לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי באשקלון

     

    משרד סיקורית חקירות נוסד על ידי מייסדו יצחק מאיר בשנת 1980. יצחק, שימש בעבר כקצין מצ"ח, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, בוגר תואר ראשון LL.B  במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן.

    בהיותו קצין מצ"ח – ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, עסק בהדרכת חוקרים פליליים, לימד כיצד לשאוב מידעים באמצעות חקירות תחת כיסוי,    כמו גם – כיצד להיות מדובבים – על מנת להוציא את כל האמת מחשודים בביצוע עבירות פליליות בדרכים מקוריות ופסיכולוגיות.

    יצחק  טיפל בתיקים פליליים קשים קשים במיוחד – תיקי הרג והתאבדויות, שימוש וסחר בסמים, נזקי תאונות גוף ורכוש במהלך אימונים, גניבות של אמצעי לחימה ומכירתם לארגוני פשיעה ולאויב, תיקי אונס והטרדות מניות, מעילות מכספי צה"ל והעברת הכספים בתנועות סיבוביות לבנקים בארץ ובחו"ל, הפעלת צוותי חקירות מיוחדים, השתלת חוקרים לצורך שאיבת מידעים כד למנוע פשעים  במערכות צהליות ועוד.

    משרד סיקורית חקירות

    משרד סיקורית חקירות עוסק במגוון רחב של חקירות פרטיות, מעקבים ותצפיות במישור:  האישי, הזוגי, העסקי, המסחרי, קניין רוחני, כלכלי ועוד.

    אנו מבצעים חקירות בינלאומיות בשיתוף פעולה עם  משרדי חקירות מקומיים, חברים בארגון הבלשים הבינלאומי המונה כיום כ –  1000 משרדי חקירות ב –  100  מדינות.

    אנו עוסקים לרוב  בחקירות ומעקבים בתחומים כדלהלן:  אישות בגין בגידות, כלכליות, עסקיות,   מסחריות ועוד.

    מעקבים ותצפיות  בכל תחום חקירתי

    סוד ההצלחה בכל סוגי החקירות

    כולנו חיים בעולם טכנולוגי המאפשר לנו לאסוף מידע באמצעים דיגיטליים. עם זאת, עבודתו של חוקר פרטי אינה שלמה ללא נוכחות בשטח וביצוע מעקבים ותצפיות אחר אובייקט החקירה. לכן, אין זה מפתיע שתחום המעקבים והתצפיות הוא חלק בלתי נפרד מכל סוגי החקירות: החל מחקירות בתחום האישות, דרך חקירות כלכליות ועד חקירות בעסקים.

    מעקבים גלויים או סמויים מחייבים ניסיון רב, רמת מיומנות גבוהה ויכולת להפעיל בזמן אמת, ציוד טכנולוגי מתקדם לאיסוף מידע ותיעודו באמצעות צילומים, טכנולוגיות  דיגיטליות  והאזנות סמויות וחוקיות. יישום נכון ומקצועי של המעקבים והתצפיות שמבוסס על עבודת הכנה קפדנית ועמידה בכללי האתיקה ובדרישות חוק האזנת סתר, מאפשר לסיקורית חקירות לדלות עבורכם מידע יקר ערך ושפע ראיות קבילות שישרתו אתכם בבית המשפט.

    המציאות מוכיחה שחקירות שאינן מצליבות מידע עם מעקבים ותצפיות, עלולות להתמוטט.

    לכן, אם אתם עומדים לפתוח בחקירה, נמצאים בעיצומה או זקוקים להשלמת חקירות לצורך אימות או הפרכת טענות, הקפידו לשלב את יכולות המעקבים והתצפיות של סיקורית חקירות בחקירה שלכם.

    חקירות אישות מעקבים ותצפיות לצורך גילוי וחשיפת בגידות

    חקירות אישות הן מהחקירות הרגישות ביותר – ולא במקרה. חקירות אישות עוסקות במערכות יחסים ובבגידות בין בני זוג ולכן הן מחייבות ניסיון מקצועי רב ודיסקרטיות מלאה. במהלך חקירות אישות סיקורית חקירות מבצעת בנחישות וברגישות מעקבים דיסקרטיים ותצפיות על בן/בת הזוג החשוד/ה בבגידה ומבצעת פעולות  בכיסוי  – עד להתבררות העובדות ואישוש החשדות, או הפרכתן.

     

    חשיפת בוגדים ובוגדות

    אם הבחנתם בשינוי התנהגותי אצל בן/בת הזוג, כגון היעדרויות לא מוסברות, שיחות טלפון ממושכות בהסתר או ירידה בחשק המיני, אל תתעמתו איתו. האשמה שאינה מבוססת, עלולה לפגוע באופן בלתי הפיך בקשר ביניכם, לכן פנו לסיקורית חקירות שצברה ניסיון רב בחקירות אישות ובחשיפת בגידות. באמצעות פעולות חקירה דיסקרטיות, מעקבים סמויים ותצפיות על בן/בת הזוג הנחשד בניאוף, סיקורית חקירות תספק לכם את כל ההוכחות בדבר הבגידה או תשלול את קיומה – כל זאת ללא ידיעת בן/בת הזוג.

     

    חקירה כלכלית

    חקירה כלכלית המבוצעת ע"י סיקורית חקירות ומשולבת במעקבים ותצפיות, היא כלי אפקטיבי לאיסוף נתונים אודות היכולת או ההתנהלות הכלכלית של הנחקר במישור האישי והעסקי.

    החקירה הכלכלית אפקטיבית בשלב ההיערכות לגירושין. היא מאפשרת לחשוף את היכולת הכלכלית האמתית של בן הזוג, הסתרת נכסים ועוד. החקירה הכלכלית נפוצה מאוד גם במגזר העסקי ובעזרתה ניתן לאגור מידע עסקי על לקוחות, שותפים ומתחרים, לאתר חייבים ואת הנכסים שבבעלותם, לאסוף מידע לקראת ביצוע עיקולים ועוד.

     

    חקירה מסחרית

    חקירות מסחריות עוסקות באישוש ובהפרכת חשדות כלפי עובדים, מועמדים למשרה, ספקים, מפיצים ושותפים. חקירה מסחרית המנוהלת בדיסקרטיות ע"י סיקורית חקירות, תאפשר לכם "לישון בשקט" ולהיות בטוחים שהעסק שלכם אינו חשוף לגניבות סחורה, מעילות בכספים או דליפת מידע עסקי רגיש. באמצעות חקירה המשלבת מעקבים ותצפיות, חקירות לקוח סמוי ותשאולים, סיקורית חקירות תבדוק את הרקע או ההתנהלות של השותף המיועד ושל המועמדים לעבודה, את מהימנות העובדים והמנהלים ואת התנהלותם, תחשוף גניבות, תאתר סחורות שנגנבו מכם ותביא לידיעתכם מעשי מרמה של מפיצים וספקים שעובדים איתכם.

    לצורך קבלת יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל עלות עד שעה ראשונה, התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר, או שלחו הודעת ווטספ, או שלחו SNS, או שלחו אימייל –    itzik167@walla.co.il

     

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      משרד חקירות מומלץ

      חקירה פרטית היא תהליך שבו החוקר נכנס לתחום המידע האישי של אדם אחר באופן חוקי ומבוקר, במטרה לגלות את האמת....

      משרד חקירות בחולון

      מחפשים משרד חקירות בחולון? המאמר הבא הוא בשבילכם. כאשר בוחרים משרד חקירות יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים במיוחד שיעזרו...

      משרד חקירות בראשון לציון

      כאשר מנהלים חקירה פרטית, או אז,  מעוניינים בחשיפת פרטים מסוימים ובגילוי האמת. לכן, בחירת משרד חקירות בראשון לציון יכולה להיות...

      משרד חקירות - חוקר פרטי חושף סודות מקצוע.

      חקירות אישות ודיני משפחה: חוקר חושף סודות מקצוע בתחום דיני המשפחה שמקורו במעורבות רגשית גדולה במיוחד, עולה הצורך בהסתייעות באנשי המקצוע...

      משרד חקירות בצפון

        הצורך בשירותי חקירה ממשרד חקירות בצפון עשוי להתעורר במגוון מצבים, החל מחששות לגבי אמינות עובדים, חשדות ביטחון, ועד לחקירות פרטיות...

      משרד חקירות פרטי

      משרד חקירות פרטי מחפשים להשתמש בשירותי משרד חקירות פרטי ולא יודעים מאיפה להתחיל? בחירת משרד חקירות היא צעד חשוב כאשר מדובר...
      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים