לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי במגזר הערבי

    חוקרים פרטיים במגזר הערבי בפרסה ארצית.
    משרד סיקורית חקירות פועל בפריסה ארצית מרמת הגולן ועד אילת
    ומעסיק חוקרים פרטיים דוברי ערבית כשפת אם!
    ידע הוא כוח, ברם, בידיים הלא נכונות הוא עלול לעורר בעיות.
    אם אתם חושדים כי מאזינים או מצלמים אתכם בסתר, או אז, מומלץ לפנות אל חוקר פרטי במגזר הערבי. יצחק מאיר מנהל ובעל משרד סיקורית חקירות וצוות החוקרים במגזר זה, יגיעו אל חקר האמת בהצלחה, תוך שימוש בציוד טכנולוגי ודיגיטלי מן המתקדמים בענף, רוצה לומר – החל מניטור ובדיקות האזנות סתר בבית, בעסק, במקום העבודה, ברכב, במחשבים נייחים, בטבלטים, במחשבים ניידים או בכל מקום חשוד אחר.
    זו גם זו, משרד סיקורית חקירות יסייע לכם במתן יעוץ מקצועי לגבי כל בעיה משפטית באמצעות חוקרים פרטיים – משפטנים מתחומי עיסוק שונים.
    כמו כן, משרד סיקורית חקירות יסייע לכם במסגרת חקירות אישות, מעקבים ותצפיות אחר בני זוג בוגדים לצורך גילוי וחשיפת מעשיהם – בדיסקרטיות רבה ללא פשרות – ושמירה על החוק הפלילי והאזרחי כאחד, במגמה לתעד את מעשיהם במצלמות ומסרטות הפועלות מרחוק- ברמה טכנולוגית גבוהה, לראיית יום ולילה.
    למותר לציין, כי משרד סיקורית חקירות מעסיק חוקרים פרטיים רשויים בלבד! בין השאר מעסיק המשרד חוקרים פרטיים ממוצא ערבי – ערבים מוסלמים, ערבים נוצרים ודרוזים תושבים ואזרחי מדינת ישראל, כל זאת בפריסה ארצית. זו גם זו, אנו מקבלים בעת הצורך סיוע באיסוף מיידעים בשטחי הרשות הפלסטינית.
    *מעקבים ותצפיות הם כלים אפקטיביים לאיסוף נתונים.
    למותר לציין, כי מעקבים ותצפיות הם כלים אפקטיביים לאיסוף נתונים והצלבת מידעים, אודות היכולת או ההתנהלות הכלכלית של נחקרים, הן במישור האישי והן במישור העסקי. הם אפקטיביים גם בשלב ההיערכות לגירושין ומאפשרת לחשוף את היכולת הכלכלית, העסקית והמסחרית האמתית של בני זוג, כמו גם של אנשי עסקים המסתירים נכסים השקעות וכספים.
    לפיכך, החקירות העסקיות המשלבות מעקבים ותצפיות – נפוצה מאוד גם במגזר העסקי ובכל הקשור לדיני עבודה, בעזרתן ניתן לאגור מיידעים עסקיים על לקוחות, שותפים ומתחרים, לאתר חייבים ואת הנכסים שבבעלותם, לאסוף מידע לקראת מתן אשראי מתמשך, וכן לצורך ביצוע עיקולים ועוד.
    באמצעות חקירות מעקבים ותצפיות, המשלבות בין השאר חוקר פרטי הפועל בכיסוי ודיבוב, תוכלו לדעת האם מועלים בכספיכם, האם מאזינים לכם בסתר, לאתר את אלו שחייבים לכם כספים, לאתר נכסים מוברחים או הברחת הכספים והנכסים בתנועות סיבוביות לצד שלישי.
    מעבר לכך, במסגרת חקירות מיוחדות בכיסוי ודיבוב המשתלבות מעקבים ותצפיות, ניתן להבין האם אחד מלקוחותיכם מוגבל על ידי הבנקים, האם הוא היה מעורב בתביעות אזרחיות ופליליות, האם הוא תובע או נתבע, האם נפתחו נגדו הליכי הוצל"פ, האם הוא בחדלות פירעון ועוד.
    זו גם זו, אנו נותנים סיוע מקצועי בישוב סכסוכים בקרב בני משפחה, ישוב סכסוכים בין בעלי עסקים וישוב סכסוכים בין שכנים.
    יודגש כי מנהל ובעל המשרד יצחק מאיר וצוות חוקרי סיקורית חקירות הערבים ישראלים, רובם ככולם מקושרים היטב לכוהני דת שיחים ובוררים – במגזר.
    משרדנו עוסק במעקבים ותצפיות לצורך גילוי וחשיפת בגידות מזה ארבעה עשורים. צוות החוקרים בעלי ידע איתן בתחום הטכנולוגי והדיגיטלי, תחום דיני עבודה, בחקירות מיוחדות תחת כיסוי ובדיבוב, ביכולת היטמעות בקרב האוכלוסייה לפיכך, פועל רבות למניעת גנבות ממעסיקים, מבצע חקירות סמויות לאיתור עובדים מדליפי מיידעים סודיים ופטנטים ממחשבים לחברות מתחרות, אנו מבצעים חקירות מחשב וסייבר – הגנתי והתקפי על פי חוק בלבד, חקירות בינלאומיות בשיתוף משרדים מקומיים בארץ ובחו"ל – חברים בארגון הבלשים הבינלאומי, חקירות כלכליות מורכבות, חקירות עסקיות, חקירות מסחריות, חקירות רקע על אנשים פרטים, בעלי עסקים, חברות וארגונים, איתורים במגוון רחב של תחומים: איתורי כתובות וטלפונים, איתור אימייל ומספר ת.ז, איתור מקומות עבודה, איתור מקורות הכנסה, איתור זיקה לחברות, עסקים, מוסדות, ארגונים ומפעלים – איתור חשבונות בנק בארץ ובחו"ל, איתור ממון ורכוש מוסתר, איתור נדל"ן מלא בארץ ובחו"ל, איתור קרקעות כולל שטרי מכר, איתור רשימת לקוחות וספקים, איתור זכויות ביטוחיות כולל: ביטוחי חיים, ביטוחי מנהלים, קרנות השתלמות, קופות גמל ופנסיות, ביטוחי דירות ועסקים, ביטוחי רכב, איתור כספים המושקעים בבתי השקעות, חקירות לצורך הרמת מסך מודיעינית, איתור הברחות כספים ונכסים לצדי ג' בתנועות סיבוביות,  איתור חייבים ונמלטים מפירעון חובות בארץ ובחו"ל, אונו עורכים בדיקות בבתי המשפט לאיתור תיקים בהן הנבדק הוא תובע או נתבע, בדיקות ב – רשם החברות, רשם הירושות, רשם המשכונות, בדיקות בהוצל"פ, כנ"ר, פש"ר, בדיקות במכס ובמנהל מקרקעי ישראל, מעקבים לצורך גילוי מנהג בעלים, איסוף מודיעין עסקי, איסוף מודיעין תחרותי, השתלת סוכני איסוף, איסוף מסמכים ממקורות קשים במיוחד – באמצעות חקירות בכיסוי ודיבוב, איתור מידע רפואי, חקירות פרונטליות וגביית עדויות חתומות, חקירות הונאה ועוקץ, חקירות במישור הפלילי, חקירות בתחום הנוער לצורך בדיקת מעשיהם האם משתמשים או סוחרים בסמים או בכל פעילות עבריינית אחרת בטרם יתפסו על ידי משטרת ישראל, בחינת תיקים פליליים עבור עורכי דין – מתוך מגמה לסתור את טענות התביעה והפרקליטות כל זאת בשמירה קפדנית שלא לשבש הליכי חקירה של משטרת ישראל, איסוף מידעים ומידענות, חקירות לצורך איתור יורשים צוואות וירושות, חקירות אינטרנטיות לצורך איתור מפיצי דיבה לשון הרע ושימינג (ביוש) בדיקות פוליגרף אישיות ותעסוקתיות, חקירות בגין גנבות חקלאיות,
    חקירות ומעקבים לצורך מניעת גנבות, מניעת פחת בעסקים, איתור אנשים שאבד עימם הקשר, איתור נעדרים, איתור הורים ביולוגים ועוד.
    *חוקר פרטי במגזר הערבי – על מנת להוכיח את מעשה הבגידה!
    רבים מאתנו שואפים, ביום מן הימים, להקים משפחה לתפארת. בדרך אנו מחפשים פרטנר לחיים; בן או בת זוג אשר ילווה אותנו במסע חיינו. כאשר אנו מוצאים את הפרטנר ונישאים לו, או אז, אין מאושרים מאתנו. עם זאת, המציאות עלולה להשתנות במהרה, כאשר החשדות על בגידה ומעילה באמון מתעוררים.
    הסיבות לבגידה בבני הזוג הן רבות ומגוונות. העידן המודרני בו אנו חיים מביא עמו לחצים שונים ושחיקה עצומה. הרצון להפיג מעט את העומס ולרעות בשדות זרים הוא קל למדי, לפיכך רבים בוחרים לעשות זאת, במקום להתמודד עם קשים ובעיות במערכת הנשואים.
    בפועל, בני הזוג החושדים כי בוגדים בהם, נותרים עם משבר חמור באמון.
    כעת עליהם להתחיל לפעול ולבדוק האם חשדותיהם אמתיים. בשלב הזה מומלץ לפנות אל חוקר פרטי במגזר הערבי – חוקר שמכיר את המנטליות כמו גם את הדתות ומנהג התפילות במגזר, חוקר שיכולותיו המקצועיות עומדות במבחן המציאות ומאפשרות לו היטמעות בתוך אוכלוסיות חשדניות במיוחד.
    חוקר הפרטי זה יבצע את הבדיקות המדויקות ביותר, בין אם מדובר בצילום ותיעוד בן\בת הזוג עם המאהב\ת תיעוד חיובים בכרטיסי אשראי או מסמכים אחרים המעידים על ביצוע הבגידה וכן הלאה.
    ניהול חקירה מוקפד על ידי חוקר פרטי מקצועי במגזר הערבי.
    לרוב הופכות הראיות על קיום הבגידה לקבילות בביתי הדין השרעים, ובתי הדין הכנסייתיים, ברם, על החוקר להשיג את הראיות החותכות בהתאם לחוקי מדינת ישראל, כמו גם להסתייע בחשיבה יצירתית על מנת לשמור על סודיות ודיסקרטיות רבה ללא פשרות.
    כך או כך, על מנת להתחיל בבדיקה, מומלץ לפנות אל משרד סיקורית חקירות.
    משרד סיקורית חקירות עוסק מזה ארבעה עשורים בחקירות, מעקבים ותצפיות וגילוי בגידות כולל תיעוד.
    חוקרי סיקורית חקירות העוסקים במעקבים ותצפיות אחר בוגדים ובוגדות מומחים בתחומי פעילותם, בעלי ידע איתן בתחומי איסוף סמוי, מקפידים תמיד על דיסקרטיות רבה, נזהרים שלא להיחשף, מתרחקים היטב ממושא החקירה כל זאת לנוכח המכשור המתקדם שיש ברשותם.
    כל חוקרי סיקורית חקירות רשויים, חלקם אף מחזיקים ברשיון לקיום משרד לחקירות פרטיות, חברים בלשכת חוקרים פרטיים, חלקם חברים בארגון הבלשים הבינלאומי המונה כיום כ- 1000 בעלי משרדי חקירות ב-100 מדינות.
    אם אתם חושדים בבן זוגכם וברצונכם לאשש את החשדות ולפעול בהתאם, או אז, מומלץ ליצור קשר עם חוקר פרטי בגידות במגזר הערבי.
    חושפים את האמת, שומרים על הכבוד!
    חקירות אישות במגזר הערבי באמצעות סיקורית חקירות יתבצעו כראוי, תוך היכרות מעמיקה עם הקהילה הערבית ואופן חשיבתה. במקרים מסוימים, החקירה תימשך זמן רב, שכן ישנם אנשים במגזר זה שינסו לטשטש את עקבותיהם ולהעלים ראיות.
    הציוד הטכנולוגי והדיגיטלי בו מחזיקים חוקרינו וניסיון רב שנים בחקירות בתחומי אישות – מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בגידות הם שמביאים ראיות ותוצאות האמת!
    *מכירת תוכנת תיעוד וריגול לטלפונים מסוג אנדרואיד בלבד, ע"פ חוק לצורך הגנה על קטינים!
    משרד סיקורית חקירות מוכר תוכנת תיעוד מיסוג ספייפון לתקופה של שנה! לצורך קבלת הצעת מחיר התקשרו עיוד היום!
    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית בשעה ראשונה, התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר, או שלחו הודעת ווטספ, או שלחו אימייל itzik167@walla.co.il ונשוב אליכם בהקדם.
    אזורי פעילות: ישראל ובחו"ל
    טלפון נייד: 053-6202089
    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים