חוק האזנת סתר, מאפשר לסיקורית חקירות לדלות עבורכם מידע יקר ערך ושפע  של ראיות קבילות שישרתו אתכם בבית המשפט.

    המציאות מוכיחה שחקירות שאינן מצליבות מידע עם מעקבים ותצפיות, עלולות להתמוטט.

    לכן, אם אתם עומדים לפתוח בחקירה, נמצאים בעיצומה או זקוקים להשלמת חקירות לצורך אימות או הפרכת טענות, הקפידו לשלב את יכולות המעקבים והתצפיות של סיקורית חקירות בחקירה שלכם.

    חקירות אישות

    חקירות אישות הן מהחקירות הרגישות ביותר – ולא במקרה. חקירות אישות עוסקות במערכות יחסים ובבגידות בין בני זוג ולכן הן מחייבות ניסיון מקצועי רב ודיסקרטיות מלאה. במהלך חקירות אישות  משרד סיקורית חקירות מבצע בנחישות וברגישות מעקבים דיסקרטיים ותצפיות על בן/בת הזוג החשוד/ה בבגידה ומבצע פעולות בכיסוי  עד להתבררות העובדות ואישוש החשדות, או הפרכתן.

    גילוי וחשיפת  בגידות

    אם הבחנתם בשינוי התנהגותי אצל בן/בת הזוג, כגון היעדרויות לא מוסברות, שיחות טלפון ממושכות בהסתר או ירידה בחשק המיני, אל תתעמתו אתו. האשמה שאינה מבוססת, עלולה לפגוע באופן בלתי הפיך בקשר ביניכם, לכן פנו לסיקורית חקירות שצברה ניסיון רב בחקירות אישות ובחשיפת בגידות. באמצעות פעולות חקירה דיסקרטיות, מעקבים סמויים ותצפיות על בן/בת הזוג הנחשד בניאוף, משרד סיקורית חקירות  יספק לכם את כל הראיות וההוכחות בדבר הבגידה או תשלול את קיומה,  כל זאת ללא ידיעת בן/בת הזוג.

    שמים את האמת במרכז העניינים

    פניה אל סיקורית חקירות תהיה זו אשר תקדם אתכם צעד נוסף אל עבר חשיפת האמת! משרדנו והחוקרים, שמים את האמת במרכז העניינים ועושים את כל הניתן על מנת לספק לכם את הראיות וההוכחות החותכות לגבי אישוש או הפרכה של החשדות שלכם.

    בדיקת תיקים פליליים
    יצחק מאיר חוקר פרטי, שימש בעבר כחוקר פלילי בכיר במצ"ח, בעל תואר ראשון  LL.B  במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן, בודק תיקים פליליים לאחר הגשת כתב אישום, מתוך מגמה לסתור את טענות התביעה והפרקליטות, מדריך עורכי דין ומכין שאלות לחקירות נגדיות, תוך שהוא מלווה את עורך הדין בבית המשפט.
    סיקורית חקירות
    המשרד מפעיל  חוקרים פרטיים רשוים,  כולם עצמאיים קבלני משנה  בלבד  ומבצעים את העבודות בכל רחבי הארץ.
    חוקרי סיקורית חקירות רובם ככולם מחזיקים ברשיון חוקר פרטי, חלקם הגדול מחזיקים ברשיון לקיום משרד לחקירות פרטיות מטעם משרד המשפטים הישראלי, חברים בלשכת חוקרים פרטיים בישראל, חלקם אף חברים בארגון הבלשים הבינלאומי בו חברים 1000 בעלי משרדים חקירות ב- 100 מדינות.
    החוקרים במשרדנו בעלי ידע איתן בתחום הטכנולוגי והדיגיטלי, ממודרים ומקפידים לשמור על דיסקרטיות רבה  כמו גם על החוק האזרחי והפלילי כאחד, על חוק חוקרים פרטיים, חוק האזנת סתר, חוק כבוד האדם וחירותו ואתיקת המקצוע ללא פשרות.
    משרד סיקורית חקירות מעניק שירותים , ללקוחות פרטיים, עורכי בתחומי משפט מגוונים, לחברות, עסקים מוסדות, ארגונים, מפעלים, עריות, מועצות מקומיות, חברות מזון, חברות אופנה וחברות הייטק חברות דלק, עובד בשיתופי פעולה עם משרדי חקירות בארץ ובחו"ל.
    כל תיקי סיקורית חקירות עוברים תחת ידיו של מנהל ובעל המשרד יצחק מאיר, מתוך מגמה לבחון את התיקים ולבדוק עם יש צורך בהשלמות חקירה ולאפיק  דוחות חקירה איכותיים ובכתיבה משפטית.
    1. יצחק מביא עמו ידע וניסיון רב שנים במגוון רחב של חקירות פרטיות, מעקבים ותצפיות וטיפל במהלך ארבעה עשורים בתיקים מורכבים במיוחד.
     כללי:
    שעות פעילות המשרד בימי א -ה בין השעות  0:800  -22:00
    שעות פעילות המשרד בימי ו' וערבי חג: בין השעות 08:00  15:00
    שבת: חוקרי סיקורית פועלים בשטח 7\24 ברם, המשרד סגור!
    חוקרים: חוקרי סיקורית חקירות מחזיקים ברשיון חוקר פרטי, רובם אקדמאים ומחזיקים אף ברשיון  לקיום משרד לחקירות פרטיות.
    חוקרי סיקורית חקירות כולם שרתו בעבר במערכות ביטחוניות בארץ ובחו"ל.
    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל עלות כספית עד שעה ראשונה התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר או השאירו פרטים באתר, או שלחו הודעת ווטספ, או שלחו אימייל itzik167@walla.co.il.
    אזורי פעילות: ישראל ובחו"ל

    טל' נייד 053-6202089

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      משרד חקירות מומלץ

      חקירה פרטית היא תהליך שבו החוקר נכנס לתחום המידע האישי של אדם אחר באופן חוקי ומבוקר, במטרה לגלות את האמת....

      משרד חקירות בחולון

      מחפשים משרד חקירות בחולון? המאמר הבא הוא בשבילכם. כאשר בוחרים משרד חקירות יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים במיוחד שיעזרו...

      משרד חקירות בראשון לציון

      כאשר מנהלים חקירה פרטית, או אז,  מעוניינים בחשיפת פרטים מסוימים ובגילוי האמת. לכן, בחירת משרד חקירות בראשון לציון יכולה להיות...

      משרד חקירות - חוקר פרטי חושף סודות מקצוע.

      חקירות אישות ודיני משפחה: חוקר חושף סודות מקצוע בתחום דיני המשפחה שמקורו במעורבות רגשית גדולה במיוחד, עולה הצורך בהסתייעות באנשי המקצוע...

      משרד חקירות בצפון

        הצורך בשירותי חקירה ממשרד חקירות בצפון עשוי להתעורר במגוון מצבים, החל מחששות לגבי אמינות עובדים, חשדות ביטחון, ועד לחקירות פרטיות...

      משרד חקירות פרטי

      משרד חקירות פרטי מחפשים להשתמש בשירותי משרד חקירות פרטי ולא יודעים מאיפה להתחיל? בחירת משרד חקירות היא צעד חשוב כאשר מדובר...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים