לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי מומלץ בבאר שבע והנגב

    אם אתם חושדים  כי מועלים באמונכם או  אחד מבני הזוג חשודים בבגידה ובניאוף  או שעובדים בעסקיכם גונבים  ומעברים זכיות יוצרים קניין רוחני  ופטנטים השייכים אך ורק  לכם – לחברות מתחרות תמורת בצע כסף, אם הונו  או עקצו אתכם, או החייב נעלם כאילו  בלעה אותו האדמה זה הזמן לפנות אל חוקר פרטי  בבאר שבע:   קרי יצחק מאיר חוקר פרטי סיקורית חקירות.

    ההמתנה  ללא טיפול חקירתי  מניעתי בהקשרים רבים, היא רשלנות, שכן, זו גורמת  לאנשים פרטיים כמו גם לבעלי עסקים – נזקים נפשיים וכלכליים כבדים ולעתים גם בלתי הפיכים!

    לפיכך, "חייבים לעצור" את מעשי: הבגידה, הגנבות, המעילות, הדלפות המידעים החסוים והפטנטים הרשומים – כמו גם את  , זכויות היוצרים והקניין הרוחני שגונבים מכם! שכן, אי טיפול מניעתי באמור לעיל   הינו רשלנות, ועל כך משלמים מחירים נפשיים קשים  במיוחד ולעתים אף בלתי הפיכים!.

    משרד סיקורית חקירות

    משרד סיקורית חקירות נוסד על ידי מייסדו יצחק מאיר בשנת 1980. יצחק קצין מצ"ח, לשעבר ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן. בעברו  כאשר היה ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות  טיפל בתיקים פליליים קשים במיוחד: תיקים בגין הרג והתאבדויות, חקירות בגין  הטרדות מניות ואונס, תיקי גניבות ומעילות מכספי צה"ל והעברת הכספים בתנועות סיבוביות לבנקים בארץ ובחו"ל, השתלת  חוקרי מצ"ח בבסיסי צה"ל תחת כיסוי ודיבוב לצורך שאיבת מיידעים ומניעת פשעים, גניבות אמצעי לחימה ומכירתם לארגוני פשיעה ולאויב, הקמה וניהול צוותי חקירות מיוחדים, הדרכת חוקרי מצ"ח לביצוע משימות מיוחדות תחת כיסוי ודיבוב ועוד.

    משרד סיקורית חקירות עוסק כיום במגוון  רחב של חקירות פרטיות, מעקבים ותצפיות במישור האישי והעסקי, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי, מעקבים מורכבים לצורך גילוי וחשיפת בוגדים ובוגדות – מתועד בצילומים, הסרטות  והקלטות איכותיות וחוקיות –  כל זאת  בליווי עורכי דין לענייני משפחה. למותר לציין כי  אנו מייעצים, מלווים ומכווינים את לקוחותינו ברם, הלקוחות הם אלו שקובעים עם איזה עורך דין הם רוצים לעבוד.

    משרד סיקורית מומחה בין השאר גם   בדיני עבודה ומשכך פועל רבות למניעת גנבות ממעסיקים, מבצע חקירות סמויות בכיסוי ודיבוב  כמו גם באמצעים טכנולוגיים ודיגיטליים  – לאיתור עובדים מדליפי מיידעים סודיים ופטנטים  ממחשבים לחברות מתחרות,  חקירות נאותות כלכלית,  חקירות מחשב וסייבר הגנתי והתקפי ע"פ חוק, חקירות חקלאיות, מניעת גניבות חקלאיות, חקירות לצורך תפיסת גנבים וגנבות, מניעת גניבות ממעסיקים, בדיקות פוליגרף אישיות ותעסוקתיות,  חקירות בינלאומיות בשיתוף משרדי חקירות מקומיים בארץ ובחו"ל – חברים בארגון הבלשים הבינלאומי, חקירות כלכליות מורכבות, חקירות רקע על אנשים פרטיים חברות מוסדות וארגונים, איתורים במגוון רחב של תחומים: איתורי כתובות וטלפונים, איתור מקום עבודה, איתור מקורות הכנסה, איתור זיקה בין אנשים לחברות עסקים וארגונים, איתור נדל"ן מלא בארץ ובחו"ל, איתור חשבונות בנק כולל מצב אובליגו, איתור כספים נזילים ואבודים, איתור קרקעות כולל שטרי מכר,  איתור רשימת לקוחות וספקים, איתור זכויות ביטוחיות כולל: ביטוחי חיים, קרנות השתלמות, ביטוחי מנהלים, קופות גמל ופנסיות ביטוחי דירות ועסקים, ביטוחי רכב וצמ"ה, איתור תקים משפטיים(תובע – נתבע)  איתור יורשים צוואות וירושות, איתור כספים המושקעים בבתי השקעות, הרמת מסך מודיעינית, איתור חייבים ונמלטים מפירעון חובות, בדיקות בבתי המשפט לאיתור תיקים בהן הנבדק תובע או נתבע (פלילי אזרחי) , בדיקות ברשם החברות, רשם הירושות, רשם המשכונות,  בהוצל"פ, כנ"ר פש"ר בדיקות במכס ובמנהל מקרקעי ישראל, בדיקות מקיפות ברשות האכיפה, איתור הברחת נכסים וכספים בתנועות סיבוביות לצד ג',  איתור רכבים, כלי צמ"ה וכלים ימיים ואוויריים,  חקירות ומעקבים לצורך איתור מנהג בעלים, איסוף מודיעין עסקי,  איסוף מודיעין עסקי תחרותי – ריגול תעשייתי על פי חוק בלבד, השתלת סוכני איסוף,   איסוף מידעים ומידענות  איסוף מסמכים ממקורות קשים במיוחד באמצעות חוקרים  בכיסוי והפעלת מדובבות ומדובבים, איתור מידע רפואי, חקירות צווארון לבן, חקירות קבלה ומתן שוחד – מרמה והפרת אמונים,  חקירות במישור הפלילי, חקירות בתחום הנוער קרי, האם סוחרים  ומשתמשים בסמים או בכל פעילות עבריינית אחרת, חקירת בוחן תאונות דרכים  לצורך מתן עדות  מומחה בבתי המשפט בישראל, בדיקות פוליגרף אישיות ותעסוקתיות, תשאולים פרונטליים וגביית עדויות חתומות,  בדיקות גרפולוגיות אישיות ותעסוקתיות, חקירות מיוחדות ומורכבות לצורך איתור הורים ביולוגיים בארץ ובחו"ל חקירות מורכבות לאיתור נעדרים, חקירות מגזריות (מגזר ערבי, מגזר דתי לאומי, מגזר חרדי) בדיקת האזנות סתר בבית בעסק במפעל ברכבים בטלפונים ניידים ונייחים או בכל מקום חשוד אחר, השכרת תכנת ריגול לטלפונים מסוג אנדרואיד בלבד על פי חוק! מכירת ציוד חקירות בילוש ומודיעין קרי, מצלמות נסתרות, מצלמות  זעירות מוסלקות בתוך אביזרים, מכשירי הקלטת וצילום זעירים אודיו וידיו, מכשירי GPS,  הפעלת רחפניים למטרות שונות ועוד.

    איתורים במגוון רחב של תחומים

    איתורים ב"סיקורית חקירות"- איך כל קצה חוט הופך לראיה חותכת ומנצחת?

    במקרה בו נקלעת לסוגיה משפטית סבוכה, ונדמה כי כלו כל הקיצין, ולא ניתן להגיע לשורש העניין ולפתור את הפלונטר, דווקא שם מצויה התשובה

     

    חוקר פרטי. freepik,

    זוהי בדיוק עבודתו של משרד חקירות "סיקורית חקירות", אשר מוציא יש מאין, ומאפשר לכל אחד מאיתנו למצוא את שמבקש לו, גם אם ישנה תחושה כי הדבר לא אפשרי בעליל. דווקא שם- משרד סיקורית חקירות יוכל להגיע לשורש העניין, לפתור את הפלונטר, ובעיקר- להעניק לך שקט נפשי, לספק ראיות מהימנות ולהניע לניצחון מוחץ בכל תיק. בין יתר המקרים הסבוכים הללו, מצויים בעיקר המקרים בהם נדרש איתור אנשים, מסמכים או חפצים. זאת החל מאיתור נעדרים ועד איתור כתובות, רכבים או ממון, הכל אפשרי לאיתור והיד רושמת. משרד סיקורית חקירות מטפס אט אט מכל ממצא שתוכלו למסור, ועד לסבך הענפים מצפון והשורשים מדרום, ומחבר את כל החלקים לכדי פאזל שלם ומושלם של אותה מציאות נעדרת.

    בעבודתו זו מתמקצע משרד "סיקורית חקירות" מזה 40 שנים, בזירות הארציות והבינלאומיות כאחד. המשרד מונה כיום יותר מ-50 חוקרים וחוקרות אשר עושים עבודתם נאמנה בארץ ובחו"ל. צוותו המנצח של יצחק רואה לנגד עיניו בכל מקרה מחדש את פתירת הפלונטר ואיתור האדם, המסמך או החפץ בענייננו. באמצעות ערכים של דבקות למטרה וחתירה למשפט צדק ובהצטיידות בכלים מקצועיים ומיומנויות רבות מצליח הצוות בכל מקרה מחדש לפתור את הסוגייה עד תום, לאתר כל אלמנט ולסיים את הסוגייה בצורה הטובה ביותר, לטובתך. צוות "סיקורית חקירות" מורכב מחוד החנית של החוקרים בישראל, וביניהם תוכלו למצוא את טובי בנינו ובנותינו, בהם משרתי מערכות ביטחוניות, קציני מודיעין, מומחי סייבר, חוקרי מצ"ח ועוד. כערך מוסף נוסף, מרבית צוות סיקורית חקירות חבר גם בארגון הבלשים הבינלאומי, בנוסף לזה הישראלי, אשר מונה כיום 1,000 משרדי חקירות מקומיים בכ-100 מדינות בעולם. שיתופי הפעולה אשר יצר ויוצר הצוות בעבודתו מסייעים משמעותית לפתירת כל סוגיה באופן החלק והמורחב ביותר.

    את צוות סיקורית חקירות מנהל מר יצחק מאיר, הוא העומד בראשו של הצוות, מנהיג אותו ומכשיר אותו לעבודה מצוינת, לא פחות. כאדם קפדן אשר לו ניסיון רחב עד מאד בתחום החקירות והמשפט, אין כלל ספק שכל לקוח נמצא בידיים הטובות ביותר. בעברו, טרם פתיחת משרד "סיקורית חקירות", שירת יצחק כקצין מצ"ח וכן ביצע את תפקיד ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות. בנוסף, באמתחתו של יצחק תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן, וכן ניסיון רחב שנים ומקרים בתחום החקירות. ולמען האמת, אין מקרה שהאיש הזה איננו ראה, שמע או נתקל בו, ולכן, הוא כה מיומן בפתירת כל פלונטר חקירה באשר הוא, בייחוד בדגש על איתור אנשים, מסמכים או חפצים. בהסמכתו את צוותו, שם יצחק דגש רחב על מקצועיות ושירות הצוות כלפי הלקוח מצד אחד, ומצד שני על הוראות החוק והפסיקה, על מנת להפוך כל ראיה שמתגלה למהימנה וקבילה בעיני בית המשפט. ואכן, התנהלות זו של יצחק חוזרת וקוצרת בכל מקרה מחדש את פירותיה, ו"סיקורית חקירות" מצליחה לפתור כל סוגיה באופן הטוב והמדויק ביותר. ההצלחות בבתי המשפט ובבתי הדין השונים מקנים לכך תוקף, וגם גושפנקה נוספת לאהבתם של יצחק וצוותו את המקצוע.

    איתור יש מאין באמצעות הכלים והמיומנויות המקצועיים ביותר

    בכל תיק איתור, יצחק וצוותו ידעו לשים את הדגש על הנקודה החשובה ממנה ניתן להתחיל כל חיפוש. לאחר מכן יתחיל אותו הליך חקירה, באמצעות נקיטת האמצעים החזקים ביותר בתחום החקירות. בין אמצעים אלו הכלים המקצועיים, דוגמת שימוש באמצעים דיגיטליים וטכנולוגיים, מעקבים ותצפיות, טכנולוגיות GPS והאזנות סתר, כיסוי ודיבוב ועוד. וכן, כלים אסטרטגיים כמו למשל לקיחה בחשבון של נסיבות המקרה, נסיבות כל נקודת חקירה וכיצד נכון לגשת אליה או לעזוב אותה, ידע מקדים, וערכים נוספים אחרים, אם יש בכך הצורך. כמובן, שזהו מגוון כלים חשוב מאד, עליו יש לשים דגש רחב, על מנת להגיע ליעד החקירה ואיתורו בצורה המיטבית ביותר. שכן, בכל חקירה, דבר יכול לקום וליפול על גם על רגע אחד, ועל כן, הדיוק חשוב ומשמעותי בכמה רמות מכל תחום אחר.

    בין מקרי איתור אלו צוות סיקורית חקירות יוכל לפתור פלונטרים דוגמת איתור נעדרים, איתור הורים ביולוגיים באמצעות ביצוע חקירות מקיפות, איתורי כתובות וטלפונים במקומות עבודה. וכן, איתור רכבים, איתור כלי צמ"ה וכלים ימיים ואוויריים, איתור ממון ורכוש לצורכי עיקולים, בדיקות בבנק ישראל, משרד הפנים, רשויות האכיפה, בדיקות ברשמים השונים כגון רשם החברות, רשם המשכונות, רשם העמותות ורשם הצוואות. וכמובן שאין מדובר ברשימה סגורה, אלא דוגמה חיה בלבד משירותי המשרד הניתנים באופן השוטף. בבחירה במשרד סיקורית חקירות, כל איתור של כל מסמך, אדם, מקום, כתובת וכדומה, גם אם מתחיל בחוסר ממצאים, יסתיים בהצלחה.

    ניתן לדוגמה את אחד המקרים הנפוצים ביותר להתחמקות מעיקולים, תשלומי חובות ושאר ירקות הוצאה לפועל למיניהם. חייבים רבים רושמים נכסים על אחרים, בין אם קרובי משפחה או חברים, הכל כבר ראינו והכל ידוע. וכן, נוטים להחביא ממונות בחשבונות בנק בחו"ל, ושאר שיטות דומות. באמצעות חקירה מסיבית, הכוללת את כל הכלים המקצועים, הניסיון והמיומנויות של הצוות, מבצע צוות סיקורית חקירות "הרמת מסך" על אותם נכסים אובדים ומוסתרים ומספק ראיות מהימנות, קבילות ובעיקר- חותכות וחד משמעיות לעניין איתור הנכסים ומיקומם. ואכן, גם אם אלו אינם רשומים על שם החייב בעניינך. באמצעות תצהיר מגובה מצוות המשרד המעיד על שימוש החייב באותו נכס או רכוש, הדרך אל הניצחון הולכת וקרבה.

    דוגמה נוספת אשר מצריכה סיוע רב ככל שניתן ופעילות בצורה מקצועית, היא כמובן איתור נעדרים, חייבים, נמלטים, עדים ודרושי עדות, מוציאי לשון הרע, הורים או אחים ביולוגיים וכדומה. כפי שצוין לעיל, צוות סיקורית חקירות פועל בגזרה הארצית או הבינלאומית, ופועל לאיתור אנשים, כתובות וטלפונים, ומספק הגעה מדויקת עד לנקודת הציון הספציפית של אותו אדם בענייננו. וכן, הדבר לחלוטין אפשרי, ובגזרה השמחה יותר של איתור נעדרים וקרובים משפחה, כמובן מרגש במיוחד ומספק סגירת מעגל משמעותית, ופתיחת דלת חדשה בחיים עבור המחפשים.

    דוגמה אחרונה לצורך המאמר היא איתור ואיסוף מידענות ומידע באשר הם. גם אם יש בידך קצה חוט בלבד, גם אם אין לך מושג מהיכן ניתן להתחיל וכל שיש בידך הוא שם ותעודת זהות, וגם אם התיק מלא בפרטים אבל לא אלו החשובים, סיקורית חקירות תוכל לעזור לך. באמצעות חקירות עסקיות, מסחריות, חקירות כלכליות, ריגול תעשייתי (לפי החוק בלבד), וחקירות עומק מורכבות נוספות ניתן להגיע לכל נקודה ומכל נקודה, ולספק ראיות קבילות וחותכות בענייננו. בין היתר אותן חקירות יקרו אודות בדיקות ברשויות, כמו מכס, מנהל מקרקעי ישראל, בטאבו, וכן יבדקו ענייני חדלות פירעון בכנ"ר והוצל"פ, תיקים אחרים בתחומי המשפט האזרחי והפלילי, זיקה לכל ארגון או חברה אשר עלולים להיות קשורים בעניינך ועוד. שכן, קצרה היריעה מלהכיל את המגוון הרחב של סודות ושיטות החקירה של צוות סיקורית חקירות, על מנת להגיע למטרה.

    סיקורית חקירות לוקחת את המלחמה שלך בידיים שלה, ומאפשרת לך לנוח מעט מן הנטל והעומס הריגשי והפיזי של התיק המורכב בעניינך. באמצעות יכולותיהם המופלאות, הן במתרס המנטלי והריגשי, והן במתרס המקצועי והפרקטי, מוביל צוות סיקורית חקירות כל חקירה קטנה לניצחון גדול. כל זאת, בשיתוף מלא מול הלקוח וכמובן לאור צרכי התיק הנכונים לו בלבד. צוות סיקורית חקירות מודע ומכיר מקרוב מאד את הרגישות שבתיקי איתור, ומייחס לכך את החשיבות הנדרשת על כל גווניה, כל זאת תוך יצירת אסטרטגיה מתוחכמת אשר תבנה את "האמת המשפטית" המדויקת, שתביא עבורנו את הניצחון בתיק.

     

    חוקרי סיקורית חקירות

    חוקרי סיקורית חקירות עוסקים במגוון רחב של חקירות פרטיות, במעקבים ותצפיות בכל תחומי החקירות, במעקבים ותצפיות  אחר בוגדים ובוגדות וכן בתחום העסקי מסחרי, מומחים בתחומי פעילותם, בעלי ידע איתן בתחום הטכנולוגי  והדיגיטלי, מקפידים על דיסקרטיות רבה, ממודרים, נזהרים שלא להיחשף, מתרחקים היטב ממושא החקירה –  כל זאת לנוכח המכשור המתקדם המצוי  ברשותם.

    כל חוקרי סיקורית חקירות  רשויים, חלקם אף מחזיקים ברשיון לקיום משרד לחקירות פרטיות, חברים בלשכת חוקרים פרטיים

    בישראל – חלקם  חברים בארגון הבלשים הבינלאומי המונה כיום 1000 בעלי משרדי חקירות ב-100 מדינות.

    חוקרי סיקורית  חקירות עומדים איתנים בבתי המשפט השונים, ומוסרים עדויותיהם כמפורט: בדו"ח  החקירה,  התמונות הצילומים וההקלטות הסמויות  והחוקיות.

     

    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית בשעה ראשונה,  התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר, או השאירו  פרטים באתר, או שלחו הודעת ווטספ, או השאירו פרטים באימייל itzik167@walla.co.il

    *התקשרו ישירות אל מנהל ובעל המשרד יצחק מאיר 053-620-2089,        03-9646198

     

     

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      חוקר פרטי בחיפה

      חוקר פרטי הוא מומחה המתמקד באיסוף מידע על אדם או אירוע באופן סמוי ומוסתר. מטרתו העיקרית של החוקר הפרטי היא...

      חוקרים פרטיים בצפון

      צורך בחוקרים פרטיים בצפון קיים בעקבות מגוון מצבים שונים. הצורך בחקירה פרטית יכול לנבוע מחשד לבגידה בין בני הזוג, מהצורך...

      חוקר פרטי בפתח תקווה

      הצורך בשירותי חקירה, יכול לנבוע ממגוון סיבות שונות. יכולים להיות מצבים בהם יש חשד לבגידה בין בני זוג, מצבים בהם...

      חוקר פרטי בבת ים

          פרופיל משרד סיקורית חקירות משרד סיקורית חקירות נוסד על  ידי מייסדו יצחק  מאיר בשנת 1980.יצחק קצין  מצ"ח, לשעבר   ראש מדור סמים...

      חוקר פרטי מומלץ בפתח תקווה

      חוקר פרטי מומלץ בפתח תקווה- פרופיל חברה יצחק שימש בעבר כקצין מצ"ח, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B...

      חוקר פרטי חקירות כלכליות

        מגוון חקירות פרטיות בתחום: כלכלי, מסחרי, עסקי, רקע וחקירת נאותות חקירה כלכלית חקירה כלכלית המבוצעת ע"י סיקורית חקירות ומשולבת במעקבים ותצפיות, היא...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים