לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקרים פרטיים לצורך גילוי וחשיפת בגידות בפריסה ארצית ובחו"ל

    חקירות אישות

    חקירות אישות הן מהחקירות הרגישות ביותר – ולא במקרה. חקירות אישות עוסקות במערכות יחסים ובבגידות בין בני זוג ולכן הן מחייבות ניסיון מקצועי רב ודיסקרטיות מלאה. במהלך חקירות אישות סיקורית חקירות מבצעת בנחישות וברגישות מעקבים דיסקרטיים ותצפיות על בן/בת הזוג החשוד/ה בבגידה ומבצעת פעולות התחזות – עד להתבררות העובדות ואישוש החשדות, או הפרכתן.

     

    חשיפת בוגדים ובוגדות

    אם הבחנתם בשינוי התנהגותי אצל בן/בת הזוג, כגון היעדרויות לא מוסברות, שיחות טלפון ממושכות בהסתר או ירידה בחשק המיני, אל תתעמתו אתו. האשמה שאינה מבוססת, עלולה לפגוע באופן בלתי הפיך בקשר ביניכם, לכן פנו לסיקורית חקירות שצברה ניסיון רב בחקירות אישות ובחשיפת בגידות. באמצעות פעולות חקירה דיסקרטיות, מעקבים סמויים ותצפיות על בן/בת הזוג הנחשד בניאוף, סיקורית חקירות תספק לכם את כל ההוכחות בדבר הבגידה או תשלול את קיומה – כל זאת ללא ידיעת בן/בת הזוג.

    לבגידות יש סימנים רבים. כך תזהו אותן.

    ריחוק וקרירות בפן המנטלי והפיזי

    מעבר למנגנון ההשלכה (ראו הסבר בהמשך), הריחוק והקרירות נובעים גם מהסיבה הפשוטה שהצד הבוגד אמנם נמצא פיזית בזוגיות, אבל מחשבותיו, תחושותיו ורגשותיו, נמצאים במקום אחר לגמרי וכדי להתמודד עם זה, הוא פשוט מתנתק ומתרחק פיזית ומנטלית.

    ריבוי "שקרים לבנים"

    הצד הבוגד בזוגיות, ישקיע מאמצים רבים להסתיר את בגידתו ויתכנן מעשיו בקפידה (כדוגמת אליבי לזמן הבגידה) לכן, יהיה קשה מאוד לצד הנבגד לגלות שקרים משמעותיים ולמצוא הוכחות לבגידה.

    בהקשר זה חשוב לזכור, כול שקר משמעותי, נתמך ונשען על שקרים קטנים "לבנים". יש גבול למקצועיותו של הצד הבוגד בהסתרת שקרים והוא לא מסוגל להסתיר את השקרים הקטנים עליהם נשענת הבגידה. לכן, במקרים בהם במשך תקופה מסוימת צצים לפתע "שקרים לבנים" בתדירות גבוהה מאוד, או אז, עלול הדבר להעיד על בגידה בזוגיות.

     

    פרצי קנאה חדשים ומתמשכים

    במקרה בו אחד הצדדים בוגד, הוא עלול להתנהג בחשדנות חריגה ובהתקפי קנאה חדשים ומתמשכים.

    מדוע זה קורה? בהמשך למנגנון ההשלכה הפועל שעות נוספות בקרב הבוגדים, ישליך הבוגד את מעשיו ומחשבותיו על הצד הנבגד. לדוגמה: גבר שבגד בפעם הראשונה עם אישה שגם היא נשואה, המספרת לו שחברותיה הנשואות בוגדות גם הן, מופתע לגלות עד כמה הדבר קל, זמין ונפוץ ולכן ישליך את תחושותיו השליליות אודות נשים בוגדות ולגבי עצמו, על אשתו.

     

    שקרים בעניינים כספיים

    מעבר לכך שאנשים המשקרים באופן תדיר בעניינים כספיים, מאופיינים בחוסר אמינות כללית, לא מדובר רק על מאפיין זה. שקרים משמעותיים בעניינים כספיים של אחד מבני הזוג כגון: פתיחת חשבון בנק נוסף בסתר, הכנסה נוספת שלא מדווחת לאחד מבני הזוג או הסתרת הוצאות כספיות, עלולים להעיד על בגידה בזוגיות

    וההסתרה נועדה לאפשר לבן הזוג הבוגד לטשטש את השקעותיו במתנות, צימרים ואף מימון קבוע של מושא הבגידה.

     

    שקרים אודות עיסוק

    בן זוג בוגד, ישקר לעתים אודות תחום עיסוקו ויספר שהוא עובד בעבודה הדורשת ממנו להעדר מביתו לזמן רב או לחלופין לעבוד בשעות לא שגרתיות. דוגמה לשקר נפוץ בקרב בוגדים: עבודה ביטחונית הדורשת היעדרויות רבות והקפצות.

    במידה ומתגלה שקר משמעותי אודות המצאת מקום עבודה הדורש היעדרויות או על היעדרויות חדשות ולא שגרתיות במקום עבודה קיים, עלול הדבר להוות נורת אזהרה משמעותית לבגידה ובמקרים חריגים, לחיים כפולים בזוגיות נוספת.

     

    קבלת תמיכה רגשית חיצונית

    תמיכה רגשית שניתנת ע"י משפחה או חברים קרובים, הנה חשובה ומומלצת לתקינות הקשר הזוגי.

    לעומת זאת, כשאחד מבני הזוג, מחפש תמיכה רגשית חיצונית אצל ידידים לדוגמה ואף מוצא אותה, התמיכה עלולה עם הזמן להפוך גם לבגידה פיזית, במיוחד במצבים בהם הדבר מתבצע בסתר.

    מה היא הסיבה לכך? כשבן הזוג המקבל תמיכה רגשית אצל אחר, עלולה להתפתח תלות רגשית ואף רגשות חזקים ומכאן, הדרך לבגידה פיזית קצרה.

     

    פלירטוטים ברשת

    מדובר במקרים בהם אחד מבני הזוג נתפס מפלרטט ברשתות חברתיות בסתר עם אחרים. התגובה הנפוצה לכך היא "אני רק מנסה לברר אם אני עדיין אטרקטיבי"… כמובן שלרוב מדובר בשקר וכשתגיע הזדמנות אטרקטיבית, ברשתות החברתיות, יהיה קשה מאוד לסרב לה. (מזכיר במעט את הביטוי מעולם המשפט של "כניסה למצב בהתנהגות פסולה"…)

     

    חשדות נסיבתיים

    קיימים סימנים נסיבתיים העלולים לעורר חשד לבגידה, ביניהם: בילויים מרובים עם חברים חדשים, נועזות מינית פתאומית בחדר המיטות שמועות על בגידה ועוד.

    סימנים נוספים שצריכים להדליק נורה אדומה שתחייב בדיקה האם בן או בת זוגך בוגדים בכם:

     

    1. רקע משפחתי

    כאן ישנם שני מצבים בהם עלולה להתעורר אפשרות של בגידה. מצד אחד, אדם שמגיע מחינוך מאד נוקשה ולא פתוח, עלול לרצות לחקור את הגבולות שלו ולבגוד. החינוך הנוקשה, שלא פעם מדחיק את המיניות עלול לדחוף למרד שייגמר בבגידה. מנגד, גם אדם שמגיע ממשפחה הרוסה שיש בה היסטוריה של בגידות, עלול מבחינה סטטיסטית, לבגוד ולא לראות בכך משהו בעייתי. צריך לדעת שסעיף זה לא מספיק, וצריך להעלות חשד רק בהקשר רחב יותר של שאר הסעיפים בהמשך.

    1.  ההיסטוריה של ההתנהגות הרומנטית

    האם בן או בת הזוג ניהלו בעברם רומנים במקביל? האם במסגרת החיים הזוגיים שלכם הייתה צפייה בתכנים פורנוגרפיים או שבן או בת הזוג השתמשו באפליקציית דייטינג בעודם איתכם?

    עוד נקודה שכדאי לברר היא מה מצבם הנפשי של החברים, האם הם סלחניים לבגידות, האם חברים שלהם בוגדים? כל הנקודות האלו חשובות כיון שחברים שסלחנים לבגידות הם בעייתיים בהקשר הזה.

    1.  המצב הנפשי של בן או בת הזוג שלכם

    הסיבה לבגידה היא כמעט לא בגלל הסקס. בגידה היא ברוב הפעמים התמודדות פנימית של הבוגד או הבוגדת עם עצמו ועם חייו. לכן כל השפעה, עולמו של בן או בת הזוג שלכם עלולה להוביל לבגידה. פיטורין לדוגמה מהווים טריגר לבגידה .אחד הטריגרים המשמעותיים לבגידה הוא דווקא מוות. מוות של בן משפחה או של חבר דוחפים את האדם להרגיש שהוא עדיין חי והוא יעשה זאת על ידי רומן.

     

    1. שינוי התנהגותי

    כל שינוי התנהגותי, אובססיה לעבודה, בושם חדש, בגדים צעקניים ולא אופייניים, יכולים להיות ביטוי להתחלת קשר או רומן. באותו אופן, אם פתאום בן או בת הזוג נמצאים יותר ברשתות חברתיות, הולכים עם הטלפון לחדר הסמוך או שהם מנהלים שיחות טלפון מהוססות, זה סימן אפשרי לבגידה.

    מעבר לכך, לעיתים לפני מעשה בגידה בפועל יתקיים קשר רגשי עם האדם שאיתו תתקיים הבגידה בפועל. שימו לב, האם בן או בת הזוג מדברים יותר מידי על מישהו במעגל העבודה?

     

    1. שינוי בקשר הרגשי

    אדם ששוקל בגידה, ינסה למצוא דרכים להצדיק את עצמו ואת ההחלטה שלו מבחינה רגשית. לכן הוא או היא פתאום יכולים להיות יותר ביקורתיים על ההתנהגות שלכם. יכול להיות שתרגישו שהם מחפשים לריב אתכם.

    לעיתים הם יהיו יותר פרנואידים וכמובן יהיה שינוי כל שהוא בחיי המין שלכם. הליבידו יכול לעלות או לחלופין, להיעלם לגמרי. לא פעם תקבלו מתנות כפיצוי על רגשי האשמה.

     

    1. שינויים בחיים שלכם

    בואו נשים את הדברים על השולחן: הנבגד או הנבגדת  לעולם לא אשמים במעשה הבגידה של בן או בת הזוג. אבל שינויים בחיים שלכם עשויים להשפיע על מצב הקשר, ובלי לשים לב להוביל לבגידה.

    למשל, גברים נוטים יותר לבגוד כשהם מרגישים מוזנחים, ניאוף נובע מהרצון להרגיש שוב מיוחד. לכן אם משהו בחייכם לוקח פתאום יותר משאבים, למשל טיפול בילדים, עבודה תובענית יותר או טיפול בהורה קשיש. אתם עלולים להשקיע פחות במערכת היחסים, מה שעלול להוביל לבגידה של בני הזוג – סימנים שצריכים להדליק נורה אדומה שתחייב בדיקה האם בן או בת זוגך בוגדים בכם.

     

    בהמשך לאמור לעיל, אמון הוא דבר נרכש ולכן עלינו להסתובב עם עיניים פקוחות לרווחה ולשים לב ל"נורות אדומות". אם מתעורר אצלכם החשד שבני זוגכם בוגדים בכם, חוקר פרטי בגידות ילווה אתכם שלב אחר שלב בחקר האמת ובהתאם לתשובה שתתקבל, תוכלו להתקדם בחייכם או לפתוח דף חדש.

    שירותיו החשובים של חוקר פרטי בגידות

    נישואין הם תולדה של אהבה והערכה, אבל לאחר שנים רבות יחדיו, נדמה כי כל זאת נגמר ואיננו. השגרה עושה את שלה, העבודה, הילדים והמשפחה המורחבת – כולם לוקחים את מלוא תשומת הלב – ובני הזוג מוצאים את עצמם במקום השני. בשלב כזה או אחר, בן או בת הזוג מתחיל לפזול הצידה ו"לרעות בשדות זרים".

    סקרים שנערכו בנושא הבגידות מוכיחים כי 85% – גברים ונשים כאחד, חשבו לבגוד או שתכננו לבגוד או שהיו על סף בגידה או שממש בגדו.

    לצורך יעוץ הכוונה ומתן פתרונות ללא כל עלות כספית עד שעה ראשונה, פנו עוד היום ליצחק מאיר מנהל ובעל משרד סיקורית חקירות, או שלחו ווטספ, או השאירו פרטים באתר, או שלחו SMS    או שלחו אימייל itzik167@walla.co.il

    טלפונים: 053-6202089,   03-9646198.

     

     

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי מעקבים

      הצורך בחוקר פרטי עולה מסיבות שונות. פעמים רבות החקירה כוללת ביצוע מעקבים. מעקב במסגרת חקירה פרטית כולל מגוון פעולות ותהליכים...

      חוקר פרטי - חקירות כלכליות

      חקירות כלכליות הן חקירות המנוהלות על ידי חוקרים ומומחים כלכליים על מנת לאסוף, לנתח ולבחון מידע כלכלי בקשר לאדם או...

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי מומלץ איתורים: 8 חוקרים פרטיים מומלצים ביותר ב - 2023 - אתר סיקורית

      איתורים ב"סיקורית חקירות"- כך בדיוק כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי...

      חקירות אימות גרסאות או הפרכת טענות

      חקירות המשתלבות בחקירות - חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בוגדים ובוגדות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי,  חקירות כלכליות לעסקים...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים