לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

התקשרו או השאירו פרטים באתר




    התקשרו: 053-6202089

    חוקר פרטי חקירות כלכליות

     

    מגוון חקירות פרטיות בתחום: כלכלי, מסחרי, עסקי, רקע וחקירת נאותות

    חקירה כלכלית

    חקירה כלכלית המבוצעת ע"י סיקורית חקירות ומשולבת במעקבים ותצפיות, היא כלי אפקטיבי לאיסוף נתונים אודות היכולת או ההתנהלות הכלכלית של הנחקר במישור האישי והעסקי.

    החקירה הכלכלית אפקטיבית בשלב ההיערכות לגירושין. היא מאפשרת לחשוף את היכולת הכלכלית האמיתית של בן הזוג, הסתרת נכסים ועוד. החקירה הכלכלית נפוצה מאוד גם במגזר העסקי ובעזרתה ניתן לאגור מידע עסקי על לקוחות, שותפים ומתחרים, לאתר חייבים ואת הנכסים שבבעלותם, לאסוף מידע לקראת ביצוע עיקולים ועוד.

    חקירה מסחרית

    חקירות מסחריות עוסקות באישוש ובהפרכת חשדות כלפי עובדים, מועמדים למשרה, ספקים, מפיצים ושותפים. חקירה מסחרית המנוהלת בדיסקרטיות ע"י סיקורית חקירות, תאפשר לכם "לישון בשקט" ולהיות בטוחים שהעסק שלכם אינו חשוף לגניבות סחורה, מעילות בכספים או דליפת מידע עסקי רגיש. באמצעות חקירה המשלבת מעקבים ותצפיות, חקירות לקוח סמוי ותשאולים, סיקורית חקירות תבדוק את הרקע או ההתנהלות של השותף המיועד ושל המועמדים לעבודה, את מהימנות העובדים והמנהלים ואת התנהלותם, תחשוף גניבות, תאתר סחורות שנגנבו מכם ותביא לידיעתכם מעשי מרמה של מפיצים וספקים שעובדים אתכם.

    חקירות עסקיות

    בשוק התחרותי בו אתם פועלים, אין תחליף למודיעין עסקי מהימן ועדכני על המתחרים שלכם ועל חברות ומיזמים בהם אתם מעוניינים להשקיע, להיכנס כשותפים או לבצע עסקת מיזוג או רכישה. באמצעות חקירות, מעקבים ותצפיות, סיקורית חקירות "תוציא את החתול מהשק" ותספק לכם מידע יקר ערך על מאפייני החברה: החל ממצבה הפיננסי, רווחיותה והשקעותיה השונות, דרך מידע על מוצרים הנמצאים במחקר ופיתוח ועד מידע הנוגע להון האנושי של החברה.

    חקירות רקע

    המועמד למשרה, הלקוח הגדול, השותף הפוטנציאלי או המשקיע המיועד עושים עליכם רושם טוב במיוחד? רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, זה הזמן לחקירת רקע יסודית המבוצעת ע"י סיקורית חקירות. חקירות רקע המשלבות מעקבים ותצפיות הפכו לכלי עבודה מבוקש בקרב חברות, מוסדות, משרדי עורכי דין ולקוחות פרטיים. באמצעותן, תדעו מיהו האדם או הגוף שעומד מולכם, מה היא ההיסטוריה שלו, מה ניתן להסיק ממנה בהווה והאם המידע שהוצג בפניכם שקוף ואמין.

    חקירות איתור הברחת נכסים לצד ג'

    אם אתם עומדים בפני חלוקת רכוש בתהליך גירושין, או שאתם נושים שחוששים שהחייב הבריח נכסים כלכליים לבעלות חברה אחרת או אדם אחר כדי להימנע מתשלום חובותיו, חקירת איתור הברחת נכסים לצד ג' בסיקורית חקירות תפזר עבורכם את הערפל. החקירה המשולבת במעקבים וחקירות תאפשר לכם לדעת האם הוברחו נכסים ע"י בן הזוג או החייב, לסכל הברחות נכסים מבעוד מועד, לאתר נכסים שהוברחו ולפעול להשבתם בצו בית המשפט.

    חקירות לאיתור רכוש וממון

    בעלי חוב שטוענים שהם חסרי  כל ובני זוג המבריחים נכסים כהיערכות לקראת גירושין, הם יעדי החקירות לאיתור רכוש וממון המבוצעים בסיקורית חקירות. הידע והניסיון הרב שצברה סיקורית חקירות באיתור רכוש וממון, יחד עם שיטות חקירה מתקדמות בשילוב מעקבים ותצפיות בארץ ובעולם, מאפשרים לכם לאתר רכוש וממון שהוסתר מכם ולקבל דוח חקירה מקיף וחוקי, המכיל ראיות קבילות בבתי המשפט.  

    חקירות נאותות

    חקירות  נאותות, הנקראות גם בדיקות נאותות או חקירות רקע, מייצגות תחום חקירתי רחב שנועד לספק לכם מידע יקר ערך לצורך קבלת החלטות מושכלות – עוד בטרם נגרם לכם נזק רגשי, כספי, עסקי או תדמיתי.

     

    חקירת נאותות היא מהחקירות הרגישות ביותר ולכן יש לבצע אותה במקצועיות ובדיסקרטיות, תוך התבססות על ידע וניסיון רב, כמותם תוכלו למצוא במשרד סיקורית חקירות. סיקורית מבצעת חקירות נאותות עבור תאגידים מסחריים ועבור אנשים פרטיים כשהמשותף לשני קהלים אלו הוא הצורך לצמצם למינימום את עוגמת הנפש, את האפשרות לתביעות עתידיות ואת הסיכונים הכספיים שעלולים להיגרם בעקבות קבלת החלטה לא מוצלחת בנוגע לבחירת בן זוג, עובד, שותף לעסקים או מיזוג עם חברה אחרת.

    חקירת נאותות המבוצעת ע"י סיקורית חקירות כוללת בתוכה מעקבים, תצפיות, הפעלת מדובבים ועוד, באופן גלוי או סמוי, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וביכולות סייבר פורצות דרך.

     

    חקירת נאותות במישור האישי

    בדיקת נאותות משמשת לבדיקת בני זוג לפני הנישואים או החלטה על מגורים משותפים והיא מאפשרת לבחון את מהימנותו של בן הזוג המיועד.

    חקירת נאותות בסיקורית חקירות תחשוף האם יש בעברו של הנבדק מידע שיש לו אינטרס להסתיר, כמו נישואין קודמים, בגידות, ילדים, מצב כלכלי, רכוש מוסתר ורישומים פליליים. באופן זה, חקירת נאותות מונעת צער ואי נעימות במקרה הטוב ופגיעה נפשית וכלכלית, במקרים בהם מתגלה שבן הזוג הנחקר מציג מצג שווא על חייו.

     

    חקירת נאותות במישור העסקי

    חקירת נאותות בעולם העסקים מתבצעת לקראת קבלת החלטה בנוגע לקליטת עובד לתפקיד מפתח, מנהל,

    או חתימת חוזה עם שותף.

    חקירת הנאותות תאמת את הפרטים המופיעים בקורות החיים של העובד, המנהל, או השותף הפוטנציאלי ותחשוף מידע על החיים שלו: רקע אישי, היסטוריה תעסוקתית, איתנות פיננסית, רכוש הנמצא בבעלותו, דירוג האשראי שלו, שירות צבאי, רישומים פליליים או נטיות לפלילים, אימות השכלה והשתלמויות עליהן הצהיר. מידע זה יספק לכם מידע חיוני שעשוי למנוע בעתיד מעילות בכספי החברה, גניבות, דליפת מידע עסקי ועוד.

     

    סיקורית חקירות – 40 שנות חקירות נאותות

    סיקורית חקירות הוא משרד חקירות מהוותיקים ומהמקצועיים בישראל.

    לבעלי המשרד, יצחק מאיר ניסיון של כ-40 שנה בתחום החקירות והוא שימש בעבר כקצין מצ"ח, ראש מדור סמים וחקירות מיוחדות. כמו כן, יצחק הוא בוגר תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן, חבר בלשכת חוקרים פרטיים מיום היווסדה וחבר בארגון הבלשים הבינלאומי שכולל 1000 בעלי משרדי חקירות ב-100 מדינות.

    צוות סיקורית חקירות יבצע עבורכם בדיקות נאותות לכל מטרה ובתום החקירה יציג בפניכם את כל האמת

    כדי שתהיו מודעים לסימני האזהרה ולסיכונים הכרוכים במהלך האישי או העסקי שאתם מתכננים – עוד בטרם נגרם לכם נזק כלשהו.

     

    סיקורית חקירות נאותות וחקירות במגוון תחומים נוספים

    בנוסף לחקירות נאותות, יצחק מאיר וצוות סיקורית חקירות ילוו אתכם במגוון חקירות בתחומים שונים:

    חקירות אישות, מעקבים ותצפיות לצורך חשיפת בגידות, מעקבים ותצפיות בכל תחום חקירתי, חקירות כלכליות, חקירות עסקיות, חקירות מסחריות, חקירות  זכויות יוצרים קניין רוחני סמני מסחר ומותגים, איתורי כתובות, חקירות במישור הפלילי, חקירות בתחום הנוער, חקירות רקע על אנשים פרטיים חברות וארגונים, איסוף מודיעין עסקי תחרותי-ריגול תעשייתי על פי חוק, איתור מקומות עבודה, איתור כספים ורכוש, איתור  יורשים צוואות וירושות, איתור זיקה לחברות עסקים וארגונים, איתור נדל"ן, איתור חשבונות בנקים, איתור חסכונות מצב עו"ש ואובליגו באמצעות חוקרים בכיסוי מדובבים וממדובבות, איתור זכויות ביטוחיות, איתור חייבים ונמלטים מפירעון חוב, איתור כלי רכב, איתור כלי צמ"ה, כלים ימיים ואוויריים ועוד.

    לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית עד שעה ראשונה, התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר, או השאירו פרטים באתר, או שלחו הודעת ווטספ, או שלחו הודעת SMS, או שלחו אימייל  itzik167@walla.co.il

    טלפונים: 053-6202089, 03-9646198

     

     

    40

    לייעוץ, שאלות והשגת תוצאות

    מלאו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם





      עוד שיכול לעניין אותך

      קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים